quote:Op maandag 28 november 2022 15:54 schreef Harry het volgende:
Zoe wordt gesteund door : Erik, Madeleine, Babette, G.J. en Wendy?
Sascha ipv Wendy.quote:Op maandag 28 november 2022 15:54 schreef Harry het volgende:
Zoe wordt gesteund door : Erik, Madeleine, Babette, G.J. en Wendy?
Als Erik en GJ haar gaan helpen, zou het nog wel eens heel interessant kunnen worden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
Ergens is het zielig hoe de meesten Zoe behandelen.
Druk met kaarten, geen tijd om een antwoord te geven,vragen of ze het echt wil.
Het zou toch een stunt zijn als ze het werkelijk wordt.
Ze heeft wel 5 mensen achter zich staan.
Ergens doet ze op haar manier haar best.
Gert Jan en Eric willen haar helpen met de cijfertjes.
Laat Zoe het maar worden.
dat wordt een Maddy dramaquote:Op maandag 28 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind ook wel wat van al die mensen die nu zo enthousiast Zoe steunen en net doen alsof ze dit makkelijk kan...
en waarom zou ze het niet kunnen?quote:Op maandag 28 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind ook wel wat van al die mensen die nu zo enthousiast Zoe steunen en net doen alsof ze dit makkelijk kan...
Hypocriet.quote:Op maandag 28 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen mag zichzelf verkiesbaar stellen , of iemand het nou wel of nier kan.quote:Op maandag 28 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet wel 5 mensen hebben die je ondersteunenquote:Op maandag 28 november 2022 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen mag zichzelf verkiesbaar stellen , of iemand het nou wel of nier kan.
Het dwarsbomen vind ik veel kwalijker
Ik vind ook niet dat ze gedwarsboomd moet worden. Maar ik zou willen dat iemand tegen haar zou zeggen, hoe graag je het ook wilt, doe het nou niet, want je gaat doodongelukkig worden.quote:Op maandag 28 november 2022 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen mag zichzelf verkiesbaar stellen , of iemand het nou wel of nier kan.
Het dwarsbomen vind ik veel kwalijker
Zoe heeft ook 5 mensen die haar ondersteunen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet wel 5 mensen hebben die je ondersteunen
Als ik daar zat zou ik ook Zoë kiezen boven die rat van een Isaacquote:Op maandag 28 november 2022 16:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zoe heeft ook 5 mensen die haar ondersteunen.
Ja dus?quote:Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet wel 5 mensen hebben die je ondersteunen
Voor wat.quote:Op maandag 28 november 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Lijkt erop dat Jeff op de vingers is getikt door de Febo
dat is dan toch iets wat ze zelf moet ervaren.quote:Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat ze gedwarsboomd moet worden. Maar ik zou willen dat iemand tegen haar zou zeggen, hoe graag je het ook wilt, doe het nou niet, want je gaat doodongelukkig worden.
dat dusquote:Op maandag 28 november 2022 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar veel mensen trekken Isaac niet zo ... het kan maar zo Zoe worden ..... ik vond het bij Maddy wel leuk, chaos. Maar ik vind het zielig voor Zoe. Zij bedoelt het echt wel goed.
Dat mag ... maar .. nou ja...quote:Op maandag 28 november 2022 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch iets wat ze zelf moet ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |