Wanneer moet dat dan?quote:Op maandag 28 november 2022 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Isaac zich al gemeld op kantoor om zich kandidaat te stellen?
Ahaquote:Op maandag 28 november 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Andere keren voor maandag 17:00 uur.
Dat is deze week toch nog niet. Daar krijgen ze een mededeling over.quote:Op maandag 28 november 2022 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Isaac zich al gemeld op kantoor om zich kandidaat te stellen?
7 december start de nieuwe manager. Dus campagne begint woensdag.quote:Op maandag 28 november 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is deze week toch nog niet. Daar krijgen ze een mededeling over.
Jappie was furieus op de dronken KimD vanwege het koppelen en zei 'wat een mongool' toen ie bij Djedi stond af te koelenquote:Op maandag 28 november 2022 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft door dat Jasper haar vannacht niet in z'n bed wou hebben.
Dan beginnen we bij het alfabet en mag Babs het gaan doenquote:Op maandag 28 november 2022 14:39 schreef Ireth het volgende:
Als niemand zich aanmeldt, mag Jeff dan nog een maand??
Hij heeft gezegd dat hij dan iemand mag aanwijzen... maar of dat klopt is een vraagquote:Op maandag 28 november 2022 14:39 schreef Ireth het volgende:
Als niemand zich aanmeldt, mag Jeff dan nog een maand??
Dan mag ie nog een maand als ie wil ...quote:Op maandag 28 november 2022 14:41 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij dan iemand mag aanwijzen... maar of dat klopt is een vraag
En daaropvolgend de vraag: moet diegene dan of mag die alsnog vriendelijk bedankenquote:Op maandag 28 november 2022 14:41 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij dan iemand mag aanwijzen... maar of dat klopt is een vraag
Top!quote:Op maandag 28 november 2022 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag ie nog een maand als ie wil ...
Dat hoorde ik ook , Mora wil misschien manager wordenquote:Op maandag 28 november 2022 14:42 schreef Silves het volgende:
Jef eerder tegen Izeik, er moet van achter een 2de komen, willen een verkiezing..wie wordt de 2de? of is dit nog niet gezegd?
Vervolgens allemaal op Mora stemmen en die kop van Isaac vol in beeldquote:Op maandag 28 november 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook , Mora wil misschien manager worden
Mora had haar bedenkingen omdat ze dan steeds die trap op en af moet naar kantoorquote:Op maandag 28 november 2022 14:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vervolgens allemaal op Mora stemmen en die kop van Isaac vol in beeld
Alles beter dan izeik.quote:Op maandag 28 november 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook , Mora wil misschien manager worden
Isaac gaat het worden , dat weet je he?quote:
Ben nogal visueel ingesteld maar bedankt voor het delen in ieder geval en ja er valt wel wat voor te zeggenquote:Op maandag 28 november 2022 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mora had haar bedenkingen omdat ze dan steeds die trap op en af moet naar kantoor
We hebben niets te willen, er zijn er al een paar vertrokken dus ik denk dat het niet meer gaat gebeuren....quote:
Ik ben er ook bang voor iddquote:Op maandag 28 november 2022 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We hebben niets te willen, er zijn er al een paar vertrokken dus ik denk dat het niet meer gaat gebeuren....
Allemaal op Berendquote:Op maandag 28 november 2022 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
Verzamel je genoeg stemmen dan kun je dus iemand manager maken die van niets weet en het niet eens wil worden
Dat wil ik op zich wel eens meemakenquote:Op maandag 28 november 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij gaat Zoe zich verkiesbaar stellen.
Nee omdat ze nu wel beseffen dat ze eerst onder een vergrootglas komen en vervolgens met hun nek op een houtblokquote:Op maandag 28 november 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is zo mooi hè, allemaal klagen over de manager, dat doen ze al die manden al, over Martin, Maddy en nu over Jeff, maar het stokje overnemen, ho maar, dat willen ze niet.
Omdat ze dan weten dat zij dan degene zijn waar tegen/over geklaagd gaat wordenquote:Op maandag 28 november 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is zo mooi hè, allemaal klagen over de manager, dat doen ze al die maanden al, over Martin, Maddy en nu over Jeff, maar het stokje overnemen, ho maar, dat willen ze niet.
Tis net zo'n anwb stelletje qua kledingquote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Loveable het volgende:
Esther en JW zitten nog steeds of alweer op die blauwe stoelen..
quote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis net zo'n anwb stelletje qua kleding
Mwa niet veel aan, doen ook verder niet veelquote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Esther heeft ons hier toch wel dagen bezig gehouden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa niet veel aan, doen ook verder niet veel
observeren, zitten en roddelen. JW is vanmiddag wel met de stofzuiger door de loods geweestquote:Op maandag 28 november 2022 15:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa niet veel aan, doen ook verder niet veel
Okko en Eus uit Koefnoen.quote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ze weer een flipt iddquote:Op maandag 28 november 2022 15:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Esther heeft ons hier toch wel dagen bezig gehouden.
Zozo, daarna was die ook moe zeker hahaquote:Op maandag 28 november 2022 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
observeren, zitten en roddelen. JW is vanmiddag wel met de stofzuiger door de loods geweest
O jee, dat gaat niet goed denk ik.quote:Op maandag 28 november 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij gaat Zoe zich verkiesbaar stellen.
Helemaal goed.Voor de Caraïben party.quote:Op maandag 28 november 2022 15:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet dat een cactus voorstellen?
Wanneer is dat dan? Komende weekend dan zekerquote:Op maandag 28 november 2022 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal goed.Voor de Caraïben party.
Denk het wel.quote:Op maandag 28 november 2022 15:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan? Komende weekend dan zeker
Deel deze mening niet want doe je dit jaar nog twee eliminaties dan blijven er nog steeds 27 over. Zelfs als er nog twee zouden weggaan dan heb je het over 25 met nog acht maanden te gaan waarna je iedere maand twee eliminaties kunt doen.quote:Op maandag 28 november 2022 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We hebben niets te willen, er zijn er al een paar vertrokken dus ik denk dat het niet meer gaat gebeuren....
Pastasalade,en een broodje knoflookboter.quote:Op maandag 28 november 2022 15:14 schreef Loveable het volgende:
Courgetsoep gaan ze maken en nog iets
Dat ja, was alweer vergeten na dat ze het verteldequote:Op maandag 28 november 2022 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pastasalade,en een broodje knoflookboter.
Zo houden ze de macht, elke nieuwe maand iemand uit hun groepje manager maken, kan het stiekeme geld uitgeven gewoon doorgaan.quote:Op maandag 28 november 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac is veel te zeker van zijn zaak, ik zou mooi vinden als iemand anders manager zou worden.
Het lijkt wel of er van te voren al besproken is wie manager gaat worden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac is veel te zeker van zijn zaak, ik zou mooi vinden als iemand anders manager zou worden.
Isaac is een rat en speelt niet samen met Jeff. hij speelt zijn eigen spelquote:Op maandag 28 november 2022 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo houden ze de macht, elke nieuwe maand iemand uit hun groepje manager maken, kan het stiekeme geld uitgeven gewoon doorgaan.
ik denk dat Isaac eerder voor gezond gaat. Minder kaarten en meer sporten.quote:Op maandag 28 november 2022 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo houden ze de macht, elke nieuwe maand iemand uit hun groepje manager maken, kan het stiekeme geld uitgeven gewoon doorgaan.
Op den duur zal hij hem laten vallen, maar nu nog niet.quote:Op maandag 28 november 2022 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac is een rat en speelt niet samen met Jeff. hij speelt zijn eigen spel
Minder kaarten eens maar meer sporten is van de regen in de drup...quote:Op maandag 28 november 2022 15:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ik denk dat Isaac eerder voor gezond gaat. Minder kaarten en meer sporten.
En terecht.quote:Op maandag 28 november 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Jeffrey probeert nu Zoe ervan te weerhouden dat ze manager gaat worden.
Ze heeft wel gelijk.quote:Op maandag 28 november 2022 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Dit is jouw manier, jij koopt tabak voor de groep.
Jeff : Drinken, eten, spellen, activiteiten, gereedschap, keukengerei, je moet naar het grote plaatje kijken. Het is alleszeggend dat je alleen hier naar kijkt.
Ze mogen zich nu aanmelden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:27 schreef Seattle het volgende:
Huh, er was dus net een zoemer, maar alleen om de verkiezing vr manager vd maand aan te kondigen??
Nee, geen zoemer, alleen een pingeltje.quote:Op maandag 28 november 2022 15:27 schreef Seattle het volgende:
Huh, er was dus net een zoemer, maar alleen om de verkiezing vr manager vd maand aan te kondigen??
overvloedquote:Op maandag 28 november 2022 15:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk.
Nog maar niet te spreken over de wijn, die metalen heupfles met inscriptie met een fles wodka voor Jasper.
Jef is opgelucht, de clan blijft aan de macht.quote:Op maandag 28 november 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
Zoe wordt even vakkundig op haar plaats gezet door Jeff.
Ja je moet nog wel 5 mensen hebben die je steunenquote:Op maandag 28 november 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jef is opgelucht, de clan blijft aan de macht.
En dat minstens 5 bewoners achter je hebben is ook niet meer van toepassing.
Zolang ze zich niet vals gedraagt kan ik enorm gieren om die meidquote:Op maandag 28 november 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Met deze meid heb je frikandellen als ontbijt!
Dat gaat wel lukken.. iedereen zal haar willen steunen als dat betekent dat ze niet allemaal verkiesbaar worden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja je moet nog wel 5 mensen hebben die je steunen
Bij een verdienopdracht van boven de 1000 weet Zoe vervolgens niet wat ze nou hebben binnengehaaldquote:Op maandag 28 november 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Jeffrey probeert nu Zoe ervan te weerhouden dat ze manager gaat worden.
Als Isaac zich terugtrekt wel.quote:Op maandag 28 november 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken.. iedereen zal haar willen steunen als dat betekent dat ze niet allemaal verkiesbaar worden.
Macht maakt bemind dus die blijft dan niet lang meer vrijgezel(lig)quote:Op maandag 28 november 2022 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoë als president, dat wil ik zien
Wie niet zou ik willen zeggenquote:Op maandag 28 november 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Wendy steunen Zoe volop zeggen ze ...
Dat is gewoon pesten!quote:Op maandag 28 november 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff probeert ook Mirthe nog te overtuigen haarzelf kandidaat te stellen.
Geweldig !!!!quote:
quote:Op maandag 28 november 2022 15:54 schreef Harry het volgende:
Zoe wordt gesteund door : Erik, Madeleine, Babette, G.J. en Wendy?
Sascha ipv Wendy.quote:Op maandag 28 november 2022 15:54 schreef Harry het volgende:
Zoe wordt gesteund door : Erik, Madeleine, Babette, G.J. en Wendy?
Als Erik en GJ haar gaan helpen, zou het nog wel eens heel interessant kunnen worden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
Ergens is het zielig hoe de meesten Zoe behandelen.
Druk met kaarten, geen tijd om een antwoord te geven,vragen of ze het echt wil.
Het zou toch een stunt zijn als ze het werkelijk wordt.
Ze heeft wel 5 mensen achter zich staan.
Ergens doet ze op haar manier haar best.
Gert Jan en Eric willen haar helpen met de cijfertjes.
Laat Zoe het maar worden.
dat wordt een Maddy dramaquote:Op maandag 28 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind ook wel wat van al die mensen die nu zo enthousiast Zoe steunen en net doen alsof ze dit makkelijk kan...
en waarom zou ze het niet kunnen?quote:Op maandag 28 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind ook wel wat van al die mensen die nu zo enthousiast Zoe steunen en net doen alsof ze dit makkelijk kan...
Hypocriet.quote:Op maandag 28 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen mag zichzelf verkiesbaar stellen , of iemand het nou wel of nier kan.quote:Op maandag 28 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet wel 5 mensen hebben die je ondersteunenquote:Op maandag 28 november 2022 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen mag zichzelf verkiesbaar stellen , of iemand het nou wel of nier kan.
Het dwarsbomen vind ik veel kwalijker
Ik vind ook niet dat ze gedwarsboomd moet worden. Maar ik zou willen dat iemand tegen haar zou zeggen, hoe graag je het ook wilt, doe het nou niet, want je gaat doodongelukkig worden.quote:Op maandag 28 november 2022 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen mag zichzelf verkiesbaar stellen , of iemand het nou wel of nier kan.
Het dwarsbomen vind ik veel kwalijker
Zoe heeft ook 5 mensen die haar ondersteunen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet wel 5 mensen hebben die je ondersteunen
Als ik daar zat zou ik ook Zoë kiezen boven die rat van een Isaacquote:Op maandag 28 november 2022 16:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zoe heeft ook 5 mensen die haar ondersteunen.
Ja dus?quote:Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet wel 5 mensen hebben die je ondersteunen
Voor wat.quote:Op maandag 28 november 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Lijkt erop dat Jeff op de vingers is getikt door de Febo
dat is dan toch iets wat ze zelf moet ervaren.quote:Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat ze gedwarsboomd moet worden. Maar ik zou willen dat iemand tegen haar zou zeggen, hoe graag je het ook wilt, doe het nou niet, want je gaat doodongelukkig worden.
dat dusquote:Op maandag 28 november 2022 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar veel mensen trekken Isaac niet zo ... het kan maar zo Zoe worden ..... ik vond het bij Maddy wel leuk, chaos. Maar ik vind het zielig voor Zoe. Zij bedoelt het echt wel goed.
Dat mag ... maar .. nou ja...quote:Op maandag 28 november 2022 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch iets wat ze zelf moet ervaren.
ze is nog erg jongquote:Op maandag 28 november 2022 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ze zelf ook, een leerschool. En als het niet lukt : de wereld vergaat niet (zei ze)quote:Op maandag 28 november 2022 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
goedzoquote:Op maandag 28 november 2022 16:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat vond ze zelf ook, een leerschool. En als het niet lukt : de wereld vergaat niet (zei ze)
Jeff zelf is team Zoe zegt hij.quote:Op maandag 28 november 2022 16:12 schreef freaky40 het volgende:
Babette ineens team Zoe. Die is dus geen team Jeff meer. Backstabber.
En de paus is moslim...quote:Op maandag 28 november 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff zelf is team Zoe zegt hij.
Ik dacht dat dit een verzinsel van de COS was, maar het is serieus haar sloganquote:Op maandag 28 november 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Met deze meid heb je frikandellen als ontbijt!
Ze heeft gevoel voor humorquote:Op maandag 28 november 2022 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een verzinsel van de COS was, maar het is serieus haar slogan
Bedacht toen ze in de ochtend zoveel frikandellen ging bakkenquote:Op maandag 28 november 2022 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een verzinsel van de COS was, maar het is serieus haar slogan
En voor Isaac goed om een beetje weerstand te krijgenquote:Op maandag 28 november 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Respect voor Zoe, om het op te nemen tegen Isaac. Ze heeft niets te verliezen, met een beetje hulp zou ze het best kunnen.
Ze wordt het toch niet , en dat weet ze dus dat respect zegt weinigquote:Op maandag 28 november 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Respect voor Zoe, om het op te nemen tegen Isaac. Ze heeft niets te verliezen, met een beetje hulp zou ze het best kunnen.
Isaac had geen slechtere tegenstander kunnen treffen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En voor Isaac goed om een beetje weerstand te krijgen
een maand kan lang duren in zo'n settingquote:
Nog meer reden dus om allemaal op Zoe te stemmen waarbij deze arrogantie als een boemerang bij Isaac terugkomtquote:Op maandag 28 november 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Slogan Isaac : 'Met minimale inspanning maximaal resultaat'
Niet met je eens, Niet iedereen is fan van Isaac, velen zien zijn dubbelrol.quote:Op maandag 28 november 2022 16:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wordt het toch niet , en dat weet ze dus dat respect zegt weinig
Maddy tafrelen on steroids zelfs. Die is nog wel volwassen maar Zoe totaal niet. Die is te kinds.quote:Op maandag 28 november 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
Als zoe wordt gekozen voorzie ik madeleinetaferelen. Inclusief: alles wat ze hoort gaat ze in kamer 3 spillen. Ik ga geen medelijden hebben als ze het moeilijk krijgt en (een deel van) de groep zich tegen haar keert.
En dan ook nog de feestdagen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maddy tafrelen on steroids zelfs. Die is nog wel volwassen maar Zoe totaal niet. Die is te kinds.
Kerst is toch een hysterisch feestquote:
Ik zag het wel op het scherm staan, maar hoorde Jeff zeggen: allemaal uitverkocht.quote:
Die van Jeff zijn stuk.quote:
Omdat ie maar bleef wachten terwijl ie daar zelf helemaal niet over gaat en pas toen ie die mail las kwam ie in actiequote:
Kan leuke streams gaan opleverenquote:
Zo dan, nu al aan de wijn.quote:
Dagelijkse kostquote:
Zie Jeff en consorten zomaar op Zoe stemmen hoor. Als een schot voor open doel die je gewoon niet mag missen.quote:
Echt iedere dag drank die gast.quote:
Gaat nog wat worden als hij geen manager meer is,quote:
Djedi die overigens ook weer in bed ligt ..quote:Op maandag 28 november 2022 16:30 schreef Charmian het volgende:
Madeleine zeiken over cake en sinterklaasgedicht tegen djedi. Volgens mij gaat het over janet
Het is soms ook net een kleuterschooltje daarquote:Op maandag 28 november 2022 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... Maddy en Janet waren een koppel. Maddy heeft zich nu de cakemix toegeeigend, en gaat 'm houden net zolang tot Janet erom vraagt....
Het is wel een beetje kinderachtig
De kamer waar ze eerst zoveel problemen mee hadquote:Op maandag 28 november 2022 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy wil alleen met kamer 3 delen.
die is zielig en ziekjes maar altijd fris genoeg om te roddelenquote:Op maandag 28 november 2022 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Djedi die overigens ook weer in bed ligt ..
Precies! Juist degenen die haar op de kast joegen en reden waren om van kamer te willen wisselen noemt ze nu als de mensen waar ze zich niet aan stoort.quote:Op maandag 28 november 2022 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De kamer waar ze eerst zoveel problemen mee had
oh ik dacht dat er al een cake gebakken was en dat ze die een maand lang bij zich ging houdenquote:Op maandag 28 november 2022 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... Maddy en Janet waren een koppel. Maddy heeft zich nu de cakemix toegeeigend, en gaat 'm houden net zolang tot Janet erom vraagt....
Het is wel een beetje kinderachtig
lol .. die noemt ze nu als de leuke mensen ....quote:Op maandag 28 november 2022 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies! Juist degenen die haar op de kast joegen en reden waren om van kamer te willen wisselen noemt ze nu als de mensen waar ze zich niet aan stoort.
Wist dat niet maar nu ik het wel weet zal ik er eens op gaan lettenquote:
Ja bizar!quote:Op maandag 28 november 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. die noemt ze nu als de leuke mensen ....
Maddy kruipt die hele kamer weer in de reet alsof ze helemaal geweldig zijn en al de rest kan de vinkentering krijgenquote:Op maandag 28 november 2022 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De kamer waar ze eerst zoveel problemen mee had
Eigenlijk moeten ze demonstratief telkens die camera wegdraaien als Martin weer bewust de aandacht opzoektquote:Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin zet zichzelf weer voor gek in de keuken met z'n geschreeuw in de camera.
was gisteravond/vannacht en ze was flink dronkenquote:Op maandag 28 november 2022 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk nu een filmpje terug van een verdrietige Kim, wanneer was dat vandaag?
kan het niet zo snel terugvinden in de chat.
En Jeff troost haar maar matig. Die ene keer dat ze huilt, helemaal niet hysterisch, vindt hij al dat ze overspannen doet. Gast, laat die vrouw gewoon even huilen. Het is zo'n bikkel..
Afgelopen avond/nachtquote:Op maandag 28 november 2022 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk nu een filmpje terug van een verdrietige Kim, wanneer was dat vandaag?
kan het niet zo snel terugvinden in de chat.
En Jeff troost haar maar matig. Die ene keer dat ze huilt, helemaal niet hysterisch, vindt hij al dat ze overspannen doet. Gast, laat die vrouw gewoon even huilen. Het is zo'n bikkel..
Ohhhh.. ik zocht op 1 uur vandaag. Had niet goed gekeken en gezien dat het donker was.quote:Op maandag 28 november 2022 16:46 schreef Verida het volgende:
[..]
was gisteravond/vannacht en ze was flink dronken
Ze zouden die beelden op dat scherm kunnen tonen waarbij ze buiten een totale meltdown had of toen in de armen bij Erikquote:Op maandag 28 november 2022 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies! Juist degenen die haar op de kast joegen en reden waren om van kamer te willen wisselen noemt ze nu als de mensen waar ze zich niet aan stoort.
In your head... In your headquote:
Zou er deze week een eliminatie ingooien en daarna nog eentje de dag voor kerstquote:Op maandag 28 november 2022 16:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Maar als er geen nominatie is geweest in de periode dat Jeff manager was dan had hij immuniteit voor niks?
hear hear!quote:Op maandag 28 november 2022 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nooit zien huilen. Mssn komen bij haar nu emoties eruit, die ze al die tijd heeft weggedrukt. Ze is altijd bezig, helpt anderen en is zo goed als altijd vrolijk. Dus ondanks de drank, mag ze van mij even lekker huilen en emotioneel zijn. Ze is gelukkig een vrouw met gevoel!
Negatief.quote:Op maandag 28 november 2022 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
Is de zwangersschapstest negatief?
nog geen tijd om alles bij te lezen..
Hopelijk zit er naast geen pinda in de mosterd ook geen pinda in haar buik...
En dan ook nog grote tijd een camera er op gerichtquote:Op maandag 28 november 2022 16:57 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij zijn JW en Esther vanmorgen op de blauwe stoelen gaan zitten en zijn er nog niet af geweest.
quote:Op maandag 28 november 2022 17:08 schreef chufi het volgende:
Heeft Tiano last van zn rug, dat ie die oefeningen doet?
Denkt Ester nou dat ze een kans maakt?quote:
Wie zoekt nu wie op van de twee?quote:
Ik denk dat ze beide erg afwachtend zijn, dan schiet het niet op nee.quote:Op maandag 28 november 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Denkt Ester nou dat ze een kans maakt?
Echt?quote:Op maandag 28 november 2022 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beide erg afwachtend zijn, dan schiet het niet op nee.
JW wil niks met Esther.quote:
Ik wil niet lullig doen maar dat lijkt me ookquote:
Heeft hij al meerdere malen in een gesprek aangegeven.quote:Op maandag 28 november 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar dat lijkt me ook
Er is genoeg te vreten toch?quote:
Is voor de "hongerwinter"quote:
Als die zooi bevroren is geweest is het een smerige bendenquote:
Die lul moet dit niet toelatenquote:
Jawel, wel lekker laten masseren maar verder niksquote:
Andersom was het een "dingetje"quote:Op maandag 28 november 2022 18:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jawel, wel lekker laten masseren maar verder niks
Ik denk dat die samen gaanquote:
Is dat stroom draadquote:
Nee.quote:
Oh jammerquote:
quote:
Ik zag wel veel hulzen.quote:Op maandag 28 november 2022 18:12 schreef Ireth het volgende:
En??? Zijn al die potten shag al gearriveerd/verstopt???
Zie die `Berend zitten.quote:
Hoeveel potten zijn er besteld dan?quote:Op maandag 28 november 2022 18:12 schreef Ireth het volgende:
En??? Zijn al die potten shag al gearriveerd/verstopt???
Berend hoor je ook nooit meer over extra groente en fruit.quote:
Nee en hij doet meer dan in het beginquote:Op maandag 28 november 2022 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend hoor je ook nooit meer over extra groente en fruit.
5 volgens mij.quote:Op maandag 28 november 2022 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel potten zijn er besteld dan?
Dankje. En weet je toevallig ook of Djedi inmiddels haar 24 uur aangevraagd heeft of gaat het feest niet meer door?quote:
Brood met pasta?quote:
Gaat niet meer door.quote:Op maandag 28 november 2022 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje. En weet je toevallig ook of Djedi inmiddels haar 24 uur aangevraagd heeft of gaat het feest niet meer door?
Courgetsoep met kaiserbroodje waar kruidenboter op zit pastasalade een beetje rucolaquote:
Ja was er al bang voor gisterenquote:Op maandag 28 november 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat niet meer door.
Was ook wel te verwachten.
Valt wel mee zit een bordje boven opquote:Op maandag 28 november 2022 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
De eerste soep is al weer koud nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |