Djedi die overigens ook weer in bed ligt ..quote:Op maandag 28 november 2022 16:30 schreef Charmian het volgende:
Madeleine zeiken over cake en sinterklaasgedicht tegen djedi. Volgens mij gaat het over janet
Het is soms ook net een kleuterschooltje daarquote:Op maandag 28 november 2022 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... Maddy en Janet waren een koppel. Maddy heeft zich nu de cakemix toegeeigend, en gaat 'm houden net zolang tot Janet erom vraagt....
Het is wel een beetje kinderachtig
De kamer waar ze eerst zoveel problemen mee hadquote:Op maandag 28 november 2022 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy wil alleen met kamer 3 delen.
die is zielig en ziekjes maar altijd fris genoeg om te roddelenquote:Op maandag 28 november 2022 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Djedi die overigens ook weer in bed ligt ..
Precies! Juist degenen die haar op de kast joegen en reden waren om van kamer te willen wisselen noemt ze nu als de mensen waar ze zich niet aan stoort.quote:Op maandag 28 november 2022 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De kamer waar ze eerst zoveel problemen mee had
oh ik dacht dat er al een cake gebakken was en dat ze die een maand lang bij zich ging houdenquote:Op maandag 28 november 2022 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... Maddy en Janet waren een koppel. Maddy heeft zich nu de cakemix toegeeigend, en gaat 'm houden net zolang tot Janet erom vraagt....
Het is wel een beetje kinderachtig
lol .. die noemt ze nu als de leuke mensen ....quote:Op maandag 28 november 2022 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies! Juist degenen die haar op de kast joegen en reden waren om van kamer te willen wisselen noemt ze nu als de mensen waar ze zich niet aan stoort.
Wist dat niet maar nu ik het wel weet zal ik er eens op gaan lettenquote:
Ja bizar!quote:Op maandag 28 november 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. die noemt ze nu als de leuke mensen ....
Maddy kruipt die hele kamer weer in de reet alsof ze helemaal geweldig zijn en al de rest kan de vinkentering krijgenquote:Op maandag 28 november 2022 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De kamer waar ze eerst zoveel problemen mee had
Eigenlijk moeten ze demonstratief telkens die camera wegdraaien als Martin weer bewust de aandacht opzoektquote:Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin zet zichzelf weer voor gek in de keuken met z'n geschreeuw in de camera.
was gisteravond/vannacht en ze was flink dronkenquote:Op maandag 28 november 2022 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk nu een filmpje terug van een verdrietige Kim, wanneer was dat vandaag?
kan het niet zo snel terugvinden in de chat.
En Jeff troost haar maar matig. Die ene keer dat ze huilt, helemaal niet hysterisch, vindt hij al dat ze overspannen doet. Gast, laat die vrouw gewoon even huilen. Het is zo'n bikkel..
Afgelopen avond/nachtquote:Op maandag 28 november 2022 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk nu een filmpje terug van een verdrietige Kim, wanneer was dat vandaag?
kan het niet zo snel terugvinden in de chat.
En Jeff troost haar maar matig. Die ene keer dat ze huilt, helemaal niet hysterisch, vindt hij al dat ze overspannen doet. Gast, laat die vrouw gewoon even huilen. Het is zo'n bikkel..
Ohhhh.. ik zocht op 1 uur vandaag. Had niet goed gekeken en gezien dat het donker was.quote:Op maandag 28 november 2022 16:46 schreef Verida het volgende:
[..]
was gisteravond/vannacht en ze was flink dronken
Ze zouden die beelden op dat scherm kunnen tonen waarbij ze buiten een totale meltdown had of toen in de armen bij Erikquote:Op maandag 28 november 2022 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies! Juist degenen die haar op de kast joegen en reden waren om van kamer te willen wisselen noemt ze nu als de mensen waar ze zich niet aan stoort.
In your head... In your headquote:
Zou er deze week een eliminatie ingooien en daarna nog eentje de dag voor kerstquote:Op maandag 28 november 2022 16:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Maar als er geen nominatie is geweest in de periode dat Jeff manager was dan had hij immuniteit voor niks?
hear hear!quote:Op maandag 28 november 2022 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nooit zien huilen. Mssn komen bij haar nu emoties eruit, die ze al die tijd heeft weggedrukt. Ze is altijd bezig, helpt anderen en is zo goed als altijd vrolijk. Dus ondanks de drank, mag ze van mij even lekker huilen en emotioneel zijn. Ze is gelukkig een vrouw met gevoel!
Negatief.quote:Op maandag 28 november 2022 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
Is de zwangersschapstest negatief?
nog geen tijd om alles bij te lezen..
Hopelijk zit er naast geen pinda in de mosterd ook geen pinda in haar buik...
En dan ook nog grote tijd een camera er op gerichtquote:Op maandag 28 november 2022 16:57 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij zijn JW en Esther vanmorgen op de blauwe stoelen gaan zitten en zijn er nog niet af geweest.
quote:Op maandag 28 november 2022 17:08 schreef chufi het volgende:
Heeft Tiano last van zn rug, dat ie die oefeningen doet?
Denkt Ester nou dat ze een kans maakt?quote:
Wie zoekt nu wie op van de twee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |