Nederlands elftal heeft geen versnelling.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
Nederland zet niet eens aan om de 2-0 te maken
Ik begin Amerikanen wel te begrijpen als ze dit wk kijken iddquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:24 schreef Centenbak het volgende:
Voetbal is echt supersaai, nu weet ik weer waarom ik nooit kijk.
nou nou zo slecht is ONZE verdediging nou ook weer nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef cherrycoke het volgende:
Gatenkaas die verdediging van Nederland, vergeleken met Canada is onze verdediging een lachertje.
Amerika is een groot land.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik begin Amerikanen wel te begrijpen als ze dit wk kijken idd
Geloof dat je niet helemaal snapt wat een gatenkaas betekentquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef cherrycoke het volgende:
Gatenkaas die verdediging van Nederland, vergeleken met Canada is onze verdediging een lachertje.
Nu Brazilië nog.quote:
Nederlandertjes moet je kort houden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ecuador heeft ons VOLLEDIG in de tang.
Vergeet Dilro niet!quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig roept Ronald na het WK Quinten, Lutsa, Justin en Sebastian op voor het NL elftal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |