Dat wil ik op zich wel eens meemakenquote:Op maandag 28 november 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij gaat Zoe zich verkiesbaar stellen.
Nee omdat ze nu wel beseffen dat ze eerst onder een vergrootglas komen en vervolgens met hun nek op een houtblokquote:Op maandag 28 november 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is zo mooi hè, allemaal klagen over de manager, dat doen ze al die manden al, over Martin, Maddy en nu over Jeff, maar het stokje overnemen, ho maar, dat willen ze niet.
Omdat ze dan weten dat zij dan degene zijn waar tegen/over geklaagd gaat wordenquote:Op maandag 28 november 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is zo mooi hè, allemaal klagen over de manager, dat doen ze al die maanden al, over Martin, Maddy en nu over Jeff, maar het stokje overnemen, ho maar, dat willen ze niet.
Tis net zo'n anwb stelletje qua kledingquote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Loveable het volgende:
Esther en JW zitten nog steeds of alweer op die blauwe stoelen..
quote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis net zo'n anwb stelletje qua kleding
Mwa niet veel aan, doen ook verder niet veelquote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Esther heeft ons hier toch wel dagen bezig gehouden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa niet veel aan, doen ook verder niet veel
observeren, zitten en roddelen. JW is vanmiddag wel met de stofzuiger door de loods geweestquote:Op maandag 28 november 2022 15:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa niet veel aan, doen ook verder niet veel
Okko en Eus uit Koefnoen.quote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ze weer een flipt iddquote:Op maandag 28 november 2022 15:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Esther heeft ons hier toch wel dagen bezig gehouden.
Zozo, daarna was die ook moe zeker hahaquote:Op maandag 28 november 2022 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
observeren, zitten en roddelen. JW is vanmiddag wel met de stofzuiger door de loods geweest
Moet dat een cactus voorstellen?quote:
O jee, dat gaat niet goed denk ik.quote:Op maandag 28 november 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij gaat Zoe zich verkiesbaar stellen.
Helemaal goed.Voor de Caraïben party.quote:Op maandag 28 november 2022 15:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet dat een cactus voorstellen?
Wanneer is dat dan? Komende weekend dan zekerquote:Op maandag 28 november 2022 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal goed.Voor de Caraïben party.
Denk het wel.quote:Op maandag 28 november 2022 15:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan? Komende weekend dan zeker
Deel deze mening niet want doe je dit jaar nog twee eliminaties dan blijven er nog steeds 27 over. Zelfs als er nog twee zouden weggaan dan heb je het over 25 met nog acht maanden te gaan waarna je iedere maand twee eliminaties kunt doen.quote:Op maandag 28 november 2022 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We hebben niets te willen, er zijn er al een paar vertrokken dus ik denk dat het niet meer gaat gebeuren....
Pastasalade,en een broodje knoflookboter.quote:Op maandag 28 november 2022 15:14 schreef Loveable het volgende:
Courgetsoep gaan ze maken en nog iets
Dat ja, was alweer vergeten na dat ze het verteldequote:Op maandag 28 november 2022 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pastasalade,en een broodje knoflookboter.
Zo houden ze de macht, elke nieuwe maand iemand uit hun groepje manager maken, kan het stiekeme geld uitgeven gewoon doorgaan.quote:Op maandag 28 november 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac is veel te zeker van zijn zaak, ik zou mooi vinden als iemand anders manager zou worden.
Het lijkt wel of er van te voren al besproken is wie manager gaat worden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac is veel te zeker van zijn zaak, ik zou mooi vinden als iemand anders manager zou worden.
Isaac is een rat en speelt niet samen met Jeff. hij speelt zijn eigen spelquote:Op maandag 28 november 2022 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo houden ze de macht, elke nieuwe maand iemand uit hun groepje manager maken, kan het stiekeme geld uitgeven gewoon doorgaan.
ik denk dat Isaac eerder voor gezond gaat. Minder kaarten en meer sporten.quote:Op maandag 28 november 2022 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo houden ze de macht, elke nieuwe maand iemand uit hun groepje manager maken, kan het stiekeme geld uitgeven gewoon doorgaan.
Op den duur zal hij hem laten vallen, maar nu nog niet.quote:Op maandag 28 november 2022 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac is een rat en speelt niet samen met Jeff. hij speelt zijn eigen spel
Minder kaarten eens maar meer sporten is van de regen in de drup...quote:Op maandag 28 november 2022 15:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ik denk dat Isaac eerder voor gezond gaat. Minder kaarten en meer sporten.
En terecht.quote:Op maandag 28 november 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Jeffrey probeert nu Zoe ervan te weerhouden dat ze manager gaat worden.
Ze heeft wel gelijk.quote:Op maandag 28 november 2022 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Dit is jouw manier, jij koopt tabak voor de groep.
Jeff : Drinken, eten, spellen, activiteiten, gereedschap, keukengerei, je moet naar het grote plaatje kijken. Het is alleszeggend dat je alleen hier naar kijkt.
Ze mogen zich nu aanmelden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:27 schreef Seattle het volgende:
Huh, er was dus net een zoemer, maar alleen om de verkiezing vr manager vd maand aan te kondigen??
Nee, geen zoemer, alleen een pingeltje.quote:Op maandag 28 november 2022 15:27 schreef Seattle het volgende:
Huh, er was dus net een zoemer, maar alleen om de verkiezing vr manager vd maand aan te kondigen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |