abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208848694
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja da's mooi, maar ik had een berichtje wel op prijs gesteld zeg maar. Op een van die betalingen (die even zo vrolijk bij hun nog steeds op 'betaald' staat) wacht ik nu al bijna een maand...
Dat kan toch niet? Dit klinkt wel ernstig (en riekt naar liquiditeitsproblemen)
pi_208848854
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Andere terugbetalingen van Vinted, na die tijd, zijn wel aangekomen. Voor mij lijkt het meer op een incident/bug.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208849166
Zijn dat echt alleen de terugbetalingen of het uitbetalen in het algemeen? Anders wacht ik even met m’n portemonnee uitbetalen.
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:47:09 #204
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_208849441
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:19 schreef laziness het volgende:
Ik zie dat Vinted nu in de FAQ heeft staan dat er een probleem is met terugbetalingen en dat ze er aan werken.
Oh kut, heb net een duur artikel verkocht en laten uitbetalen :'(
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:52:11 #205
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_208849523
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 10:47 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oh kut, heb net een duur artikel verkocht en laten uitbetalen :'(
Een terugbetaling is wat anders dan uitbetaling.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 21 april 2023 @ 15:05:00 #206
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_208852407
In de afgelopen week 6 items laten uitbetalen, staat allemaal al netjes op mijn rekening.
pi_208852472
Het probleem zit bij *terugbetaling*
En treedt niet altijd op, ik heb ook al weer terugbetalingen ontvangen. Liever had ik de kleren gehad.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Manager PR/Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 22:48:16 #208
269689 crew  Viv
pi_208858101
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Nu ook in het nieuws:

quote:
Modemarktplaats Vinted worstelt met het terugbetalen van klanten. Afgelopen weken kregen Nederlandse klanten van de veel gebruikte verkoopplek voor tweedehands kleding hun geld niet terug als een koop niet doorging. Volgens het bedrijf zelf komt dat door technische problemen bij het de afhandelaar van de betalingen, Mangopay.
quote:
Vinted bezweert dat iedereen uiteindelijk het geld terugkrijgt. De vertragingen zouden zijn veroorzaakt door een technisch probleem bij Mangopay, het bedrijf dat de Nederlandse betalingen afhandelt.

"Dat is nu opgelost", zegt een woordvoerder. Mangopay zou nu bezig zijn met de achterstanden wegwerken. "We verontschuldigingen ons voor eventueel ongemak."
https://nos.nl/artikel/24(...)terugbetalen-klanten

[ Bericht 16% gewijzigd door Viv op 21-04-2023 23:19:30 ]
pi_209031245
Nou, het heeft even geduurd, maar mijn terugbetalingen zijn nu bijgeschreven op mijn bankrekening.
  Manager PR/Moderator zondag 7 mei 2023 @ 03:48:25 #210
269689 crew  Viv
pi_209039903
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:16 schreef sigme het volgende:
Nou, het heeft even geduurd, maar mijn terugbetalingen zijn nu bijgeschreven op mijn bankrekening.
Top! :)

Het was inderdaad een lokaal probleem, want hier in Zweden heb ik alle terugbetalingen steeds meteen ontvangen. Dat waren er 8 in de afgelopen maanden. :')
  Moderator zondag 7 mei 2023 @ 12:06:24 #211
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209042365
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:16 schreef sigme het volgende:
Same
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_209095801
Ik ben nieuw op Vinted en ben er wat kleding op aan het zetten. Nu krijg ik al vrij snel bericht dat iemand een artikel gekocht en betaald heeft om op te halen met koerier en dat ik een QR code moet scannen. Ik neem aan dat dat niet de gang van zaken is wel?

Sowieso doe ik niet aan afhalen door koerier aangezien dat normaal oplichting is.

Maar ik bedacht me dus dat ik dus blijkbaar ook niet weet hoe het handelen op Vinted gaat. Ik dacht gewoon à la marktplaats? Maar zij gaf aan al direct betaald te hebben. (Maar heb ook nog nergens m’n rekeningnummer doorgegeven dus dat lijkt me bijzonder). Kan iemand me kort vertellen wat ik wel kan verwachten qua berichten?
pi_209095928
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 22:09 schreef hilliebillie het volgende:
Ik ben nieuw op Vinted en ben er wat kleding op aan het zetten. Nu krijg ik al vrij snel bericht dat iemand een artikel gekocht en betaald heeft om op te halen met koerier en dat ik een QR code moet scannen. Ik neem aan dat dat niet de gang van zaken is wel?

Sowieso doe ik niet aan afhalen door koerier aangezien dat normaal oplichting is.

Maar ik bedacht me dus dat ik dus blijkbaar ook niet weet hoe het handelen op Vinted gaat. Ik dacht gewoon à la marktplaats? Maar zij gaf aan al direct betaald te hebben. (Maar heb ook nog nergens m’n rekeningnummer doorgegeven dus dat lijkt me bijzonder). Kan iemand me kort vertellen wat ik wel kan verwachten qua berichten?
Oplichting
Bij vinted moet je het verzendbewijs downloaden vanuit vinted of je mail.
pi_209096093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 22:16 schreef F_r het volgende:

[..]
Oplichting
Bij vinted moet je het verzendbewijs downloaden vanuit vinted of je mail.
Thnx voor je reactie, dat vermoeden had ik al inderdaad
  woensdag 10 mei 2023 @ 22:27:37 #215
244125 laziness
pi_209096135
quote:

Wat wel handig is om te weten is dat men een artikel meteen kan kopen voor de verkoopprijs. Ze kopen er meteen een verzendlabel bij en die genereer jij en download/print je. Alle aankopen gaan in je vinted portemonnee en die kan je laten uitkeren. De koper heeft dus geen betaalgegevens van jou nodig.
Ik moest er ook even aan wennen. Het is zeker wel anders dan marktplaats op dat gebied.

Het kan wel dus dat jij bij een verzendpunt een QR code laat scannen (homerr werkt zo) maar een koerier en dat jij zelf gaat scannen lijkt me niet in de haak.
pi_209096176
quote:

Je krijgt van Vinted een verzendlabel die je inderdaad kunt downloaden vanuit de app of je mail. Het verschilt per bezorgdienst of je zelf iets moet printen of niet. Bij Homerr bijvoorbeeld moet jij een QRcode laten zien aan het servicepunt waar je het aflevert, die scannen dat dan en plakken er een label op.

Direct betalen gebeurt wel bij Vinted, maar het komt dan in je vinted portemonnee terecht, dus niet meteen op je rekening. In eerste instantie onder het kopje "Saldo in behandeling". Dat wordt dan je echte saldo zodra de koper de spullen binnen heeft en de koper heeft aangegeven dat alles oké is. Dat saldo kun je weer op je rekening laten storten.

Als je in de app rechtsonderin op profiel klikt kun je daar in het menu je portemonnee bekijken :)
pi_209096184
#spuitelf :+
pi_209097004
Thnx voor jullie reacties. Ondertussen ook al twee artikelen verkocht en dat zag er inderdaad anders uit als de eerste reactie. Dus weer nu hoe het er uit hoort te zien.

Van de week ook even wat kinderkleding op de foto zetten. Het gaat in ieder geval sneller als op marktplaats tot nu toe
pi_209105420
Ik heb voor de vakantie een superleuk jurkje van Geisha gescoord O+ voor 7,50 zgan! Verkoopster had ook nog een mooie maxi jurk met een losse naad onder de arm voor 5¤. Ik heb een handige vriendin. Hij past goed, zaterdag meteen koffie bij haar drinken en dan repareert de hem meteen *O*

Ik vind het wel flauw als mensen kleding van sample sales en/of met geknipte merkjes verkopen en dat er niet gewoon even bij zetten
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:44:18 #220
338319 ZarB
Piña colada
pi_209187901
Ik had sneakers voor mijn dochter besteld van Nike. 8 euro. Open net de doos, zitten er Balenciaga schoenen in, maat 28. Ik google op nieuwwaarde: 365 euro :o In de kledingkast van de verkoopster staan ze voor 60. Gelijk een berichtje gedaan uiteraard, maar je zou toch denken dat je wel even dubbel checkt voor verzending 8)7
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_209188072
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:44 schreef ZarB het volgende:
Ik had sneakers voor mijn dochter besteld van Nike. 8 euro. Open net de doos, zitten er Balenciaga schoenen in, maat 28. Ik google op nieuwwaarde: 365 euro :o In de kledingkast van de verkoopster staan ze voor 60. Gelijk een berichtje gedaan uiteraard, maar je zou toch denken dat je wel even dubbel checkt voor verzending 8)7
Dat je je afvraagt of het voor dat geld wel helemaal echt is en geen AliExpress namaak.

Maar ik vind het ook wel een ding hoor. Dan sta je bij het pakketpunt met tig pakketjes en dan moet je daar de juiste QR code bij zoeken. En hopen dat je geen fout maakt
  Moderator/colorchick woensdag 17 mei 2023 @ 19:06:27 #222
382129 crew  Donna
pi_209188121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:02 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat je je afvraagt of het voor dat geld wel helemaal echt is en geen AliExpress namaak.

Maar ik vind het ook wel een ding hoor. Dan sta je bij het pakketpunt met tig pakketjes en dan moet je daar de juiste QR code bij zoeken. En hopen dat je geen fout maakt
Daarom plak ik 'm thuis in alle rust op de doos. Of ik zet de naam er vooraf op.
pi_209188263
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Daarom plak ik 'm thuis in alle rust op de doos. Of ik zet de naam er vooraf op.
Ik plak ook een briefje met de naam (en bestelde artikel) op het pakje. Maar toch wel bang dat het verkeerd gaat.

Op renner andere manier heb ik alleen maar pakketjes waar je geen code hoeft te plakken, alleen maar scannen. Heb nog maar 1 Homer bestelling gehad waar ik een etiket moest printen. De rest was allemaal scannen
  Moderator/colorchick woensdag 17 mei 2023 @ 19:20:25 #224
382129 crew  Donna
pi_209188298
Ja klopt ik heb ook alleen scannen, maar die code kan je ook printen. :7

En dat doe ik dus. Dan heb ik alle rust.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:41:32 #225
338319 ZarB
Piña colada
pi_209188541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:02 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

De Balenciaga's waren ook echt nog helemaal netjes. Daar heeft echt geen kind met maat 28 op gelopen. Dus best bijzonder idd. De nikes geloof ik wel, die zijn altijd wel rond die prijs.

De Balenciaga's waren niet verkocht want ik zag ze nog in haar kast staan. Dus ze heeft met inpakken gewoon niet opgelet..
  donderdag 18 mei 2023 @ 19:50:40 #226
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_209199571
Ik neem ze graag van je over hahaha.

Laatst ineens allerlei baby kleding verkocht! Helemaal blij want dan kan ik weer wat nieuws kopen via vinted. Handig zo’n ecosysteem
  zaterdag 20 mei 2023 @ 22:43:35 #227
338319 ZarB
Piña colada
pi_209223733
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 19:50 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ik neem ze graag van je over hahaha.

Laatst ineens allerlei baby kleding verkocht! Helemaal blij want dan kan ik weer wat nieuws kopen via vinted. Handig zo’n ecosysteem
Heb ze toch maar netjes retour gedaan ;)

Ik moet eigenlijk ook maar eens gaan verkopen. Heb 1.5 jaar aan baby- en kinderkleding spul hier liggen!
pi_209228748
Zit er ergens een mogelijkheid in om op landen te selecteren waar verkopers zitten? Vooral met boeken zou dit handig zijn..
  zaterdag 27 mei 2023 @ 12:24:17 #229
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_209300767
Net pakketje gaan ophalen,

Dit is toch bijna vragen om het te laten stelen of opendoen onderweg.

Zat een shirtje van 10¤ in🙄
  zaterdag 27 mei 2023 @ 12:54:52 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209301065
Sommige mensen verkopen zo’n tasje al voor 10 euro
  maandag 29 mei 2023 @ 19:22:35 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209330112
Ik heb weer eens een week vrij gehad en dan ga ik altijd de hele kast door. Alle babykleding eraf gegooid want daar had ik al een jaar niks van verkocht. Dus dat is nu allemaal naar de kledingbank gegaan. Maar ook weer een hoop nieuwe items erop gezet, binnen een week weer voor 100 euro verkocht of zo (ook een paar oude items). Dus dat gaat wel weer lekker, morgen weer 4 pakketten wegbrengen.
Resistance is futile.
  maandag 29 mei 2023 @ 19:25:49 #232
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209330146
Paar maanden geleden iets raars meegemaakt. Cocktailjurk van Expresso verkocht voor 5 euro, opgestuurd en duurde al kneiterslang voor die jurk afgehaald werd. Maar OK, uiteindelijk geeft de koper aan dat alles OK is en ik krijg netjes m'n geld. 2 weken later wordt die jurk weer bij mij thuis bezorgd! Dus ik heb een berichtje gestuurd om te laten weten. Die is gelezen maar geen enkele reactie gehad.

Nou ja, dan laten we het maar zo.
Resistance is futile.
pi_209330262
quote:
5s.gif Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Seven. het volgende:
Paar maanden geleden iets raars meegemaakt. Cocktailjurk van Expresso verkocht voor 5 euro, opgestuurd en duurde al kneiterslang voor die jurk afgehaald werd. Maar OK, uiteindelijk geeft de koper aan dat alles OK is en ik krijg netjes m'n geld. 2 weken later wordt die jurk weer bij mij thuis bezorgd! Dus ik heb een berichtje gestuurd om te laten weten. Die is gelezen maar geen enkele reactie gehad.

Dat heb ik ook wel eens gehad. Maar dan met iets van 30 euro. Weken later stond ineens dpd aan de deur. Ik heb toen de koper een berichtje gestuurd en het vervolgens voor 1 euro nogmaals aan hem verkocht.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 29 mei 2023 @ 21:38:21 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209332082
quote:

Dat doet de koper waarschijnlijk expres zo.
  maandag 29 mei 2023 @ 21:51:42 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209332226
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 21:38 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat doet de koper waarschijnlijk expres zo.
Waarom? Het heeft haar 5 euro + verzenden gekost?
Resistance is futile.
pi_209346729
quote:

Ik heb het 1 x gedaan met iets heel goedkoops uit Frankrijk - de koper had enorm veel moeite gedaan maar het duurde met homer meer dan een maand om aan te komen en toen werd het bij het verkeerde pakketgebeuren geleverd, we waren op vakantie en er was niemand om hem voor ons op te halen. Ik heb hem afgemeld als geleverd en goede reviews gegeven want mijn redenatie was: alles is okee = geld naar verkoper en mocht ze hem terugkrijgen dan kan ze hem nogmaals verkopen.
  woensdag 31 mei 2023 @ 13:03:46 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209348422
quote:
11s.gif Op maandag 29 mei 2023 21:51 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waarom? Het heeft haar 5 euro + verzenden gekost?
Het was een woordgrapje.
  woensdag 31 mei 2023 @ 20:53:12 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209354024
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2023 13:03 schreef amaranta het volgende:

[..]
Het was een woordgrapje.
:+ :D

Wat nog het állerstomst is: mijn man heeft het expres zo grapje recentelijk ook nog gemaakt, maar toen had ik 'm wel door :')
Resistance is futile.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 15:15:26 #239
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209376307
Zó lekker om twee paar zomerschoenen te kopen voor maar ¤20,74 *O* Eén stel beige/nude hakken en als dat vervelend wordt voor mijn voeten een stel beige/nude ballerina's met kant :) Kom maar op met die zomerfeestjes!

Ik zit trouwens te bedenken wat ik het beste kan doen met dingen die ik verkoop. Laten jullie het geld in de vinted portemonee of laten jullie het meteen uitbetalen? Dacht eraan dan het in de Vinted portemonee laten als een soort spaarpotje kan dienen ofzo voor als je dan zelf weer wat wil kopen, dan hoef je het niet steeds van je rekening af te halen
With love :*
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:28:24 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209377211
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zó lekker om twee paar zomerschoenen te kopen voor maar ¤20,74 *O* Eén stel beige/nude hakken en als dat vervelend wordt voor mijn voeten een stel beige/nude ballerina's met kant :) Kom maar op met die zomerfeestjes!

Ik zit trouwens te bedenken wat ik het beste kan doen met dingen die ik verkoop. Laten jullie het geld in de vinted portemonee of laten jullie het meteen uitbetalen? Dacht eraan dan het in de Vinted portemonee laten als een soort spaarpotje kan dienen ofzo voor als je dan zelf weer wat wil kopen, dan hoef je het niet steeds van je rekening af te halen
Dit is heel vreemd. Ik heb nude hakken te koop staan. Waarom heb je mij niet gegund? :+
pi_209441144
Nou, deze boomer heeft ook eindelijk een account gemaakt op Vinted. Maar nu kom ik er niet achter hoe ik, als ik klik op ‘kopen’ verder kan naar betalen. Als ik op kopen klik, kom ik alleen in een soort chat met de verkoper terecht.
En ik snap er dus geen snars van.
Wat doe ik nou verkeerd :?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:09:33 #242
244125 laziness
pi_209441256
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef LeNeHe het volgende:
Nou, deze boomer heeft ook eindelijk een account gemaakt op Vinted. Maar nu kom ik er niet achter hoe ik, als ik klik op ‘kopen’ verder kan naar betalen. Als ik op kopen klik, kom ik alleen in een soort chat met de verkoper terecht.
Heb je alle betaalgegevens wel goed ingesteld? Even goed je profiel doorlopen of je de boel daar wel allemaal gekoppeld hebt om te kunnen betalen.

Nu is het wel zo dat je koper moet bevestigen hoe groot het pakketje is voordat het verzendlabel berekend kan worden. Misschien dat je op dat punt wellicht bent?
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:19:00 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209441371
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef LeNeHe het volgende:
Soms moet je de verzendmethode nog kiezen. Sommige verkopers geven opties (DHL/Homer/etc.).

Als je in het chatschermpje blijft hangen: heb je wel de vraagprijs geboden? Zo niet, dan kan de verkoper je bod nog afwijzen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_209441787
Ik heb mijn profiel bekeken en het enige wat me opvalt is dat ik bij betaalopties alleen een creditcard kan toevoegen. Verdere opties zoal bijvoorbeeld betalen via iDeal krijg ik daar niet en ik kan niets aanpassen.

In het ‘kopen’ gedeelte krijg ik geen verzendopties te zien ofzo.
Ik klik op kopen en dan krijg ik het chatscherm waarin ik alleen maar een bericht kan sturen naar de verkoper over het product. Verder zijn er geen mogelijkheden.
I found myself alone,
  donderdag 8 juni 2023 @ 23:56:08 #245
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209448130
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:47 schreef LeNeHe het volgende:
Ik heb mijn profiel bekeken en het enige wat me opvalt is dat ik bij betaalopties alleen een creditcard kan toevoegen. Verdere opties zoal bijvoorbeeld betalen via iDeal krijg ik daar niet en ik kan niets aanpassen.

In het ‘kopen’ gedeelte krijg ik geen verzendopties te zien ofzo.
Ik klik op kopen en dan krijg ik het chatscherm waarin ik alleen maar een bericht kan sturen naar de verkoper over het product. Verder zijn er geen mogelijkheden.
Staat de app wel op regio Nederland ingesteld?
Resistance is futile.
pi_209452701
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:56 schreef Seven. het volgende:

[..]
Staat de app wel op regio Nederland ingesteld?
Ja staat gewoon goed. Ik zie wel op het forum van Vinted dat er meer mensen hetzelfde melden. Alleen staan er helaas geen oplossingen tussen.
Heb nu bericht gestuurd naar de helpdesk van Vinted.
I found myself alone,
  vrijdag 9 juni 2023 @ 17:19:57 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209454637
Ik heb 120 euro in m'n Vinted portemonnee. Heerlijk hele avonden scrollen terwijl ik dingen in m'n favorieten zet. Jurkje en jumpsuit wil ik graag.
Resistance is futile.
pi_209455008
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:19 schreef Seven. het volgende:
Ik heb 120 euro in m'n Vinted portemonnee. Heerlijk hele avonden scrollen terwijl ik dingen in m'n favorieten zet. Jurkje en jumpsuit wil ik graag.
Wauw. Zoveel heb ik nog nooit gehad. Heel stom, maar mijn Vinted portomonee moet altijd zo snel mogelijk leeg. En dat terwijl ik in het echte leven best zuinig ben.
pi_209464798
Ik zoek met oog op de zomer en linnen (heren) pantalon. Maar daar is op vinted geen beginnen aan, in de categorie herenbroeken op materiaal 'linnen' zoeken levert een niet door te komen hoeveelheid misplaatste damesbroeken op.
Kijk toch gvd eens uit in welke categorie je iets plaatst. :(
pi_209469815
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 16:01 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik zoek met oog op de zomer en linnen (heren) pantalon. Maar daar is op vinted geen beginnen aan, in de categorie herenbroeken op materiaal 'linnen' zoeken levert een niet door te komen hoeveelheid misplaatste damesbroeken op.
Kijk toch gvd eens uit in welke categorie je iets plaatst. :(
Ja maar jij denkt dan vast dat dit geen herenbroek is

Alleen maar omdat ie bij de dames staat...

Helpt het niet om bij de zoektermen 'heren' op te geven?
pi_209469954
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja maar jij denkt dan vast dat dit geen herenbroek is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat ie bij de dames staat...

Helpt het niet om bij de zoektermen 'heren' op te geven?
Proest :D Die zou wel in mijn favorieten komen. En is die broek maar bijzaak :P
  zondag 11 juni 2023 @ 00:18:26 #252
208890 June.
Seriously?
pi_209471364
Vragen die Fransen ook altijd zo ontiegelijk veel van jullie? Hoeveel cm is het, lengte en breedte, welke stof, hoeveel knoopjes etc etc.

En dan daarna ook nog eens een laag bod doen in plaats van het te kopen.
Shine bright like a diamond.
pi_209471825
Ik vind de cultuurverschillen op vinted heel fascinerend. Ik wilde laatst iets kopen van een Française, deed een bod van niet al te weinig onder de vraagprijs. Ze weigerde. Ik vroeg wat ze dan wel een redelijke prijs vond. Ze zei dat ze mijn bod op zich wel redelijk vond maar dat ze het niet aan mij wilde verkopen omdat ik zomaar een bod deed zonder voorafgaande communicatie :?

Zag daarna ook in haar profiel in de reviews die ze andere mensen gaf, dat ze mensen daarom ook echt lage reviews gaf.

En de Italianen die ik zie willen altijd eerst onderhandelen. Als ik iets like, krijg ik altijd vrijwel meteen een lagere aanbieding.

Spanjaarden koop ik nooit iets van, vind de verzendkosten te hoog.
pi_209472797
Wat ik bij de Fransen lastig vind is dat hun maat L niet hetzelfde is als de Nederlandse maat L. Zeker bij bijvoorbeeld Adidas is dat duidelijk als er tenminste een foto van de maten bij staat. Dan staat er bij EU of D maat M en bij F maat L.
Maar niet iedereen zet een foto van de maar er bij dus dan durf ik het al bijna niet aan.

Laatst ook een shirt gekocht maat L vanuit Frankrijk, maar viel ook te klein. Dus dat is wel jammer. (Kan ook het merk zijn wellicht, maar ik durf het hierdoor niet helemaal meer aan).

Qua communicatie valt wel mee. Heb een paar keer een verzoek voor extra info gehad, maar niet heel veel.
  zondag 11 juni 2023 @ 12:22:16 #255
327807 Mariposas
יה&#14
pi_209474843
Ik merk niets van cultuurverschillen of wat dan ook voor verschillen tussen gebruikers van verschillende landen. Er zitten beleefde mensen bij en lompe mensen. Er zitten mensen bij die veel informatie vragen en die het gewoon kopen. Er zijn mensen die heel laag bieden of mensen die het voor de vraagprijs kopen. Het is de ene keer een Nederlander en de andere keer een Belg.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 11 juni 2023 @ 15:08:00 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209476748
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 00:18 schreef June. het volgende:
Vragen die Fransen ook altijd zo ontiegelijk veel van jullie? Hoeveel cm is het, lengte en breedte, welke stof, hoeveel knoopjes etc etc.

Ja! :D
Resistance is futile.
  zondag 11 juni 2023 @ 15:38:01 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_209477110
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 00:18 schreef June. het volgende:

Ja haha. :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_209478323
Als koper ben ik wel blij met de Fransen, die zetten er veel vaker bij van welk materiaal iets gemaakt is. Wat best tamelijk behoorlijk nogal relevante informatie is voor textiel waar je niet even aan kan voelen voor koop.

Foto’tje van etiket is ook leuk, maar dan kan je er weer niet op zoeken dus dan ga ik het niet vinden.
pi_209479258
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:03 schreef sigme het volgende:
Als koper ben ik wel blij met de Fransen, die zetten er veel vaker bij van welk materiaal iets gemaakt is. Wat best tamelijk behoorlijk nogal relevante informatie is voor textiel waar je niet even aan kan voelen voor koop.

Foto’tje van etiket is ook leuk, maar dan kan je er weer niet op zoeken dus dan ga ik het niet vinden.
Maar tegenwoordig kun je wel filteren op materiaal!

Al zou het wel fijn zijn als dan ook iedereen die categorie correct en naar waarheid invult |:)
  zondag 11 juni 2023 @ 19:26:44 #260
208890 June.
Seriously?
pi_209479945
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2023 15:08 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ja! :D
Ik accepteer het bod dan niet. Ben dan veels te bang dat ik een negatieve review krijg bij dat soort mensen. Dat het ergens bijvoorbeeld 3mm pillig is bij de zoom en dat ik dat niet heb opgeheven oid. :')
  zondag 11 juni 2023 @ 19:27:55 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209479970
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 19:26 schreef June. het volgende:

[..]
Ik accepteer het bod dan niet. Ben dan veels te bang dat ik een negatieve review krijg bij dat soort mensen. Dat het ergens bijvoorbeeld 3mm pillig is bij de zoom en dat ik dat niet heb opgeheven oid. :')
Als ze de vraagprijs bieden, dan wel. Ik moet trouwens zeggen dat ik nog nooit achteraf gezeik heb gehad met Fransozen.
Resistance is futile.
  zondag 11 juni 2023 @ 20:17:11 #262
244125 laziness
pi_209480822
Fransozen en Spanjaarden kopen graag playmobil zonder vragen en en zonder gedoe nadien ^O^

Sowieso ben ik best blij dat ik toch maar een account aangemaakt heb een paar maanden geleden. Eigenlijk alles verkoopt wel :Y
pi_209480949
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 18:37 schreef yinu het volgende:

[..]
Maar tegenwoordig kun je wel filteren op materiaal!

Al zou het wel fijn zijn als dan ook iedereen die categorie correct en naar waarheid invult |:)
Ja dat is nieuw hè?
Zou mooi zijn als dat wat gaat werken. Kan je ook meerdere materialen opgeven? Ik zoek van op combinaties, ook om resultaten te verbeteren. Cashmere & zijde geeft wat minder resultaten waar ik niks aan heb. “Cashmere” alleen geeft teveel rotzooi met een kasjmiermotief en “zijde” teveel rotzooi met ‘aan een zijde panterprint’ oid.
Zelfde voor linnen (plaatsnaam Linne) :')
pi_209482422
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja dat is nieuw hè?
Zou mooi zijn als dat wat gaat werken. Kan je ook meerdere materialen opgeven? Ik zoek van op combinaties, ook om resultaten te verbeteren. Cashmere & zijde geeft wat minder resultaten waar ik niks aan heb. “Cashmere” alleen geeft teveel rotzooi met een kasjmiermotief en “zijde” teveel rotzooi met ‘aan een zijde panterprint’ oid.
Zelfde voor linnen (plaatsnaam Linne) :')
Ja ik ben er heel blij mee! Je kunt er inderdaad meer aanklikken. Er zit nog wel wat rommel in en misschien mis je wat, maar niet meer dit soort verwarring. Of mensen die niet weten hoe je zijde spelt, of alle verschillende mogelijke spelwijzen in allerlei talen van kasjmier/cashmere/cashemire/caxemera.
pi_209483122
Hier wel een keer een negatieve review gehad van een Franse. Die had als vraag of het shirt transparant was. Waarop ik geantwoord had dat dat niet zo was.

Kreeg ik als review dat het shirt transparant was en dat ik dat had moeten melden. Maar het shirt was helemaal niet transparant :')
  maandag 12 juni 2023 @ 06:45:08 #266
208890 June.
Seriously?
pi_209484105
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:28 schreef hilliebillie het volgende:
Hier wel een keer een negatieve review gehad van een Franse. Die had als vraag of het shirt transparant was. Waarop ik geantwoord had dat dat niet zo was.

Kreeg ik als review dat het shirt transparant was en dat ik dat had moeten melden. Maar het shirt was helemaal niet transparant :')
Ja dat soort dingen dus :D
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 19:04:13 #267
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209501293
Voor de eerste keer de app gebruikt. 2 merktruien beetje te goedkoop verkocht vrees ik. Waren binnen een halfuur verkocht.

Parijs en waddinxveen waren de bestemmingen. Zelf vanuit België verstuurd
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 19:30:42 #268
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209501550
2 superdry hoodies verkocht voor 10 euro per stuk. 4 jaar geleden gekocht voor 60 euro ofzo. Conditie “goed”

Beetje ondergeprijsd denk ik
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:14:57 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209501988
Ik heb een superdry trui voor 15 erop staan. Wordt nog niet misschien op geboden. 1x een bod gehad.
pi_209505828
Je moet ook een beetje geluk hebben of mensen kijken/interesse hebben op het moment dat het er net op staat. Tenminste dat idee heb ik.

Had er een partij kleding op gezet (ook niet heel duur het meeste, maar ook geen merk). Een heel deel was binnen een dag verkocht. Maar daarna ook geen enkel item meer. Toen heb ik na twee weken alles wat over was opnieuw er op gezet, en is op 3 stuks na alles verkocht. Heb twee dingen daarin iets goedkoper gemaakt die waren ook wat duurder dan de rest, maar de rest hetzelfde gehouden.

Ik dat dat van de week ook met de kinderkleding doen die ik nog over heb. Al heb ik het idee dat de kinderkleding sowieso minder goed loopt (niet-merk)
pi_209510045
Ik kan eindelijk ook wat op Vinted. Mijn account was geblokkeerd (blijkbaar krijg je daar geen bericht van 😆), maar dat was een foutje en is nu opgelost.
I found myself alone,
  woensdag 14 juni 2023 @ 20:36:23 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209513193
Ondertussen mijn Dr. Martens verkocht voor 115 euro, en nog niet gevonden wat ik wilde dus die Vinted portemonnee begint wel aardig vol te lopen :D .
Resistance is futile.
  woensdag 14 juni 2023 @ 20:37:14 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209513206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 08:27 schreef hilliebillie het volgende:
Je moet ook een beetje geluk hebben of mensen kijken/interesse hebben op het moment dat het er net op staat. Tenminste dat idee heb ik.

Had er een partij kleding op gezet (ook niet heel duur het meeste, maar ook geen merk). Een heel deel was binnen een dag verkocht. Maar daarna ook geen enkel item meer. Toen heb ik na twee weken alles wat over was opnieuw er op gezet, en is op 3 stuks na alles verkocht. Heb twee dingen daarin iets goedkoper gemaakt die waren ook wat duurder dan de rest, maar de rest hetzelfde gehouden.

Ik dat dat van de week ook met de kinderkleding doen die ik nog over heb. Al heb ik het idee dat de kinderkleding sowieso minder goed loopt (niet-merk)
Beste werkt om met enige regelmaat er wat nieuws op te zetten. Dan blijf je ook oude items verkopen.
Resistance is futile.
pi_209529030
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 22:14 schreef yinu het volgende:

[..]
Ja ik ben er heel blij mee! Je kunt er inderdaad meer aanklikken. Er zit nog wel wat rommel in en misschien mis je wat, maar niet meer dit soort verwarring. Of mensen die niet weten hoe je zijde spelt, of alle verschillende mogelijke spelwijzen in allerlei talen van kasjmier/cashmere/cashemire/caxemera.
Nou, dit is effectief de nek omgedraaid door Vinted :')

Zoeken op materiaal zoekt namelijk niet naar items waarbij mensen die materialen hebben aangevinkt, maar gewoon hetzelfde als wanneer ik het in het zoekveld type. Dus je vindt nog steeds ook alle dingen met een kasjmier motief en vooral ook nog steeds alle verkopers die elke mogelijke hashtag of beschrijving bij elk item erin knallen.

En zelfs dan werkt het nog brak als ik het test, een jurkje gezocht met ingevuld materiaal dat *niet* in de omschrijving ook nog genoemd wordt. Zoek op materiaal (en merk en prijs en type) en ik vind 'm niet, zoek op de stof in de omschrijving en ik vind 'm wel...
pi_209529593
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, dit is effectief de nek omgedraaid door Vinted :')

Zoeken op materiaal zoekt namelijk niet naar items waarbij mensen die materialen hebben aangevinkt, maar gewoon hetzelfde als wanneer ik het in het zoekveld type. Dus je vindt nog steeds ook alle dingen met een kasjmier motief en vooral ook nog steeds alle verkopers die elke mogelijke hashtag of beschrijving bij elk item erin knallen.

En zelfs dan werkt het nog brak als ik het test, een jurkje gezocht met ingevuld materiaal dat *niet* in de omschrijving ook nog genoemd wordt. Zoek op materiaal (en merk en prijs en type) en ik vind 'm niet, zoek op de stof in de omschrijving en ik vind 'm wel...
Ja, ik merkte het ook al :'(

Mijn eerste experiment was met linnen en dat ging eigenlijk wel goed. Waarschijnlijk een toevalstreffer. Maar ik vrees dat er gewoon heel veel mensen zijn die geen idee hebben van verschillen in materiaal of voor wie andere aspecten belangrijker zijn.
  zondag 25 juni 2023 @ 17:18:09 #276
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209644394
Zo. Ik ben mijn 200+ euro aan het spenderen.

Adolfo Dominguez voor 37 euro

Cartoon voor 10 euro

Karen Millen voor 55 eurootjes

En op deze 2 zit ik nog te azen. Iemand al eens gehoord van Muubaa? Ik zie echt enorm dure items van dit merk op Vinted (leren jas voor 175 euro bijvoorbeeld). Deze staat erop voor 25 euro, maar ik wil wel graag een foto van de achterkant.

En een DKNY jurkje, ik wacht nog ff af of hier stretch in zit:

Resistance is futile.
pi_209655634
Lekker bezig Seven :D

Ik heb vrijdag 5 pakketjes weggebracht en vandaag weer 3. Ruimt lekker op zo.
Alleen ben ik een beetje bang dat ik 2 pakketjes heb omgewisseld :@ die man van het Homerrr punt had zijn dag niet ofzo en zat al te scannen voor ik het goed kon checken.
Hij zat ook te mopperen of ik het voortaan beter wilde voorbereiden. Euh ja… ik doe mijn best, als je me even de kans geeft de app te openen.
Maar goed, ik ga ervan uit dat het goed is gegaan.
I found myself alone,
  maandag 26 juni 2023 @ 22:38:04 #278
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_209660356
Hebben jullie ook wel eens gadgets verkocht via Vinted? Wil mijn Garmin Forerunner 245 verkopen. Ik zie ze er wel op staan, maar weet niet of de kans om gespamd te worden groter is. Zal om max 150 euro gaan.
I am a black hole shitting into the void
pi_209662066
Ik kende Muuba nog niet, wel mooie leren kleding!

Dat DKNY jurkje vind ik leuk. Maar bij zo’n model wil ik altijd wel wat stretch hebben. Is die het uiteindelijk geworden?

Ik heb een heel mooi jurkje van Pennyblack voor ¤39 gekocht. Kaartje zat er nog aan.
Zwart, lange mouwen dus niet voor deze tijd maar ik kan hem maar hebben. De stipjes die erop zitten bleken goudkleurig te zijn O+
  maandag 3 juli 2023 @ 12:16:09 #280
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_209745254
Hi! Ik verkoop ook regelmatig wat via Vinted, nu is dus voor het eerst een pakketje zoek, laatste update was dat hij klaar lag voor verzending in het sorteercentrum van Homerr. Ik heb een maand geleden iets verkocht en vandaag is na weken wachten automatisch de transactie geannuleerd. De koper krijgt dus automatisch haar geld terug, maar hoe verloopt de compensatie voor mij als verkoper dan?

-edit- zo te zien heb ik automatisch het bedrag al uitgekeerd gekregen.
pi_209786490
Waarom zijn die Franse kopers zo ongeduldig? Gisteravond iets verkocht en binnen 12 uur heb ik al 2 berichten of ik ze vandaag kan versturen. Normaal doe ik wel mijn best om ze binnen een dag te versturen, maar nu wacht ik expres een dag. Ben geen webwinkel hoor :{w
And so the lion fell in love with the lamb
  maandag 10 juli 2023 @ 20:19:07 #282
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_209844371
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 22:38 schreef Gimmick het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gadgets verkocht via Vinted? Wil mijn Garmin Forerunner 245 verkopen. Ik zie ze er wel op staan, maar weet niet of de kans om gespamd te worden groter is. Zal om max 150 euro gaan.
Ja, ik heb mijn nintendo DS er op verkocht.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 10:08:59 #283
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209849176
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 16:17 schreef Bamba het volgende:
Waarom zijn die Franse kopers zo ongeduldig? Gisteravond iets verkocht en binnen 12 uur heb ik al 2 berichten of ik ze vandaag kan versturen. Normaal doe ik wel mijn best om ze binnen een dag te versturen, maar nu wacht ik expres een dag. Ben geen webwinkel hoor :{w
Ja, same hier. Eindelijk een jurkje verkocht, meteen een bericht of ik het zsm kan versturen want de Franse koper gaat op vakantie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_209849516
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 10:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja, same hier. Eindelijk een jurkje verkocht, meteen een bericht of ik het zsm kan versturen want de Franse koper gaat op vakantie.
Was bij mij inderdaad ook de reden: ze gaat op vakantie. Ik zou zelf nooit zo kort voor m’n vakantie iets op vinted kopen. Viel nog mee dat ze niet via Homer liet verzenden, dan weet je bijna zeker dat het niet op tijd aankomt _O-
pi_209855050
Het Homerr punt is hier gewoon vier weken dicht :{ voor niks gegaan gisteren en moest ik vandaag helemaal omfietsen vanaf werk terugvaar huis. Als ik dat had geweten …
pi_209855063
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 10:37 schreef Bamba het volgende:

[..]
Was bij mij inderdaad ook de reden: ze gaat op vakantie. Ik zou zelf nooit zo kort voor m’n vakantie iets op vinted kopen. Viel nog mee dat ze niet via Homer liet verzenden, dan weet je bijna zeker dat het niet op tijd aankomt _O-
Ik had juist iemand die nog op vakantie was dus of ik een paar dagen kon wachten met verzenden anders was ze bang dat het teruggestuurd werd :D
pi_209855621
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:29 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ik had juist iemand die nog op vakantie was dus of ik een paar dagen kon wachten met verzenden anders was ze bang dat het teruggestuurd werd :D
:D alles voor de 5 sterren toch? *) _O-
pi_209863612
Meer mensen met problemen met het downloaden van verzendlabels? En dan met name van DPD. Ik probeer al sinds gisteravond 19:00 een verzendlabel te downloaden maar krijg telkens de melding dat het mislukt is. Vrij irritant :{
pi_209868441
Na ongeveer 24 uur een bericht op Vinted:

“Op dit moment hebben we een probleem met het aanmaken van de verzendlabels van DPD. We zijn druk bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen, zodat je je label snel ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.”
pi_210026911
Ik wilde iets kopen, en kies dan normaal voor een DHL afhaalpunt om de hoek voor de levering, maar ik kan werkelijk bij geen enkele verkoper meer een DHL afhaalpunt kiezen. Bij nederlandse verkopers is het enkel nog homerr. Hebben jullie dat ook?
  maandag 24 juli 2023 @ 21:07:29 #291
208890 June.
Seriously?
pi_210027829
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:19 schreef silliegirl het volgende:
Ik wilde iets kopen, en kies dan normaal voor een DHL afhaalpunt om de hoek voor de levering, maar ik kan werkelijk bij geen enkele verkoper meer een DHL afhaalpunt kiezen. Bij nederlandse verkopers is het enkel nog homerr. Hebben jullie dat ook?
Ja dat is vaak zo in de avond. Als je morgenochtend kijkt kun je vaak wel weer DHL kiezen.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:08:26 #292
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_210027850
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 20:19 schreef silliegirl het volgende:
DHL heeft een maximaal aantal Vinted pakketjes per dag, dus ‘s avonds heb je vaak geen DHL-punten om te kiezen. Probeer het morgenochtend, vraag eventueel aan de verkoper of het artikel gereserveerd kan worden voor je.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 24 juli 2023 @ 21:09:38 #293
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_210027869
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:07 schreef June. het volgende:

[..]
Ja dat is vaak zo in de avond. Als je morgenochtend kijkt kun je vaak wel weer DHL kiezen.
Dit is ook mijn ervaring inderdaad. Iemand een idee hoe dat komt?

Ik heb toen aangeboden om het maar even te reserveren.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:10:15 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_210027882
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 21:08 schreef Mariposas het volgende:

[..]
DHL heeft een maximaal aantal Vinted pakketjes per dag, dus ‘s avonds heb je vaak geen DHL-punten om te kiezen. Probeer het morgenochtend, vraag eventueel aan de verkoper of het artikel gereserveerd kan worden voor je.
Ah kijk! Dat is het dus.
  maandag 24 juli 2023 @ 21:32:31 #295
208890 June.
Seriously?
pi_210028302
Ik vind het wel vervelend, want de meeste aankopen doe ik 's avonds op de bank :+
pi_210100382
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 10:37 schreef Bamba het volgende:

[..]
Behalve als het naar Frankrijk moet. Dinsdag verzenden vrijdag ligt het klaar... Nederlandse stad - andere Nederlandse stad duurt meestal 2 weken :?
pi_210100404
Wel irritant dat sinds afgelopen kerst Paypal eruit is. Ik heb zoveel troepkleding verkocht in bundels aan Fransen en Italianen. Die mensen kopen echt veel voor bijna niks en als je voor verzending laat weten nog een gaatje te vinden zeggen ze "geen probleem het is kleding voor thuis" :D Wrs durven ze niks meer te kopen zonder paypal
pi_210101888
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 20:14 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een superdry trui voor 15 erop staan. Wordt nog niet misschien op geboden. 1x een bod gehad.
ik merk dat veel mensen toch alleen voor een laag bedrag spullen willen kopen. wrs ook omdat het een risico blijft wat de werkelijke staat van het product is. liever dan een 10tje kwijt dan bv 30 euro.

30 euro - niemand reageert
10 euro - bieden van 6 euro stromen binnen

dat soort dingen
pi_210102450
Na een break van ruim 9 maanden ben ik vandaag weer ingelogd op vinted. Even gekeken of ik iets leuks zag, maar kon niets leuks vinden. Vroeger hadden ze leuker aanbod :P
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 08:35:46 #300
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210103294
Voor het eerst schoen gekocht op Vinted. Dus ik ben benieuwd.

Verder zelf amper gedragen laarzen op Vinted gezet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')