Naar Qatarese waarden dusquote:
Van Dijk ook slecht hoor, die zette meteen in het begin helemaal de verkeerde toon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Van Dijk, Aké en in iets mindere mate Noppert nog enigszins voldoende, de rest mag naar huis.
Gakpoquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niemand bij Oranje heeft hoger dan een 4
Niet overdreven. Gewoon op het niveau van het elftal gepresteerd.quote:
Prima Slobeendquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zwaktebod. Ik hoef Bijlow echt niet per se op doel. Je bent echt doodvermoeiend bezig.
En dan vragen mensen zich af waarom dit forum dood is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zwaktebod. Ik hoef Bijlow echt niet per se op doel. Je bent echt doodvermoeiend bezig.
Met die blessure van Valencia zit die kans er wel in.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
Mooi, hopelijk verliezen ze dan van Qatar.
Terecht nu.quote:
Normaal gesproken moet Nederland met 4-0 ofzo van Qatar kunnen winnen. Dat zie ik Ecuador tegen Senegal echt niet doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Senegal moet nu alles of niets tegen Ecuador, dat is wel tricky. Nouja, ik zou het ook wel lachen vinden als Ecuador - Iran een achtste finale is
Hangt van de uitslag af van Ecuador - Senegalquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef KingRoland het volgende:
Tegen qatar met meer dan 2 doelpunten winnen toch? Voor groepswinst
De vrij kan niet voetballenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Eppie_NL het volgende:
Waarom speelt De Vrij niet? En krijgen die De Ligt en Timber wel speeltijd?
Ik heb alle vertrouwen in die wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:GGMM en @:Slobeend kunnen hier nog een avondje door, wij gaan zo naar Engeland - VS
Met dit spel ben je zo wegquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef PzKpfw het volgende:
Mooie gelegenheid om alsnog een statement te maken en dit WK per direct te verlaten.
In Louis we trustquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Centenbak het volgende:
Denken jullie dat Nederland dit WK gaat winnen?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef heywoodu het volgende:
"Uiteindelijk pak je wel resultaat."
![]()
-2 is ook een resultaatquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Ja die was heel bijzonderquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef heywoodu het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |