abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206796879

Game on!

Fokkers op Vinted:

Seven.
amaranta
SEMTEX
pi_206796926
Ik heb nu een pakket dat door DHL niet afgeleverd kon worden (het is blijkbaar naar een pakketautomaat gestuurd), en dat dus onderweg terug naar mij zou zijn.

De DHL verzend status wordt echter al een week niet geüpdatet, en het pakket lijkt nog steeds op dezelfde plek te zijn. Zucht, afwachten maar. Vervelend v oor mij (geen geld) en de koper (geen jurk).
  woensdag 23 november 2022 @ 21:32:09 #3
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_206797022
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:23 schreef mousemicky het volgende: [..] De koper kan niet meer annuleren als het pakket verzonden is.
Als het pakket vrijdag niet is afgeleverd moet de koper dat aangeven. Wat gebeurt er dan met de betaling?
pi_206800027
Zie de FAQ van Vinted. Als een pakket 'kwijt' raakt krijg je het bedrag vergoed, tot de max die door de vervoerder is ingesteld (voor elke vervoerder anders). De koper wordt ook gecompenseerd, daar hoef je als verkoper niets voor te doen.
pi_206804362
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:32 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Als het pakket vrijdag niet is afgeleverd moet de koper dat aangeven. Wat gebeurt er dan met de betaling?
In eerste instantie helemaal niets. De koper moet dan 'pakket niet ontvangen' melden, en de verkoper wordt dan gevraagd een signalement van het pakket te geven ("een bruine dichtgetapete doos met een wit label", dat gaat echt helpen). Vervolgens gebeurt er een hele tijd niets ("De verzendservice is een onderzoek naar uw pakket gestart").

Wat dan gebeurt heb ik het nog nooit mee gemaakt. Voordat ik bij de volgende stap van de procedure kwam, zijn bij mij zelfs de meest trage Homerr-pakketjes ineens opgedoken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206804467
Ik wil elektronika aanbieden op Vinted dat zwaarder weegt dan 2kg (10-15kg). Kun je hiervoor nog een gratis verzendlabel voor krjgen. Of hoe moet ik de advertentie correct aanbieden met oog op verhoogde verzendkosten?
  donderdag 24 november 2022 @ 16:34:13 #7
403820 Aberkullie
pi_206804488
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:20 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
In eerste instantie helemaal niets. De koper moet dan 'pakket niet ontvangen' melden, en de verkoper wordt dan gevraagd een signalement van het pakket te geven ("een bruine dichtgetapete doos met een wit label", dat gaat echt helpen). Vervolgens gebeurt er een hele tijd niets ("De verzendservice is een onderzoek naar uw pakket gestart").

Wat dan gebeurt heb ik het nog nooit mee gemaakt. Voordat ik bij de volgende stap van de procedure kwam, zijn bij mij zelfs de meest trage Homerr-pakketjes ineens opgedoken.
Oke thanks. Wat een gezeik ;(
pi_206812857
Iemand ervaring met het volgende?
Ik kreeg gisteren een mail van DPD dat “later vandaag” mijn pakket zou worden afgeleverd. Maar dat ik moest wachten op nog een mail van hen.
De hele dag gewacht, geen mail. Sterker nog. De link geeft nog steeds sorteercentrum aan.
Gisteravond kreeg ik echter een pushbericht van vinted zelf dat mijn pakketje rond 17u was afgegeven bij de winkel.
Ik net daarheen. Winkel heeft niks.

Dus ik wacht wel op mail van DPD. Maar raar is het wel.
pi_206813355
Ik verwacht volgende week een aanbod-golf op Vinted.
pi_206813375
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik verwacht volgende week een aanbod-golf op Vinted.
Een aanbod golf van wat?
pi_206813384
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Een aanbod golf van wat?
Tweedehands kleren.

(Als voortvloeisel van Black Friday)
pi_206814632
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:51 schreef amaranta het volgende:
Iemand ervaring met het volgende?
Ik kreeg gisteren een mail van DPD dat “later vandaag” mijn pakket zou worden afgeleverd. Maar dat ik moest wachten op nog een mail van hen.
De hele dag gewacht, geen mail. Sterker nog. De link geeft nog steeds sorteercentrum aan.
Gisteravond kreeg ik echter een pushbericht van vinted zelf dat mijn pakketje rond 17u was afgegeven bij de winkel.
Ik net daarheen. Winkel heeft niks.

Dus ik wacht wel op mail van DPD. Maar raar is het wel.
Yes heb ik een keer gehad! Mijnes was vervolgens kwijt en is iets van een week later pas op het afhaalpunt aangekomen. Toen was ik ondertussen al een onderzoek gestart via Vinted. :{

Ik zou vooral snel DPD contacten. Dat heb ik eerst geprobeerd namelijk, maar toen was het al te lang geleden dat het pakketje voor het laatst gescand was dus wilden/konden ze de bezorger er niet meer naar vragen.
  vrijdag 25 november 2022 @ 18:20:15 #13
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206819549
Hier laatst ook met een DPD pakket, werd pas 2 weken bezorgd hij het pakketpunt. Vinted beweerde bij hoog en laag (ook tijdens het onderzoek) dat het daar al lag, terwijl op de tracking info van DPD duidelijk te zien was dat het niet was afgeleverd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_206820380
Ik heb contact gehad met DPD. De vrouw op de chat vertelde dat het vandaag mee zou gaan en afgegeven zou worden bij de parcelshop. Ik ben net weer naar de parcelshop gegaan. Hij had wel een levering van DPD gehad, maar daar zat mijn pakketje niet bij.
Op de website van DPD staat mijn pakje nog steeds in het sorteercentrum.
Dus hopen dat het indd zo is en niet ergens in een greppel.
Probleem is alleen dat het volgens vinted daar al ligt. Dus ik weet niet wat er gebeurt als ik “zogenaamd” niet ophaal.
Ik kan het niet ophalen .

Ik begrijp ook niet hoe het kan dat het volgens vinted bezorgd is. Ze gebruiken toch dezelfde track en trace?

De verkoopster heeft ook melding gekregen dat ze wacht tot ik het heb opgehaald.
pi_206820541
Of.., in het winkelcentrum is nog een DPD punt. Zou het kunnen dat het bij andere punt is afgegeven?
  vrijdag 25 november 2022 @ 19:03:39 #16
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206820813
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef amaranta het volgende:
Ik heb contact gehad met DPD. De vrouw op de chat vertelde dat het vandaag mee zou gaan en afgegeven zou worden bij de parcelshop. Ik ben net weer naar de parcelshop gegaan. Hij had wel een levering van DPD gehad, maar daar zat mijn pakketje niet bij.
Op de website van DPD staat mijn pakje nog steeds in het sorteercentrum.
Dus hopen dat het indd zo is en niet ergens in een greppel.
Probleem is alleen dat het volgens vinted daar al ligt. Dus ik weet niet wat er gebeurt als ik “zogenaamd” niet ophaal.
Ik kan het niet ophalen .

Ik begrijp ook niet hoe het kan dat het volgens vinted bezorgd is. Ze gebruiken toch dezelfde track en trace?

De verkoopster heeft ook melding gekregen dat ze wacht tot ik het heb opgehaald.
Op een gegeven moment springt de status automatisch op “afgeleverd”. Pas op dat moment kun je melding doen bij Vinted.
Hoe dat met afgeleverd zit op Vinted snap ik dus ook niet.
pi_206821001
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Op een gegeven moment springt de status automatisch op “afgeleverd”. Pas op dat moment kun je melding doen bij Vinted.
Hoe dat met afgeleverd zit op Vinted snap ik dus ook niet.
Je bedoelt dat het bij vinted op afgeleverd wordt gezet?
Maar als ik het niet ophaal. Dan heb ik en geen pakket en ben ik m’n geld kwijt.
Of registreert vinted het als niet opgehaald?
Ik druk pas op die knop als ik het daadwerkelijk heb.

Heb het andere DPD punt even een whatsapp berichtje gestuurd. Of het niet per ongeluk daar is afgegeven.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:11:53 #18
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206823058
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je bedoelt dat het bij vinted op afgeleverd wordt gezet?
Maar als ik het niet ophaal. Dan heb ik en geen pakket en ben ik m’n geld kwijt.
Of registreert vinted het als niet opgehaald?
Ik druk pas op die knop als ik het daadwerkelijk heb.

Heb het andere DPD punt even een whatsapp berichtje gestuurd. Of het niet per ongeluk daar is afgegeven.
Ja, na een week of langer verandert de status automatisch naar “ontvangen”. Dan kun je aangeven dat er een probleem is.
pi_206823665
Volgens mij eerder al, maar ik weet even niet meer precies hoe. :{
pi_206823708
Ik las net op Vinted het volgende:

quote:
Belangrijk
Als wij jou een notificatie sturen dat het pakket afgeleverd zou moeten zijn, of dat de bestelling kwijt lijkt te zijn, moet je binnen 2 dagen contact met ons opnemen om het probleem door te geven. Dit doe je door te klikken op Ik heb een probleem. Vervolgens selecteer je wat er mis is, en dien je je claim in. Voor bestellingen van Pro-verkopers geldt een verlengde deadline van 14 dagen (zoals beschreven in ons Terugbetalingsbeleid Pro).

Als je dat niet doet of als je op Alles is oké klikt, voltooien we de bestelling en geven we je betaling aan de verkoper vrij.
Morgen even afwachten, dat is de 2de dag. En als het er morgen niet is maak ik een melding.
  zondag 27 november 2022 @ 09:44:02 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_206837064
Het pakje is gisteren alsnog bezorgd.
pi_206843630
Ik heb hier als koper een pakketje dat kwijt is. Melding gemaakt bij vinted. Hopelijk komt het toch nog.
pi_206843694
Sinds ik hier in het topic geleerd heb dat vinted-verkopers zich gedwongen voelen om *direct* het pakketje te versturen, doe ik vrijwel altijd even een berichtje, dat ze zich niet moeten haasten want dat verzending sowieso wel even duurt dus dagje later op de post maakt niks uit.
Heb ik nu twee bestellingen die maar niet op de post gaan :').
Nou ja, als ze echt té lang wachten wordt de verkoop wel geannuleerd, maar ik hoop dat ze het beide toch nog net op tijd verzenden,
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206844015
Ik had iets verkocht en dat ligt al sinds dinsdag ergens in een pakketautomaat bij een Lidl maar het is nog niet opgehaald.
pi_206844034
Het duurt bij mij soms ook wel een week eer ik tijd heb om het op te halen :P
pi_206845455
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 17:47 schreef Aure het volgende:
Het duurt bij mij soms ook wel een week eer ik tijd heb om het op te halen :P
Oh echt?
Ik heb dat nog niet eerder gehad. Ik vind het best vervelend.
  zondag 27 november 2022 @ 19:30:18 #27
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_206845570
Ik stuur dan vaak na een dag of 3 een berichtje dat het pakket op het afhaalpunt ligt. Soms is Vinted veel later met de melding, en heeft de koper het echt nog niet door.
pi_206848865
Ik heb 10 (?) dagen om het op te halen en soms is het leven gewoon druk, dus ja dan duurt het ff :P ik heb overigens nog nooit gehad dat een koper er een berichtje om stuurde, dus zo erg is het kennelijk niet :P
  zondag 27 november 2022 @ 21:57:50 #29
208890 June.
Seriously?
pi_206849110
Als ik het pas na 3 dagen of meer ophaal stuur ik altijd wel even een berichtje eigenlijk.. Zou ik als verkoper ook fijn vinden.
Shine bright like a diamond.
pi_206849184
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:23 schreef lily het volgende:

[..]
Oh echt?
Ik heb dat nog niet eerder gehad. Ik vind het best vervelend.
Waarom dan?
Je weet nooit hoe lang je pakket er over doet met sommige verzenders. Ik sta niet altijd paraat om meteen een pakketje op te halen, vooral niet doordeweeks.

Verkopers die niet communiceren en pas op de laatste dag verzenden vind ik irritanter. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_206849442
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 22:01 schreef arvensis het volgende:

[..]
Waarom dan?
Je weet nooit hoe lang je pakket er over doet met sommige verzenders. Ik sta niet altijd paraat om meteen een pakketje op te halen, vooral niet doordeweeks.

Verkopers die niet communiceren en pas op de laatste dag verzenden vind ik irritanter. :+
Omdat ik niet weet of het nu wel opgehaald wordt? Het ligt er al 6 dagen. Ik krijg geen reactie verder.
pi_206852662
Ik ben er denk ik heel makkelijk in, er staat gewoon een x aantal dagen voor de verkoper om het op de post te doen en een x aantal dagen voor de koper om het op te halen en binnen die tijd vind ik het allemaal prima :P

Maar als iemand mij een berichtje stuurt dat het er ligt ofzo dan antwoord ik wel altijd even hoor. Maar dat gebeurt dus eigenlijk bijna nooit, dat ze iets sturen. Ik moet nu ook nog een pakketje ophalen, dag 4 inmiddels :+
pi_206852753
Ik vind het ook nog wel een verschil of het om een pakketje van 2 euro gaat of een wat duurder item.
pi_206864966
Ik kies juist vaak voor Mondial en Homerr omdat je het pakket iets langer kunt laten liggen. Soms heb je net opgehaald en wordt er daarna nog wat gebracht. Dan kan het er best een weekje liggen voordat het opgehaald wordt.

Als de verkoper iets stuurt dan laat ik meestal wel weten wanneer ik het ga halen maar meestal is het prima.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_206981388
Ik upload net in het volste goede vertrouwen een originele trui van een vrij prijzig merk (in augustus nog gekocht bij een toonaangevende nederlandse winkelketen). Close up foto van het merkembleem en het binnenlabel.

Kreeg na 4 minuten een vinted-pushmelding en dacht : dat begint goed. Is het een melding van vinted dat ze ''hebben geoordeeld'' dat mijn kledingstuk een namaakartikel is en dat het een wettelijk misdrijf is om namaakartikelen te verkopen.

Ligt het nou aan mij of is dit vrij bizar? Je wordt doodleuk even beschuldigd van het plegen van een misdrijf. Niet eens woorden als ''mogelijk'' of ''wij hebben aanwijzingen dat je kledingstuk mogelijk nep is'' of ''wij hebben niet genoeg informatie / foto's om de echtheid te kunnen verifieren''. Nee : je kledingstuk is nep, en je pleegt een wettelijk misdrijf.
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 13:30:47 #36
382129 crew  Donna
pi_206981411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:27 schreef DesertGlory het volgende:
Ik upload net in het volste goede vertrouwen een originele trui van een vrij prijzig merk (in augustus nog gekocht bij een toonaangevende nederlandse winkelketen). Close up foto van het merkembleem en het binnenlabel.

Kreeg na 4 minuten een vinted-pushmelding en dacht : dat begint goed. Is het een melding van vinted dat ze ''hebben geoordeeld'' dat mijn kledingstuk een namaakartikel is en dat het een wettelijk misdrijf is om namaakartikelen te verkopen.

Ligt het nou aan mij of is dit vrij bizar? Je wordt doodleuk even beschuldigd van het plegen van een misdrijf. Niet eens woorden als ''mogelijk'' of ''wij hebben aanwijzingen dat je kledingstuk mogelijk nep is'' of ''wij hebben niet genoeg informatie / foto's om de echtheid te kunnen verifieren''. Nee : je kledingstuk is nep, en je pleegt een wettelijk misdrijf.
Ze hebben ze mij bij de verkoop van 2 Yankee Candle kaarsen beticht dat het zakelijk was en dat ik als de wiedeweerga andere dingen moest uploaden omdat ze anders mijn account zouden sluiten. Heb zelfs bonnetjes laten zien van de aankoop en dat ik er gewoon vanaf wil, maar nee, ze houden het erop zat het riekt naar zakelijke verkoop. Om te janken.
Ik had ook niks anders te verkopen dus was echt bang dat ze me zouden sluiten, maar uiteindelijk is het meegevallen.
pi_206981447
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze hebben ze mij bij de verkoop van 2 Yankee Candle kaarsen beticht dat het zakelijk was en dat ik als de wiedeweerga andere dingen moest uploaden omdat ze anders mijn account zouden sluiten. Heb zelfs bonnetjes laten zien van de aankoop en dat ik er gewoon vanaf wil, maar nee, ze houden het erop zat het riekt naar zakelijke verkoop. Om te janken.
Ik had ook niks anders te verkopen dus was echt bang dat ze me zouden sluiten, maar uiteindelijk is het meegevallen.
Mijn hemel, wat is dat voor een gaar bedrijf. Dat soort berichten kun je toch niet zonder meer sturen aan klanten als professioneel bedrijf. Ik bedoel ik snap echt wel dat er algoritmes/bots draaien op advertenties, maar ik zou ze toch echt adviseren om mensen niet direct te gaan bedreigen in hun (gestandaardiseerde) terugkoppeling. Volgens mij is wat vinted zelf doet nog eerder strafbaar.
pi_206982722
Is het nieuw, of verzend ik gewoon voor het eerst met PostNL, dat je daarvoor eerst zelf het verzendlabel moet kopen? Echt veel omslachtiger ook met invullen in de app. Ik vind Vinted juist zo'n fijne app omdat het ook qua verzenden zo makkelijk is.
  woensdag 7 december 2022 @ 16:00:39 #39
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_206983278
Dat is altijd al zo met post.nl. Dat is ook exact de reden dat ik in mijn profiel heb staan dat ik niet met post.nl verzend (kan helaas niet uitgezet worden).
pi_206983341
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:00 schreef mousemicky het volgende:
Dat is altijd al zo met post.nl. Dat is ook exact de reden dat ik in mijn profiel heb staan dat ik niet met post.nl verzend (kan helaas niet uitgezet worden).
Dit. Dit is ook de reden waarom ik niks meer met marktplaats doe.
  donderdag 8 december 2022 @ 18:38:37 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_206997013
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Ik heb iets gekocht, was afgeleverd bij het pakketpunt en gisteravond kreeg ik opeens een melding dat het is opgehaald terwijl ik nog niet in de gelegenheid ben geweest om het op te halen.

Heb in ieder geval gelijk contact gezocht met Vinted en wil morgen of overmorgen als ik tijd heb sowieso even naar het pakketpunt gaan om dubbel te checken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_207183020
Van de week heb ik 30 km heen 30 km terug gereden naar een dorp in Noord-Holland om 3 pakketjes op te halen. Eenmaal daar mocht ik zelf de stapel doorzoeken om mijn pakketje en van mijn vriendin mee te nemen.
Zei de eigenaar doodleuk dat morgen het hele zooitje gaat naar een punt vlakbij mijn huis.

Achja ik heb mijn mooie pantalon ontvangen en ben er heel blij mee 😍.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:48:41 #43
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_207190512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:38 schreef LPFAN het volgende:
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Ik heb iets gekocht, was afgeleverd bij het pakketpunt en gisteravond kreeg ik opeens een melding dat het is opgehaald terwijl ik nog niet in de gelegenheid ben geweest om het op te halen.

Heb in ieder geval gelijk contact gezocht met Vinted en wil morgen of overmorgen als ik tijd heb sowieso even naar het pakketpunt gaan om dubbel te checken.
Pakket is vermist en heb mijn geld teruggekregen.
pi_207215913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:34 schreef DesertGlory het volgende:

[..]
Mijn hemel, wat is dat voor een gaar bedrijf. Dat soort berichten kun je toch niet zonder meer sturen aan klanten als professioneel bedrijf. Ik bedoel ik snap echt wel dat er algoritmes/bots draaien op advertenties, maar ik zou ze toch echt adviseren om mensen niet direct te gaan bedreigen in hun (gestandaardiseerde) terugkoppeling. Volgens mij is wat vinted zelf doet nog eerder strafbaar.
Als je tegen hun regeltjes bots krijg je het niet meer geregeld.
- ik verkoop een jas met een bontkraag. Maar zet erbij dat het om kunstbont ging. Onmiddellijke melding dat ik dat moest bewijzen
pi_207216048
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:38 schreef LPFAN het volgende:

Ik heb inmiddels wel al 2x het omgekeerde gehad: de koper zou het hebben opgehaald maar vervolgens kreeg ik mijn pakket terug.
  zondag 25 december 2022 @ 12:29:00 #46
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_207224741
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:11 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels wel al 2x het omgekeerde gehad: de koper zou het hebben opgehaald maar vervolgens kreeg ik mijn pakket terug.
Bijzonder!
pi_207226900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit. Dit is ook de reden waarom ik niks meer met marktplaats doe.
Oh, maar op Marktplaats vind ik het juist wel fijn met PostNL. Daar koopt de koper gewoon het label en hoef ik alleen maar te printen.
pi_207287970
Weet iemand hoe lang je de tijd hebt om een geaccepteerd bod te betalen? Een koper heeft een bod op één van mijn artikelen uitgebracht en ik heb geaccepteerd. Nu moet ik dus wachten op de betaling, maar die komt maar niet. En eerlijk gezegd denk ik niet dat die nog gaat komen ook, want twee dagen na acceptatie heeft ze het artikel doodleuk aan haar favorieten toegevoegd, maar niet betaald. Is best een prijzig artikel, waarop ze van mij aardig wat korting heeft gekregen, maar heb nu dus het gevoel dat ze gewoon aan het testen is voor hoeveel ik het weg doe en het misschien ooit later eens wil kopen ofzo. Zie nergens dat ik het bod kan annuleren? Heb geen zin in iemand die besluit twee maanden later het artikel voor de overeengekomen prijs te kopen. Ik kan het artikel natuurlijk verwijderen en weer opnieuw toevoegen om het bod te verwijderen, maar dan zijn de andere mensen die hem nu favoriet hebben hem ook kwijt dus. Wat zouden jullie doen? Vind het nogal asociaal om te bieden en dan niet te kopen en al helemaal zonder enige vorm van communicatie.
pi_207288436
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:08 schreef Polenbatser het volgende:
Weet iemand hoe lang je de tijd hebt om een geaccepteerd bod te betalen? Een koper heeft een bod op één van mijn artikelen uitgebracht en ik heb geaccepteerd. Nu moet ik dus wachten op de betaling, maar die komt maar niet. En eerlijk gezegd denk ik niet dat die nog gaat komen ook, want twee dagen na acceptatie heeft ze het artikel doodleuk aan haar favorieten toegevoegd, maar niet betaald. Is best een prijzig artikel, waarop ze van mij aardig wat korting heeft gekregen, maar heb nu dus het gevoel dat ze gewoon aan het testen is voor hoeveel ik het weg doe en het misschien ooit later eens wil kopen ofzo. Zie nergens dat ik het bod kan annuleren? Heb geen zin in iemand die besluit twee maanden later het artikel voor de overeengekomen prijs te kopen. Ik kan het artikel natuurlijk verwijderen en weer opnieuw toevoegen om het bod te verwijderen, maar dan zijn de andere mensen die hem nu favoriet hebben hem ook kwijt dus. Wat zouden jullie doen? Vind het nogal asociaal om te bieden en dan niet te kopen en al helemaal zonder enige vorm van communicatie.
Volgens mij oneindig. Maar als het goed is, kun je de acceptatie ook weer intrekken.
pi_207288688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:27 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Volgens mij oneindig. Maar als het goed is, kun je de acceptatie ook weer intrekken.
Hmmm, heb dat nog niet gevonden. Las op het forum dat het zou moeten staan onder de i rechtsboven in het gesprek, maar daar staat niks. Bovendien krijg je dan een automatische negatieve recensie, omdat je hebt geannuleerd. Zijn threads van 2 jaar terug ofzo, dus misschien inmiddels veranderd.
  Moderator woensdag 28 december 2022 @ 19:48:00 #51
382129 crew  Donna
pi_207289006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:08 schreef Polenbatser het volgende:
Niet. Oneindig.
Maar je kan het wel gewoon aan een ander verkopen, dus opnieuw uploaden hoeft niet. Alleen is er dan idd een kansje dat ze het over 2 maanden ineens koopt. Heb ik overigens nog nooit gehad hoor.
Ze kopen meteen of je hoort er nooit meer wat van.
  woensdag 28 december 2022 @ 19:50:15 #52
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_207289061
Intrekken van een bod kan niet. Wat wel kan is weer een nieuw bod doen, maar dan voor de oorspronkelijke prijs. Je kunt die persoon ook blokkeren.
Wat maakt het eigenlijk uit als je het over 2 maanden alsnog zou verkopen voor het bod dat jij hebt gedaan? Waarom nu oké maar over 2 maanden niet?
pi_207290312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:50 schreef Mariposas het volgende:
Intrekken van een bod kan niet. Wat wel kan is weer een nieuw bod doen, maar dan voor de oorspronkelijke prijs. Je kunt die persoon ook blokkeren.
Wat maakt het eigenlijk uit als je het over 2 maanden alsnog zou verkopen voor het bod dat jij hebt gedaan? Waarom nu oké maar over 2 maanden niet?
Ha, de vraag die ik wist dat ging komen. ;) Bod was op het randje, heb er over moeten nadenken of ik het wilde accepteren en wat me uiteindelijk over de streep trok is dat het een lekker bedrag is zo net na een dure feestmaand én dat ik al paar andere dingen moest versturen voor Vinted, dus ik de "moeite" in 1 keer kon doen. Nu vallen die randdingetjes dus weg en zou ik het waarschijnlijk niet meer accepteren. Als ze me een berichtje had gestuurd met "Yo, ik bied bedrag x, maar dan kijk ik wel een keer wanneer ik het koop", had ik het meteen afgewezen.

Maar goed, denk dat het is wat Donna zegt, dat ze het ofwel meteen kopen, of je er nooit meer wat van hoort.
pi_207311013
Net een mooi nep leren jasje gescoord en een lange plissé rok O+

Wel grappig, ik heb een hekel aan winkelen. Maar op Vinted kan ik echt urenlang rondstruinen mocht ik de tijd hebben.
  Moderator donderdag 29 december 2022 @ 18:22:34 #55
382129 crew  Donna
pi_207311243
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 18:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een mooi nep leren jasje gescoord en een lange plissé rok O+

Wel grappig, ik heb een hekel aan winkelen. Maar op Vinted kan ik echt urenlang rondstruinen mocht ik de tijd hebben.
Me 2. Ben de laatste tijd alleen de lui om er wat op te zetten terwijl ik echt veel kinderkleding heb dat weg mag.
pi_207311456
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 18:22 schreef Donna het volgende:

[..]
Me 2. Ben de laatste tijd alleen de lui om er wat op te zetten terwijl ik echt veel kinderkleding heb dat weg mag.
Ik heb niet echt wat wat ik erop kan zetten. Ik koop alles op Vinted of ik krijg het voor nop :@ Schoenen koop ik wel altijd nieuw.
pi_207312155
Ik heb nog wel mooie laarzen voor wie wil
pi_207372820
Ik betaalde altijd met Paypal op Vinted, maar dat kan niet meer, erg jammer
pi_207374211
Mijn moeder vond nog mijn oude rolschaatsen. Waren best duur toen, ze zijn van het merk RSI. Aardig wat kilometers vroeger op gemaakt, want rolschaatsen O+ Nu liggen ze al jaren te verstoffen.

Ga ze schoonmaken en op Vinted zetten. Ben benieuwd of er een markt voor is en ik heb eigenlijk geen idee wat ik ervoor kan vragen. Ze zijn in goede conditie. 25 euro ofzo?
pi_207390390
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 10:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik betaalde altijd met Paypal op Vinted, maar dat kan niet meer, erg jammer
Kan dat niet meer nee? Dat is wel een groot gemis want PayPal is wel echt heel handig :o

Zal wel te maken hebben met het feit dat PayPal steeds hogere kosten vraagt voor alles en nog wat, wordt best veel over geklaagd.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207390444
Zit te azen op een kekke bomberjack van Edwin, maar wilt nog niet helemaal lukken.

Nieuw vond ik hem veels te duur. Eenmaal uitverkocht was was ik sipjes omdat hij niet meer te krijgen was, en nu vind ik hem 2e hands alsnog te duur |:)

Maar het is zo'n gaaf jack, moeilijk moeilijk.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207428992
Krijgen jullie ook een foutmelding bij het openen van je inbox op Vinted?
pi_207429007
quote:
11s.gif Op donderdag 5 januari 2023 12:12 schreef VKV het volgende:
Krijgen jullie ook een foutmelding bij het openen van je inbox op Vinted?
laat maar, klagen helpt _O-
  donderdag 5 januari 2023 @ 16:36:11 #64
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207431967
Ik heb weer eens een kastopruiming gedaan. Binnen 24 uur weer voor 66 euro verkocht. En ik heb m’n in bijna perfecte conditie met licht beschadigde doos Doc Martens erop gezet. Een bod van 40 euro onder de vraagprijs afgewezen. Ze staan er nog geen 48 uur op, te vroeg om met de prijs te zakken.
Resistance is futile.
  donderdag 5 januari 2023 @ 16:37:17 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207431975
Trouwens, irritant als mensen om korting vragen en dat je vervolgens wijst op bundelkorting tot 20%, maar dat ze dat dan weer niet willen.
Resistance is futile.
  donderdag 5 januari 2023 @ 16:39:50 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207432003
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn moeder vond nog mijn oude rolschaatsen. Waren best duur toen, ze zijn van het merk RSI. Aardig wat kilometers vroeger op gemaakt, want rolschaatsen O+ Nu liggen ze al jaren te verstoffen.

Ga ze schoonmaken en op Vinted zetten. Ben benieuwd of er een markt voor is en ik heb eigenlijk geen idee wat ik ervoor kan vragen. Ze zijn in goede conditie. 25 euro ofzo?
Ik zie prijzen tussen 35 en 200 euro, potentiële goudmijn!

Rolschaatsen O+
Resistance is futile.
pi_207432074
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

Sinds corona is rolschaatsen weer helemaal hip, dus er is denk ik best wel markt voor!
pi_207602472
Iets van Vinted uit NL opsturen, hoe lang duurde het?

Gisteren is iets opgestuurd uit NL en verwachte afleverdatum is 20-24 jan :')
Moeten zij weten
pi_207602826
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:46 schreef H0D3NPYL het volgende:

Homer zeker... Alhoewel, dan zouden er nog 3 weken bij komen.
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 06:32:47 #70
382129 crew  Donna
pi_207607499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:46 schreef H0D3NPYL het volgende:

Verschilt. Homerr duurt een paar dagen. Dag of 3 bij mij nu steeds.
pi_207625332
Wel gek dat het met Homerr vanuit Frankrijk ongeveer even lang duurt als vanuit Nederland :')

In mijn ervaringen tot nu toe dan.
Moeten zij weten
  Moderator donderdag 19 januari 2023 @ 12:59:45 #72
382129 crew  Donna
pi_207625708
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel gek dat het met Homerr vanuit Frankrijk ongeveer even lang duurt als vanuit Nederland :')

In mijn ervaringen tot nu toe dan.
Hoezo dan? Frankrijk is een veel groter land. Die 'bak' voor transport is daar eerder vol. PostNL en DHL halen elke dag overal pakketjes op, maar dat doet Homerr niet om duurzamer te zijn. Zij knopen alle transporten aan elkaar vast. En dan kan het vanuit het buitenland net zo snel of zelfs sneller gaan. In de zomerperiode duurt het soms wel bijna 3 weken. Dan hebben ze gewoon minder ritten.
pi_207626754
Iemand ervaring met pakketjes die niet meer in het afhaalpunt liggen?

tijdlijn

Aankoop op 17/12
Verkoper zegt dat het was afgegeven op 18/12 maar er is geen scanning.
Dan plots op 31/12 inontvangstname in het afhaalpunt
dan niets meer tot 6 januari en gaat het traject verder
10 januari aankomst in het afhaalpunt maar het pakket is er niet.
Vinted zegt dat het nog ergens onderweg is.
Vandaag krijg ik bericht dat het terug naar de afzender is maar er is geen scanning meer te zien
  vrijdag 20 januari 2023 @ 17:49:50 #74
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207642791
Lekker weer, van de week Vinted aangemaakt en gelijk een eerste verkoop gedaan. Eergisteren pakket ingepakt en verstuurd.
Vandaag krijg ik een melding dat pakket netjes afgeleverd is op het bekende adres.

Nu krijg ik een bericht van de koper die beweert dat ze niets ontvangen heeft.

Mooie start 8)7

Iemand ervaringen?
pi_207644167
Afgelopen maandag een pakketje in Spanje op de post gedaan en vandaag was het al bij mij. Mondial _O_
  vrijdag 20 januari 2023 @ 20:55:34 #76
208890 June.
Seriously?
pi_207645858
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 17:49 schreef Mubassie het volgende:
Lekker weer, van de week Vinted aangemaakt en gelijk een eerste verkoop gedaan. Eergisteren pakket ingepakt en verstuurd.
Vandaag krijg ik een melding dat pakket netjes afgeleverd is op het bekende adres.

Nu krijg ik een bericht van de koper die beweert dat ze niets ontvangen heeft.

Mooie start 8)7

Iemand ervaringen?
Nee, heef die koper ervaringen? Ik zou eens de voorwaarden lezen. Als het afgeleverd is dan zou je je geld moeten krijgen lijkt me.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 21:17:49 #77
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207646278
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 20:55 schreef June. het volgende:

[..]
Nee, heef die koper ervaringen? Ik zou eens de voorwaarden lezen. Als het afgeleverd is dan zou je je geld moeten krijgen lijkt me.
19 reviews waarvan 2 met 1 ster en de rest allemaal 5 sterren.
Koper zit in NL, chat is wel erg gebrekkig qua taal.
Reageert nu ook niet meer, dus wacht wel even af.

Wel frappant, handel al zo'n 15 jaar op MP meerdere malen per maand en heb dit nog nooit gehad.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 10:49:38 #78
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_207651950
Welke verzendoptie heb je gebruikt (dhl/dpd/mr etc.). Volgens mij bezorgen alleen dhl en post.nl aan huis, de rest gaat allemaal naar een afhaalpunt, en dan is 'ik heb niets ontvangen' een vreemde reactie. Wellicht is het nog niet op het afhaalpunt, maar vaak duurt dat dan gewoon nog iets langer.

Zegt de track & trace afgeleverd aan koper (niet alleen aangekomen op afhaalpunt, maar ook echt afgeleverd bij/ afgehaald door verkoper)? Dan hoef jij niets te doen. Pas als de koper aangeeft dat er 'een probleem is' via de knop op Vinted (en dus niet via een berichtje aan jou), dan krijg jij als verkoper ook bericht van vinted dat je iets moet doen. Maar die knop is dus eigenlijk voor producten die niet zijn zoals de beschrijving (kapot, andere maat etc), en verschijnt pas als het is afgegeven aan de koper.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 12:17:14 #79
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207653273
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 10:49 schreef mousemicky het volgende:
Welke verzendoptie heb je gebruikt (dhl/dpd/mr etc.). Volgens mij bezorgen alleen dhl en post.nl aan huis, de rest gaat allemaal naar een afhaalpunt, en dan is 'ik heb niets ontvangen' een vreemde reactie. Wellicht is het nog niet op het afhaalpunt, maar vaak duurt dat dan gewoon nog iets langer.

Zegt de track & trace afgeleverd aan koper (niet alleen aangekomen op afhaalpunt, maar ook echt afgeleverd bij/ afgehaald door verkoper)? Dan hoef jij niets te doen. Pas als de koper aangeeft dat er 'een probleem is' via de knop op Vinted (en dus niet via een berichtje aan jou), dan krijg jij als verkoper ook bericht van vinted dat je iets moet doen. Maar die knop is dus eigenlijk voor producten die niet zijn zoals de beschrijving (kapot, andere maat etc), en verschijnt pas als het is afgegeven aan de koper.
Dankje.

Er is verzonden met DHL naar het woonhuis van de koper. T&T zegt afgeleverd.

Koper reageert niet meer. Uiterlijk morgen wordt het geld naar mijn Vinted portemonnee geboekt.

Ik heb van Vinted nog niets vernomen.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 15:37:15 #80
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_207655812
In dat geval: niks doen, wachten tot het geld op je vinted account staat, en dan gewoon laten uitbetalen op je eigen rekening. Klaar.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 18:33:06 #81
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207657803
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 15:37 schreef mousemicky het volgende:
In dat geval: niks doen, wachten tot het geld op je vinted account staat, en dan gewoon laten uitbetalen op je eigen rekening. Klaar.
Zojuist bericht gehad dat de transactie gepauzeerd is en er een onderzoek wordt gestart. Koper dient bewijs aan te leveren, al zal dat lastig gaan aangezien de T&T duidelijk is.

Ik hoef niks te doen en mag het zaakje afwachten.

/

Het enige wat in mijn nadeel kan spelen is dat het mijn allereerste verkoop is en ik ook nog geen reviews heb.. -O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Mubassie op 21-01-2023 19:33:16 ]
  zaterdag 21 januari 2023 @ 22:04:22 #82
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_207662769
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 18:33 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Zojuist bericht gehad dat de transactie gepauzeerd is en er een onderzoek wordt gestart. Koper dient bewijs aan te leveren, al zal dat lastig gaan aangezien de T&T duidelijk is.

Ik hoef niks te doen en mag het zaakje afwachten.

/

Het enige wat in mijn nadeel kan spelen is dat het mijn allereerste verkoop is en ik ook nog geen reviews heb.. -O-
Geen zorgen, het draait gelukkig om de feiten. Jij hebt het verzonden en daar is bewijs van, daar draait het om.
  zondag 22 januari 2023 @ 00:22:24 #83
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207665312
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Geen zorgen, het draait gelukkig om de feiten. Jij hebt het verzonden en daar is bewijs van, daar draait het om.
Dankje, ga er ook vanuit dat het goed komt ^O^
  zondag 22 januari 2023 @ 22:02:41 #84
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207677526
Pakket is terecht stuurt de koper net. Zal wel bij de buren bezorgd zijn. Geld is binnen. :D
pi_207680011
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 22:02 schreef Mubassie het volgende:
Pakket is terecht stuurt de koper net. Zal wel bij de buren bezorgd zijn. Geld is binnen. :D
Mooi dat het toch nog op de beste manier afloopt!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207698210
Er ligt een pakketje op me te wachten die ik morgen wilde ophalen. Krijg ik net bericht van Vinted dat mijn pakketje is bezorgd :? Heeft iemand dat al eens voor gehad? Hij is via Homerr vervoerd.

Je hebt toch 2 weken de tijd om het op te halen?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 18:29:47 #87
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_207698613
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er ligt een pakketje op me te wachten die ik morgen wilde ophalen. Krijg ik net bericht van Vinted dat mijn pakketje is bezorgd :? Heeft iemand dat al eens voor gehad? Hij is via Homerr vervoerd.

Je hebt toch 2 weken de tijd om het op te halen?
Volgens mij wel 2 weken bij Homerr, alleen Vinted veranderd de koop na 1 week als bezorgd.
Zelf nooit gehad omdat ik het altijd vrij snel ophaal.
pi_207699918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:29 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Volgens mij wel 2 weken bij Homerr, alleen Vinted veranderd de koop na 1 week als bezorgd.
Zelf nooit gehad omdat ik het altijd vrij snel ophaal.
Ah, vandaar.

Snel naar de winkel gecrosst en ik heb het pakje gelukkig :)
  maandag 30 januari 2023 @ 14:45:28 #89
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207778708
Vraagje nog aan jullie..

Ik heb een advertentie staan welke al 40x opgeslagen is als favoriet, maar er heeft zich nog geen koper/geïnteresseerde gemeld via de chat.

Hebben jullie dat ook?
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 14:48:12 #90
382129 crew  Donna
pi_207778764
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:45 schreef Mubassie het volgende:
Vraagje nog aan jullie..

Ik heb een advertentie staan welke al 40x opgeslagen is als favoriet, maar er heeft zich nog geen koper/geïnteresseerde gemeld via de chat.

Hebben jullie dat ook?
Nee. Maar ik heb niet zulke populaire items haha.
Je kan reageren he als iemand 'm favoriet. Dan kan je ze ook een bod doen.
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 14:49:09 #91
382129 crew  Donna
pi_207778791
Vorige week 3 jeans gekocht voor samen nog geen ¤10. Ze passen allemaal perfect.
1 zou ik in de winkel nooit uitkiezen om de wassing, maar hij staat me super goed. Blij!
pi_207778822
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:49 schreef Donna het volgende:
Vorige week 3 jeans gekocht voor samen nog geen ¤10. Ze passen allemaal perfect.
1 zou ik in de winkel nooit uitkiezen om de wassing, maar hij staat me super goed. Blij!
Ik koop ook mijn jeans altijd op Vinted. Ook altijd blij mee!
  maandag 30 januari 2023 @ 18:28:34 #93
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207781696
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 14:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee. Maar ik heb niet zulke populaire items haha.
Je kan reageren he als iemand 'm favoriet. Dan kan je ze ook een bod doen.
Ja ik weet het, maar komt zo opdringerig over.. :@

Inmiddels 46x opgeslagen. Apart dat niemand over gaat tot koop, of tenminste contact legt.

Afijn, ben helemaal nieuw, dus misschien is het wel gewoon normaal. :)
pi_207782015
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:28 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ja ik weet het, maar komt zo opdringerig over.. :@

Inmiddels 46x opgeslagen. Apart dat niemand over gaat tot koop, of tenminste contact legt.

Afijn, ben helemaal nieuw, dus misschien is het wel gewoon normaal. :)
Hoe is je prijsstelling? Ik zie dat soort aantallen favorieten wel eens bij hele mooi dingen die alleen een stuk te duur geprijsd zijn voor Vinted. Dan slaat iedereen het op ter inspiratie of om een prijsverlaging af te wachten in plaats van te kopen.

En ja, je zou natuurlijk een bod kunnen doen, maar als ik het prijsverschil te groot vind dan begin ik niet eens aan een bod en veel andere potentiële kopers ook, vermoed ik.
  maandag 30 januari 2023 @ 18:54:33 #95
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207782135
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:47 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Hoe is je prijsstelling? Ik zie dat soort aantallen favorieten wel eens bij hele mooi dingen die alleen een stuk te duur geprijsd zijn voor Vinted. Dan slaat iedereen het op ter inspiratie of om een prijsverlaging af te wachten in plaats van te kopen.

En ja, je zou natuurlijk een bod kunnen doen, maar als ik het prijsverschil te groot vind dan begin ik niet eens aan een bod en veel andere potentiële kopers ook, vermoed ik.
Het is één derde van de nieuwprijs en artikel is in nieuwstaat. Misschien zit ik te hoog, maar een mooi bod accepteer ik ook best.

Alleen niemand doet een bod. :D

Anders ga ik er wat eurootjes afhalen.

Iemand ooit zulke mensen een berichtje gestuurd, nadat ze je item in hun favorieten zetten?
Ga je dan gelijk een lager bedrag voordragen?
pi_207782183
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:54 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Het is één derde van de nieuwprijs en artikel is in nieuwstaat. Misschien zit ik te hoog, maar een mooi bod accepteer ik ook best.

Iemand ooit zulke mensen een berichtje gestuurd, nadat ze je item in hun favorieten zetten?
Ik heb een allergie tegen dat soort berichtjes... Voor hoeveel staan vergelijkbare items aangeboden (zelfde merk, zelfde type kledingstuk)?
  maandag 30 januari 2023 @ 19:01:02 #97
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207782227
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:58 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik heb een allergie tegen dat soort berichtjes... Voor hoeveel staan vergelijkbare items aangeboden (zelfde merk, zelfde type kledingstuk)?
Daarom, lijkt me ook zwaar irritant om te krijgen :D

Nouja, het gaat dus niet om kleding maar om een set van 3 spiegels. Ben zo'n zelfde set nog niet tegengekomen.
pi_207782962
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 18:54 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Ik werk veel met favorieten, die ik vaak lang daar laat staan en soms ook na lange tijd uiteindelijk wel koop. Sommige items staan er al wel een jaar of 2 en heb ik dus nog niet gekocht maar ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen ze weg te gooien :+

Ik krijg best vaak, maar lang niet altijd, berichtjes als ik een favoriet toevoeg. Vaak alleen maar een opening tot gesprek, soms een aanbod voor een lagere prijs. Laatst eentje die meldde dat ze echt niet met de prijs omlaag kon want dan gaf ze het gewoon weg. Jurkje van ¤2,-, dat moet inderdaad niet verder zakken :D.

Soms hap ik op zo'n bod, soms niet. Ik probeer wel altijd even te reageren.

Edit: als iemand de prijs verlaagd van een favoriet item krijg ik ook een automatisch bericht, dus je hoeft niet iedereen dan een persoonlijk bericht te sturen. Al valt dat laatste wel meer op (en is het tikje opdringeger dus)
pi_207783298
Ik ben wel benieuwd of de interieur spullen sowieso wel een beetje lopen op Vinted. Het zou niet de eerste plek zijn waar ik zoiets zou zoeken.
  maandag 30 januari 2023 @ 20:02:53 #100
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207783378
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik werk veel met favorieten, die ik vaak lang daar laat staan en soms ook na lange tijd uiteindelijk wel koop. Sommige items staan er al wel een jaar of 2 en heb ik dus nog niet gekocht maar ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen ze weg te gooien :+

Ik krijg best vaak, maar lang niet altijd, berichtjes als ik een favoriet toevoeg. Vaak alleen maar een opening tot gesprek, soms een aanbod voor een lagere prijs. Laatst eentje die meldde dat ze echt niet met de prijs omlaag kon want dan gaf ze het gewoon weg. Jurkje van ¤2,-, dat moet inderdaad niet verder zakken :D.

Soms hap ik op zo'n bod, soms niet. Ik probeer wel altijd even te reageren.

Edit: als iemand de prijs verlaagd van een favoriet item krijg ik ook een automatisch bericht, dus je hoeft niet iedereen dan een persoonlijk bericht te sturen. Al valt dat laatste wel meer op (en is het tikje opdringeger dus)
Dank voor de info, weer een beetje wijzer. ^O^
  maandag 30 januari 2023 @ 20:08:10 #101
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207783519
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de interieur spullen sowieso wel een beetje lopen op Vinted. Het zou niet de eerste plek zijn waar ik zoiets zou zoeken.
Ik heb de afgelopen week 3 interieur items verkocht. 2 daarvan heb ik 'geboost' en had alles binnen 2 dagen verkocht. Verkoopprijzen lagen tussen de 15 en 40¤

Kledingteller staat nog op nul. -O-
  dinsdag 31 januari 2023 @ 14:36:34 #102
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207792346
Artikel verkocht na een (kleine) prijsverlaging *O*
pi_207792383
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:36 schreef Mubassie het volgende:
Artikel verkocht na een (kleine) prijsverlaging *O*
Het ruimt lekker op zo bij jou. Ik heb mijn account sinds de verhuizing in vakantiemodus staan, over een paar weken maar eens kijken welke artikelen ik zo voor het grijpen heb en dan de rest op verborgen zetten.
Kleding kopen gaat goed hier. Nah, sinds de verhuizing 2 pakketjes, het valt mee.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 18:39:51 #104
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207794803
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het ruimt lekker op zo bij jou. Ik heb mijn account sinds de verhuizing in vakantiemodus staan, over een paar weken maar eens kijken welke artikelen ik zo voor het grijpen heb en dan de rest op verborgen zetten.
Kleding kopen gaat goed hier. Nah, sinds de verhuizing 2 pakketjes, het valt mee.
Het is wel verleidelijk om met je verdiende geld zelf weer te gaan kopen ☺️
pi_207795011
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 18:39 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Het is wel verleidelijk om met je verdiende geld zelf weer te gaan kopen ☺️
Ik sta nog zo’n ¤300 in de plus, dus het kan op zich wel, maar er moet vooral wat spul het huis uit
pi_207797695
Ik bracht laatst 4 volle zakken mooie kleren naar de winkel voor het goede doel.
Dus ik heb wel weer wat ruimte vrij :D
Er zijn drie pakketjes onderweg.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 21:46:02 #107
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207798422
Ik heb zelf ook weer het een en ander aangeschaft en verkocht. Vanilia werkt goed voor de inkoop en verkoop *) .
Resistance is futile.
pi_207804619
Best grappig, ik woon in Oostenrijk en er wordt heel veel reclame gemaakt voor Vinted. Maar voor mijn gevoel blijft de lokale ‘marktplaats’ toch populairder!

Zelf heb ik ook ooit vinted uitgeprobeerd, maar ben daar ook geen gebruik van blijven maken en heb er nog nooit wat gekocht.

Ben benieuwd of het ooit zo groot wordt als in NL.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  woensdag 1 februari 2023 @ 21:45:24 #109
338319 ZarB
Piña colada
pi_207812452
Ik heb al heel veel besteld, veelal via Mondial Relay, gaat altijd goed maar nu lijkt het pakket toch ergens vast te zitten ;( Een winterjas die ik hoopte zsm binnen te hebben. Zal je altijd zien :') Kan ik dus echt van balen he -O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:53:17 #110
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_207822931
Ik heb sinds een paar dagen dat ik niet meer kan zien hoevaak het artikel door anderen is gefavoriet, hebben jullie dat ook? Alleen bij mijn eigen advertenties kan ik dit nog zien. Heel irritant want nu weet ik ook niet of ik snel moet toeslaan of niet .
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 18:56:35 #111
382129 crew  Donna
pi_207822982
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:53 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen dat ik niet meer kan zien hoevaak het artikel door anderen is gefavoriet, hebben jullie dat ook? Alleen bij mijn eigen advertenties kan ik dit nog zien. Heel irritant want nu weet ik ook niet of ik snel moet toeslaan of niet .
Nee hier niet. Ik kan dat gewoon zien.
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:31:49 #112
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_207825640
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:53 schreef Mariposas het volgende:
Heb ik ook :Y
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:10:42 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838468
Verhitte discussies op Facebook over al dan niet (ongevraagd) meesturen van cadeautjes.
Hoe staan jullie hierin?

Voor mij hoeft dat niet. Een gezichtsmaskertje of een sleutelhanger.
pi_207838516
Doe ik nooit. Af en toe een briefje, dat vind ik zelf ook wel leuk om te ontvangen.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:17:14 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838572
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Doe ik nooit. Af en toe een briefje, dat vind ik zelf ook wel leuk om te ontvangen.
Ik koop zelden via Vinted, voornamelijk alleen verkopen. Ik heb een keer een briefje erbij gehad en dat briefje is linea recta de papierbak ingegaan.
pi_207838590
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik koop zelden via Vinted, voornamelijk alleen verkopen. Ik heb een keer een briefje erbij gehad en dat briefje is linea recta de papierbak ingegaan.
Ieder zijn ding :)
pi_207839051
Het hangt er eigenlijk een beetje vanaf.

Ik had wat mooie rompers gekocht en toen vroeg de verkoopsters of ik de rest van de rompers ook gratis erbij wilde, want dan was ze er vanaf.

Een briefje vind ik op zich wel leuk om te ontvangen, maar gaat bij mij inderdaad verder ook direct de prullenbak in, dus ergens is het een beetje papierverspilling.

Ik heb dan liever een mooi ingepakt pakketje. Hoe sommige pakketjes worden ingepakt, soms genant om het op te halen :')
pi_207839169
Ongevraagd ‘troep’ erbij hoef ik niet, kaartje of briefje hoeft voor mij ook niet. Gewoon stevig inpakken, zonder kattenharen erop en het liefst zonder rookgeur of de geur van perzikwasverzachter.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:52:27 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207839217
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ongevraagd ‘troep’ erbij hoef ik niet, kaartje of briefje hoeft voor mij ook niet. Gewoon stevig inpakken, zonder kattenharen erop en het liefst zonder rookgeur of de geur van perzikwasverzachter.
Nou dit. Ik had laatst dus een voetbalpak voor m’n zoon in een vuilniszak. En hij wilde al de schaar erin zetten, en ik zei al, doe maar voorzichtig anders knip je zo in het kledingstuk
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:56:40 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207839286
Ik wil al jaren consuminderen. Ik wil m’n eigen troep al niet eens, laat staan die van een ander.

Toevallig kocht ik laatst een telefoonkoord, rechtstreeks bij een magazijn verkoop (Kascha-c, hele mooie koorden, maar erg duur).
Kom ik thuis zit er in de tas een pakketje met lelijke sieraden.
Ik weet niet goed wat ik ermee moet. Ik hoef de kettingen niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik dan maar een keer ongevraagd in een vinted pakket doen? :+ :@ :P
pi_207839289
Wat ik wel 'cadeau' heb gekregen
- zakje haribo
- bonbons
- zakje gedroogde knoflook ( :? )
- theezakjes
- oorbellen
- sjaal
- kaartjes

Die sjaal draag ik dagelijks, de thee was best lekker, de rest gaat rechtstreeks de prullenbak in. En ik ben niet blij met ongevraagde meuk die niet op mijn verzoek toch van plastic is gemaakt door onderbetaalde chineesjes en de halve wereld over gesleept is. Hou dat bij je, ik ben je vuilnisbak niet.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:59:42 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207839343
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:56 schreef sigme het volgende:
Wat ik wel 'cadeau' heb gekregen
- zakje haribo
- bonbons
- zakje gedroogde knoflook ( :? )
- theezakjes
- oorbellen
- sjaal
- kaartjes

Die sjaal draag ik dagelijks, de thee was best lekker, de rest gaat rechtstreeks de prullenbak in. En ik ben niet blij met ongevraagde meuk die niet op mijn verzoek toch van plastic is gemaakt door onderbetaalde chineesjes en de halve wereld over gesleept is. Hou dat bij je, ik ben je vuilnisbak niet.
Nou dit. Ik ben je prullenbak niet. Maar even erg als mensen die het speciaal kopen.
Ik zag dat iemand zelfs op aliexpress stickers heeft laten maken met haar gebruikersnaam. En gepersonaliseerde kaartjes enzo.
Geef iets een 2de leven. Niet. Koop nieuwe dingen en stop ze erbij.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 22:08:05 #123
382129 crew  Donna
pi_207839468
1x bij Lego Friends een zakje Haribo. En het kwam uit Frankrijk en waren snoepjes die we hier niet hebben. Was best leuk. :Y
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:12:35 #124
338319 ZarB
Piña colada
pi_207842206
Ik krijg vaak een briefje erbij, vooral van de Fransen. Ik vind dat wel leuk. Ik bestel heel veel voor mijn dochter van 1.5 dus ik snap ook wel het sentiment van sommige moeders. Ik vind het wel leuk dat ze dan mijn kind veel plezier met de kleding wensen.

Ik heb ook wel eens oorbellen gekregen die precies paste bij de bestelde jumpsuit. Was echt een verrassing.

En wantjes bij een kinderjas. Waren ook wel prima.

Gister werd een pakket van Homerr geleverd dat op 1 feb verstuurd was. Zou tussen 7 en 9 bezorgd worden. In 2 dagen al *O*
pi_207842364
Ik wou laatst een videocamera op Vinted zetten, en na uur werd het verwijderd omdat blijbkaar elektronica niet mag

Maar ik zie meerdere adv. met camera's.. Ze zetten geen videocamera bij maar handycam en plaatsen het bij categorie JVC (merk camera)

Maar ik kreeg dus bericht als ik het nog paar keer probeert mijn account geblokkeerd wordt en dat wil ik dus niet..

Als je dus gewoon handycam intikt en bij JVC zet dan gebeurt er niks?
pi_207842457
Als je iets niet leuk vindt, misschien is het een idee om het in zo'n doorgeeflast te leggen. Tegenwoordig heb je overal die dingen wel.

[ Bericht 38% gewijzigd door Sunshine1982 op 04-02-2023 10:53:30 ]
pi_207843315
Ik heb ook wel eens wat extra gekregen. Maar het was altijd of snoep of extra brio rails, dus dat is echt prima :P
pi_207969821
Ik kwam een account tegen van iemand die allerlei combi’s op Vinted zet en ook ‘adverteert’ met dat ze er altijd wat leuks bij doet, een cadeautje. Ik twijfel over een sjaal van POM maar het is een set met een coltrui die ik niet hoef. Misschien dat ik vraag of ik alleen de sjaal kan kopen. Kan ik meteen zeggen dat ik geen extraatjes hoef.

Bij de Hello Fresh heb je ook geen opt-out voor gratis meuk (want: reclame van ‘partners’) en daar baal ik ook altijd van. Ik verzamel eten/drinken dat we o.a. Op die manier gratis krijgen en dat lever ik af en toe in bij de voedselbank. Het is allemaal leuk bedoeld hoor maar ik hou er ook niet van :{w :@
  Manager PR/Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 08:24:40 #129
269689 crew  Viv
pi_208083817
Ik heb nu zoiets raars! :o

Leuk setje speelgoed van Little People gekocht (met eenhoorns! O+ ), en een dag later (het was nog niet verzonden) heeft de verkoper hetzelfde setje (met precies dezelfde foto's) opnieuw te koop gezet, voor dezelfde prijs. :?

Bij die nieuwe advertentie heb ik een berichtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik zo'n setje gisteren al gekocht heb van haar, met de vraag of ze misschien twee dezelfde had. Dat bericht heeft ze wel gelezen, maar niet beantwoord.

En nu heeft de nieuwe advertentie al drie hartjes. :( Ga weg, het is voor mij!
  dinsdag 21 februari 2023 @ 08:35:13 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208083892
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef Viv het volgende:
Ik heb nu zoiets raars! :o

Leuk setje speelgoed van Little People gekocht (met eenhoorns! O+ ), en een dag later (het was nog niet verzonden) heeft de verkoper hetzelfde setje (met precies dezelfde foto's) opnieuw te koop gezet, voor dezelfde prijs. :?

Bij die nieuwe advertentie heb ik een berichtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik zo'n setje gisteren al gekocht heb van haar, met de vraag of ze misschien twee dezelfde had. Dat bericht heeft ze wel gelezen, maar niet beantwoord.

En nu heeft de nieuwe advertentie al drie hartjes. :( Ga weg, het is voor mij!
Hopen dat ze er 2 heeft. Biedt ze het voor dezelfde prijs aan?

Ik weet inmiddels dat hartjes niet alles zegt. Ik ben lid geworden van een Facebook groep. En daar doen ze booster games. Dus je dropt de link van je vinted shop. En mensen gaan dan hartjes geven op jouw producten. Met als doel dat jij dan hartjes teruggeeft op de producten van degene die jou de hartjes gaf.
Dus iemand kan goed 10 hartjes hebben. Maar dat wil niet zeggen dat er 10 mensen dat werkelijk geïnteresseerd zijn. Het idee erachter is dat jouw advertentie daardoor vaker bekeken lijkt. En hoger komt in de zoekresultaten.
  Manager PR/Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 08:43:29 #131
269689 crew  Viv
pi_208083996
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 08:35 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hopen dat ze er 2 heeft. Biedt ze het voor dezelfde prijs aan?
Ja, gelukkig wel voor dezelfde prijs. Anders zou ik denken dat ze spijt heeft van de verkoop, en er alsnog meer voor wil hebben.
quote:
Ik weet inmiddels dat hartjes niet alles zegt. Ik ben lid geworden van een Facebook groep. En daar doen ze booster games. Dus je dropt de link van je vinted shop. En mensen gaan dan hartjes geven op jouw producten. Met als doel dat jij dan hartjes teruggeeft op de producten van degene die jou de hartjes gaf.
Dus iemand kan goed 10 hartjes hebben. Maar dat wil niet zeggen dat er 10 mensen dat werkelijk geïnteresseerd zijn. Het idee erachter is dat jouw advertentie daardoor vaker bekeken lijkt. En hoger komt in de zoekresultaten.
Oh wow :{
  dinsdag 21 februari 2023 @ 09:36:29 #132
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208084471
Ik heb 3 dezelfde sets met spiegels verkocht op Vinted. Als de ene werd verkocht stuurde ik een berichtje naar de koper dat de advertentie opnieuw geplaatst werd omdat ik meerdere sets had. Vond ik wel zo netjes, want waren idd ook dezelfde foto's.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 09:58:23 #133
338319 ZarB
Piña colada
pi_208084681
Ik klik alleen op het hartje als ik denk "oh deze moet ik ff onthouden want die verkoper heeft sowieso wel leuke kleding op dit moment". En na een paar dagen denk ik "neh laat maar". Ik gebruik de hartjes dus als bladwijzer. Verder let ik er echt niet op hoeveel hartjes er al zijn ofzo.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 10:15:42 #134
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208084874
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:58 schreef ZarB het volgende:
Ik klik alleen op het hartje als ik denk "oh deze moet ik ff onthouden want die verkoper heeft sowieso wel leuke kleding op dit moment". En na een paar dagen denk ik "neh laat maar". Ik gebruik de hartjes dus als bladwijzer. Verder let ik er echt niet op hoeveel hartjes er al zijn ofzo.
Ik ook.
Ik heb één keer meegedaan met zo’n booster game. En ik dacht leuk. Maar vervolgens had ik allemaal artikelen bij mijn favorieten staan die ik totaal niet interessant vond. Zoals baby Rompertjes. Waardoor ik mijn echte favorieten niet eens meer kon zien.
Dus alle likes weer verwijderd.
  Manager PR/Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 10:51:08 #135
269689 crew  Viv
pi_208085320
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:36 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb 3 dezelfde sets met spiegels verkocht op Vinted. Als de ene werd verkocht stuurde ik een berichtje naar de koper dat de advertentie opnieuw geplaatst werd omdat ik meerdere sets had. Vond ik wel zo netjes, want waren idd ook dezelfde foto's.
Waarschijnlijk is dit ook zoiets, maar dan zonder dat berichtje. Kreeg zojuist dit (vertaald uit het Pools):

quote:
Of course. Shipments will be made today or tomorrow at the latest. Regards 😀
*O*
  dinsdag 28 februari 2023 @ 15:45:00 #136
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_208178995
Hoe zijn de recente ervaringen met Homerr?

Tegenwoordig staat Homerr standaard ingesteld, kun je niet meer uitschakelen. Balen, want ik was 1,5 jaar geleden vanwege alle ellende meelt Homerr gestopt. Dus ik twijfel nu of ik specifiek in al m’n advertenties moet vermelden dat ik niet met Homerr verzend. Maar dat leest de helft natuurlijk nooit. |:(
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 15:48:06 #137
382129 crew  Donna
pi_208179032
Nooit problemen gehad met Homerr.
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 10:54:05 #138
382129 crew  Donna
pi_208463237
Wat is het toch dat mensen bundels aanvragen en biedingen doen en vervolgens niks kopen. Ben het hele weekend al bezig op Vinted, super veel biedingen en bundels geaccepteerd en dan hoor je vervolgens niks weer.
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 11:28:03 #139
225562 crew  Speedfight
pi_208463559
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:45 schreef Mariposas het volgende:
Hoe zijn de recente ervaringen met Homerr?

Tegenwoordig staat Homerr standaard ingesteld, kun je niet meer uitschakelen. Balen, want ik was 1,5 jaar geleden vanwege alle ellende meelt Homerr gestopt. Dus ik twijfel nu of ik specifiek in al m’n advertenties moet vermelden dat ik niet met Homerr verzend. Maar dat leest de helft natuurlijk nooit. |:(
Ik heb 3 weken moeten wachten op mijn pakketje via Homerr, sindsdien ga ik liever nog 3km verder weg afhalen dan dat ik het via Homerr laat bezorgen.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  maandag 20 maart 2023 @ 12:36:03 #140
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_208464356
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:54 schreef Donna het volgende:
Wat is het toch dat mensen bundels aanvragen en biedingen doen en vervolgens niks kopen. Ben het hele weekend al bezig op Vinted, super veel biedingen en bundels geaccepteerd en dan hoor je vervolgens niks weer.
Nou, hier precies hetzelfde. Ik snap daar ook niks van.

Hier geen problemen met Homer eigenlijk.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 20 maart 2023 @ 12:55:42 #141
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_208464691
Ik heb op 22 februari iets verstuurd met Homer dat nog steeds onderweg is. 2 andere pakketten die op dezelfde dag zijn verstuurd waren wel binnen een week op het juiste afhaalpunt. Er is nog steeds geen peil op te trekken dus helaas.
pi_208465000
Op Vinted een boek gezien die ik graag wil hebben. Ze wilde er 12 euro voor, en als ik dan de verzendkosten en alles erbij optelde was ik bij haar duurder uit dan als ik hem in de winkel nieuw koop (14,99). Dus ik dacht, ik ga eens vragen of er af te dingen valt, maar nope. Ze wilde niet afwijken van haar prijs. Naja, prima. Haal ik 'm wel nieuw in de Bruna.
pi_208466163
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op Vinted een boek gezien die ik graag wil hebben. Ze wilde er 12 euro voor, en als ik dan de verzendkosten en alles erbij optelde was ik bij haar duurder uit dan als ik hem in de winkel nieuw koop (14,99). Dus ik dacht, ik ga eens vragen of er af te dingen valt, maar nope. Ze wilde niet afwijken van haar prijs. Naja, prima. Haal ik 'm wel nieuw in de Bruna.
Dat soort dingen zie ik wel vaker op Vinted. Ook bijvoorbeeld een kledingstuk aanbieden voor een prijs die overeenkomt met de prijs in de uitverkoop in de winkel. Terwijl er nog 3 identieke kledingstukken opstaan voor een fractie van dat bedrag.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 12:32:53 #144
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_208478165
Ik heb afgelopen 2 weken ongeveer 30 pakketjes verzonden, waarvan er zo’n 12 via Homerr. Nog steeds heel populair dus, helaas. Bij de 1e paar pakketjes ging het al bijna mis, iemand kreeg een heel ander pakket bij ophalen. Gelukkig maak ik tegenwoordig altijd een foto van het pakket en die stuur ik naar de koper. Dus die was zo helder om dat meteen op te merken en bizar genoeg kon zij aan de hand van mijn foto het juiste pakket terugvinden bij het pakketpunt. Op aanraden van een pakketpunt hier schrijf ik nu ook de code op het pakket plus de achternaam van de koper.
pi_208480729
Als ik wat laat bezorgen door Homerr duurt het sowieso al standaard bijna 2 weken en komt er ook vaak nog wel een extra vertraging overheen. Gemiddeld wacht ik al snel 2 tot 3 weken. Wat geen probleem is als een product geen haast heeft, maar wel irritant. DHL is mijn favoriet als het om snelheid gaat.
  zondag 26 maart 2023 @ 21:10:41 #146
208890 June.
Seriously?
pi_208548876
Ik kan ineens alleen maar Homerrr selecteren met Vinted. Nog meer die dat hebben?
pi_208548972
Nee, ik kan ook nog o.a. mondial en dhl. Als ik alleen nog maar Homerr zou kunnen selecteren, zou dat voor mij een reden zijn om af te haken.
  zondag 26 maart 2023 @ 21:22:30 #148
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_208548975
Gebeurt vaker in de avond, dan zijn de door Vinted ingekochte plekken bij de andere verzenders op voor die dag. Kans is groot dan na 12uur vannacht andere verzenders weer verschijnen.

Of de verkoper heeft alle andere verzendmethoden uitgezet, dat kan ook natuurlijk.
  zondag 26 maart 2023 @ 21:52:49 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208549305
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 21:10 schreef June. het volgende:
Ik kan ineens alleen maar Homerrr selecteren met Vinted. Nog meer die dat hebben?
Bedoel je nu, als in zondagavond. Of algemeen?
Blijkbaar staan savonds niet alle carriers aan.
En Homerr is een vaste verzendmethode geworden.
  zondag 26 maart 2023 @ 21:54:17 #150
208890 June.
Seriously?
pi_208549320
Ah, dat verklaart een hoop.
Inderdaad zonde dat Homerrr niet uitgeschakeld kan. Is voor mij te ver weg.
  zondag 26 maart 2023 @ 21:56:42 #151
208890 June.
Seriously?
pi_208549346
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 21:22 schreef mousemicky het volgende:
Gebeurt vaker in de avond, dan zijn de door Vinted ingekochte plekken bij de andere verzenders op voor die dag. Kans is groot dan na 12uur vannacht andere verzenders weer verschijnen.

Of de verkoper heeft alle andere verzendmethoden uitgezet, dat kan ook natuurlijk.
In dit geval ben ik zelf de verkoper ;)
pi_208549777
Ik heb nu 2 verschillende homerr punten gebruikt als afleveradres. Ik had er eentje bij mij in de buurt vanuit huis. Ben daarmee gestopt want ik vond het er gewoon vies binnen. Pakjes stonken naar sigarettenrook en ja, gewoon smerig daar binnen. De laatste keren heb ik als afleveradres een telefoonwinkel. Ik weet niet of het toeval is, maar bij het woonhuis duurde het altijd ontzettend lang voordat het er was en bij de telefoonwinkel ligt het er altijd al met een week. Zou het misschien niet aan het afleverpunt liggen?
  zaterdag 1 april 2023 @ 20:58:53 #153
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_208620085
Goed ik ben nieuw op vinted.
Ik heb er speelgoed opgezet. Nu is het verkocht aan twee verschillende spanjaarden maar ik zie nu dat de grootste verzendoptie die ik kon kiezen bij lange na niet groot genoeg is, 10.000cm3.
Hoe nu verder?
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 1 april 2023 @ 22:40:20 #154
208890 June.
Seriously?
pi_208621819
Ik verkoop eigenlijk alleen kleding dus geen ervaring mee..

Net een superleuke mini tuinbroek voor m'n baby gescoord O+
  zondag 2 april 2023 @ 08:19:23 #155
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_208624657
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef laziness het volgende:
Goed ik ben nieuw op vinted.
Ik heb er speelgoed opgezet. Nu is het verkocht aan twee verschillende spanjaarden maar ik zie nu dat de grootste verzendoptie die ik kon kiezen bij lange na niet groot genoeg is, 10.000cm3.
Hoe nu verder?
is het echt zo’n enorme doos? En je kunt het niet kleiner verpakken? Als het echt heel veel groter is dan 10.000cm3 zou ik de bestelling annuleren (kan niet verzenden met de gekozen veezendmethode). Maar anders niet hoor, ik meet mijn pakketjes ook echt nooit op, zal soms ook wel boven het Max gewicht en afmetingen zitten. Nooit problemen mee.
pi_208628247
Ik heb alleen via Homerr verzonden, nooit ontvangen. Het Homerr punt is hier ook bij iemand thuis, maar die heeft het goed georganiseerd. Iedere dag van 16-20 en meerdere verzenders. Je zal er maar naast wonen denk ik dan :')

Net twee dingen verkocht die via Mondial Relay gaan (BE en FR volgens mij), die is nog dichterbij.
  zondag 2 april 2023 @ 13:30:33 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208629398
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 22:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb nu 2 verschillende homerr punten gebruikt als afleveradres. Ik had er eentje bij mij in de buurt vanuit huis. Ben daarmee gestopt want ik vond het er gewoon vies binnen. Pakjes stonken naar sigarettenrook en ja, gewoon smerig daar binnen. De laatste keren heb ik als afleveradres een telefoonwinkel. Ik weet niet of het toeval is, maar bij het woonhuis duurde het altijd ontzettend lang voordat het er was en bij de telefoonwinkel ligt het er altijd al met een week. Zou het misschien niet aan het afleverpunt liggen?
Ja, het ene is een buurtpunt en het andere een servicepunt. Zal indd wel verschil in zitten.
  zondag 2 april 2023 @ 13:35:16 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208629453
Op weg van werk - huis zit een winkel die ook alle carriers heeft, behalve PostNL .
Maar het is de meest vage winkel ooit. En het hangt vol met schreeuwerige borden waarop staat geschreven wat er allemaal niet mag in de winkel. Zo mag je er niet binnen telefoneren, je mag binnen je pakketjes niet klaarmaken. Kinderen mogen niet alleen naar binnen. En een of ander bord waarvan ik eigenlijk een foto wil nemen maar het niet durf. Er staat iets van prijs is vast maar bij afname van meer wordt het duurder. Maar dan op een briefje vol spelfouten.
  zondag 2 april 2023 @ 13:49:51 #159
338319 ZarB
Piña colada
pi_208629665
Ik had gister iets raars. Had een bundel aangevraagd bij verkoper. Dus moest wachten op bevestiging van pakketformaat. Kreeg eerst dus een bevestiging dat ik de bundel had aangevraagd. Kijk ik later, is dat hele bericht weg. Ook geen melding van de verkoper dat de bundel is afgewezen o.i.d. Gewoon helemaal weg. Alsof het account van de verkoper opeens is opgeheven?
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 13:51:33 #160
382129 crew  Donna
pi_208629695
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 13:49 schreef ZarB het volgende:
Ik had gister iets raars. Had een bundel aangevraagd bij verkoper. Dus moest wachten op bevestiging van pakketformaat. Kreeg eerst dus een bevestiging dat ik de bundel had aangevraagd. Kijk ik later, is dat hele bericht weg. Ook geen melding van de verkoper dat de bundel is afgewezen o.i.d. Gewoon helemaal weg. Alsof het account van de verkoper opeens is opgeheven?
Misschien heeft iemand anders iets uit de aangevraagde gekocht? Dan gaat het hele gesprek weg.
  zondag 2 april 2023 @ 13:52:31 #161
338319 ZarB
Piña colada
pi_208629705
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 13:35 schreef amaranta het volgende:
Op weg van werk - huis zit een winkel die ook alle carriers heeft, behalve PostNL .
Maar het is de meest vage winkel ooit. En het hangt vol met schreeuwerige borden waarop staat geschreven wat er allemaal niet mag in de winkel. Zo mag je er niet binnen telefoneren, je mag binnen je pakketjes niet klaarmaken. Kinderen mogen niet alleen naar binnen. En een of ander bord waarvan ik eigenlijk een foto wil nemen maar het niet durf. Er staat iets van prijs is vast maar bij afname van meer wordt het duurder. Maar dan op een briefje vol spelfouten.
Wat verkopen ze in die winkel dan? Hier is tegenwoordig ook een nieuw dpd punt in de straat. Wel een normale winkel qua producten maar je kunt er alleen op afspraak naar binnen (heel handig!) De deur is ook beplakt met stickers als "wij hebben pauze!!" "Kloppen als je naar binnen wilt" "bel dit nummer als er niemand open doet" "wij zijn gesloten" "wij zijn op afspraak bereikbaar"

En de deur is dus standaard op slot.

En die stickers hangen er dus allemaal tegelijk dus de eerste x dat ik daar voor de deur stond dacht ik :? :? :? :? :?
  zondag 2 april 2023 @ 13:53:40 #162
338319 ZarB
Piña colada
pi_208629722
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 13:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Misschien heeft iemand anders iets uit de aangevraagde gekocht? Dan gaat het hele gesprek weg.
Ooh aha dat wist ik niet. Onhandig. Kunnen ze toch op z'n minst even een melding aan koppelen.
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 13:56:15 #163
382129 crew  Donna
pi_208629757
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 13:53 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ooh aha dat wist ik niet. Onhandig. Kunnen ze toch op z'n minst even een melding aan koppelen.
Of 1 van de producten heeft de regels overschreden waardoor de advertentie verwijderd is door Vinted. Dan gaat het 'gesprek' ook weg.
En wanneer de gebruiker een advertentie verwijdert vermoedelijk ook.

Ik twijfel ineens of het bij een verkocht product uit een bundel ook zo is. Volgens mij krijg je dan wel een melding als bundel aanvrager namelijk, maar weet het niet zeker meer.
  zondag 2 april 2023 @ 15:22:55 #164
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_208631180
Nee je krijgt geen melding als je bundel niet meer beschikbaar is, echt alleen als je het item aan je favorieten hebt toegevoegd.
  zondag 2 april 2023 @ 15:39:02 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208631480
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 13:52 schreef ZarB het volgende:

[..]
Wat verkopen ze in die winkel dan? Hier is tegenwoordig ook een nieuw dpd punt in de straat. Wel een normale winkel qua producten maar je kunt er alleen op afspraak naar binnen (heel handig!) De deur is ook beplakt met stickers als "wij hebben pauze!!" "Kloppen als je naar binnen wilt" "bel dit nummer als er niemand open doet" "wij zijn gesloten" "wij zijn op afspraak bereikbaar"

En de deur is dus standaard op slot.

En die stickers hangen er dus allemaal tegelijk dus de eerste x dat ik daar voor de deur stond dacht ik :? :? :? :? :?
Nou. Aardappelen, eieren, snoep en blikjes drinken en wijn. Maar voornamelijk aardappelen.
pi_208687295
Ik heb een kledingstuk van ¤ 150,- voor de vraagprijs verkocht aan een koper zonder reviews uit Parijs.....die ook nog eens naar mijn mening iets te enthousiast reageerde via de chat....vind het wel spannend. Wat zijn jullie ervaringen? Verkopen jullie ook het liefst aan iemand met reviews?
  donderdag 6 april 2023 @ 21:35:50 #167
244125 laziness
pi_208687432
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 08:19 schreef Mariposas het volgende:

[..]
is het echt zo’n enorme doos? En je kunt het niet kleiner verpakken? Als het echt heel veel groter is dan 10.000cm3 zou ik de bestelling annuleren (kan niet verzenden met de gekozen veezendmethode). Maar anders niet hoor, ik meet mijn pakketjes ook echt nooit op, zal soms ook wel boven het Max gewicht en afmetingen zitten. Nooit problemen mee.
Ruim boven maat en gewicht verstuurd. Op hoop van zegen 🙈
pi_208689612
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 21:27 schreef Wballzz het volgende:
Ik heb een kledingstuk van ¤ 150,- voor de vraagprijs verkocht aan een koper zonder reviews uit Parijs.....die ook nog eens naar mijn mening iets te enthousiast reageerde via de chat....vind het wel spannend. Wat zijn jullie ervaringen? Verkopen jullie ook het liefst aan iemand met reviews?
Hopelijk heb je goede foto's gemaakt van hoe je het pakket hebt ingepakt.
pi_208690732
Ik had een bundel gekocht, werd niet verzonden, geld terug. Omdat ik het eigenlijk wel graag wou hebben contact opgenomen met verkoper (die helemaal niks had laten weten). Bundel opnieuw gekocht. Wordt maar niet verstuurd, dus ik nog eens informeren. Laat ze weten wel verstuurd te hebben.
Ik neem aan dat ze 't verstuurd heeft met het label van de eerste koop, en die is geannuleerd.
Pakket gaat wel bij mij aankomen, maar Vinted ziet de 2e koop ook als ' niet verzonden', dus ik krijg m'n geld ook weer terug. Gezien het gebrek aan communicatie vanaf verkoper wacht ik maar even af of die zich hierover nog bij mij meldt. Zij is nu wel haar kleren kwijt maar krijgt geen geld. Gaat niet over 150 euro gelukkig :'). 12 euro ofzo, voor haar.
  vrijdag 7 april 2023 @ 11:28:06 #170
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_208691384
Ik heb het ook een keer gehad dat iemand het die dag ging versturen, maar toen kreeg ik bericht van Vinted dat ik m’n geld terug kreeg. Termijn was namelijk voorbij. Zij was ook weinig online, maar zag het wel op tijd dat Vinted het geannuleerd had. Heb het niet meer gekocht, want vertrouwde haar verzendskills niet meer :')

Ben wel benieuwd of die van jou dan nog gaat klagen bij Vinted ofzo @sigme
  vrijdag 7 april 2023 @ 14:47:37 #171
208890 June.
Seriously?
pi_208693579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 21:27 schreef Wballzz het volgende:
Ik koop en/of verkoop geen dure dingen via Vinted.. Ik had het niet gedaan denk ik, en anders let ik idd op reviews.
pi_208693707
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:47 schreef June. het volgende:

[..]
Ik koop en/of verkoop geen dure dingen via Vinted.. Ik had het niet gedaan denk ik, en anders let ik idd op reviews.
Waarom niet?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_208697645
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:47 schreef June. het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 07:44 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Hopelijk heb je goede foto's gemaakt van hoe je het pakket hebt ingepakt.
Ik heb het nog niet verzonden......ik heb wel de neiging het te annuleren. Maar dan een slechte review. Heb wel eerder duurdere dingen naar de meest slechte wijken in voorsteden van Parijs verstuurd. Maar wel naar mensen met een aantal reviews. Deze dus niet....dus vandaar de twijfel...
  vrijdag 7 april 2023 @ 21:32:12 #174
208890 June.
Seriously?
pi_208698147
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:59 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat de kans op oplichting een stuk groter is. En als het pakket kwijtraakt dan krijg je vaak maar een klein bedrag vergoed.

Bovendien heb ik ook geen designerkleding want vind dat zonde van m'n geld ;)
  zaterdag 8 april 2023 @ 12:13:29 #175
338319 ZarB
Piña colada
pi_208702457
Vandaag toch wel de beste buit tot nu toe: 8 broekjes, 4 t-shirts, 3 truien, 5 longsleeves en 1 blousje voor 18 euro. Voor mijn dochter van 1.5 weliswaar, maar erg blij mee. Voornamelijk het bamboo spul van Hema + Zara. Alles ook nog in goede staat.
*O*
pi_208720117
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 20:55 schreef Wballzz het volgende:

[..]
[..]
Ik heb het nog niet verzonden......ik heb wel de neiging het te annuleren. Maar dan een slechte review. Heb wel eerder duurdere dingen naar de meest slechte wijken in voorsteden van Parijs verstuurd. Maar wel naar mensen met een aantal reviews. Deze dus niet....dus vandaar de twijfel...
Als je als reden gebruikt dat je het annuleert vanwege COVID dan krijg je geen slechte review.
  zondag 9 april 2023 @ 22:15:39 #177
208890 June.
Seriously?
pi_208720698
Ik heb laatst geannuleerd omdat ze Homerr koos en de mijne best ver weg is. Ik ga geen 5km rijden voor 2 euro.. Ook geen slechte review gehad.
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 11:05:07 #178
225562 crew  Speedfight
pi_208745842
Bohhh. Net 2 pakketjes open gemaakt die echt gruwelijk naar rook stinken.
Ben helemaal duizelig van de stank, gadverdamme.

Nu flink ingespoten en laten luchten :') heb ze morgen nodig, dus wassen red ik niet zonder droger.
Heb er een hard hoofd in.....
pi_208745897
quote:
17s.gif Op woensdag 12 april 2023 11:05 schreef Speedfight het volgende:
Dat had ik ook laatst :') Alsof ze met een peuk in de bek je pakketje inpakken.
Moeten zij weten
  woensdag 12 april 2023 @ 11:08:51 #180
208890 June.
Seriously?
pi_208745900
quote:
17s.gif Op woensdag 12 april 2023 11:05 schreef Speedfight het volgende:
Ben helemaal duizelig van de stank, gadverdamme.

Nu flink ingespoten en laten luchten :') heb ze morgen nodig, dus wassen red ik niet zonder droger.
Heb er een hard hoofd in.....
Oh ja, ook zo vies he :r

Ik heb nu vorige week een bestelling geplaatst, maar nog steeds niet verzonden. Rete-irritant. Ze heeft wel 3 dagen geleden tracking aangemaakt maar dus nog steeds niet afgeleverd.

Je hoeft van mij echt niet a la minuut te verzenden, maar laat het op z'n minst even weten als je pas na een week in de gelegenheid bent. Ook reageert ze niet op mijn berichtje wanneer ze denkt het te kunnen verzenden. Ben geneigd om het spul maar te annuleren..
  woensdag 12 april 2023 @ 11:37:12 #181
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_208746274
Ik heb ook wel eens een negatieve review gekregen omdat het pakket naar rook stonk. Nou, ik kan verzekeren dat wij echt niet roken. :{ Dus waarschijnlijk heeft het pakket ergens gelegen op een plek waar wordt gerookt. Ik bedoel maar te zeggen dat het niet per se aan de verkoper hoeft te liggen.
  woensdag 12 april 2023 @ 13:12:38 #182
338319 ZarB
Piña colada
pi_208747584
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 22:15 schreef June. het volgende:
Ik heb laatst geannuleerd omdat ze Homerr koos en de mijne best ver weg is. Ik ga geen 5km rijden voor 2 euro.. Ook geen slechte review gehad.
Kun je als verkoper niet zelf de verzendopties kiezen? Ik kies als koper altijd de goedkoopste (meestal dus Homerr) en als die er tussen staat verwacht ik dat de verkoper daar oke mee is. Zou t raar vinden als het dan opeens geannuleerd wordt. Hoe weet je dan als koper welke de verkoper wel goed uitkomt?
  woensdag 12 april 2023 @ 13:21:10 #183
208890 June.
Seriously?
pi_208747678
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:12 schreef ZarB het volgende:

[..]
Kun je als verkoper niet zelf de verzendopties kiezen? Ik kies als koper altijd de goedkoopste (meestal dus Homerr) en als die er tussen staat verwacht ik dat de verkoper daar oke mee is. Zou t raar vinden als het dan opeens geannuleerd wordt. Hoe weet je dan als koper welke de verkoper wel goed uitkomt?
Nee, niet altijd, bijvoorbeeld Homerr en UPS staan altijd aan en kun je niet uitschakelen.
Ik zet het tegenwoordig bij de advertentie.
  woensdag 12 april 2023 @ 13:23:11 #184
338319 ZarB
Piña colada
pi_208747705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 13:21 schreef June. het volgende:

[..]
Nee, niet altijd, bijvoorbeeld Homerr en UPS staan altijd aan en kun je niet uitschakelen.
Ik zet het tegenwoordig bij de advertentie.
Dat is dan een handige oplossing idd!
pi_208814169
Ik heb nu twee terugbetalingen die volgens Vinted zijn terugbetaald maar die niet op mijn bankrekening staan. Daar hou ik niet van, ik wil er blind op kunnen vertrouwen dat die procedure werkt. Het was ook toeval dat ik de boekhouding even wat kritischer doornam en mij dit opviel.

Er loopt een uitzoekprocedure van Vinted; van de ene terugbetaling zeggen ze dat ik gewoon nog even moet wachten, de andere zoeken ze na (die had een maand geleden binnen moeten komen volgens hun bericht aan mij, en volgens de helpdesk op 5 april, en is er helemaal niet).
  dinsdag 18 april 2023 @ 16:25:05 #186
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_208814327
Op Facebook lees ik wel vaker dat er gedoe is rondom uitbetalingen van vinted.
  woensdag 19 april 2023 @ 01:02:15 #187
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208821236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 16:25 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Op Facebook lees ik wel vaker dat er gedoe is rondom uitbetalingen van vinted.
Nog geen gedoe mee gehad, gisteren en vandaag netjes twee terugbetalingen gehad van items die niet verstuurd waren.

Verder: jeej een Vinted topic *O* Sinds ik op Vinted shop heb ik serieus moeite full price in winkels te betalen.
With love :*
pi_208821537
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2023 01:02 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Nog geen gedoe mee gehad, gisteren en vandaag netjes twee terugbetalingen gehad van items die niet verstuurd waren.

Verder: jeej een Vinted topic *O* Sinds ik op Vinted shop heb ik serieus moeite full price in winkels te betalen.
Dat doe ik dan ook niet meer...
pi_208838316
Pff, wat is dat met mensen die alle afmetingen vragen voor een topje van 1 euro. :')
pi_208838362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Pff, wat is dat met mensen die alle afmetingen vragen voor een topje van 1 euro. :')
Negeren en blokkeren
pi_208838518
Deze stuurde er ook nog de opmerking achteraan 'Zou je hem dan ook meteen op gereserveerd willen zetten? Want als de maten goed zijn, koop ik hem.". Ja, want blijkbaar ben niet overtuigd genoeg om het risico van een topje van 1 euro te lopen, maar stel je voor dat iemand anders besluit om dat enorme risico wel te lopen en het koopt voordat je de maten grondig hebt kunnen analyseren. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Negeren en blokkeren
Blokkeren doe ik dan ook weer niet. :D Maar wel benieuwd hoeveel mensen die moeite wel nemen. En ja, ik besef dat het minder moeite is om het even te meten dan hier zo uitgebreid over te klagen. Maar klagen vind ik tof. :D
  donderdag 20 april 2023 @ 17:10:27 #192
244125 laziness
pi_208839011
Ik verbaas me er ook over hoeveel vragen men stelt over items van inderdaad 1 tot 3 euro.
Maar moet zeggen dat ik wel de stapels uit kind zijn kledingkast kwijt raak en aangezien het allemaal nog mooi is ben ik blij dat het hergebruikt wordt.
pi_208839086
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 11:37 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb ook wel eens een negatieve review gekregen omdat het pakket naar rook stonk. Nou, ik kan verzekeren dat wij echt niet roken. :{ Dus waarschijnlijk heeft het pakket ergens gelegen op een plek waar wordt gerookt. Ik bedoel maar te zeggen dat het niet per se aan de verkoper hoeft te liggen.
Ik heb er wel eens een negatieve review gegeven omdat het zo stonk. Kreeg meteen een negatief bericht terug dat ik haar probeerde op te lichten. Bleek het te komen omdat ze roken in dhet pickup point. Wist ik veel. Laat er nu ook zelden nog bezorgen.
  donderdag 20 april 2023 @ 17:46:38 #194
431496 girlnextdoor.
pi_208839292
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 06:49 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Dat doe ik dan ook niet meer...
Ik ook niet. En sowieso vind ik alles wat in denmode is meestal goedkoop ogen en stijlloos.
pi_208839461
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2023 16:20 schreef Myraela het volgende:
Deze stuurde er ook nog de opmerking achteraan 'Zou je hem dan ook meteen op gereserveerd willen zetten? Want als de maten goed zijn, koop ik hem.". Ja, want blijkbaar ben niet overtuigd genoeg om het risico van een topje van 1 euro te lopen, maar stel je voor dat iemand anders besluit om dat enorme risico wel te lopen en het koopt voordat je de maten grondig hebt kunnen analyseren. :')
[..]
Blokkeren doe ik dan ook weer niet. :D Maar wel benieuwd hoeveel mensen die moeite wel nemen. En ja, ik besef dat het minder moeite is om het even te meten dan hier zo uitgebreid over te klagen. Maar klagen vind ik tof. :D
Ik weiger t op te meten voor een paar euro. Doe t echt niet.
Verkoop t vervolgens ook niet, dus t is niet echt handig :+
Maar de tijd voor t inpakken en verzenden vind ik al genoeg voor iets van een paar euro...
pi_208839484
quote:
85s.gif Op dinsdag 18 april 2023 16:05 schreef sigme het volgende:
Ik heb nu twee terugbetalingen die volgens Vinted zijn terugbetaald maar die niet op mijn bankrekening staan. Daar hou ik niet van, ik wil er blind op kunnen vertrouwen dat die procedure werkt. Het was ook toeval dat ik de boekhouding even wat kritischer doornam en mij dit opviel.

Er loopt een uitzoekprocedure van Vinted; van de ene terugbetaling zeggen ze dat ik gewoon nog even moet wachten, de andere zoeken ze na (die had een maand geleden binnen moeten komen volgens hun bericht aan mij, en volgens de helpdesk op 5 april, en is er helemaal niet).
Oh wat balen. Ik heb nooit problemen gehad met terugbetalingen via vinted.
pi_208839501
quote:
17s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:10 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Oh wat balen. Ik heb nooit problemen gehad met terugbetalingen via vinted.
Ik ook niet eerder. Vandaag een andere terugbetaling van Vinted wel netjes ontvangen.
Maar die andere twee nog steeds niet, en ook nog geen bericht van Vinted gehad erover.
  Moderator donderdag 20 april 2023 @ 19:45:53 #198
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208840884
quote:
85s.gif Op dinsdag 18 april 2023 16:05 schreef sigme het volgende:

HOe krijg je contact met die helpdesk?

quote:
39,95 ¤ teruggestort op iDEAL. Wordt verwacht op:
31 maart 2023
Ah, found it.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 21 april 2023 @ 09:19:11 #199
244125 laziness
pi_208848557
Ik zie dat Vinted nu in de FAQ heeft staan dat er een probleem is met terugbetalingen en dat ze er aan werken.
pi_208848584
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:19 schreef laziness het volgende:
Ik zie dat Vinted nu in de FAQ heeft staan dat er een probleem is met terugbetalingen en dat ze er aan werken.
Ja da's mooi, maar ik had een berichtje wel op prijs gesteld zeg maar. Op een van die betalingen (die even zo vrolijk bij hun nog steeds op 'betaald' staat) wacht ik nu al bijna een maand...
pi_208848694
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja da's mooi, maar ik had een berichtje wel op prijs gesteld zeg maar. Op een van die betalingen (die even zo vrolijk bij hun nog steeds op 'betaald' staat) wacht ik nu al bijna een maand...
Dat kan toch niet? Dit klinkt wel ernstig (en riekt naar liquiditeitsproblemen)
pi_208848854
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Andere terugbetalingen van Vinted, na die tijd, zijn wel aangekomen. Voor mij lijkt het meer op een incident/bug.
pi_208849166
Zijn dat echt alleen de terugbetalingen of het uitbetalen in het algemeen? Anders wacht ik even met m’n portemonnee uitbetalen.
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:47:09 #204
403820 Aberkullie
pi_208849441
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:19 schreef laziness het volgende:
Oh kut, heb net een duur artikel verkocht en laten uitbetalen :'(
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:52:11 #205
244125 laziness
pi_208849523
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 10:47 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oh kut, heb net een duur artikel verkocht en laten uitbetalen :'(
Een terugbetaling is wat anders dan uitbetaling.
  vrijdag 21 april 2023 @ 15:05:00 #206
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_208852407
In de afgelopen week 6 items laten uitbetalen, staat allemaal al netjes op mijn rekening.
pi_208852472
Het probleem zit bij *terugbetaling*
En treedt niet altijd op, ik heb ook al weer terugbetalingen ontvangen. Liever had ik de kleren gehad.
  Manager PR/Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 22:48:16 #208
269689 crew  Viv
pi_208858101
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Nu ook in het nieuws:

quote:
Modemarktplaats Vinted worstelt met het terugbetalen van klanten. Afgelopen weken kregen Nederlandse klanten van de veel gebruikte verkoopplek voor tweedehands kleding hun geld niet terug als een koop niet doorging. Volgens het bedrijf zelf komt dat door technische problemen bij het de afhandelaar van de betalingen, Mangopay.
quote:
Vinted bezweert dat iedereen uiteindelijk het geld terugkrijgt. De vertragingen zouden zijn veroorzaakt door een technisch probleem bij Mangopay, het bedrijf dat de Nederlandse betalingen afhandelt.

"Dat is nu opgelost", zegt een woordvoerder. Mangopay zou nu bezig zijn met de achterstanden wegwerken. "We verontschuldigingen ons voor eventueel ongemak."
https://nos.nl/artikel/24(...)terugbetalen-klanten

[ Bericht 16% gewijzigd door Viv op 21-04-2023 23:19:30 ]
pi_209031245
Nou, het heeft even geduurd, maar mijn terugbetalingen zijn nu bijgeschreven op mijn bankrekening.
  Manager PR/Moderator zondag 7 mei 2023 @ 03:48:25 #210
269689 crew  Viv
pi_209039903
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:16 schreef sigme het volgende:
Nou, het heeft even geduurd, maar mijn terugbetalingen zijn nu bijgeschreven op mijn bankrekening.
Top! :)

Het was inderdaad een lokaal probleem, want hier in Zweden heb ik alle terugbetalingen steeds meteen ontvangen. Dat waren er 8 in de afgelopen maanden. :')
  Moderator zondag 7 mei 2023 @ 12:06:24 #211
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209042365
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:16 schreef sigme het volgende:
Same
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_209095801
Ik ben nieuw op Vinted en ben er wat kleding op aan het zetten. Nu krijg ik al vrij snel bericht dat iemand een artikel gekocht en betaald heeft om op te halen met koerier en dat ik een QR code moet scannen. Ik neem aan dat dat niet de gang van zaken is wel?

Sowieso doe ik niet aan afhalen door koerier aangezien dat normaal oplichting is.

Maar ik bedacht me dus dat ik dus blijkbaar ook niet weet hoe het handelen op Vinted gaat. Ik dacht gewoon à la marktplaats? Maar zij gaf aan al direct betaald te hebben. (Maar heb ook nog nergens m’n rekeningnummer doorgegeven dus dat lijkt me bijzonder). Kan iemand me kort vertellen wat ik wel kan verwachten qua berichten?
pi_209095928
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 22:09 schreef hilliebillie het volgende:
Ik ben nieuw op Vinted en ben er wat kleding op aan het zetten. Nu krijg ik al vrij snel bericht dat iemand een artikel gekocht en betaald heeft om op te halen met koerier en dat ik een QR code moet scannen. Ik neem aan dat dat niet de gang van zaken is wel?

Sowieso doe ik niet aan afhalen door koerier aangezien dat normaal oplichting is.

Maar ik bedacht me dus dat ik dus blijkbaar ook niet weet hoe het handelen op Vinted gaat. Ik dacht gewoon à la marktplaats? Maar zij gaf aan al direct betaald te hebben. (Maar heb ook nog nergens m’n rekeningnummer doorgegeven dus dat lijkt me bijzonder). Kan iemand me kort vertellen wat ik wel kan verwachten qua berichten?
Oplichting
Bij vinted moet je het verzendbewijs downloaden vanuit vinted of je mail.
pi_209096093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 22:16 schreef F_r het volgende:

[..]
Oplichting
Bij vinted moet je het verzendbewijs downloaden vanuit vinted of je mail.
Thnx voor je reactie, dat vermoeden had ik al inderdaad
  woensdag 10 mei 2023 @ 22:27:37 #215
244125 laziness
pi_209096135
quote:

Wat wel handig is om te weten is dat men een artikel meteen kan kopen voor de verkoopprijs. Ze kopen er meteen een verzendlabel bij en die genereer jij en download/print je. Alle aankopen gaan in je vinted portemonnee en die kan je laten uitkeren. De koper heeft dus geen betaalgegevens van jou nodig.
Ik moest er ook even aan wennen. Het is zeker wel anders dan marktplaats op dat gebied.

Het kan wel dus dat jij bij een verzendpunt een QR code laat scannen (homerr werkt zo) maar een koerier en dat jij zelf gaat scannen lijkt me niet in de haak.
pi_209096176
quote:

Je krijgt van Vinted een verzendlabel die je inderdaad kunt downloaden vanuit de app of je mail. Het verschilt per bezorgdienst of je zelf iets moet printen of niet. Bij Homerr bijvoorbeeld moet jij een QRcode laten zien aan het servicepunt waar je het aflevert, die scannen dat dan en plakken er een label op.

Direct betalen gebeurt wel bij Vinted, maar het komt dan in je vinted portemonnee terecht, dus niet meteen op je rekening. In eerste instantie onder het kopje "Saldo in behandeling". Dat wordt dan je echte saldo zodra de koper de spullen binnen heeft en de koper heeft aangegeven dat alles oké is. Dat saldo kun je weer op je rekening laten storten.

Als je in de app rechtsonderin op profiel klikt kun je daar in het menu je portemonnee bekijken :)
pi_209096184
#spuitelf :+
pi_209097004
Thnx voor jullie reacties. Ondertussen ook al twee artikelen verkocht en dat zag er inderdaad anders uit als de eerste reactie. Dus weer nu hoe het er uit hoort te zien.

Van de week ook even wat kinderkleding op de foto zetten. Het gaat in ieder geval sneller als op marktplaats tot nu toe
pi_209105420
Ik heb voor de vakantie een superleuk jurkje van Geisha gescoord O+ voor 7,50 zgan! Verkoopster had ook nog een mooie maxi jurk met een losse naad onder de arm voor 5¤. Ik heb een handige vriendin. Hij past goed, zaterdag meteen koffie bij haar drinken en dan repareert de hem meteen *O*

Ik vind het wel flauw als mensen kleding van sample sales en/of met geknipte merkjes verkopen en dat er niet gewoon even bij zetten
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:44:18 #220
338319 ZarB
Piña colada
pi_209187901
Ik had sneakers voor mijn dochter besteld van Nike. 8 euro. Open net de doos, zitten er Balenciaga schoenen in, maat 28. Ik google op nieuwwaarde: 365 euro :o In de kledingkast van de verkoopster staan ze voor 60. Gelijk een berichtje gedaan uiteraard, maar je zou toch denken dat je wel even dubbel checkt voor verzending 8)7
pi_209188072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:44 schreef ZarB het volgende:
Ik had sneakers voor mijn dochter besteld van Nike. 8 euro. Open net de doos, zitten er Balenciaga schoenen in, maat 28. Ik google op nieuwwaarde: 365 euro :o In de kledingkast van de verkoopster staan ze voor 60. Gelijk een berichtje gedaan uiteraard, maar je zou toch denken dat je wel even dubbel checkt voor verzending 8)7
Dat je je afvraagt of het voor dat geld wel helemaal echt is en geen AliExpress namaak.

Maar ik vind het ook wel een ding hoor. Dan sta je bij het pakketpunt met tig pakketjes en dan moet je daar de juiste QR code bij zoeken. En hopen dat je geen fout maakt
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 19:06:27 #222
382129 crew  Donna
pi_209188121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:02 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat je je afvraagt of het voor dat geld wel helemaal echt is en geen AliExpress namaak.

Maar ik vind het ook wel een ding hoor. Dan sta je bij het pakketpunt met tig pakketjes en dan moet je daar de juiste QR code bij zoeken. En hopen dat je geen fout maakt
Daarom plak ik 'm thuis in alle rust op de doos. Of ik zet de naam er vooraf op.
pi_209188263
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Daarom plak ik 'm thuis in alle rust op de doos. Of ik zet de naam er vooraf op.
Ik plak ook een briefje met de naam (en bestelde artikel) op het pakje. Maar toch wel bang dat het verkeerd gaat.

Op renner andere manier heb ik alleen maar pakketjes waar je geen code hoeft te plakken, alleen maar scannen. Heb nog maar 1 Homer bestelling gehad waar ik een etiket moest printen. De rest was allemaal scannen
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 19:20:25 #224
382129 crew  Donna
pi_209188298
Ja klopt ik heb ook alleen scannen, maar die code kan je ook printen. :7

En dat doe ik dus. Dan heb ik alle rust.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:41:32 #225
338319 ZarB
Piña colada
pi_209188541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:02 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

De Balenciaga's waren ook echt nog helemaal netjes. Daar heeft echt geen kind met maat 28 op gelopen. Dus best bijzonder idd. De nikes geloof ik wel, die zijn altijd wel rond die prijs.

De Balenciaga's waren niet verkocht want ik zag ze nog in haar kast staan. Dus ze heeft met inpakken gewoon niet opgelet..
  donderdag 18 mei 2023 @ 19:50:40 #226
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_209199571
Ik neem ze graag van je over hahaha.

Laatst ineens allerlei baby kleding verkocht! Helemaal blij want dan kan ik weer wat nieuws kopen via vinted. Handig zo’n ecosysteem
  zaterdag 20 mei 2023 @ 22:43:35 #227
338319 ZarB
Piña colada
pi_209223733
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 19:50 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ik neem ze graag van je over hahaha.

Laatst ineens allerlei baby kleding verkocht! Helemaal blij want dan kan ik weer wat nieuws kopen via vinted. Handig zo’n ecosysteem
Heb ze toch maar netjes retour gedaan ;)

Ik moet eigenlijk ook maar eens gaan verkopen. Heb 1.5 jaar aan baby- en kinderkleding spul hier liggen!
pi_209228748
Zit er ergens een mogelijkheid in om op landen te selecteren waar verkopers zitten? Vooral met boeken zou dit handig zijn..
  zaterdag 27 mei 2023 @ 12:24:17 #229
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_209300767
Net pakketje gaan ophalen,

Dit is toch bijna vragen om het te laten stelen of opendoen onderweg.

Zat een shirtje van 10¤ in🙄
  zaterdag 27 mei 2023 @ 12:54:52 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209301065
Sommige mensen verkopen zo’n tasje al voor 10 euro
  maandag 29 mei 2023 @ 19:22:35 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209330112
Ik heb weer eens een week vrij gehad en dan ga ik altijd de hele kast door. Alle babykleding eraf gegooid want daar had ik al een jaar niks van verkocht. Dus dat is nu allemaal naar de kledingbank gegaan. Maar ook weer een hoop nieuwe items erop gezet, binnen een week weer voor 100 euro verkocht of zo (ook een paar oude items). Dus dat gaat wel weer lekker, morgen weer 4 pakketten wegbrengen.
Resistance is futile.
  maandag 29 mei 2023 @ 19:25:49 #232
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209330146
Paar maanden geleden iets raars meegemaakt. Cocktailjurk van Expresso verkocht voor 5 euro, opgestuurd en duurde al kneiterslang voor die jurk afgehaald werd. Maar OK, uiteindelijk geeft de koper aan dat alles OK is en ik krijg netjes m'n geld. 2 weken later wordt die jurk weer bij mij thuis bezorgd! Dus ik heb een berichtje gestuurd om te laten weten. Die is gelezen maar geen enkele reactie gehad.

Nou ja, dan laten we het maar zo.
Resistance is futile.
pi_209330262
quote:
5s.gif Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Seven. het volgende:
Paar maanden geleden iets raars meegemaakt. Cocktailjurk van Expresso verkocht voor 5 euro, opgestuurd en duurde al kneiterslang voor die jurk afgehaald werd. Maar OK, uiteindelijk geeft de koper aan dat alles OK is en ik krijg netjes m'n geld. 2 weken later wordt die jurk weer bij mij thuis bezorgd! Dus ik heb een berichtje gestuurd om te laten weten. Die is gelezen maar geen enkele reactie gehad.

Dat heb ik ook wel eens gehad. Maar dan met iets van 30 euro. Weken later stond ineens dpd aan de deur. Ik heb toen de koper een berichtje gestuurd en het vervolgens voor 1 euro nogmaals aan hem verkocht.
  maandag 29 mei 2023 @ 21:38:21 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209332082
quote:

Dat doet de koper waarschijnlijk expres zo.
  maandag 29 mei 2023 @ 21:51:42 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209332226
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 21:38 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat doet de koper waarschijnlijk expres zo.
Waarom? Het heeft haar 5 euro + verzenden gekost?
Resistance is futile.
pi_209346729
quote:

Ik heb het 1 x gedaan met iets heel goedkoops uit Frankrijk - de koper had enorm veel moeite gedaan maar het duurde met homer meer dan een maand om aan te komen en toen werd het bij het verkeerde pakketgebeuren geleverd, we waren op vakantie en er was niemand om hem voor ons op te halen. Ik heb hem afgemeld als geleverd en goede reviews gegeven want mijn redenatie was: alles is okee = geld naar verkoper en mocht ze hem terugkrijgen dan kan ze hem nogmaals verkopen.
  woensdag 31 mei 2023 @ 13:03:46 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209348422
quote:
11s.gif Op maandag 29 mei 2023 21:51 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waarom? Het heeft haar 5 euro + verzenden gekost?
Het was een woordgrapje.
  woensdag 31 mei 2023 @ 20:53:12 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209354024
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2023 13:03 schreef amaranta het volgende:

[..]
Het was een woordgrapje.
:+ :D

Wat nog het állerstomst is: mijn man heeft het expres zo grapje recentelijk ook nog gemaakt, maar toen had ik 'm wel door :')
Resistance is futile.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 15:15:26 #239
431496 girlnextdoor.
pi_209376307
Zó lekker om twee paar zomerschoenen te kopen voor maar ¤20,74 *O* Eén stel beige/nude hakken en als dat vervelend wordt voor mijn voeten een stel beige/nude ballerina's met kant :) Kom maar op met die zomerfeestjes!

Ik zit trouwens te bedenken wat ik het beste kan doen met dingen die ik verkoop. Laten jullie het geld in de vinted portemonee of laten jullie het meteen uitbetalen? Dacht eraan dan het in de Vinted portemonee laten als een soort spaarpotje kan dienen ofzo voor als je dan zelf weer wat wil kopen, dan hoef je het niet steeds van je rekening af te halen
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:28:24 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209377211
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zó lekker om twee paar zomerschoenen te kopen voor maar ¤20,74 *O* Eén stel beige/nude hakken en als dat vervelend wordt voor mijn voeten een stel beige/nude ballerina's met kant :) Kom maar op met die zomerfeestjes!

Ik zit trouwens te bedenken wat ik het beste kan doen met dingen die ik verkoop. Laten jullie het geld in de vinted portemonee of laten jullie het meteen uitbetalen? Dacht eraan dan het in de Vinted portemonee laten als een soort spaarpotje kan dienen ofzo voor als je dan zelf weer wat wil kopen, dan hoef je het niet steeds van je rekening af te halen
Dit is heel vreemd. Ik heb nude hakken te koop staan. Waarom heb je mij niet gegund? :+
pi_209441144
Nou, deze boomer heeft ook eindelijk een account gemaakt op Vinted. Maar nu kom ik er niet achter hoe ik, als ik klik op ‘kopen’ verder kan naar betalen. Als ik op kopen klik, kom ik alleen in een soort chat met de verkoper terecht.
En ik snap er dus geen snars van.
Wat doe ik nou verkeerd :?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:09:33 #242
244125 laziness
pi_209441256
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef LeNeHe het volgende:
Nou, deze boomer heeft ook eindelijk een account gemaakt op Vinted. Maar nu kom ik er niet achter hoe ik, als ik klik op ‘kopen’ verder kan naar betalen. Als ik op kopen klik, kom ik alleen in een soort chat met de verkoper terecht.
Heb je alle betaalgegevens wel goed ingesteld? Even goed je profiel doorlopen of je de boel daar wel allemaal gekoppeld hebt om te kunnen betalen.

Nu is het wel zo dat je koper moet bevestigen hoe groot het pakketje is voordat het verzendlabel berekend kan worden. Misschien dat je op dat punt wellicht bent?
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:19:00 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209441371
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef LeNeHe het volgende:
Soms moet je de verzendmethode nog kiezen. Sommige verkopers geven opties (DHL/Homer/etc.).

Als je in het chatschermpje blijft hangen: heb je wel de vraagprijs geboden? Zo niet, dan kan de verkoper je bod nog afwijzen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_209441787
Ik heb mijn profiel bekeken en het enige wat me opvalt is dat ik bij betaalopties alleen een creditcard kan toevoegen. Verdere opties zoal bijvoorbeeld betalen via iDeal krijg ik daar niet en ik kan niets aanpassen.

In het ‘kopen’ gedeelte krijg ik geen verzendopties te zien ofzo.
Ik klik op kopen en dan krijg ik het chatscherm waarin ik alleen maar een bericht kan sturen naar de verkoper over het product. Verder zijn er geen mogelijkheden.
I found myself alone,
  donderdag 8 juni 2023 @ 23:56:08 #245
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209448130
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:47 schreef LeNeHe het volgende:
Ik heb mijn profiel bekeken en het enige wat me opvalt is dat ik bij betaalopties alleen een creditcard kan toevoegen. Verdere opties zoal bijvoorbeeld betalen via iDeal krijg ik daar niet en ik kan niets aanpassen.

In het ‘kopen’ gedeelte krijg ik geen verzendopties te zien ofzo.
Ik klik op kopen en dan krijg ik het chatscherm waarin ik alleen maar een bericht kan sturen naar de verkoper over het product. Verder zijn er geen mogelijkheden.
Staat de app wel op regio Nederland ingesteld?
Resistance is futile.
pi_209452701
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:56 schreef Seven. het volgende:

[..]
Staat de app wel op regio Nederland ingesteld?
Ja staat gewoon goed. Ik zie wel op het forum van Vinted dat er meer mensen hetzelfde melden. Alleen staan er helaas geen oplossingen tussen.
Heb nu bericht gestuurd naar de helpdesk van Vinted.
I found myself alone,
  vrijdag 9 juni 2023 @ 17:19:57 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209454637
Ik heb 120 euro in m'n Vinted portemonnee. Heerlijk hele avonden scrollen terwijl ik dingen in m'n favorieten zet. Jurkje en jumpsuit wil ik graag.
Resistance is futile.
pi_209455008
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:19 schreef Seven. het volgende:
Ik heb 120 euro in m'n Vinted portemonnee. Heerlijk hele avonden scrollen terwijl ik dingen in m'n favorieten zet. Jurkje en jumpsuit wil ik graag.
Wauw. Zoveel heb ik nog nooit gehad. Heel stom, maar mijn Vinted portomonee moet altijd zo snel mogelijk leeg. En dat terwijl ik in het echte leven best zuinig ben.
pi_209464798
Ik zoek met oog op de zomer en linnen (heren) pantalon. Maar daar is op vinted geen beginnen aan, in de categorie herenbroeken op materiaal 'linnen' zoeken levert een niet door te komen hoeveelheid misplaatste damesbroeken op.
Kijk toch gvd eens uit in welke categorie je iets plaatst. :(
pi_209469815
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 16:01 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik zoek met oog op de zomer en linnen (heren) pantalon. Maar daar is op vinted geen beginnen aan, in de categorie herenbroeken op materiaal 'linnen' zoeken levert een niet door te komen hoeveelheid misplaatste damesbroeken op.
Kijk toch gvd eens uit in welke categorie je iets plaatst. :(
Ja maar jij denkt dan vast dat dit geen herenbroek is

Alleen maar omdat ie bij de dames staat...

Helpt het niet om bij de zoektermen 'heren' op te geven?
pi_209469954
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja maar jij denkt dan vast dat dit geen herenbroek is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat ie bij de dames staat...

Helpt het niet om bij de zoektermen 'heren' op te geven?
Proest :D Die zou wel in mijn favorieten komen. En is die broek maar bijzaak :P
  zondag 11 juni 2023 @ 00:18:26 #252
208890 June.
Seriously?
pi_209471364
Vragen die Fransen ook altijd zo ontiegelijk veel van jullie? Hoeveel cm is het, lengte en breedte, welke stof, hoeveel knoopjes etc etc.

En dan daarna ook nog eens een laag bod doen in plaats van het te kopen.
pi_209471825
Ik vind de cultuurverschillen op vinted heel fascinerend. Ik wilde laatst iets kopen van een Française, deed een bod van niet al te weinig onder de vraagprijs. Ze weigerde. Ik vroeg wat ze dan wel een redelijke prijs vond. Ze zei dat ze mijn bod op zich wel redelijk vond maar dat ze het niet aan mij wilde verkopen omdat ik zomaar een bod deed zonder voorafgaande communicatie :?

Zag daarna ook in haar profiel in de reviews die ze andere mensen gaf, dat ze mensen daarom ook echt lage reviews gaf.

En de Italianen die ik zie willen altijd eerst onderhandelen. Als ik iets like, krijg ik altijd vrijwel meteen een lagere aanbieding.

Spanjaarden koop ik nooit iets van, vind de verzendkosten te hoog.
pi_209472797
Wat ik bij de Fransen lastig vind is dat hun maat L niet hetzelfde is als de Nederlandse maat L. Zeker bij bijvoorbeeld Adidas is dat duidelijk als er tenminste een foto van de maten bij staat. Dan staat er bij EU of D maat M en bij F maat L.
Maar niet iedereen zet een foto van de maar er bij dus dan durf ik het al bijna niet aan.

Laatst ook een shirt gekocht maat L vanuit Frankrijk, maar viel ook te klein. Dus dat is wel jammer. (Kan ook het merk zijn wellicht, maar ik durf het hierdoor niet helemaal meer aan).

Qua communicatie valt wel mee. Heb een paar keer een verzoek voor extra info gehad, maar niet heel veel.
  zondag 11 juni 2023 @ 12:22:16 #255
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_209474843
Ik merk niets van cultuurverschillen of wat dan ook voor verschillen tussen gebruikers van verschillende landen. Er zitten beleefde mensen bij en lompe mensen. Er zitten mensen bij die veel informatie vragen en die het gewoon kopen. Er zijn mensen die heel laag bieden of mensen die het voor de vraagprijs kopen. Het is de ene keer een Nederlander en de andere keer een Belg.
  zondag 11 juni 2023 @ 15:08:00 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209476748
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 00:18 schreef June. het volgende:
Vragen die Fransen ook altijd zo ontiegelijk veel van jullie? Hoeveel cm is het, lengte en breedte, welke stof, hoeveel knoopjes etc etc.

Ja! :D
Resistance is futile.
  zondag 11 juni 2023 @ 15:38:01 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_209477110
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 00:18 schreef June. het volgende:

Ja haha. :D
pi_209478323
Als koper ben ik wel blij met de Fransen, die zetten er veel vaker bij van welk materiaal iets gemaakt is. Wat best tamelijk behoorlijk nogal relevante informatie is voor textiel waar je niet even aan kan voelen voor koop.

Foto’tje van etiket is ook leuk, maar dan kan je er weer niet op zoeken dus dan ga ik het niet vinden.
pi_209479258
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:03 schreef sigme het volgende:
Als koper ben ik wel blij met de Fransen, die zetten er veel vaker bij van welk materiaal iets gemaakt is. Wat best tamelijk behoorlijk nogal relevante informatie is voor textiel waar je niet even aan kan voelen voor koop.

Foto’tje van etiket is ook leuk, maar dan kan je er weer niet op zoeken dus dan ga ik het niet vinden.
Maar tegenwoordig kun je wel filteren op materiaal!

Al zou het wel fijn zijn als dan ook iedereen die categorie correct en naar waarheid invult |:)
  zondag 11 juni 2023 @ 19:26:44 #260
208890 June.
Seriously?
pi_209479945
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2023 15:08 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ja! :D
Ik accepteer het bod dan niet. Ben dan veels te bang dat ik een negatieve review krijg bij dat soort mensen. Dat het ergens bijvoorbeeld 3mm pillig is bij de zoom en dat ik dat niet heb opgeheven oid. :')
  zondag 11 juni 2023 @ 19:27:55 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209479970
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 19:26 schreef June. het volgende:

[..]
Ik accepteer het bod dan niet. Ben dan veels te bang dat ik een negatieve review krijg bij dat soort mensen. Dat het ergens bijvoorbeeld 3mm pillig is bij de zoom en dat ik dat niet heb opgeheven oid. :')
Als ze de vraagprijs bieden, dan wel. Ik moet trouwens zeggen dat ik nog nooit achteraf gezeik heb gehad met Fransozen.
Resistance is futile.
  zondag 11 juni 2023 @ 20:17:11 #262
244125 laziness
pi_209480822
Fransozen en Spanjaarden kopen graag playmobil zonder vragen en en zonder gedoe nadien ^O^

Sowieso ben ik best blij dat ik toch maar een account aangemaakt heb een paar maanden geleden. Eigenlijk alles verkoopt wel :Y
pi_209480949
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 18:37 schreef yinu het volgende:

[..]
Maar tegenwoordig kun je wel filteren op materiaal!

Al zou het wel fijn zijn als dan ook iedereen die categorie correct en naar waarheid invult |:)
Ja dat is nieuw hè?
Zou mooi zijn als dat wat gaat werken. Kan je ook meerdere materialen opgeven? Ik zoek van op combinaties, ook om resultaten te verbeteren. Cashmere & zijde geeft wat minder resultaten waar ik niks aan heb. “Cashmere” alleen geeft teveel rotzooi met een kasjmiermotief en “zijde” teveel rotzooi met ‘aan een zijde panterprint’ oid.
Zelfde voor linnen (plaatsnaam Linne) :')
pi_209482422
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja dat is nieuw hè?
Zou mooi zijn als dat wat gaat werken. Kan je ook meerdere materialen opgeven? Ik zoek van op combinaties, ook om resultaten te verbeteren. Cashmere & zijde geeft wat minder resultaten waar ik niks aan heb. “Cashmere” alleen geeft teveel rotzooi met een kasjmiermotief en “zijde” teveel rotzooi met ‘aan een zijde panterprint’ oid.
Zelfde voor linnen (plaatsnaam Linne) :')
Ja ik ben er heel blij mee! Je kunt er inderdaad meer aanklikken. Er zit nog wel wat rommel in en misschien mis je wat, maar niet meer dit soort verwarring. Of mensen die niet weten hoe je zijde spelt, of alle verschillende mogelijke spelwijzen in allerlei talen van kasjmier/cashmere/cashemire/caxemera.
pi_209483122
Hier wel een keer een negatieve review gehad van een Franse. Die had als vraag of het shirt transparant was. Waarop ik geantwoord had dat dat niet zo was.

Kreeg ik als review dat het shirt transparant was en dat ik dat had moeten melden. Maar het shirt was helemaal niet transparant :')
  maandag 12 juni 2023 @ 06:45:08 #266
208890 June.
Seriously?
pi_209484105
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:28 schreef hilliebillie het volgende:
Hier wel een keer een negatieve review gehad van een Franse. Die had als vraag of het shirt transparant was. Waarop ik geantwoord had dat dat niet zo was.

Kreeg ik als review dat het shirt transparant was en dat ik dat had moeten melden. Maar het shirt was helemaal niet transparant :')
Ja dat soort dingen dus :D
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 19:04:13 #267
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209501293
Voor de eerste keer de app gebruikt. 2 merktruien beetje te goedkoop verkocht vrees ik. Waren binnen een halfuur verkocht.

Parijs en waddinxveen waren de bestemmingen. Zelf vanuit België verstuurd
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 19:30:42 #268
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209501550
2 superdry hoodies verkocht voor 10 euro per stuk. 4 jaar geleden gekocht voor 60 euro ofzo. Conditie “goed”

Beetje ondergeprijsd denk ik
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:14:57 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209501988
Ik heb een superdry trui voor 15 erop staan. Wordt nog niet misschien op geboden. 1x een bod gehad.
pi_209505828
Je moet ook een beetje geluk hebben of mensen kijken/interesse hebben op het moment dat het er net op staat. Tenminste dat idee heb ik.

Had er een partij kleding op gezet (ook niet heel duur het meeste, maar ook geen merk). Een heel deel was binnen een dag verkocht. Maar daarna ook geen enkel item meer. Toen heb ik na twee weken alles wat over was opnieuw er op gezet, en is op 3 stuks na alles verkocht. Heb twee dingen daarin iets goedkoper gemaakt die waren ook wat duurder dan de rest, maar de rest hetzelfde gehouden.

Ik dat dat van de week ook met de kinderkleding doen die ik nog over heb. Al heb ik het idee dat de kinderkleding sowieso minder goed loopt (niet-merk)
pi_209510045
Ik kan eindelijk ook wat op Vinted. Mijn account was geblokkeerd (blijkbaar krijg je daar geen bericht van 😆), maar dat was een foutje en is nu opgelost.
I found myself alone,
  woensdag 14 juni 2023 @ 20:36:23 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209513193
Ondertussen mijn Dr. Martens verkocht voor 115 euro, en nog niet gevonden wat ik wilde dus die Vinted portemonnee begint wel aardig vol te lopen :D .
Resistance is futile.
  woensdag 14 juni 2023 @ 20:37:14 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209513206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 08:27 schreef hilliebillie het volgende:
Je moet ook een beetje geluk hebben of mensen kijken/interesse hebben op het moment dat het er net op staat. Tenminste dat idee heb ik.

Had er een partij kleding op gezet (ook niet heel duur het meeste, maar ook geen merk). Een heel deel was binnen een dag verkocht. Maar daarna ook geen enkel item meer. Toen heb ik na twee weken alles wat over was opnieuw er op gezet, en is op 3 stuks na alles verkocht. Heb twee dingen daarin iets goedkoper gemaakt die waren ook wat duurder dan de rest, maar de rest hetzelfde gehouden.

Ik dat dat van de week ook met de kinderkleding doen die ik nog over heb. Al heb ik het idee dat de kinderkleding sowieso minder goed loopt (niet-merk)
Beste werkt om met enige regelmaat er wat nieuws op te zetten. Dan blijf je ook oude items verkopen.
Resistance is futile.
pi_209529030
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 22:14 schreef yinu het volgende:

[..]
Ja ik ben er heel blij mee! Je kunt er inderdaad meer aanklikken. Er zit nog wel wat rommel in en misschien mis je wat, maar niet meer dit soort verwarring. Of mensen die niet weten hoe je zijde spelt, of alle verschillende mogelijke spelwijzen in allerlei talen van kasjmier/cashmere/cashemire/caxemera.
Nou, dit is effectief de nek omgedraaid door Vinted :')

Zoeken op materiaal zoekt namelijk niet naar items waarbij mensen die materialen hebben aangevinkt, maar gewoon hetzelfde als wanneer ik het in het zoekveld type. Dus je vindt nog steeds ook alle dingen met een kasjmier motief en vooral ook nog steeds alle verkopers die elke mogelijke hashtag of beschrijving bij elk item erin knallen.

En zelfs dan werkt het nog brak als ik het test, een jurkje gezocht met ingevuld materiaal dat *niet* in de omschrijving ook nog genoemd wordt. Zoek op materiaal (en merk en prijs en type) en ik vind 'm niet, zoek op de stof in de omschrijving en ik vind 'm wel...
pi_209529593
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, dit is effectief de nek omgedraaid door Vinted :')

Zoeken op materiaal zoekt namelijk niet naar items waarbij mensen die materialen hebben aangevinkt, maar gewoon hetzelfde als wanneer ik het in het zoekveld type. Dus je vindt nog steeds ook alle dingen met een kasjmier motief en vooral ook nog steeds alle verkopers die elke mogelijke hashtag of beschrijving bij elk item erin knallen.

En zelfs dan werkt het nog brak als ik het test, een jurkje gezocht met ingevuld materiaal dat *niet* in de omschrijving ook nog genoemd wordt. Zoek op materiaal (en merk en prijs en type) en ik vind 'm niet, zoek op de stof in de omschrijving en ik vind 'm wel...
Ja, ik merkte het ook al :'(

Mijn eerste experiment was met linnen en dat ging eigenlijk wel goed. Waarschijnlijk een toevalstreffer. Maar ik vrees dat er gewoon heel veel mensen zijn die geen idee hebben van verschillen in materiaal of voor wie andere aspecten belangrijker zijn.
  zondag 25 juni 2023 @ 17:18:09 #276
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209644394
Zo. Ik ben mijn 200+ euro aan het spenderen.

Adolfo Dominguez voor 37 euro

Cartoon voor 10 euro

Karen Millen voor 55 eurootjes

En op deze 2 zit ik nog te azen. Iemand al eens gehoord van Muubaa? Ik zie echt enorm dure items van dit merk op Vinted (leren jas voor 175 euro bijvoorbeeld). Deze staat erop voor 25 euro, maar ik wil wel graag een foto van de achterkant.

En een DKNY jurkje, ik wacht nog ff af of hier stretch in zit:

Resistance is futile.
pi_209655634
Lekker bezig Seven :D

Ik heb vrijdag 5 pakketjes weggebracht en vandaag weer 3. Ruimt lekker op zo.
Alleen ben ik een beetje bang dat ik 2 pakketjes heb omgewisseld :@ die man van het Homerrr punt had zijn dag niet ofzo en zat al te scannen voor ik het goed kon checken.
Hij zat ook te mopperen of ik het voortaan beter wilde voorbereiden. Euh ja… ik doe mijn best, als je me even de kans geeft de app te openen.
Maar goed, ik ga ervan uit dat het goed is gegaan.
I found myself alone,
  maandag 26 juni 2023 @ 22:38:04 #278
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_209660356
Hebben jullie ook wel eens gadgets verkocht via Vinted? Wil mijn Garmin Forerunner 245 verkopen. Ik zie ze er wel op staan, maar weet niet of de kans om gespamd te worden groter is. Zal om max 150 euro gaan.
I am a black hole shitting into the void
pi_209662066
Ik kende Muuba nog niet, wel mooie leren kleding!

Dat DKNY jurkje vind ik leuk. Maar bij zo’n model wil ik altijd wel wat stretch hebben. Is die het uiteindelijk geworden?

Ik heb een heel mooi jurkje van Pennyblack voor ¤39 gekocht. Kaartje zat er nog aan.
Zwart, lange mouwen dus niet voor deze tijd maar ik kan hem maar hebben. De stipjes die erop zitten bleken goudkleurig te zijn O+
  maandag 3 juli 2023 @ 12:16:09 #280
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_209745254
Hi! Ik verkoop ook regelmatig wat via Vinted, nu is dus voor het eerst een pakketje zoek, laatste update was dat hij klaar lag voor verzending in het sorteercentrum van Homerr. Ik heb een maand geleden iets verkocht en vandaag is na weken wachten automatisch de transactie geannuleerd. De koper krijgt dus automatisch haar geld terug, maar hoe verloopt de compensatie voor mij als verkoper dan?

-edit- zo te zien heb ik automatisch het bedrag al uitgekeerd gekregen.
pi_209786490
Waarom zijn die Franse kopers zo ongeduldig? Gisteravond iets verkocht en binnen 12 uur heb ik al 2 berichten of ik ze vandaag kan versturen. Normaal doe ik wel mijn best om ze binnen een dag te versturen, maar nu wacht ik expres een dag. Ben geen webwinkel hoor :{w
And so the lion fell in love with the lamb
  maandag 10 juli 2023 @ 20:19:07 #282
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_209844371
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 22:38 schreef Gimmick het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gadgets verkocht via Vinted? Wil mijn Garmin Forerunner 245 verkopen. Ik zie ze er wel op staan, maar weet niet of de kans om gespamd te worden groter is. Zal om max 150 euro gaan.
Ja, ik heb mijn nintendo DS er op verkocht.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 10:08:59 #283
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209849176
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 16:17 schreef Bamba het volgende:
Waarom zijn die Franse kopers zo ongeduldig? Gisteravond iets verkocht en binnen 12 uur heb ik al 2 berichten of ik ze vandaag kan versturen. Normaal doe ik wel mijn best om ze binnen een dag te versturen, maar nu wacht ik expres een dag. Ben geen webwinkel hoor :{w
Ja, same hier. Eindelijk een jurkje verkocht, meteen een bericht of ik het zsm kan versturen want de Franse koper gaat op vakantie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_209849516
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 10:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja, same hier. Eindelijk een jurkje verkocht, meteen een bericht of ik het zsm kan versturen want de Franse koper gaat op vakantie.
Was bij mij inderdaad ook de reden: ze gaat op vakantie. Ik zou zelf nooit zo kort voor m’n vakantie iets op vinted kopen. Viel nog mee dat ze niet via Homer liet verzenden, dan weet je bijna zeker dat het niet op tijd aankomt _O-
pi_209855050
Het Homerr punt is hier gewoon vier weken dicht :{ voor niks gegaan gisteren en moest ik vandaag helemaal omfietsen vanaf werk terugvaar huis. Als ik dat had geweten …
pi_209855063
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 10:37 schreef Bamba het volgende:

[..]
Was bij mij inderdaad ook de reden: ze gaat op vakantie. Ik zou zelf nooit zo kort voor m’n vakantie iets op vinted kopen. Viel nog mee dat ze niet via Homer liet verzenden, dan weet je bijna zeker dat het niet op tijd aankomt _O-
Ik had juist iemand die nog op vakantie was dus of ik een paar dagen kon wachten met verzenden anders was ze bang dat het teruggestuurd werd :D
pi_209855621
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:29 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ik had juist iemand die nog op vakantie was dus of ik een paar dagen kon wachten met verzenden anders was ze bang dat het teruggestuurd werd :D
:D alles voor de 5 sterren toch? *) _O-
pi_209863612
Meer mensen met problemen met het downloaden van verzendlabels? En dan met name van DPD. Ik probeer al sinds gisteravond 19:00 een verzendlabel te downloaden maar krijg telkens de melding dat het mislukt is. Vrij irritant :{
pi_209868441
Na ongeveer 24 uur een bericht op Vinted:

“Op dit moment hebben we een probleem met het aanmaken van de verzendlabels van DPD. We zijn druk bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen, zodat je je label snel ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.”
pi_210026911
Ik wilde iets kopen, en kies dan normaal voor een DHL afhaalpunt om de hoek voor de levering, maar ik kan werkelijk bij geen enkele verkoper meer een DHL afhaalpunt kiezen. Bij nederlandse verkopers is het enkel nog homerr. Hebben jullie dat ook?
  maandag 24 juli 2023 @ 21:07:29 #291
208890 June.
Seriously?
pi_210027829
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:19 schreef silliegirl het volgende:
Ik wilde iets kopen, en kies dan normaal voor een DHL afhaalpunt om de hoek voor de levering, maar ik kan werkelijk bij geen enkele verkoper meer een DHL afhaalpunt kiezen. Bij nederlandse verkopers is het enkel nog homerr. Hebben jullie dat ook?
Ja dat is vaak zo in de avond. Als je morgenochtend kijkt kun je vaak wel weer DHL kiezen.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:08:26 #292
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_210027850
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:19 schreef silliegirl het volgende:
DHL heeft een maximaal aantal Vinted pakketjes per dag, dus ‘s avonds heb je vaak geen DHL-punten om te kiezen. Probeer het morgenochtend, vraag eventueel aan de verkoper of het artikel gereserveerd kan worden voor je.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:09:38 #293
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_210027869
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:07 schreef June. het volgende:

[..]
Ja dat is vaak zo in de avond. Als je morgenochtend kijkt kun je vaak wel weer DHL kiezen.
Dit is ook mijn ervaring inderdaad. Iemand een idee hoe dat komt?

Ik heb toen aangeboden om het maar even te reserveren.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:10:15 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_210027882
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:08 schreef Mariposas het volgende:

[..]
DHL heeft een maximaal aantal Vinted pakketjes per dag, dus ‘s avonds heb je vaak geen DHL-punten om te kiezen. Probeer het morgenochtend, vraag eventueel aan de verkoper of het artikel gereserveerd kan worden voor je.
Ah kijk! Dat is het dus.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:32:31 #295
208890 June.
Seriously?
pi_210028302
Ik vind het wel vervelend, want de meeste aankopen doe ik 's avonds op de bank :+
pi_210100382
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 10:37 schreef Bamba het volgende:

[..]
Behalve als het naar Frankrijk moet. Dinsdag verzenden vrijdag ligt het klaar... Nederlandse stad - andere Nederlandse stad duurt meestal 2 weken :?
pi_210100404
Wel irritant dat sinds afgelopen kerst Paypal eruit is. Ik heb zoveel troepkleding verkocht in bundels aan Fransen en Italianen. Die mensen kopen echt veel voor bijna niks en als je voor verzending laat weten nog een gaatje te vinden zeggen ze "geen probleem het is kleding voor thuis" :D Wrs durven ze niks meer te kopen zonder paypal
pi_210101888
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 20:14 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een superdry trui voor 15 erop staan. Wordt nog niet misschien op geboden. 1x een bod gehad.
ik merk dat veel mensen toch alleen voor een laag bedrag spullen willen kopen. wrs ook omdat het een risico blijft wat de werkelijke staat van het product is. liever dan een 10tje kwijt dan bv 30 euro.

30 euro - niemand reageert
10 euro - bieden van 6 euro stromen binnen

dat soort dingen
pi_210102450
Na een break van ruim 9 maanden ben ik vandaag weer ingelogd op vinted. Even gekeken of ik iets leuks zag, maar kon niets leuks vinden. Vroeger hadden ze leuker aanbod :P
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 08:35:46 #300
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210103294
Voor het eerst schoen gekocht op Vinted. Dus ik ben benieuwd.

Verder zelf amper gedragen laarzen op Vinted gezet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 31 juli 2023 @ 08:49:42 #301
208890 June.
Seriously?
pi_210103386
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 23:28 schreef Lunatics het volgende:

[..]
ik merk dat veel mensen toch alleen voor een laag bedrag spullen willen kopen. wrs ook omdat het een risico blijft wat de werkelijke staat van het product is. liever dan een 10tje kwijt dan bv 30 euro.

30 euro - niemand reageert
10 euro - bieden van 6 euro stromen binnen

dat soort dingen
Dat heb ik zelf ook, maar koop voornamelijk kinderkleding. Ik vind het echt retezonde om >20 euro voor een kledingstuk uit te geven voor iets wat maar zo kort wordt gedragen. Voor tweedehands dus nog minder. Ik koop vooral voor het duurzaamheidsaspect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')