Trillende handen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin maar eens aan de alcohol uit "wedstrijdspanning"
Winter wk
Dit Oranje kan op een slechte dag zomaar van een USA verliezen. Zie het EK.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet getest wordt voor de knockout-fase. Als de standen hetzelfde blijven heb je uberhaupt ps in de halve-finale een echte tegenstander
Hey, was jij niet weg van FOKquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik zet net de TV weer aan na in de 6e minuut vertrokken te zijn. Wat heb ik gemist?
Dit is echt afgrijselijk. Vier kutwedstrijden en er dan kleurloos af tegen Argentinie. Nederland is een verschrikkelijk conservatief, angstig en verdedigend betonvoetbalspelend land geworden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Is ook wel netjes van Oranje hoe de wedstrijd doodgemaakt wordt door Oranje, je hebt de voorsprong dus laat Ecuador het maar oplossen...
Kan prima in de rust. 🥊🥊quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef LTVDK het volgende:
Die Timber en Estrada gaan zo nog een keer met elkaar op de vuist
Een doelpunt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik zet net de TV weer aan na in de 6e minuut vertrokken te zijn. Wat heb ik gemist?
starring Mart Remans as Enner Valenciaquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
starring Mart Remans as Enner Valencia![]()
introducing Ruben van Bommel as "Ponch" Estrada
We willen wereldkampioen worden. Nu echt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is echt afgrijselijk. Vier kutwedstrijden en er dan kleurloos af tegen Argentinie. Nederland is een verschrikkelijk conservatief, angstig en verdedigend betonvoetbalspelend land geworden.
Low energy match.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |