abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2023 @ 19:50:40 #226
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_209199571
Ik neem ze graag van je over hahaha.

Laatst ineens allerlei baby kleding verkocht! Helemaal blij want dan kan ik weer wat nieuws kopen via vinted. Handig zo’n ecosysteem
  zaterdag 20 mei 2023 @ 22:43:35 #227
338319 ZarB
Piña colada
pi_209223733
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 19:50 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ik neem ze graag van je over hahaha.

Laatst ineens allerlei baby kleding verkocht! Helemaal blij want dan kan ik weer wat nieuws kopen via vinted. Handig zo’n ecosysteem
Heb ze toch maar netjes retour gedaan ;)

Ik moet eigenlijk ook maar eens gaan verkopen. Heb 1.5 jaar aan baby- en kinderkleding spul hier liggen!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_209228748
Zit er ergens een mogelijkheid in om op landen te selecteren waar verkopers zitten? Vooral met boeken zou dit handig zijn..
  zaterdag 27 mei 2023 @ 12:24:17 #229
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_209300767
Net pakketje gaan ophalen,

Dit is toch bijna vragen om het te laten stelen of opendoen onderweg.

Zat een shirtje van 10¤ in🙄
  zaterdag 27 mei 2023 @ 12:54:52 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209301065
Sommige mensen verkopen zo’n tasje al voor 10 euro
  maandag 29 mei 2023 @ 19:22:35 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209330112
Ik heb weer eens een week vrij gehad en dan ga ik altijd de hele kast door. Alle babykleding eraf gegooid want daar had ik al een jaar niks van verkocht. Dus dat is nu allemaal naar de kledingbank gegaan. Maar ook weer een hoop nieuwe items erop gezet, binnen een week weer voor 100 euro verkocht of zo (ook een paar oude items). Dus dat gaat wel weer lekker, morgen weer 4 pakketten wegbrengen.
Resistance is futile.
  maandag 29 mei 2023 @ 19:25:49 #232
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209330146
Paar maanden geleden iets raars meegemaakt. Cocktailjurk van Expresso verkocht voor 5 euro, opgestuurd en duurde al kneiterslang voor die jurk afgehaald werd. Maar OK, uiteindelijk geeft de koper aan dat alles OK is en ik krijg netjes m'n geld. 2 weken later wordt die jurk weer bij mij thuis bezorgd! Dus ik heb een berichtje gestuurd om te laten weten. Die is gelezen maar geen enkele reactie gehad.

Nou ja, dan laten we het maar zo.
Resistance is futile.
pi_209330262
quote:
5s.gif Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Seven. het volgende:
Paar maanden geleden iets raars meegemaakt. Cocktailjurk van Expresso verkocht voor 5 euro, opgestuurd en duurde al kneiterslang voor die jurk afgehaald werd. Maar OK, uiteindelijk geeft de koper aan dat alles OK is en ik krijg netjes m'n geld. 2 weken later wordt die jurk weer bij mij thuis bezorgd! Dus ik heb een berichtje gestuurd om te laten weten. Die is gelezen maar geen enkele reactie gehad.

Dat heb ik ook wel eens gehad. Maar dan met iets van 30 euro. Weken later stond ineens dpd aan de deur. Ik heb toen de koper een berichtje gestuurd en het vervolgens voor 1 euro nogmaals aan hem verkocht.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 29 mei 2023 @ 21:38:21 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209332082
quote:

Dat doet de koper waarschijnlijk expres zo.
  maandag 29 mei 2023 @ 21:51:42 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209332226
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 21:38 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat doet de koper waarschijnlijk expres zo.
Waarom? Het heeft haar 5 euro + verzenden gekost?
Resistance is futile.
pi_209346729
quote:

Ik heb het 1 x gedaan met iets heel goedkoops uit Frankrijk - de koper had enorm veel moeite gedaan maar het duurde met homer meer dan een maand om aan te komen en toen werd het bij het verkeerde pakketgebeuren geleverd, we waren op vakantie en er was niemand om hem voor ons op te halen. Ik heb hem afgemeld als geleverd en goede reviews gegeven want mijn redenatie was: alles is okee = geld naar verkoper en mocht ze hem terugkrijgen dan kan ze hem nogmaals verkopen.
  woensdag 31 mei 2023 @ 13:03:46 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209348422
quote:
11s.gif Op maandag 29 mei 2023 21:51 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waarom? Het heeft haar 5 euro + verzenden gekost?
Het was een woordgrapje.
  woensdag 31 mei 2023 @ 20:53:12 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209354024
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2023 13:03 schreef amaranta het volgende:

[..]
Het was een woordgrapje.
:+ :D

Wat nog het állerstomst is: mijn man heeft het expres zo grapje recentelijk ook nog gemaakt, maar toen had ik 'm wel door :')
Resistance is futile.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 15:15:26 #239
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209376307
Zó lekker om twee paar zomerschoenen te kopen voor maar ¤20,74 *O* Eén stel beige/nude hakken en als dat vervelend wordt voor mijn voeten een stel beige/nude ballerina's met kant :) Kom maar op met die zomerfeestjes!

Ik zit trouwens te bedenken wat ik het beste kan doen met dingen die ik verkoop. Laten jullie het geld in de vinted portemonee of laten jullie het meteen uitbetalen? Dacht eraan dan het in de Vinted portemonee laten als een soort spaarpotje kan dienen ofzo voor als je dan zelf weer wat wil kopen, dan hoef je het niet steeds van je rekening af te halen
With love :*
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:28:24 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209377211
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zó lekker om twee paar zomerschoenen te kopen voor maar ¤20,74 *O* Eén stel beige/nude hakken en als dat vervelend wordt voor mijn voeten een stel beige/nude ballerina's met kant :) Kom maar op met die zomerfeestjes!

Ik zit trouwens te bedenken wat ik het beste kan doen met dingen die ik verkoop. Laten jullie het geld in de vinted portemonee of laten jullie het meteen uitbetalen? Dacht eraan dan het in de Vinted portemonee laten als een soort spaarpotje kan dienen ofzo voor als je dan zelf weer wat wil kopen, dan hoef je het niet steeds van je rekening af te halen
Dit is heel vreemd. Ik heb nude hakken te koop staan. Waarom heb je mij niet gegund? :+
pi_209441144
Nou, deze boomer heeft ook eindelijk een account gemaakt op Vinted. Maar nu kom ik er niet achter hoe ik, als ik klik op ‘kopen’ verder kan naar betalen. Als ik op kopen klik, kom ik alleen in een soort chat met de verkoper terecht.
En ik snap er dus geen snars van.
Wat doe ik nou verkeerd :?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:09:33 #242
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_209441256
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef LeNeHe het volgende:
Nou, deze boomer heeft ook eindelijk een account gemaakt op Vinted. Maar nu kom ik er niet achter hoe ik, als ik klik op ‘kopen’ verder kan naar betalen. Als ik op kopen klik, kom ik alleen in een soort chat met de verkoper terecht.
Heb je alle betaalgegevens wel goed ingesteld? Even goed je profiel doorlopen of je de boel daar wel allemaal gekoppeld hebt om te kunnen betalen.

Nu is het wel zo dat je koper moet bevestigen hoe groot het pakketje is voordat het verzendlabel berekend kan worden. Misschien dat je op dat punt wellicht bent?
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 8 juni 2023 @ 13:19:00 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209441371
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 12:59 schreef LeNeHe het volgende:
Soms moet je de verzendmethode nog kiezen. Sommige verkopers geven opties (DHL/Homer/etc.).

Als je in het chatschermpje blijft hangen: heb je wel de vraagprijs geboden? Zo niet, dan kan de verkoper je bod nog afwijzen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_209441787
Ik heb mijn profiel bekeken en het enige wat me opvalt is dat ik bij betaalopties alleen een creditcard kan toevoegen. Verdere opties zoal bijvoorbeeld betalen via iDeal krijg ik daar niet en ik kan niets aanpassen.

In het ‘kopen’ gedeelte krijg ik geen verzendopties te zien ofzo.
Ik klik op kopen en dan krijg ik het chatscherm waarin ik alleen maar een bericht kan sturen naar de verkoper over het product. Verder zijn er geen mogelijkheden.
I found myself alone,
  donderdag 8 juni 2023 @ 23:56:08 #245
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209448130
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:47 schreef LeNeHe het volgende:
Ik heb mijn profiel bekeken en het enige wat me opvalt is dat ik bij betaalopties alleen een creditcard kan toevoegen. Verdere opties zoal bijvoorbeeld betalen via iDeal krijg ik daar niet en ik kan niets aanpassen.

In het ‘kopen’ gedeelte krijg ik geen verzendopties te zien ofzo.
Ik klik op kopen en dan krijg ik het chatscherm waarin ik alleen maar een bericht kan sturen naar de verkoper over het product. Verder zijn er geen mogelijkheden.
Staat de app wel op regio Nederland ingesteld?
Resistance is futile.
pi_209452701
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:56 schreef Seven. het volgende:

[..]
Staat de app wel op regio Nederland ingesteld?
Ja staat gewoon goed. Ik zie wel op het forum van Vinted dat er meer mensen hetzelfde melden. Alleen staan er helaas geen oplossingen tussen.
Heb nu bericht gestuurd naar de helpdesk van Vinted.
I found myself alone,
  vrijdag 9 juni 2023 @ 17:19:57 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209454637
Ik heb 120 euro in m'n Vinted portemonnee. Heerlijk hele avonden scrollen terwijl ik dingen in m'n favorieten zet. Jurkje en jumpsuit wil ik graag.
Resistance is futile.
pi_209455008
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:19 schreef Seven. het volgende:
Ik heb 120 euro in m'n Vinted portemonnee. Heerlijk hele avonden scrollen terwijl ik dingen in m'n favorieten zet. Jurkje en jumpsuit wil ik graag.
Wauw. Zoveel heb ik nog nooit gehad. Heel stom, maar mijn Vinted portomonee moet altijd zo snel mogelijk leeg. En dat terwijl ik in het echte leven best zuinig ben.
pi_209464798
Ik zoek met oog op de zomer en linnen (heren) pantalon. Maar daar is op vinted geen beginnen aan, in de categorie herenbroeken op materiaal 'linnen' zoeken levert een niet door te komen hoeveelheid misplaatste damesbroeken op.
Kijk toch gvd eens uit in welke categorie je iets plaatst. :(
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_209469815
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 16:01 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik zoek met oog op de zomer en linnen (heren) pantalon. Maar daar is op vinted geen beginnen aan, in de categorie herenbroeken op materiaal 'linnen' zoeken levert een niet door te komen hoeveelheid misplaatste damesbroeken op.
Kijk toch gvd eens uit in welke categorie je iets plaatst. :(
Ja maar jij denkt dan vast dat dit geen herenbroek is

Alleen maar omdat ie bij de dames staat...

Helpt het niet om bij de zoektermen 'heren' op te geven?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')