Ook niet vreemd met 0 uitgespeelde kansen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2de helft, 0.07 hele wedstrijd
Tijdrekken lijkt me gunstig nu voor Nederlandquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef Zorro het volgende:
Mooi zo'n tijdrekker geen aandacht geven
Dit kan nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:45 schreef Sabata het volgende:
memphis devlaai is ook niet al te best vanavond
Dat zegt genoeg over jou, niet positief.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Voor het WK dacht ik dat je die Ake uitsprak als "Eek"
Heb je een puntquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijdrekken lijkt me gunstig nu voor Nederland
Leuke serie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Ik dacht als Gullitquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Nee dat boeit me eigenlijk niet zoveelquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is kribbig omdat Nederland mokerslecht is.
Ik zag maar een iemand om Malacia roepen en dat is zover ik weet geen Feyenoorder.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat boeit me eigenlijk niet zoveel
Het valt me gewoon op dat Feyenoorders over het algemeen vooral voor Feyenoorders juichen.
Bij clubs die al langer spelers leveren zie je dat beduidend minder.
Hij had dit al ingecalculeerd. Vandaar dat hij stopt na het wk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie ze ook nog wel verliezen van Qatar. Ik zou Louis ontslaan als ze zich niet plaatsen voor de 1/8 finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |