Niet voor niets ingeruild door Yoquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef cherrycoke het volgende:
Die heeft een dikke harses gekregen zeg.
Gewoon keurig BMI <35 volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sneijder mag van mij na die hele Ihattaren-act ook wel door de grond zakken
Gelukkig zijn we daar niet ver van verwijderd
Mijn koffiequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Edgar 'Stevie Wonder' Davids.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef Zorro het volgende:
Davids kijkt alsof hij geen idee heeft waarom die mensen op het veld achter de bal aanrennen.
Wel prima als ze zichzelf niet nodeloos uitputten toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:43 schreef Gehrman het volgende:
Het oogt allemaal zo traag bij Oranje.
Begin maar eens aan de alcohol uit "wedstrijdspanning"quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel jammer dat je niet getest wordt voor de knockout-fase. Als de standen hetzelfde blijven heb je uberhaupt ps in de halve-finale een echte tegenstanderquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:41 schreef Perrin het volgende:
We hebben wel echt mazzel gehad met de loting zeg. Wat een kneuzenpoule.
Ja dat ergert mij kapot, er zit gewoon geen enkele versnelling in. Het zijn ook vrijwel allemaal spelers die de boel vertragen en het is afhankelijk van een individuele uitspatting van één speler.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:43 schreef Gehrman het volgende:
0 pressie van Ecuador dan krijg je datquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:43 schreef Gehrman het volgende:
Deden ze in 2014 ook zo tegen Chili inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Is ook wel netjes van Oranje hoe de wedstrijd doodgemaakt wordt door Oranje, je hebt de voorsprong dus laat Ecuador het maar oplossen...
Remember Tsjechië 2021?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet getest wordt voor de knockout-fase. Als de standen hetzelfde blijven heb je uberhaupt ps in de halve-finale een echte tegenstander
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
Davids zag dat het goed was @:RamboDirk
[ afbeelding ]
Past er wel bij, het niveau ligt ontzettend laag.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef GGMM het volgende:
In WK is Gurney opeens een grappige user
Als je 2-0 voor staat ok, maar nu hebben ze hun eigen flow kapotgespeeld (had ik al gespost) en lopen ze zo tegen een 1-1 aan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Is ook wel netjes van Oranje hoe de wedstrijd doodgemaakt wordt door Oranje, je hebt de voorsprong dus laat Ecuador het maar oplossen...
Ja je moet juist tegen dit soort ploegen niet teveel naar voren willen gaan staan, dan wordt je echt geslacht op de snelheid van voren...quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deden ze in 2014 ook zo tegen Chili inderdaad.
Trillende handen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin maar eens aan de alcohol uit "wedstrijdspanning"
Winter wk
Dit Oranje kan op een slechte dag zomaar van een USA verliezen. Zie het EK.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet getest wordt voor de knockout-fase. Als de standen hetzelfde blijven heb je uberhaupt ps in de halve-finale een echte tegenstander
Hey, was jij niet weg van FOKquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik zet net de TV weer aan na in de 6e minuut vertrokken te zijn. Wat heb ik gemist?
Dit is echt afgrijselijk. Vier kutwedstrijden en er dan kleurloos af tegen Argentinie. Nederland is een verschrikkelijk conservatief, angstig en verdedigend betonvoetbalspelend land geworden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Kan prima in de rust. 🥊🥊quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef LTVDK het volgende:
Die Timber en Estrada gaan zo nog een keer met elkaar op de vuist
Een doelpunt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik zet net de TV weer aan na in de 6e minuut vertrokken te zijn. Wat heb ik gemist?
starring Mart Remans as Enner Valenciaquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
starring Mart Remans as Enner Valencia![]()
introducing Ruben van Bommel as "Ponch" Estrada
We willen wereldkampioen worden. Nu echt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is echt afgrijselijk. Vier kutwedstrijden en er dan kleurloos af tegen Argentinie. Nederland is een verschrikkelijk conservatief, angstig en verdedigend betonvoetbalspelend land geworden.
Low energy match.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |