Costa Rica was inderdaad beterquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Zonder overdrijven denk ik dat geen enkel team op dit WK een helft lang zo slecht heeft gespeeld als Nederland in de tweede helft. Als zelfs de simpelste balletjes al totaal ergens anders aankomen...
Nou ja, ik vond Costa Rica ook niet heel indrukwekkend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Zonder overdrijven denk ik dat geen enkel team op dit WK een helft lang zo slecht heeft gespeeld als Nederland in de tweede helft. Als zelfs de simpelste balletjes al totaal ergens anders aankomen...
En jij hebt een obsessie met Feyenoord users die toevallig iets vinden over Ajax spelers. Ik kan vanalles roepen maar oa Blind mist wat pit voor deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat boeit me eigenlijk niet zoveel
Het valt me gewoon op dat Feyenoorders over het algemeen vooral voor Feyenoorders juichen.
Bij clubs die al langer spelers leveren zie je dat beduidend minder.
al helemaal niet voor feyenoorders. Men jankt omdat bijlow niet keept terwijl die er totaal geen basismateriaal isquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zoveel anders hebben ze doorgaans ook niet om voor te juichen.
Je schamen op een forumquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent echt geen schaamte he?
Ik wist niet dat voetbalclubs meededenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Valencia is wel daadwerkelijk goed dit wk maar hoe kan een kan dusdanig blessuregevoelig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |