uitslapenquote:Op zondag 27 november 2022 22:33 schreef Redefine het volgende:
Ik moet morgenochtend om 8 uur bij de huisarts zijn. Dat is weliswaar vroeg, maar later opstaan dan als ik op kantoor zou werkenEn daarna werk ik dan thuis.
Uiteindelijk scheelt het niet eens zo heel veel, iets meer dan een halfuurquote:
Deze formulering vind ik nog steeds deprimerend klinkenquote:Op zondag 27 november 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
ga er ook maar weer eens een einde aan maken
de zin wordt zo lang als ik er achteraan moet typen aan mijn aanwezigheid op Fokquote:Op zondag 27 november 2022 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze formulering vind ik nog steeds deprimerend klinken
Maar een stuk korter als je typt 'ik ga naar bed' of 'ik ga slapen'quote:Op zondag 27 november 2022 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de zin wordt zo lang als ik er achteraan moet typen aan mijn aanwezigheid op Fok
hmmmm true truequote:Op zondag 27 november 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar een stuk korter als je typt 'ik ga naar bed' of 'ik ga slapen'
Als je op FOK! zit kun je ook niet zo snel in slaap vallen hequote:Op zondag 27 november 2022 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed, maar in slaap vallen, lukt nog niet echt.
Het was eerder andersom. Omdat ik nog niet in slaap viel, ging ik maar weer op FOK!quote:Op zondag 27 november 2022 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je op FOK! zit kun je ook niet zo snel in slaap vallen he
Maar nu val je zeker niet in slaap omdat je op FOK! zitquote:Op zondag 27 november 2022 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was eerder andersom. Omdat ik nog niet in slaap viel, ging ik maar weer op FOK!
Herkenbaarquote:Op zondag 27 november 2022 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was eerder andersom. Omdat ik nog niet in slaap viel, ging ik maar weer op FOK!
Damnquote:Op maandag 28 november 2022 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het gaat sinds vanochtend slechter met me. Ik ga zo naar de spoedeisende hulp
Heel veel sterktequote:Op maandag 28 november 2022 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterktequote:Op maandag 28 november 2022 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterktequote:Op maandag 28 november 2022 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2022 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja. Dan slaap ik zelf ook altijd het slechtste.quote:Op maandag 28 november 2022 07:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Zondag op maandag is best een rot nacht.
Sterkte!quote:Op maandag 28 november 2022 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik las het gisteravond, schrikken he? Gelukkig dat de medicijnen helpen. Voel je je nu ook al beter?quote:Op maandag 28 november 2022 08:53 schreef Redefine het volgende:
Vanochtend naar de huisarts geweest. Waarden waren nog steeds wel hoog. Maar wel flink gezakt. Dus medicatie slaat gelukkig wel aan
Ja. Al was dat initieel omdat het ook erger kon zijn. Maar gelukkig niet. Voel nu wel alweer een tijd goed op wat lichte vermoeidheid na, dus dat zit wel goedquote:Op maandag 28 november 2022 09:11 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik las het gisteravond, schrikken he? Gelukkig dat de medicijnen helpen. Voel je je nu ook al beter?
quote:Op maandag 28 november 2022 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik werd midden in de nacht wakker en heb toen ruim een uur wakker gelegen. Geen idee waarom ook. Eindresultaat is sowiesoquote:Op maandag 28 november 2022 07:53 schreef Arizona het volgende:
Ook bar slecht geslapen. Dankzij het gesnurk van New Mexico. Hij is nu echt ziek. Ik alleen maar doodmoe.
Ik heb dan ook vriendelijk bedankt voor het concept “kantoordag” en ben mooi thuis aan het werk. Sowieso hoest-technisch wel beterquote:Op maandag 28 november 2022 09:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik werd midden in de nacht wakker en heb toen ruim een uur wakker gelegen. Geen idee waarom ook. Eindresultaat is sowieso
He meis tochquote:Op maandag 28 november 2022 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben je weer terug van de SEH?quote:Op maandag 28 november 2022 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wel minste corona klachten te pakken: diarree en misselijkheid
Als ik coronavrij ben en mag de booster halen. Dan ga ik dat doen
Nee, ik wacht bloeduitslagenquote:
Ah ok! Hoe voel je je nu? Weer wat beter dan vanmorgen? Is er iemand met je mee?quote:
Het gaat weer wat beter. Ik ben alleen. Mijn moeder heeft ook coronaklachten.quote:Op maandag 28 november 2022 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah ok! Hoe voel je je nu? Weer wat beter dan vanmorgen? Is er iemand met je mee?
Och nee! Dan ook voor je moeder beterschap. Gellukig dat je je wat minder slecht voelt. Eij houden je wel digitaal gezelschap!quote:Op maandag 28 november 2022 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat weer wat beter. Ik ben alleen. Mijn moeder heeft ook coronaklachten.
Ach gossquote:Op maandag 28 november 2022 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb zó met je te doenquote:Op maandag 28 november 2022 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat weer wat beter. Ik ben alleen. Mijn moeder heeft ook coronaklachten.
Bloedwaarden waren verder goed?quote:Op maandag 28 november 2022 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mag naar huis. Minimaal twee liter drinken en ik ben geen grote drinker en wat eten.
Verder thuis uitzieken
Lever en nier wijkt een beetje af.quote:
Fijn dar je weer naar huis mag. Zorg goed voor jezelfquote:Op maandag 28 november 2022 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mag naar huis. Minimaal twee liter drinken en ik ben geen grote drinker en wat eten.
Verder thuis uitzieken
Met diarree moet je echt goed drinken hoorquote:Op maandag 28 november 2022 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Door de diarree is mijn buik wel plat geworden. Deze was opgezwollen door de operatie en zo.
Twee liter klinkt veel, maar daar zit je zo aan, hoor. Dat je maar snel weer beter mag worden.quote:Op maandag 28 november 2022 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder thuis uitzieken
Dan ken je mij nietquote:Op maandag 28 november 2022 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Twee liter klinkt veel, maar daar zit je zo aan, hoor. Dat je maar snel weer beter mag worden.
Met een beetje spreiden over de dag gaat het je vast lukkenquote:
Wellicht is het dan handig om een schema te maken met wanneer je wat op moet hebben. Soep is eventueel ook een optie.quote:
Ik ben nu een dopper met water aan het leegzuipen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kunt ook kopjes thee drinken
quote:
Ben ik gelukkig niet de enige met dit probleem qua slecht drinken. Ik heb moeite drinken met rietjes. DusCamelbak drinkfles zou niet zo iets voor me zijn. Anders heb ik ouderwetse plastic rietjes nog in huis.quote:Op maandag 28 november 2022 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je op korte termijn precies 0,0 aan, maar ik ben ook een erg slechte drinker. Ik heb nu een Camelbak drinkfles en door het mechanisme met een rietje drink echt 3x zoveel steeds per beetje drinken dan dat ik met een Dopper ofzo deed
Oh nee als je niet van rietjes houdt dan is het niet handigquote:Op maandag 28 november 2022 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige met dit probleem qua slecht drinken. Ik heb moeite drinken met rietjes. DusCamelbak drinkfles zou niet zo iets voor me zijn. Anders heb ik ouderwetse plastic rietjes nog in huis.
Mijn reden om aan de Air Up te gaan.quote:Op maandag 28 november 2022 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je op korte termijn precies 0,0 aan, maar ik ben ook een erg slechte drinker. Ik heb nu een Camelbak drinkfles en door het mechanisme met een rietje drink echt 3x zoveel steeds per beetje drinken dan dat ik met een Dopper ofzo deed
Dat is water met een smaakjequote:Op maandag 28 november 2022 13:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn reden om aan de Air Up te gaan.
Technisch gezien een geurtje, maar komt op hetzelfde neer.quote:
Mijn dochter drinkt ook meer sinds ze de Air Up heefrquote:Op maandag 28 november 2022 13:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn reden om aan de Air Up te gaan.
Ik drink ook te weinig, maar savonds wel veel verse muntthee en groene thee is volgens mij goed voor de darmen.quote:
Ik heb vooral rooibos thee. Dus ik vrijdag muntthee en groene thee moeten bestellenquote:Op maandag 28 november 2022 14:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik drink ook te weinig, maar savonds wel veel verse muntthee en groene thee is volgens mij goed voor de darmen.
Mijn dochter is lyrisch over de AirUp.
Ik drink ook veel meer koffie en thee op het werk dan thuisquote:Op maandag 28 november 2022 14:46 schreef zorro28 het volgende:
Ik drink meer op het werk dan thuisDaar ben ik echt de hele dag aan het (groene) theeleuten
Dat heb ik ook als ik op kantoor wasquote:Op maandag 28 november 2022 14:46 schreef zorro28 het volgende:
Ik drink meer op het werk dan thuisDaar ben ik echt de hele dag aan het (groene) theeleuten
Op het werk heb ik ook collega's die elk uur vragen of ik nog wat thee wilquote:Op maandag 28 november 2022 14:46 schreef zorro28 het volgende:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 28 november 2022 15:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op het werk heb ik ook collega's die elk uur vragen of ik nog wat thee wil
Beter zo dan andersomquote:Op maandag 28 november 2022 15:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op het werk heb ik ook collega's die elk uur vragen of ik nog wat thee wil
Die had ook wel flinke dorstquote:Op maandag 28 november 2022 15:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom
[ twitter ]
Awwwquote:Op maandag 28 november 2022 15:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom
[ twitter ]
Iemand die live commentaar doet van deze SC zou wel een aanwinst zijn.quote:Op maandag 28 november 2022 18:08 schreef Redefine het volgende:
Als Jan Roelfs verslag zou doen van de SC. Zou die het dan ook over Fretsj_B hebben?
En tijdens het ESF: 'Zijn er we er toch ingetuind' En uiteraard over ons allemaal: 'Dat is een goed stel hoor.'quote:Op maandag 28 november 2022 18:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand die live commentaar doet van deze SC zou wel een aanwinst zijn.
“ @:roger_epiales .. goed... Oh wat een grap, wat een grap, wat een schitterende opmerking zeg! Niet te geloven hoe hij in één keer reageert op die post van @:arizona daar, niet te geloven!”
Dat idee zeg maar.
Van mij mogen de Zwitsers wel winnen.quote:
Dat is het vroege donker van deze tijd van het jaar. Althans, dat heb ik.quote:Op maandag 28 november 2022 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om straks de deur nog uit te moeten.
Ja dat is wel het nadeel. Maar ben toch maar gaan wandelen, omdat het regende tijdens mijn pauze en toen niet kon lopen.quote:Op maandag 28 november 2022 18:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is het vroege donker van deze tijd van het jaar. Althans, dat heb ik.
Ja, dat heb ik ook.quote:Op maandag 28 november 2022 18:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is het vroege donker van deze tijd van het jaar. Althans, dat heb ik.
Ja dat natuurlijk nog liever, maar weet niet of dat realistisch isquote:Op maandag 28 november 2022 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij mogen de Zwitsers wel winnen.
Slecht voor mijn poule, maar daar kan ik toch niet meer winnen.
Jammer dit.quote:Op maandag 28 november 2022 18:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat natuurlijk nog liever, maar weet niet of dat realistisch is
Ik heb dat ook zo erg nu, inderdaad omdat het zo donker is denk ik.quote:Op maandag 28 november 2022 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om straks de deur nog uit te moeten.
Ja, dus schiet ik er weer niks mee op.quote:Op maandag 28 november 2022 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste mensen zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |