abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206844864
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
Toen hielden ze in elk geval de bal in de ploeg. Da's nu een stuk uitdagender.
Tegen Oekraïne werd er toen de eerste 60 minuten echt heel goed gespeeld, dat was geweldig veldspel in vergelijking met de huidige matigheid.
pi_206844870
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
En de Nations League.
Nations League viel ook wel mee hoor.
pi_206844958
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tegen Oekraïne werd er toen de eerste 60 minuten echt heel goed gespeeld, dat was geweldig veldspel in vergelijking met de huidige matigheid.
Ja, qua niveau wel beetje dezelfde tegenstander denk ik als bv. Senegal en Ecuador. Die ploegen zijn in elk geval niet veel beter.
pi_206845517
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, qua niveau wel beetje dezelfde tegenstander denk ik als bv. Senegal en Ecuador. Die ploegen zijn in elk geval niet veel beter.
Je hoeft alleen maar de samenvatting van die wedstrijd te zien om te concluderen dat het toen echt veel beter was. Volop kansen en momenten in de 16. Een Depay die toen nog het halve veld over kon steken met bal maakt ook wel verschil met de huidige situatie natuurlijk.

pi_206845793
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je hoeft alleen maar de samenvatting van die wedstrijd te zien om te concluderen dat het toen echt veel beter was. Volop kansen en momenten in de 16. Een Depay die toen nog het halve veld over kon steken met bal maakt ook wel verschil met de huidige situatie natuurlijk.

Depay is nu niet fit. Een Depay in vorm is natuurlijk wel een belangrijke speler voor NL. Wijnaldum toen erbij. Een Wijnaldum in redelijke doen is natuurlijk ook een belangrijke pion.

En Blind stond toen geen back volgens mij. Nu moet hij uberhaupt niet meer meedoen, maar als CB met 3 CB's kan 'ie minder verkloten dan op links.

Verder ook geen geweldig toernooi. In een lollerpoule. Eerste potje nog met de nodige moeite gewonnen. Daarna redelijk tegen twee zwakke tegenstanders en dan eraf tegen 'n ploeg die nu op het WK ook gewoon niet aanwezig is.
pi_206845860
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Depay is nu niet fit. Een Depay in vorm is natuurlijk wel een belangrijke speler voor NL. Wijnaldum toen erbij. Een Wijnaldum in redelijke doen is natuurlijk ook een belangrijke pion.

En Blind stond toen geen back volgens mij. Nu moet hij uberhaupt niet meer meedoen, maar als CB met 3 CB's kan 'ie minder verkloten dan op links.

Verder ook geen geweldig toernooi. In een lollerpoule. Eerste potje nog met de nodige moeite gewonnen. Daarna redelijk tegen twee zwakke tegenstanders en dan eraf tegen 'n ploeg die nu op het WK ook gewoon niet aanwezig is.
Blind speelde toen linkerverdediger ja. Baal er echt van dat hij nog steeds speelt.
pi_206845903
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Blind speelde toen linkerverdediger ja. Baal er echt van dat hij nog steeds speelt.
Ja, die had gewoon niet meer opgesteld moeten worden. Bij Ajax al laten zien dat zijn tijd wel voorbij is.

Dat Depay en Wijnaldum niet fit zijn, kan Van Gaal ook niet veel aan doen. Bergwijn is ook al uit vorm. Je kunt ze natuurlijk niet selecteren, maar je kunt niet elke naam die niet in vorm is vervangen door iemand van Heerenveen.
pi_206845954
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, die had gewoon niet meer opgesteld moeten worden. Bij Ajax al laten zien dat zijn tijd wel voorbij is.

Dat Depay en Wijnaldum niet fit zijn, kan Van Gaal ook niet veel aan doen. Bergwijn is ook al uit vorm. Je kunt ze natuurlijk niet selecteren, maar je kunt niet elke naam die niet in vorm is vervangen door iemand van Heerenveen.
Had Arnaut Groeneveld wel op moeten roepen natuurlijk.
pi_206845994
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Had Arnaut Groeneveld wel op moeten roepen natuurlijk.
Ja, dat wel. En ook Flekken i.p.v. Pasveer of zo. Maar voor 95% is de selectie wel zo'n beetje wat iedereen op zou roepen.

Als je kijkt naar wie er zijn afgevallen, dan denk ik ook niet dat ze met die spelers wel de pannen van het dak hadden gespeeld.
pi_206846089
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat wel. En ook Flekken i.p.v. Pasveer of zo. Maar voor 95% is de selectie wel zo'n beetje wat iedereen op zou roepen.

Als je kijkt naar wie er zijn afgevallen, dan denk ik ook niet dat ze met die spelers wel de pannen van het dak hadden gespeeld.
Mee eens.
pi_206846506
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nations League viel ook wel mee hoor.
Waar heb je het over man, België opgerold :')

Volgens mij heb je iets tegen van Gaal ofzo, kan niet anders :D
pi_206846538
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wel moeizaam tegen Polen en Wales, wat ook weer niet de beste teams zijn.
pi_206846565
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wel moeizaam tegen Polen en Wales, wat ook weer niet de beste teams zijn.
Klopt, maar nog steeds beter dan op het EK. Daar zie je nu niets van terug.
pi_206846593
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

België bewijst nu ook wel erg slecht te zijn, maar dat was inderdaad de beste pot onder Louis.

Wales was 2 keer niet om aan te zien natuurlijk.
  zondag 27 november 2022 @ 20:20:13 #140
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206846626
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
België bewijst nu ook wel erg slecht te zijn, maar dat was inderdaad de beste pot onder Louis.

Wales was 2 keer niet om aan te zien natuurlijk.
Daar heb je gelijk de verklaring waarom het nu nergens op lijkt. Dit team is niet goed tegen tegenstanders die inzakken. Dat was al zo onder Koeman
pi_206846890
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk de verklaring waarom het nu nergens op lijkt. Dit team is niet goed tegen tegenstanders die inzakken. Dat was al zo onder Koeman
Ja goed punt. Dat wordt dus kut tegen Qatar.
pi_206846925
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja goed punt. Dat wordt dus kut tegen Qatar.
Die kunnen er echt helemaal niks van. Dat zal niet zo'n probleem worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')