Andersom was het een "dingetje"quote:Op maandag 28 november 2022 18:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jawel, wel lekker laten masseren maar verder niks
Ik denk dat die samen gaanquote:
Is dat stroom draadquote:
Nee.quote:
Oh jammerquote:
quote:
Ik zag wel veel hulzen.quote:Op maandag 28 november 2022 18:12 schreef Ireth het volgende:
En??? Zijn al die potten shag al gearriveerd/verstopt???
Zie die `Berend zitten.quote:
Hoeveel potten zijn er besteld dan?quote:Op maandag 28 november 2022 18:12 schreef Ireth het volgende:
En??? Zijn al die potten shag al gearriveerd/verstopt???
Berend hoor je ook nooit meer over extra groente en fruit.quote:
Nee en hij doet meer dan in het beginquote:Op maandag 28 november 2022 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend hoor je ook nooit meer over extra groente en fruit.
5 volgens mij.quote:Op maandag 28 november 2022 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel potten zijn er besteld dan?
Dankje. En weet je toevallig ook of Djedi inmiddels haar 24 uur aangevraagd heeft of gaat het feest niet meer door?quote:
Brood met pasta?quote:
Gaat niet meer door.quote:Op maandag 28 november 2022 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje. En weet je toevallig ook of Djedi inmiddels haar 24 uur aangevraagd heeft of gaat het feest niet meer door?
Courgetsoep met kaiserbroodje waar kruidenboter op zit pastasalade een beetje rucolaquote:
Ja was er al bang voor gisterenquote:Op maandag 28 november 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat niet meer door.
Was ook wel te verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |