Zit het nog binnen de tijd dat ze hem op moet sturen? Sommigen zijn niet zo vlotjes.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:38 schreef sigme het volgende:
Ik zag een mooie jas, gooide 'm in mijn favorieten. Kreeg een aanbod voor een tientje korting. Kocht de jas. Verstuurt de verkoper 'm niet
Nee, termijn is verstreken. Ik heb geen probleem met mensen die geen haast maken, het is geen webshop.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit het nog binnen de tijd dat ze hem op moet sturen? Sommigen zijn niet zo vlotjes.
Ja wel raar dan? gemeld aan vinted? Wat gebeurt er dan eigenlijk? Heb dat nooit gehad ofzo.. je krijgt je geld terug lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, termijn is verstreken. Ik heb geen probleem met mensen die geen haast maken, het is geen webshop.
Dat vind ik juist het fijne van Vinted; ik hoef niks te doen en krijg automatisch m'n geld terug.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja wel raar dan? gemeld aan vinted? Wat gebeurt er dan eigenlijk? Heb dat nooit gehad ofzo.. je krijgt je geld terug lijkt me.
Precies wat wij hadden met een jas. Toen kwam ie later terug met sorry wil je nog een tientje korting in het goed te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:38 schreef sigme het volgende:
Ik zag een mooie jas, gooide 'm in mijn favorieten. Kreeg een aanbod voor een tientje korting. Kocht de jas. Verstuurt de verkoper 'm niet
Oh wat fijn dat het toch nog is aangekomen, zo zonde van al die vermiste pakketjes anders.quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:28 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik weet niet wat mij overkomt. 25 februari heeft verkoper mijn item afgeleverd bij Mondial. Sindsdien stond de verzending stil. Beide ons geld gekregen.
Vannacht kreeg ik mail en een sms, of ik een ander Mondial punt wil kiezen, want de mijne is niet beschikbaar. Snapte er niks van, had al een tijdje niks gekocht.
Blijkt het mijn vermiste item te zijn...
Het is avond. ‘s Avonds zijn er vaak minder opties. Alsof alle “slots” vol zijn bij vintedgo of zo. Volgende ochtend altijd weer meer opties.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:15 schreef Shogo het volgende:
Ik heb nu weer iemand in Nederland die alleen DHL als verzendmethode krijgt. Wat is deze random shit, kan het niet meer volgen.
Thanks, het was wel vanmiddag, maar goed zal dezelfde reden hebben. Blijf dat lastig te volgen vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is avond. ‘s Avonds zijn er vaak minder opties. Alsof alle “slots” vol zijn bij vintedgo of zo. Volgende ochtend altijd weer meer opties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |