Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie ze ook nog wel verliezen van Qatar. Ik zou Louis ontslaan als ze zich niet plaatsen voor de 1/8 finale.
Flopshow.quote:
Waarom heb je het over clubvoetbal? Dit is het WK... Of zit het feit dat Feyenoord bovenaan stat je zó dwars?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat boeit me eigenlijk niet zoveel
Het valt me gewoon op dat Feyenoorders over het algemeen vooral voor Feyenoorders juichen.
Bij clubs die al langer spelers leveren zie je dat beduidend minder.
Zoveel anders hebben ze doorgaans ook niet om voor te juichen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat Feyenoorders over het algemeen vooral voor Feyenoorders juichen.
Prima gedaan!quote:
Faal.quote:
Omdat het opvalt dat zei ik net.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom heb je het over clubvoetbal? Dit is het WK... Of zit het feit dat Feyenoord bovenaan stat je zó dwars?
Confirmation biasquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het opvalt dat zei ik net.
Eerst Bijlow, nu Malacia.
stat
Hopelijk smaakt het.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Valencia is wel daadwerkelijk goed dit wk maar hoe kan een kan dusdanig blessuregevoelig zijn.
Ik ben altijd lekker mezelf bij vrienden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent echt geen schaamte he?
Costa Rica was inderdaad beterquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Zonder overdrijven denk ik dat geen enkel team op dit WK een helft lang zo slecht heeft gespeeld als Nederland in de tweede helft. Als zelfs de simpelste balletjes al totaal ergens anders aankomen...
Nou ja, ik vond Costa Rica ook niet heel indrukwekkend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Zonder overdrijven denk ik dat geen enkel team op dit WK een helft lang zo slecht heeft gespeeld als Nederland in de tweede helft. Als zelfs de simpelste balletjes al totaal ergens anders aankomen...
En jij hebt een obsessie met Feyenoord users die toevallig iets vinden over Ajax spelers. Ik kan vanalles roepen maar oa Blind mist wat pit voor deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
al helemaal niet voor feyenoorders. Men jankt omdat bijlow niet keept terwijl die er totaal geen basismateriaal isquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zoveel anders hebben ze doorgaans ook niet om voor te juichen.
Je schamen op een forumquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent echt geen schaamte he?
Ik wist niet dat voetbalclubs meededenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Valencia is wel daadwerkelijk goed dit wk maar hoe kan een kan dusdanig blessuregevoelig zijn.
Heel toevallig jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En jij hebt een obsessie met Feyenoord users die toevallig iets vinden over Ajax spelers. Ik kan vanalles roepen maar oa Blind mist wat pit voor deze wedstrijd.
GGMM is gewoon niet zo'n goede verbinder.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En jij hebt een obsessie met Feyenoord users die toevallig iets vinden over Ajax spelers. Ik kan vanalles roepen maar oa Blind mist wat pit voor deze wedstrijd.
Ik betaal verdomme nog geld voor een kaartjequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:52 schreef Perrin het volgende:
Je zult hier maar een kaartje voor hebben gekocht zeg.
Wales was erg beroerd eerder vandaag.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Een gezond persoon zou zich per definitie schamen voor zijn fok postgedrag op een vrijdagavond terwijl Nederland op een wk speeltquote:
complete steden doen mee?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat voetbalclubs meededen![]()
Door mijquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is gewoon niet zo'n goede verbinder.
Daarom is Coco aangesteld.
Moesten ze me geld aanbieden. Zou ik heel misschien gaan kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik betaal verdomme nog geld voor een kaartje
Nee, maar overklast worden door Spanje en mede daardoor nogal kansloos zijn vind ik minder slecht dan Nederland in de tweede helft hier, waar écht alles zonder enige aanleiding fout gaat. Speler A probeert de bal in een rechte lijn naar speler B te spelen, terwijl er een Ecuadoriaan tussen staat. Ja, dat gaat fout natuurlijk, jezus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond Costa Rica ook niet heel indrukwekkend.
Nah, Nederlands was m'n goeiste vak, vandaar dat ik voor de FP schijf...quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze wedstrijd zorgt voor blijvende hersenschade.
Dan gaat ons account door de shredder maat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:48 schreef GGMM het volgende:
Als Nederland WK wordt posten @:kingroland @:onlogisch en ik een jaar niet op FOK
halve stedenquote:
Denk t welquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Is dit de slechtste wedstrijd onder van Gaal?
Iedereen maakt foutenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan.
Akkoord.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan gaat ons account door de shredder maat.
Is lastiger dan je denkt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan gaat ons account door de shredder maat.
Niet te geloven, echt niks lukt ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar overklast worden door Spanje en mede daardoor nogal kansloos zijn vind ik minder slecht dan Nederland in de tweede helft hier, waar écht alles zonder enige aanleiding fout gaat. Speler A probeert de bal in een rechte lijn naar speler B te spelen, terwijl er een Ecuadoriaan tussen staat. Ja, dat gaat fout natuurlijk, jezus.
Dat deed een user genaamd @Vasion ook.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, Nederlands was m'n goeiste vak, vandaar dat ik voor de FP schijf...
Nee en in de eerste ook maar 1 (het doelpunt)quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:54 schreef Robar het volgende:
Heeft Nederland ook maar 1 kans gehad de tweede helft?
Heeft dat nog voordelen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland was echt heel slecht deze wedstrijd, je mag blij zijn dat je wonderwel nog in de race bent voor P1.
Sterker nog: winnen van Qatar gaat genoeg zijn voor P1 denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland was echt heel slecht deze wedstrijd, je mag blij zijn dat je wonderwel nog in de race bent voor P1.
Gakpo goal was laatste momentquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:54 schreef Robar het volgende:
Heeft Nederland ook maar 1 kans gehad de tweede helft?
Ierland-Nederlandquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Is dit de slechtste wedstrijd onder van Gaal?
Mwa, dat niet maar het staat wel in de top 5 van zwakste prestaties op dit WK. tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Wel een lekkertje. Hopelijk wel een echte dame.quote:
Je zit te zoeken en te zuigen. Blind zou ook mijn eerste keus zijn maar valt niet mee vandaag tegen het intense Ecuador, dat van Bijlow eerder was een grapje.quote:
Ook niet tegen 80% van de andere landen op dit WK.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef PzKpfw het volgende:
Dit Nederland wil je toch niet zien spelen tegen een Spanje of Brazilië
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je zit te zoeken en te zuigen. Blind zou ook mijn eerste keus zijn maar valt niet mee vandaag tegen het intense Ecuador, dat van Bijlow eerder was een grapje.
Goede kans op een simpel schemaquote:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:
Gaat hij tegen Qatar ook met dit kutsysteem starten?
Fairquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede kans op een simpel schema
Misschien zit er dan meer peper in de reet omdat landen zoals nu niet motiveren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef PzKpfw het volgende:
Dit Nederland wil je toch niet zien spelen tegen een Spanje of Brazilië
Waarschijnlijk heb je gelijk jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef Toby56 het volgende:
Lowietje gaat gewoon een beetje boos roepen: IK ZEI AL DAT DIT ECUADOR BETER IS DAN SENEGAL.
MAAR JULLIE VAN DE MEDIA GELOVEN MIJ WEER NIET.
En gaat dan over tot de orde van de dag. 4 uit 3. Qatar uit. Het kan nog.
Vooraf riep 'ie dat WE gingen winnen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef Toby56 het volgende:
Lowietje gaat gewoon een beetje boos roepen: IK ZEI AL DAT DIT ECUADOR BETER IS DAN SENEGAL.
MAAR JULLIE VAN DE MEDIA GELOVEN MIJ WEER NIET.
En gaat dan over tot de orde van de dag. 4 uit 3. Qatar uit. Het kan nog.
Wel de kampioen van Azië natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zie dit Oranje nog wel verliezen van Qatar.
Heb al mooie matchen gezien. Of bedoel je alleen op NL?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:56 schreef PzKpfw het volgende:
Dit WK is echt in alle opzichten matig.
Je hebt de eerste wedstrijd gemist?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:56 schreef Robar het volgende:
Echt de slechtste wedstrijd die ik in jaren gezien heb
Dat is wel heel bijzonder, zeker na die blessurebehandeling net voor einde van de normale tijdquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
Maar 6 erbij en dan nog niet alles uitspelen
Want?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef KingRoland het volgende:
Tegen qatar met meer dan 2 doelpunten winnen toch? Voor groepswinst
Ligt ook aan de andere wedstrijdquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef KingRoland het volgende:
Naar Qatarese waarden dusquote:
Van Dijk ook slecht hoor, die zette meteen in het begin helemaal de verkeerde toon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Van Dijk, Aké en in iets mindere mate Noppert nog enigszins voldoende, de rest mag naar huis.
Gakpoquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niemand bij Oranje heeft hoger dan een 4
Niet overdreven. Gewoon op het niveau van het elftal gepresteerd.quote:
Prima Slobeendquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zwaktebod. Ik hoef Bijlow echt niet per se op doel. Je bent echt doodvermoeiend bezig.
En dan vragen mensen zich af waarom dit forum dood is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zwaktebod. Ik hoef Bijlow echt niet per se op doel. Je bent echt doodvermoeiend bezig.
Met die blessure van Valencia zit die kans er wel in.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
Mooi, hopelijk verliezen ze dan van Qatar.
Terecht nu.quote:
Normaal gesproken moet Nederland met 4-0 ofzo van Qatar kunnen winnen. Dat zie ik Ecuador tegen Senegal echt niet doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Senegal moet nu alles of niets tegen Ecuador, dat is wel tricky. Nouja, ik zou het ook wel lachen vinden als Ecuador - Iran een achtste finale is
Hangt van de uitslag af van Ecuador - Senegalquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef KingRoland het volgende:
De vrij kan niet voetballenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Eppie_NL het volgende:
Waarom speelt De Vrij niet? En krijgen die De Ligt en Timber wel speeltijd?
Ik heb alle vertrouwen in die wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:GGMM en @:Slobeend kunnen hier nog een avondje door, wij gaan zo naar Engeland - VS
Met dit spel ben je zo wegquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef PzKpfw het volgende:
Mooie gelegenheid om alsnog een statement te maken en dit WK per direct te verlaten.
In Louis we trustquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Centenbak het volgende:
Denken jullie dat Nederland dit WK gaat winnen?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef heywoodu het volgende:
"Uiteindelijk pak je wel resultaat."
![]()
-2 is ook een resultaatquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Ja die was heel bijzonderquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef heywoodu het volgende:
![]()
'quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima Slobeend
Leuk grapje heb je gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Hier moet je gewoon eerlijk zijn. Geen onzin over baltempo en wel of niet iets feller zijn, maar gewoon eerlijk zijn en zeggen dat álles wat je deed fout ging. Het lag niet aan een goed Ecuador.quote:
@Slobeend lijkt mij een lieve jongen maar laat zich zelfs door @PietjePuk2000 uit de tent lokken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Forum moderator @:Slobeend is boos.
Je hebt de vorige wedstrijd niet gezien?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Eppie_NL het volgende:
De Vrij speelt ook al een tijdje heel matig bij Inter (als ie al speelt).quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Eppie_NL het volgende:
Je mag best tevreden zijn dat je hier niet verliest toch met die povere zooi die je hier hebt neergelegd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef GGMM het volgende:
Als je ook maar enigszins de blijk geeft dat je hier tevreden mee bent moet je gelijk aanvoerder-af zijn.
Van Gaal verdient niet zoveel op basis van de fratsen die ie (in de aanloop naar) dit WK uithaaltquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef Machielovic het volgende:
Het loopt nog niet helemaal *kuch bij Oranje, maar voor hetzelfde geld krijg jeHopelijk blijkt het genoeg want van Gaal verdient een beter afscheid.
Wat waren 'goede' wedstrijden dan volgens jou?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef byah het volgende:
Van al die wedstrijden maar 2 echt goede wedstrijden, wat een matig WK
Elke wedstrijd 1-0 winnen en wereldkampioen worden lijkt mij primaquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag best tevreden zijn dat je hier niet verliest toch met die povere zooi die je hier hebt neergelegd.
Getriggerd? Dit begon na m'n opmerking over Malacia, hoe kom je erbij dat dat met die smiley te maken had lolquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'' dat je hierdoor getriggered wordt zegt alles over je obsessie. Sterkte ermee.
Gezien de tweede helft mag je zeker blij zijn dat je hier niet verliest.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef GGMM het volgende:
Als je ook maar enigszins de blijk geeft dat je hier tevreden mee bent moet je gelijk aanvoerder-af zijn.
1-1 kan gebeuren en is niet zo gek in een groepfase.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag best tevreden zijn dat je hier niet verliest toch met die povere zooi die je hier hebt neergelegd.
Ze waren juist wel sloom met baltempo. Ze maakten zelf onnodig het spel dood terwijl ze in een goede flow zaten na de goal. Precies wat de tegenstander die het moeilijk heeft normaalgesproken doet deden ze bij zichzelf.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier moet je gewoon eerlijk zijn. Geen onzin over baltempo en wel of niet iets feller zijn, maar gewoon eerlijk zijn en zeggen dat álles wat je deed fout ging. Het lag niet aan een goed Ecuador.
Nederlands basiself heeft ook geen voorbereiding gehad das wel kutquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Pedroso het volgende:
1e Wedstrijd slecht, 2e wedstrijd nog veel slechter. Er zit wel ontwikkeling in gelukkig.
Nummer 9 van Zuid-Amerika. Nummer 44 van de wereld.quote:
Zo kan je overal een punt aan lullen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Mario is voor kinderen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die reclame van Mario Party Superstars is echt heel pijnlijk.
Net als Mario Party zelfquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die reclame van Mario Party Superstars is echt heel pijnlijk.
GGMM en vriendenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Coco het volgende:
Vanaf nu zijn @:Slobeend en @:GGMM weer vrienden.
Weer?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Coco het volgende:
Vanaf nu zijn @:Slobeend en @:GGMM weer vrienden.
Dat valt wel mee....eigenlijk altijd 7/9 of 9/9 op het WK. Laatste WK-Poule-nederlaag is van 1994 ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
Nederland is altijd slecht in de poule wedstrijden...
Ja die zijn opgelucht dat we geen concurrent voor de titel blijken.quote:
Vind je het gek. 6x in de hele wedstrijd de bal raken in het strafschopgebied van de tegenstander .quote:
okquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
Nederland is altijd slecht in de poule wedstrijden...
Tegenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat valt wel mee....eigenlijk altijd 7/9 of 9/9 op het WK. Laatste WK-Poule-nederlaag is van 1994 ofzo.
Ik vond dat toen ik 12 was wel leukquote:
Je quote mij al bij de eerste redding van Noppert.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Getriggerd? Dit begon na m'n opmerking over Malacia, hoe kom je erbij dat dat met die smiley te maken had lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |