een maand kan lang duren in zo'n settingquote:
Nog meer reden dus om allemaal op Zoe te stemmen waarbij deze arrogantie als een boemerang bij Isaac terugkomtquote:Op maandag 28 november 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Slogan Isaac : 'Met minimale inspanning maximaal resultaat'
Niet met je eens, Niet iedereen is fan van Isaac, velen zien zijn dubbelrol.quote:Op maandag 28 november 2022 16:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wordt het toch niet , en dat weet ze dus dat respect zegt weinig
Maddy tafrelen on steroids zelfs. Die is nog wel volwassen maar Zoe totaal niet. Die is te kinds.quote:Op maandag 28 november 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
Als zoe wordt gekozen voorzie ik madeleinetaferelen. Inclusief: alles wat ze hoort gaat ze in kamer 3 spillen. Ik ga geen medelijden hebben als ze het moeilijk krijgt en (een deel van) de groep zich tegen haar keert.
En dan ook nog de feestdagen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maddy tafrelen on steroids zelfs. Die is nog wel volwassen maar Zoe totaal niet. Die is te kinds.
Kerst is toch een hysterisch feestquote:
Ik zag het wel op het scherm staan, maar hoorde Jeff zeggen: allemaal uitverkocht.quote:
Die van Jeff zijn stuk.quote:
Omdat ie maar bleef wachten terwijl ie daar zelf helemaal niet over gaat en pas toen ie die mail las kwam ie in actiequote:
Kan leuke streams gaan opleverenquote:
Zo dan, nu al aan de wijn.quote:
Dagelijkse kostquote:
Zie Jeff en consorten zomaar op Zoe stemmen hoor. Als een schot voor open doel die je gewoon niet mag missen.quote:
Echt iedere dag drank die gast.quote:
Gaat nog wat worden als hij geen manager meer is,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |