Heb ze toch maar netjes retour gedaanquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:50 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ik neem ze graag van je over hahaha.
Laatst ineens allerlei baby kleding verkocht! Helemaal blij want dan kan ik weer wat nieuws kopen via vinted. Handig zo’n ecosysteem
Dat heb ik ook wel eens gehad. Maar dan met iets van 30 euro. Weken later stond ineens dpd aan de deur. Ik heb toen de koper een berichtje gestuurd en het vervolgens voor 1 euro nogmaals aan hem verkocht.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Seven. het volgende:
Paar maanden geleden iets raars meegemaakt. Cocktailjurk van Expresso verkocht voor 5 euro, opgestuurd en duurde al kneiterslang voor die jurk afgehaald werd. Maar OK, uiteindelijk geeft de koper aan dat alles OK is en ik krijg netjes m'n geld. 2 weken later wordt die jurk weer bij mij thuis bezorgd! Dus ik heb een berichtje gestuurd om te laten weten. Die is gelezen maar geen enkele reactie gehad.
Nou ja, dan laten we het maar zo.
Dat doet de koper waarschijnlijk expres zo.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Seven. het volgende:
Paar maanden geleden iets raars meegemaakt. Cocktailjurk van Expresso verkocht voor 5 euro, opgestuurd en duurde al kneiterslang voor die jurk afgehaald werd. Maar OK, uiteindelijk geeft de koper aan dat alles OK is en ik krijg netjes m'n geld. 2 weken later wordt die jurk weer bij mij thuis bezorgd! Dus ik heb een berichtje gestuurd om te laten weten. Die is gelezen maar geen enkele reactie gehad.
Waarom? Het heeft haar 5 euro + verzenden gekost?quote:Op maandag 29 mei 2023 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat doet de koper waarschijnlijk expres zo.
Ik heb het 1 x gedaan met iets heel goedkoops uit Frankrijk - de koper had enorm veel moeite gedaan maar het duurde met homer meer dan een maand om aan te komen en toen werd het bij het verkeerde pakketgebeuren geleverd, we waren op vakantie en er was niemand om hem voor ons op te halen. Ik heb hem afgemeld als geleverd en goede reviews gegeven want mijn redenatie was: alles is okee = geld naar verkoper en mocht ze hem terugkrijgen dan kan ze hem nogmaals verkopen.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Seven. het volgende:
Het was een woordgrapje.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom? Het heeft haar 5 euro + verzenden gekost?
quote:
Dit is heel vreemd. Ik heb nude hakken te koop staan. Waarom heb je mij niet gegund?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zó lekker om twee paar zomerschoenen te kopen voor maar ¤20,74Eén stel beige/nude hakken en als dat vervelend wordt voor mijn voeten een stel beige/nude ballerina's met kant
Kom maar op met die zomerfeestjes!
Ik zit trouwens te bedenken wat ik het beste kan doen met dingen die ik verkoop. Laten jullie het geld in de vinted portemonee of laten jullie het meteen uitbetalen? Dacht eraan dan het in de Vinted portemonee laten als een soort spaarpotje kan dienen ofzo voor als je dan zelf weer wat wil kopen, dan hoef je het niet steeds van je rekening af te halen
Heb je alle betaalgegevens wel goed ingesteld? Even goed je profiel doorlopen of je de boel daar wel allemaal gekoppeld hebt om te kunnen betalen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef LeNeHe het volgende:
Nou, deze boomer heeft ook eindelijk een account gemaakt op Vinted. Maar nu kom ik er niet achter hoe ik, als ik klik op ‘kopen’ verder kan naar betalen. Als ik op kopen klik, kom ik alleen in een soort chat met de verkoper terecht.
En ik snap er dus geen snars van.
Wat doe ik nou verkeerd
Soms moet je de verzendmethode nog kiezen. Sommige verkopers geven opties (DHL/Homer/etc.).quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef LeNeHe het volgende:
Nou, deze boomer heeft ook eindelijk een account gemaakt op Vinted. Maar nu kom ik er niet achter hoe ik, als ik klik op ‘kopen’ verder kan naar betalen. Als ik op kopen klik, kom ik alleen in een soort chat met de verkoper terecht.
En ik snap er dus geen snars van.
Wat doe ik nou verkeerd
Staat de app wel op regio Nederland ingesteld?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:47 schreef LeNeHe het volgende:
Ik heb mijn profiel bekeken en het enige wat me opvalt is dat ik bij betaalopties alleen een creditcard kan toevoegen. Verdere opties zoal bijvoorbeeld betalen via iDeal krijg ik daar niet en ik kan niets aanpassen.
In het ‘kopen’ gedeelte krijg ik geen verzendopties te zien ofzo.
Ik klik op kopen en dan krijg ik het chatscherm waarin ik alleen maar een bericht kan sturen naar de verkoper over het product. Verder zijn er geen mogelijkheden.
Ja staat gewoon goed. Ik zie wel op het forum van Vinted dat er meer mensen hetzelfde melden. Alleen staan er helaas geen oplossingen tussen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Staat de app wel op regio Nederland ingesteld?
Wauw. Zoveel heb ik nog nooit gehad. Heel stom, maar mijn Vinted portomonee moet altijd zo snel mogelijk leeg. En dat terwijl ik in het echte leven best zuinig ben.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:19 schreef Seven. het volgende:
Ik heb 120 euro in m'n Vinted portemonnee. Heerlijk hele avonden scrollen terwijl ik dingen in m'n favorieten zet. Jurkje en jumpsuit wil ik graag.
Ja maar jij denkt dan vast dat dit geen herenbroek isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:01 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik zoek met oog op de zomer en linnen (heren) pantalon. Maar daar is op vinted geen beginnen aan, in de categorie herenbroeken op materiaal 'linnen' zoeken levert een niet door te komen hoeveelheid misplaatste damesbroeken op.
Kijk toch gvd eens uit in welke categorie je iets plaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |