overvloedquote:Op maandag 28 november 2022 15:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk.
Nog maar niet te spreken over de wijn, die metalen heupfles met inscriptie met een fles wodka voor Jasper.
Jef is opgelucht, de clan blijft aan de macht.quote:Op maandag 28 november 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
Zoe wordt even vakkundig op haar plaats gezet door Jeff.
Ja je moet nog wel 5 mensen hebben die je steunenquote:Op maandag 28 november 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jef is opgelucht, de clan blijft aan de macht.
En dat minstens 5 bewoners achter je hebben is ook niet meer van toepassing.
Zolang ze zich niet vals gedraagt kan ik enorm gieren om die meidquote:Op maandag 28 november 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Met deze meid heb je frikandellen als ontbijt!
Dat gaat wel lukken.. iedereen zal haar willen steunen als dat betekent dat ze niet allemaal verkiesbaar worden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja je moet nog wel 5 mensen hebben die je steunen
Bij een verdienopdracht van boven de 1000 weet Zoe vervolgens niet wat ze nou hebben binnengehaaldquote:Op maandag 28 november 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Jeffrey probeert nu Zoe ervan te weerhouden dat ze manager gaat worden.
Als Isaac zich terugtrekt wel.quote:Op maandag 28 november 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken.. iedereen zal haar willen steunen als dat betekent dat ze niet allemaal verkiesbaar worden.
Macht maakt bemind dus die blijft dan niet lang meer vrijgezel(lig)quote:Op maandag 28 november 2022 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoë als president, dat wil ik zien
Wie niet zou ik willen zeggenquote:Op maandag 28 november 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Wendy steunen Zoe volop zeggen ze ...
Dat is gewoon pesten!quote:Op maandag 28 november 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff probeert ook Mirthe nog te overtuigen haarzelf kandidaat te stellen.
Geweldig !!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |