halve stedenquote:
Denk t welquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Is dit de slechtste wedstrijd onder van Gaal?
Iedereen maakt foutenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan.
Akkoord.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan gaat ons account door de shredder maat.
Is lastiger dan je denkt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan gaat ons account door de shredder maat.
Niet te geloven, echt niks lukt ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar overklast worden door Spanje en mede daardoor nogal kansloos zijn vind ik minder slecht dan Nederland in de tweede helft hier, waar écht alles zonder enige aanleiding fout gaat. Speler A probeert de bal in een rechte lijn naar speler B te spelen, terwijl er een Ecuadoriaan tussen staat. Ja, dat gaat fout natuurlijk, jezus.
Dat deed een user genaamd @Vasion ook.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, Nederlands was m'n goeiste vak, vandaar dat ik voor de FP schijf...
Nee en in de eerste ook maar 1 (het doelpunt)quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:54 schreef Robar het volgende:
Heeft Nederland ook maar 1 kans gehad de tweede helft?
Heeft dat nog voordelen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland was echt heel slecht deze wedstrijd, je mag blij zijn dat je wonderwel nog in de race bent voor P1.
Sterker nog: winnen van Qatar gaat genoeg zijn voor P1 denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland was echt heel slecht deze wedstrijd, je mag blij zijn dat je wonderwel nog in de race bent voor P1.
Gakpo goal was laatste momentquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:54 schreef Robar het volgende:
Heeft Nederland ook maar 1 kans gehad de tweede helft?
Ierland-Nederlandquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Is dit de slechtste wedstrijd onder van Gaal?
Mwa, dat niet maar het staat wel in de top 5 van zwakste prestaties op dit WK. tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Zonder overdrijven denk ik dat geen enkel team op dit WK een helft lang zo slecht heeft gespeeld als Nederland in de tweede helft. Als zelfs de simpelste balletjes al totaal ergens anders aankomen...
Wel een lekkertje. Hopelijk wel een echte dame.quote:
Je zit te zoeken en te zuigen. Blind zou ook mijn eerste keus zijn maar valt niet mee vandaag tegen het intense Ecuador, dat van Bijlow eerder was een grapje.quote:
Ook niet tegen 80% van de andere landen op dit WK.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef PzKpfw het volgende:
Dit Nederland wil je toch niet zien spelen tegen een Spanje of Brazilië
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je zit te zoeken en te zuigen. Blind zou ook mijn eerste keus zijn maar valt niet mee vandaag tegen het intense Ecuador, dat van Bijlow eerder was een grapje.
Goede kans op een simpel schemaquote:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:
Gaat hij tegen Qatar ook met dit kutsysteem starten?
Fairquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede kans op een simpel schema
Misschien zit er dan meer peper in de reet omdat landen zoals nu niet motiveren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef PzKpfw het volgende:
Dit Nederland wil je toch niet zien spelen tegen een Spanje of Brazilië
Waarschijnlijk heb je gelijk jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:55 schreef Toby56 het volgende:
Lowietje gaat gewoon een beetje boos roepen: IK ZEI AL DAT DIT ECUADOR BETER IS DAN SENEGAL.
MAAR JULLIE VAN DE MEDIA GELOVEN MIJ WEER NIET.
En gaat dan over tot de orde van de dag. 4 uit 3. Qatar uit. Het kan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |