Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie ze ook nog wel verliezen van Qatar. Ik zou Louis ontslaan als ze zich niet plaatsen voor de 1/8 finale.
Flopshow.quote:
Waarom heb je het over clubvoetbal? Dit is het WK... Of zit het feit dat Feyenoord bovenaan stat je zó dwars?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat boeit me eigenlijk niet zoveel
Het valt me gewoon op dat Feyenoorders over het algemeen vooral voor Feyenoorders juichen.
Bij clubs die al langer spelers leveren zie je dat beduidend minder.
Zoveel anders hebben ze doorgaans ook niet om voor te juichen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op dat Feyenoorders over het algemeen vooral voor Feyenoorders juichen.
Prima gedaan!quote:
Faal.quote:
Omdat het opvalt dat zei ik net.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom heb je het over clubvoetbal? Dit is het WK... Of zit het feit dat Feyenoord bovenaan stat je zó dwars?
Confirmation biasquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het opvalt dat zei ik net.
Eerst Bijlow, nu Malacia.
stat
Hopelijk smaakt het.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Valencia is wel daadwerkelijk goed dit wk maar hoe kan een kan dusdanig blessuregevoelig zijn.
Ik ben altijd lekker mezelf bij vrienden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent echt geen schaamte he?
Costa Rica was inderdaad beterquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Zonder overdrijven denk ik dat geen enkel team op dit WK een helft lang zo slecht heeft gespeeld als Nederland in de tweede helft. Als zelfs de simpelste balletjes al totaal ergens anders aankomen...
Nou ja, ik vond Costa Rica ook niet heel indrukwekkend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
Zonder overdrijven denk ik dat geen enkel team op dit WK een helft lang zo slecht heeft gespeeld als Nederland in de tweede helft. Als zelfs de simpelste balletjes al totaal ergens anders aankomen...
En jij hebt een obsessie met Feyenoord users die toevallig iets vinden over Ajax spelers. Ik kan vanalles roepen maar oa Blind mist wat pit voor deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
al helemaal niet voor feyenoorders. Men jankt omdat bijlow niet keept terwijl die er totaal geen basismateriaal isquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zoveel anders hebben ze doorgaans ook niet om voor te juichen.
Je schamen op een forumquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent echt geen schaamte he?
Ik wist niet dat voetbalclubs meededenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Valencia is wel daadwerkelijk goed dit wk maar hoe kan een kan dusdanig blessuregevoelig zijn.
Heel toevallig jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En jij hebt een obsessie met Feyenoord users die toevallig iets vinden over Ajax spelers. Ik kan vanalles roepen maar oa Blind mist wat pit voor deze wedstrijd.
GGMM is gewoon niet zo'n goede verbinder.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En jij hebt een obsessie met Feyenoord users die toevallig iets vinden over Ajax spelers. Ik kan vanalles roepen maar oa Blind mist wat pit voor deze wedstrijd.
Ik betaal verdomme nog geld voor een kaartjequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:52 schreef Perrin het volgende:
Je zult hier maar een kaartje voor hebben gekocht zeg.
Wales was erg beroerd eerder vandaag.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Een gezond persoon zou zich per definitie schamen voor zijn fok postgedrag op een vrijdagavond terwijl Nederland op een wk speeltquote:
complete steden doen mee?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat voetbalclubs meededen![]()
Door mijquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is gewoon niet zo'n goede verbinder.
Daarom is Coco aangesteld.
Moesten ze me geld aanbieden. Zou ik heel misschien gaan kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik betaal verdomme nog geld voor een kaartje
Nee, maar overklast worden door Spanje en mede daardoor nogal kansloos zijn vind ik minder slecht dan Nederland in de tweede helft hier, waar écht alles zonder enige aanleiding fout gaat. Speler A probeert de bal in een rechte lijn naar speler B te spelen, terwijl er een Ecuadoriaan tussen staat. Ja, dat gaat fout natuurlijk, jezus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond Costa Rica ook niet heel indrukwekkend.
Nah, Nederlands was m'n goeiste vak, vandaar dat ik voor de FP schijf...quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze wedstrijd zorgt voor blijvende hersenschade.
Dan gaat ons account door de shredder maat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:48 schreef GGMM het volgende:
Als Nederland WK wordt posten @:kingroland @:onlogisch en ik een jaar niet op FOK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |