Sinds 3/11 op een item van 4 euro en verzonden vanuit de plaats waar ik 1x per maand naar kantoor ga.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef ZarB het volgende:
Iemand die ook al lang wacht op Vinted Go? Bij mijn pakketpunt zijn ze al enkele dagen niet geweest en de eigenaresse zit met 10 zakken die Vinted go moet komen ophalen. Ik zelf wacht op iets wat geleverd moet worden
Oh my.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Sinds 3/11 op een item van 4 euro en verzonden vanuit de plaats waar ik 1x per maand naar kantoor ga.
Echt hoor
Zeker. Ik heb vanavond op fantastische spiksplinternieuwe glitterlaarsjes gelopen voor 15 euro (nieuw 80)quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dit ook een topic bedoeld voor leuke Vinted-aankopen?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 8 december 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er nu ook een die per se wil dat zijn pakje vandaag op de post gaat met VintedGo. Die verwacht waarschijnlijk a la een webshop ook nog deze week levering. Ik hou mijn hart vast
Zijn ook dezelfde kopers die het pakje tot de laatste dag laten liggen en het dan vertikken om te bevestigen zodat je je centen pas 2 dagen later vrijgegeven krijgt.quote:Op maandag 8 december 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er nu ook een die per se wil dat zijn pakje vandaag op de post gaat met VintedGo. Die verwacht waarschijnlijk a la een webshop ook nog deze week levering. Ik hou mijn hart vast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |