abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2025 @ 20:01:49 #201
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_218478984
Vanmiddag een bundel Stephen King boeken gekocht voor een mooi prijsje. Verkoper gaf aan enkele boeken niet meer te hebben, maar ik kon de rest koprn voor vijf euro samen. Mooi, ik de bestelling geannuleerd en daarna ben ik op de bank in slaap gedut.

Open ik net weer vinted is het gesprek verdwenen en ik kan de geannuleerde bestelling ook niet openen. De gebruiker zelf lijkt onvindbaar. Pech of ben ik geblokkeerd om wat voor reden dan ook?
  maandag 11 augustus 2025 @ 20:45:23 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218479503
Iemand bestelde dit weekend 10 items bij me, een ander drie oude Primark jeans. Heerlijk, ben het weer kwijt!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 11 augustus 2025 @ 21:20:35 #203
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_218479886
De hele user lijkt van de aardbodem verdwenen, ook als ik de naam zoek op vinted via een incognito tab. Vreemde koortsdroom dit.
  maandag 11 augustus 2025 @ 21:45:11 #204
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_218480036
Waarschijnlijk is die user op vakantie en zijn de advertenties daarom (tijdelijk) verborgen. Had ik plaats ook. Wel vreemd als je gisteren nog contact hebt gehad.
pi_218480246
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:45 schreef mousemicky het volgende:
Waarschijnlijk is die user op vakantie en zijn de advertenties daarom (tijdelijk) verborgen. Had ik plaats ook. Wel vreemd als je gisteren nog contact hebt gehad.
Als je 'op vakantie' gaat, blijven je gesprekken wel staan :)
Mon 'en!
pi_218482356
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 18:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:o
Nu alweer sinds zaterdag niks meer verkocht hoor, was een lucky shot kennelijk!
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:09:43 #207
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_218509317
Net een aankoop gedaan, de verzendkosten naar een DHL punt zouden ¤9,19 zijn :o

Gelukkig waren er nog andere opties.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_218522355
Een pakket met veel boeken verkocht *O*
Ik kocht zelf een pakket met nog meer boeken *O*
  zondag 17 augustus 2025 @ 11:33:04 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218525195
Godallemachtig. Ik verkoop een jurkje voor 4,- (een van de langst zittende items op mijn profiel, een jurkje van Object, nooit gedragen).
Meestal zijn de Fransen de zeikers, dit keer is een het een Nederlandse.
-"Kun je de lengte opmeten" -lengte en breedte opgemeten
-"zitten er beschadigingen op" -nee, had je kunnen zien op de foto
"wat is het eigenlijk voor stof?" -geen idee, geen waslabel meer
Dit is de laatste vraag die ik beantwoord, dan maar weer verder lang zitten.

Hier idd ook weer lekker wat boeken verkocht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 17 augustus 2025 @ 13:51:39 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218526320
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Godallemachtig. Ik verkoop een jurkje voor 4,- (een van de langst zittende items op mijn profiel, een jurkje van Object, nooit gedragen).
Meestal zijn de Fransen de zeikers, dit keer is een het een Nederlandse.
-"Kun je de lengte opmeten" -lengte en breedte opgemeten
-"zitten er beschadigingen op" -nee, had je kunnen zien op de foto
"wat is het eigenlijk voor stof?" -geen idee, geen waslabel meer
Dit is de laatste vraag die ik beantwoord, dan maar weer verder lang zitten.

Hier idd ook weer lekker wat boeken verkocht.
En dan nu diezelfde user die 2,50 biedt. Ik zou haar eigenlijk moeten blocken, de tering.
pi_218526864
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En dan nu diezelfde user die 2,50 biedt. Ik zou haar eigenlijk moeten blocken, de tering.
Gewoon doen, irritant volk is dat. Ik word ook steeds makkelijker met blokkeren merk ik.

Gisteren iemand die een bundel met een totale prijs van ¤ 11,50 voor ¤ 4,99 wilde kopen omdat ze dan korting op de verzending zou krijgen. Koekoek.
pi_218534692
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:44 schreef eponine het volgende:

[..]
Gewoon doen, irritant volk is dat. Ik word ook steeds makkelijker met blokkeren merk ik.

Gisteren iemand die een bundel met een totale prijs van ¤ 11,50 voor ¤ 4,99 wilde kopen omdat ze dan korting op de verzending zou krijgen. Koekoek.
Hier een bundel van ¤21,- en een bod van ¤10,08 :X

Duurste item los was ¤10,-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218534704
Kwam er overigens achter dat iemand elke dag al z’n 100 artikelen opnieuw upload, omdat ik regelmatig op een specifiek merk zoek.

Blijken (betaalde) extensies voor te zijn, maar met een free trial. Alles ff omhoog geknald, en gelijk een heel aantal verkopen!
pi_218535817
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 16:41 schreef De_Pel het volgende:
Kwam er overigens achter dat iemand elke dag al z’n 100 artikelen opnieuw upload, omdat ik regelmatig op een specifiek merk zoek.

Blijken (betaalde) extensies voor te zijn, maar met een free trial. Alles ff omhoog geknald, en gelijk een heel aantal verkopen!
Jij zoekt ook steeds de grenzen op he? Dat soort extensies mag je uiteraard niet gebruiken
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 17:08:22 #215
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218541812
Weer de zoveelste Duitser die eerst een hele lijst met vragen heeft en dan de helft biedt op een artikel dat nieuw +¤200 kost en ik erop heb staan voor ¤40 :') . Gewoon een belediging.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 18:55:23 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218542309
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 17:08 schreef Aberkullie het volgende:
Weer de zoveelste Duitser die eerst een hele lijst met vragen heeft en dan de helft biedt op een artikel dat nieuw +¤200 kost en ik erop heb staan voor ¤40 :') . Gewoon een belediging.
Hoppaaaa blocken die handel!
pi_218542593
Ik blokkeer ook dat het een lieve lust is. Een laag bod doen, dat wijs ik af. Euro erbij, ik wijs het af en doe voor de duidelijkheid een bod van de vraagprijs. Dag later een bod nog lager dan het eerste afgewezen bod. Daaahaag (dat type ik dan ook nog even voordat ik de persoon blokkeer).
Ik zet er regelmatig een bepaald nieuw item op, heb ooit goedkoop een voorraad daarvan kunnen aanschaffen en elke keer als het verkocht is zet ik het een paar dagen later weer nieuw op. Na 3 keer dezelfde Italiaanse tuthola die elke keer weer lager gaat bieden dan haar lage bod dat ik al had afgewezen staat ze nu ook op mijn blokkeerlijst.
De Française die vond dat het zo lang duurde voordat ik het verzond heeft zelf lang gewacht met ophalen (boeit mij verder niet hoor)en had toen niet het fatsoen om de transactie af te ronden. *zucht*
pi_218544363
Ik had een paar witte All Stars gekocht voor ¤25.
De foto's waren redelijk duidelijk (label binnenin de tong van de schoen leesbaar, beide zijkanten gefotografeerd, zool gefotografeerd). De beschrijving was nogal kort, alleen "Witte Converse All Star sneakers maat 42".

Nou heb ik ze vandaag opgehaald, blijken het "wedge" type All Stars dus met een hoge hak :o

Wat zouden jullie doen, proberen te regelen dat je kan terugsturen want verkoper had verkeerde info gegeven? Of doorverkopen?

Het zijn vrij specifieke dingen want met zo'n hak is het een echte damesschoen maar ik heb GROTE voeten ;(
Dus ik ben bang dat ik ze niet doorverkocht zal krijgen.
pi_218548935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 22:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een paar witte All Stars gekocht voor ¤25.
De foto's waren redelijk duidelijk (label binnenin de tong van de schoen leesbaar, beide zijkanten gefotografeerd, zool gefotografeerd). De beschrijving was nogal kort, alleen "Witte Converse All Star sneakers maat 42".

Nou heb ik ze vandaag opgehaald, blijken het "wedge" type All Stars dus met een hoge hak :o

Wat zouden jullie doen, proberen te regelen dat je kan terugsturen want verkoper had verkeerde info gegeven? Of doorverkopen?

Het zijn vrij specifieke dingen want met zo'n hak is het een echte damesschoen maar ik heb GROTE voeten ;(
Dus ik ben bang dat ik ze niet doorverkocht zal krijgen.
Vriendelijk proberen of de verkoper openstaat voor terugsturen, dat zal dan wel op eigen kosten zijn. En dan afwegen of je ze niet liever zelf doorverkoopt en dan wel goed de omschrijving neerzetten. Ik denk dat er wel kopers zijn juist voor dat specifieke model, tegenwoordig is maat 42 voor een vrouw toch niet supergroot? Vroeger in de jaren 80 moest mijn buurmeisje naar de grotematenschoenwinkel, tegenwoordig kan ze bij Scapino en Vanharen enzo ook makkelijk terecht.

Ik had een koper die met een meetlint ‘bewees’ dat ik een spijkerbroek van ¤5 niet goed had opgemeten, hij was een centimeter korter en daardoor voor haar ‘veel te kort’. Met mijn meetlint was het wel juist, maar ok, stuur dan maar terug op eigen kosten hoor. Ik dacht dat ze hem wel zelf zou doorverkopen, maar nee, hij is onderweg terug naar mij,
pi_218549294
Eén van mijn twee langst te koop staande items vandaag verkocht *O* (8 maanden)
pi_218549713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 16:38 schreef eponine het volgende:
Eén van mijn twee langst te koop staande items vandaag verkocht *O* (8 maanden)
Ik ga dus ook niet alles dagelijks opnieuw zitten uppen ofzo, maar eenmalig (met extensie) alles wat er maanden opstaat omhoog klappen heeft me wel 10+ verkopen opgeleverd.
pi_218553281
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Vriendelijk proberen of de verkoper openstaat voor terugsturen, dat zal dan wel op eigen kosten zijn. En dan afwegen of je ze niet liever zelf doorverkoopt en dan wel goed de omschrijving neerzetten. Ik denk dat er wel kopers zijn juist voor dat specifieke model, tegenwoordig is maat 42 voor een vrouw toch niet supergroot? Vroeger in de jaren 80 moest mijn buurmeisje naar de grotematenschoenwinkel, tegenwoordig kan ze bij Scapino en Vanharen enzo ook makkelijk terecht.

Ik had een koper die met een meetlint ‘bewees’ dat ik een spijkerbroek van ¤5 niet goed had opgemeten, hij was een centimeter korter en daardoor voor haar ‘veel te kort’. Met mijn meetlint was het wel juist, maar ok, stuur dan maar terug op eigen kosten hoor. Ik dacht dat ze hem wel zelf zou doorverkopen, maar nee, hij is onderweg terug naar mij,
Ik ga ze maar doorverkopen idd. Ze zijn iig in supergoede staat en het zijn gewoon witte. Daar is vast wel een koper voor uiteindelijk.
En ik heb toch al wat andere dingen liggen die ik wil proberen te verkopen. Vooral shirtjes en jurkjes die niet goed passen.

Voor het verkopen van shirts en jurkjes, zou het sneller verkopen als ik een foto maak met het shirt aan? (Niet met mn hoofd in beeld) Of roep ik dan alleen maar alle vieze mannetjes van het internet over me af?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')