Yupquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:20 schreef Centenbak het volgende:
Gaan Louis' boiis het WK winnen denken jullie?
Niks tegen marco kroonquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die vent met die trommel en zijn psychopatenlach mogen ze van mij vastzetten.
Heeft Cillessen een trommel?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die vent met die trommel en zijn psychopatenlach mogen ze van mij vastzetten.
Welke speler moedig jij aan nu er niemand van Feyenoord speelt?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is allemaal de schuld van Gakpo.
Dylan Ventequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke speler moedig jij aan nu er niemand van Feyenoord speelt?
Stukje huilen genotquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:23 schreef KingRoland het volgende:
Als ik de fipo heb is het opeens stil, mis ik de fipo dan word ik meteen uitgelachen
het is goed met jullie
Bijlow natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
#nietsgewendquote:
Meer kan hij niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daley Blind schreeuwt om een ingooi.
Ik was op het punt Berghuis maar te gaan aanmoedigen maar zelfs die mag niet meer meespelenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
@3rr0r doet weer goed z'n best.quote:
Neequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef cherrycoke het volgende:
kan die houten klaas blind er alsjeblief uit
laatste bezoek: 627 dagen, 1 uur geleden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3Rror doet weer goed z'n best.
@onlogisch PAK HEMquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rror doet weer goed z'n best.
Gelukkig roept Ronald na het WK Quinten, Lutsa, Justin en Sebastian op voor het NL elftalquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was op het punt Berghuis maar te gaan aanmoedigen maar zelfs die mag niet meer meespelen
Zal het zo wel 1-1 wordenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
Nederland zet niet eens aan om de 2-0 te maken
Nederlands elftal heeft geen versnelling.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
Ik begin Amerikanen wel te begrijpen als ze dit wk kijken iddquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:24 schreef Centenbak het volgende:
Voetbal is echt supersaai, nu weet ik weer waarom ik nooit kijk.
nou nou zo slecht is ONZE verdediging nou ook weer nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef cherrycoke het volgende:
Gatenkaas die verdediging van Nederland, vergeleken met Canada is onze verdediging een lachertje.
Amerika is een groot land.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik begin Amerikanen wel te begrijpen als ze dit wk kijken idd
Geloof dat je niet helemaal snapt wat een gatenkaas betekentquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef cherrycoke het volgende:
Gatenkaas die verdediging van Nederland, vergeleken met Canada is onze verdediging een lachertje.
Nu Brazilië nog.quote:
Nederlandertjes moet je kort houden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ecuador heeft ons VOLLEDIG in de tang.
Vergeet Dilro niet!quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig roept Ronald na het WK Quinten, Lutsa, Justin en Sebastian op voor het NL elftal
Lekker manquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig niet die walgelijke heksenkaas
Dat is toch best wel lekker spulquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig niet die walgelijke heksenkaas
Krachten sparen voor het altijd lastige Qatar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
Ook populair in de Reguliersdwarsstraat, dus ik denk dat Qatar dat wel gaat verbiedenquote:
Chris?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:29 schreef CANARIS het volgende:
Telkens als ik kijk is het kut met peren. Als ik niet kijk speelt Nederland galactisch…..
Ik ben dus aan het kijken. Echt een ramp. Na die goal helemaal weggezakt en spelen en Chris helemaal niets
Graagquote:
Na de blunders van Blind bij ajax snap ik niet wat hij doet in het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Bergwijn is niet zo goed zeg maar.
Ik vind piepende ruitenwissers ook niks.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Na de blunders van Blind bij ajax snap ik niet wat hij doet in het Nederlands elftal.
Blind of Bergwijn?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Na de blunders van Blind bij ajax snap ik niet wat hij doet in het Nederlands elftal.
Hint: check de naam van de assistent bondscoachquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Er wordt veel gezeurd over Noppert, Blind en Klaasen etc (vooral door Feyenoorders dus ook door ondergetekende) maar bij Bergwijn begrijp ik echt niet dat ie speelt. Die speelt echt walgelijk slecht en is met name fysiek het totaal kwijt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Bergwijn is niet zo goed zeg maar.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hint: check de naam van de asistenf bondscoach
Hier in Oranje kan men zijn zwaktes opvangen en z'n sterke kanten gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Klaassen doet het overigens echt goed tot nog toe nu weer keurig afgelegd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er wordt veel gezeurd over Noppert, Blind en Klaasen etc (vooral door Feyenoorders dus ook door ondergetekende) maar bij Bergwijn begrijp ik echt niet dat ie speelt. Die speelt echt walgelijk slecht en is met name fysiek het totaal kwijt.
Heeft de bittergarnituurinname van bepaalde Fokkers (ik noem geen namen)quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er wordt veel gezeurd over Noppert, Blind en Klaasen etc (vooral door Feyenoorders dus ook door ondergetekende) maar bij Bergwijn begrijp ik echt niet dat ie speelt. Die speelt echt walgelijk slecht en is met name fysiek het totaal kwijt.
Van Gaal altijd met zijn jonge spelers.quote:
jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit een man of een vrouw?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke post, like gegevenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een keeper houdt een bal tegen > act.
Helaas voor Feyenoord doet Bijlow niet aan acts.
ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook argumenten te bedenken om Klaassen op te stellen als je hem in zijn kracht gebruikt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaassen doet het overigens echt goed tot nog toe nu weer keurig afgelegd.
jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Een harlekijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
42quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jong is hij ook niet meer..quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Van Gaal altijd met zijn jonge spelers.
cola zeroquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom intersekse bij voorbaat uitsluiten?quote:
ze komen allebei uit Frieslandquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is Noppert de broer van de homofiele darter?
Weet je welke mislukte kunstschilder ook uit Friesland kwam?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze komen allebei uit Friesland
Nee, de darter heeft de keeper wel eens een sms gestuurd, leuk he?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is Noppert de broer van de homofiele darter?
Als het een kut heeft is het een vrouw.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom intersekse bij voorbaat uitsluiten?
Noppert is echt een geweldige showkeeper.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze had je wel klem mogen hebben.
zijn doel schoolquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noppert is echt een geweldige showkeeper.
Aan de andere kant hij houdt wel zijn doel gewoon school en in deze walgelijke spelopvatting van het Nederlands elftal is dat het enige belangrijke
En vervolgens weer op de grond liggen ipv de bal direct doorspelen.quote:
Nee johquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:37 schreef byah het volgende:
Dit gaat in tranen eindigen voor Nederland
Weghorst?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht even dat Klaassen weer iemand wout bijten.
Viel gelukkig mee.
Gadver.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:37 schreef cherrycoke het volgende:
Ik heb al een hele doos auto drop op van de spanning
wout weghorstquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Viel gelukkig mee.
Zo lekker, ‘t zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:37 schreef cherrycoke het volgende:
Walgelijk ditquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:37 schreef cherrycoke het volgende:
Ze doen een beetje uit de hoogtequote:
Let je wel op je BMI?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:37 schreef cherrycoke het volgende:
#ViesSmerigDikquote:
Die is geblesseerdquote:
wout?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Viel gelukkig mee.
Net zo matig als het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat Ecuador is wel echt matig
Hallo sjaakquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als Nederland niet wint ben ik de sjaak.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Je kan net zo goed RKC opstellen
ik zat aan MVV te denken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Je kan net zo goed RKC opstellen
Maar daar heb ik dan het idee dat ze worden meegetrokken in het extreem lage tempo van Ecuador.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Net zo matig als het Nederlands elftal
De tijd van NL-Uruguay in 2010 komt niet meer terug. Met twee keer knipperen was er weer een topic volquote:
SWAGquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Davids heeft het zwart voor de ogen
Niet voor niets ingeruild door Yoquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef cherrycoke het volgende:
Die heeft een dikke harses gekregen zeg.
Gewoon keurig BMI <35 volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sneijder mag van mij na die hele Ihattaren-act ook wel door de grond zakken
Gelukkig zijn we daar niet ver van verwijderd
Mijn koffiequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Edgar 'Stevie Wonder' Davids.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef Zorro het volgende:
Davids kijkt alsof hij geen idee heeft waarom die mensen op het veld achter de bal aanrennen.
Wel prima als ze zichzelf niet nodeloos uitputten toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:43 schreef Gehrman het volgende:
Het oogt allemaal zo traag bij Oranje.
Begin maar eens aan de alcohol uit "wedstrijdspanning"quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel jammer dat je niet getest wordt voor de knockout-fase. Als de standen hetzelfde blijven heb je uberhaupt ps in de halve-finale een echte tegenstanderquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:41 schreef Perrin het volgende:
We hebben wel echt mazzel gehad met de loting zeg. Wat een kneuzenpoule.
Ja dat ergert mij kapot, er zit gewoon geen enkele versnelling in. Het zijn ook vrijwel allemaal spelers die de boel vertragen en het is afhankelijk van een individuele uitspatting van één speler.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:43 schreef Gehrman het volgende:
0 pressie van Ecuador dan krijg je datquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:43 schreef Gehrman het volgende:
Deden ze in 2014 ook zo tegen Chili inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Is ook wel netjes van Oranje hoe de wedstrijd doodgemaakt wordt door Oranje, je hebt de voorsprong dus laat Ecuador het maar oplossen...
Remember Tsjechië 2021?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet getest wordt voor de knockout-fase. Als de standen hetzelfde blijven heb je uberhaupt ps in de halve-finale een echte tegenstander
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
Davids zag dat het goed was @:RamboDirk
[ afbeelding ]
Past er wel bij, het niveau ligt ontzettend laag.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef GGMM het volgende:
In WK is Gurney opeens een grappige user
Als je 2-0 voor staat ok, maar nu hebben ze hun eigen flow kapotgespeeld (had ik al gespost) en lopen ze zo tegen een 1-1 aan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Is ook wel netjes van Oranje hoe de wedstrijd doodgemaakt wordt door Oranje, je hebt de voorsprong dus laat Ecuador het maar oplossen...
Ja je moet juist tegen dit soort ploegen niet teveel naar voren willen gaan staan, dan wordt je echt geslacht op de snelheid van voren...quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deden ze in 2014 ook zo tegen Chili inderdaad.
Trillende handen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin maar eens aan de alcohol uit "wedstrijdspanning"
Winter wk
Dit Oranje kan op een slechte dag zomaar van een USA verliezen. Zie het EK.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet getest wordt voor de knockout-fase. Als de standen hetzelfde blijven heb je uberhaupt ps in de halve-finale een echte tegenstander
Hey, was jij niet weg van FOKquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik zet net de TV weer aan na in de 6e minuut vertrokken te zijn. Wat heb ik gemist?
Dit is echt afgrijselijk. Vier kutwedstrijden en er dan kleurloos af tegen Argentinie. Nederland is een verschrikkelijk conservatief, angstig en verdedigend betonvoetbalspelend land geworden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Kan prima in de rust. 🥊🥊quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef LTVDK het volgende:
Die Timber en Estrada gaan zo nog een keer met elkaar op de vuist
Een doelpunt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik zet net de TV weer aan na in de 6e minuut vertrokken te zijn. Wat heb ik gemist?
starring Mart Remans as Enner Valenciaquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
starring Mart Remans as Enner Valencia![]()
introducing Ruben van Bommel as "Ponch" Estrada
We willen wereldkampioen worden. Nu echt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is echt afgrijselijk. Vier kutwedstrijden en er dan kleurloos af tegen Argentinie. Nederland is een verschrikkelijk conservatief, angstig en verdedigend betonvoetbalspelend land geworden.
Low energy match.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |