ze is nog erg jongquote:Op maandag 28 november 2022 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch iets wat ze zelf moet ervaren.
Dat vond ze zelf ook, een leerschool. En als het niet lukt : de wereld vergaat niet (zei ze)quote:Op maandag 28 november 2022 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch iets wat ze zelf moet ervaren.
goedzoquote:Op maandag 28 november 2022 16:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat vond ze zelf ook, een leerschool. En als het niet lukt : de wereld vergaat niet (zei ze)
Jeff zelf is team Zoe zegt hij.quote:Op maandag 28 november 2022 16:12 schreef freaky40 het volgende:
Babette ineens team Zoe. Die is dus geen team Jeff meer. Backstabber.
En de paus is moslim...quote:Op maandag 28 november 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff zelf is team Zoe zegt hij.
Ik dacht dat dit een verzinsel van de COS was, maar het is serieus haar sloganquote:Op maandag 28 november 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Met deze meid heb je frikandellen als ontbijt!
Ze heeft gevoel voor humorquote:Op maandag 28 november 2022 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een verzinsel van de COS was, maar het is serieus haar slogan
Bedacht toen ze in de ochtend zoveel frikandellen ging bakkenquote:Op maandag 28 november 2022 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een verzinsel van de COS was, maar het is serieus haar slogan
En voor Isaac goed om een beetje weerstand te krijgenquote:Op maandag 28 november 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Respect voor Zoe, om het op te nemen tegen Isaac. Ze heeft niets te verliezen, met een beetje hulp zou ze het best kunnen.
Ze wordt het toch niet , en dat weet ze dus dat respect zegt weinigquote:Op maandag 28 november 2022 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Respect voor Zoe, om het op te nemen tegen Isaac. Ze heeft niets te verliezen, met een beetje hulp zou ze het best kunnen.
Isaac had geen slechtere tegenstander kunnen treffen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En voor Isaac goed om een beetje weerstand te krijgen
een maand kan lang duren in zo'n settingquote:
Nog meer reden dus om allemaal op Zoe te stemmen waarbij deze arrogantie als een boemerang bij Isaac terugkomtquote:Op maandag 28 november 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Slogan Isaac : 'Met minimale inspanning maximaal resultaat'
Niet met je eens, Niet iedereen is fan van Isaac, velen zien zijn dubbelrol.quote:Op maandag 28 november 2022 16:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wordt het toch niet , en dat weet ze dus dat respect zegt weinig
Maddy tafrelen on steroids zelfs. Die is nog wel volwassen maar Zoe totaal niet. Die is te kinds.quote:Op maandag 28 november 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
Als zoe wordt gekozen voorzie ik madeleinetaferelen. Inclusief: alles wat ze hoort gaat ze in kamer 3 spillen. Ik ga geen medelijden hebben als ze het moeilijk krijgt en (een deel van) de groep zich tegen haar keert.
En dan ook nog de feestdagen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maddy tafrelen on steroids zelfs. Die is nog wel volwassen maar Zoe totaal niet. Die is te kinds.
Kerst is toch een hysterisch feestquote:
Ik zag het wel op het scherm staan, maar hoorde Jeff zeggen: allemaal uitverkocht.quote:
Die van Jeff zijn stuk.quote:
Omdat ie maar bleef wachten terwijl ie daar zelf helemaal niet over gaat en pas toen ie die mail las kwam ie in actiequote:
Kan leuke streams gaan opleverenquote:
Zie Jeff en consorten zomaar op Zoe stemmen hoor. Als een schot voor open doel die je gewoon niet mag missen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |