abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218860313
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]
In overleg de verkoop geannuleerd, zodat ze hem opnieuw kan kopen met andere verzending. Krijgt die domme kut het toch alsnog gedaan om - terwijl ik die optie uitgezet heb - opnieuw UPS Home met ophalen te selecteren….
Op de pagina waar je de verzendopties kunt aan- en uitschakelen staat bovenaan:

“Als een lid alleen iets van jou kan kopen met een verzendoptie die je hebt uitgeschakeld, bieden we deze verzendoptie mogelijk toch aan.”

Dus dat zal hier wel aan de hand zijn geweest. Irritant is het wel.
pi_218862421
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 18:59 schreef eponine het volgende:

[..]
Op de pagina waar je de verzendopties kunt aan- en uitschakelen staat bovenaan:

“Als een lid alleen iets van jou kan kopen met een verzendoptie die je hebt uitgeschakeld, bieden we deze verzendoptie mogelijk toch aan.”

Dus dat zal hier wel aan de hand zijn geweest. Irritant is het wel.
Dat zal het dan zijn.

Maar best gek toch, dat UPS Home (pickup) dan dus wel kan, maar DHL Home Delivery, DHL ServicePoint, DPD Pickup, DPD Shop2Shop, Mondial Relay, UPS Access Point en Vinted Go allemaal niet mogelijk zijn.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218862447
Ik zou de koop dan annuleren. Ga niet de hele dag thuis wachten voor pakketje van 2 euro..

Als.je annuleert kun je aangeven dat het pakketpunt te ver is. Weet niet of dat ook voor brenger geldt. Je krijgt dan geen negatieve review.
Shine bright like a diamond.
pi_218862467
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dat zal het dan zijn.

Maar best gek toch, dat UPS Home (pickup) dan dus wel kan, maar DHL Home Delivery, DHL ServicePoint, DPD Pickup, DPD Shop2Shop, Mondial Relay, UPS Access Point en Vinted Go allemaal niet mogelijk zijn.
Misschien dat Vinted onderscheid maakt tussen de opties zelf wegbrengen en laten ophalen? Als de koper kiest tussen laten ophalen dat je altijd dat kan kiezen?
Shine bright like a diamond.
  donderdag 25 september 2025 @ 09:12:18 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218864347
Ik breng DPD pickup pakjes ook altijd gewoon naar mijn pickup punt. Ga daar niet voor wachten :') .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218869014
Kun je niet meer zien welke user je items favoriet heeft gemaakt?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218869274
Als iemand bij de privacy instellingen heeft uitgezet dat verkopers een melding krijgen wanneer een artikel in de favorieten wordt gezet niet, nee.
pi_218869671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:08 schreef eponine het volgende:
Als iemand bij de privacy instellingen heeft uitgezet dat verkopers een melding krijgen wanneer een artikel in de favorieten wordt gezet niet, nee.
Ik zie geen hartje meer waar ik op kan klikken
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218869805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is wel raar!
pi_218870886
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hartje waar je op kan klikken….? :@
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218898211
Er werd zojuist een bestelling door DPD weer bij mij thuis retour bezorgd. Raar, het heeft 2 weken op hun depot gelegen. Ik heb de koper bericht en gezegd dat ik het opnieuw zal uploaden en hij het opnieuw kan kopen. Maar nu hoeft de koper het niet meer :?
pi_218898448
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Hartje waar je op kan klikken….? :@
Favoriet
  woensdag 1 oktober 2025 @ 11:13:37 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218910669
De fotozoek functie doet het weer!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218910683
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
De fotozoek functie doet het weer!
Fotozoekfunctie? Ken ik niet, klinkt interessant. Hoe werkt dat?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 1 oktober 2025 @ 11:20:39 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218910722
quote:
5s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:15 schreef sigme het volgende:

[..]
Fotozoekfunctie? Ken ik niet, klinkt interessant. Hoe werkt dat?
Mocht je een kledingstuk hebben dat je al tof vindt en nogmaals zoekt, dan upload je gewoon een foto van dat item en Vinted zoekt zo goed mogelijk lijkende items die mensen al geupload hebben. Superhandig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')