abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 april 2024 @ 10:39:18 #276
327807 Mariposas
יה&#14
pi_213094882
Nu al voor de tweede keer deze maand dat een koper het pakket niet heeft opgehaald. Pakketjes zijn nu kwijt, ik krijg niet betaald en heb ook de spullen niet teruggekregen, koper krijgt gewoon haar geld terug! :(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 5 april 2024 @ 13:15:03 #277
208890 June.
Seriously?
pi_213096945
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 10:39 schreef Mariposas het volgende:
Nu al voor de tweede keer deze maand dat een koper het pakket niet heeft opgehaald. Pakketjes zijn nu kwijt, ik krijg niet betaald en heb ook de spullen niet teruggekregen, koper krijgt gewoon haar geld terug! :(
En we betalen wel kopersbescherming, wat een quatsch.
Shine bright like a diamond.
pi_213097031
Ik kreeg mijn geld terug toen een pakket dat ik verstuurd had kwijt was. Dat is net iets anders wel stom dat ze het niet ophalen en jij dan niks krijgt.
pi_213111790
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 10:39 schreef Mariposas het volgende:
Nu al voor de tweede keer deze maand dat een koper het pakket niet heeft opgehaald. Pakketjes zijn nu kwijt, ik krijg niet betaald en heb ook de spullen niet teruggekregen, koper krijgt gewoon haar geld terug! :(
O dat is zuur zeg. :{

Ik heb weer een figuur die een bod doet voor een bundel, vervolgens nog een bod doet voor bijna dezelfde bundel maar dan net 1 ding anders (kan hè, misschien bedacht ze zich). Ik weiger het bod, zij doet een tegenbod en dat accepteer ik. En ik accepteer haar aanvraag voor de andere bundel omdat ik die prijs schappelijker vond.

Vervolgens niks meer… zo irritant vind ik dat.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_213172752
Als een pakket kwijt raakt voordat het bij de koper komt krijgt koper geld terug, maar krijgt de verkoper dan ook betaald?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_213173047
quote:
5s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:29 schreef sigme het volgende:
Als een pakket kwijt raakt voordat het bij de koper komt krijgt koper geld terug, maar krijgt de verkoper dan ook betaald?
Yup
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:58:01 #282
327807 Mariposas
יה&#14
pi_213182813
Behalve dan als het retour wordt gestuurd doordat de koper het niet heeft opgehaald. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 17 april 2024 @ 12:58:32 #283
208890 June.
Seriously?
pi_213236523
Nog iets om scherp op te zijn als koper: als je pakket wordt geleverd, haal hem binnen 48u na bezorging op. Anders wordt de bestelling automatisch als ontvangen geregistreerd (alsof je dus op "alles is oke" hebt geklikt). Als er dus een probleem is met je pakket dan kan je dus niets meer..

Ik had dit dus. Mijn punt is in het weekend dicht, maar gaat maandag pas om 16u open. Hij werd zaterdagmiddag geleverd.. Ik kon hem dus niet eens binnen. 48u ophalen. Volgens Vinted had ik dan meteen op 'er is een probleem' morten klikken. Gelukkig was het items helemaal prima, maar toch zuur als dat niet zo was. #einde rant
Shine bright like a diamond.
pi_213236612
Wat is dat nou weer voor geks? Ik haal het bijna nooit snel op, ik heb 1 vaste dag per week dat ik bij de pakketpunten in de buurt kom en het ligt er dus soms een week (en toen Homerr hier niet in de buurt zat wel eens bijna 2 weken)
pi_213237490
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 12:58 schreef June. het volgende:
Nog iets om scherp op te zijn als koper: als je pakket wordt geleverd, haal hem binnen 48u na bezorging op. Anders wordt de bestelling automatisch als ontvangen geregistreerd (alsof je dus op "alles is oke" hebt geklikt). Als er dus een probleem is met je pakket dan kan je dus niets meer..

Ik had dit dus. Mijn punt is in het weekend dicht, maar gaat maandag pas om 16u open. Hij werd zaterdagmiddag geleverd.. Ik kon hem dus niet eens binnen. 48u ophalen. Volgens Vinted had ik dan meteen op 'er is een probleem' morten klikken. Gelukkig was het items helemaal prima, maar toch zuur als dat niet zo was. #einde rant
Nog nooit meegemaakt. Wel als je na het ophalen niet reageert, dan wordt het binnen 48 als oké bestempeld.

Heeft het ophaalpunt je pakket misschien per ongeluk als opgehaald gescand?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  woensdag 17 april 2024 @ 20:12:57 #286
208890 June.
Seriously?
pi_213241680
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Nog nooit meegemaakt. Wel als je na het ophalen niet reageert, dan wordt het binnen 48 als oké bestempeld.

Heeft het ophaalpunt je pakket misschien per ongeluk als opgehaald gescand?
Nee, de bestelling was als bezorgd gemarkeerd. Bezorgd als in, bij het pakketpunt.
Shine bright like a diamond.
  Redactie Frontpage woensdag 17 april 2024 @ 21:00:12 #287
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_213242354
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 20:12 schreef June. het volgende:

[..]
Nee, de bestelling was als bezorgd gemarkeerd. Bezorgd als in, bij het pakketpunt.
Dat is standaard bij Chronopost/DPD,mijn vrouw had dat laatst
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_213242370
Nee dat is ook bij DPD niet standaard. Het staat pas op bezorgd als het is afgehaald.

Ik had vorige week dat een nieuwe medewerker het verkeerde pakketje aan mij mee gaf. Ik snap nog steeds niet hoe want ik liet netjes mijn IDkaart zien omdat ik nog niet eerder bij haar een pakketje had opgehaald en die heeft ze blijkbaar niet gecontroleerd. Ik check het altijd maar zo makkelijk kan zoiets gebeuren.
  woensdag 17 april 2024 @ 22:59:00 #289
208890 June.
Seriously?
pi_213243843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 21:00 schreef Djeez het volgende:

[..]
Dat is standaard bij Chronopost/DPD,mijn vrouw had dat laatst
Dit was idd met chronopost vanuit Frankrijk.
Shine bright like a diamond.
pi_213244073
Ik heb dat eens bij DPD gehad maar toen hadden ze m’n pakket per ongeluk twee keer achter elkaar gescand. Dus gescand voor ontvangst bij het DPD punt en direct daarna nogmaals gescand alsof ie al met mij mee ging. Was een foutje van de medewerker (wat ze ook toegaf toen ik er naar vroeg omdat ik die melding dus ook in Vinted kreeg).

Heb momenteel trouwens weer veel mensen die aan het bieden zijn en vervolgens niet meer reageren. :N
  vrijdag 19 april 2024 @ 08:42:32 #291
208890 June.
Seriously?
pi_213255834
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 23:27 schreef eponine het volgende:
Ik heb dat eens bij DPD gehad maar toen hadden ze m’n pakket per ongeluk twee keer achter elkaar gescand. Dus gescand voor ontvangst bij het DPD punt en direct daarna nogmaals gescand alsof ie al met mij mee ging. Was een foutje van de medewerker (wat ze ook toegaf toen ik er naar vroeg omdat ik die melding dus ook in Vinted kreeg).

Heb momenteel trouwens weer veel mensen die aan het bieden zijn en vervolgens niet meer reageren. :N
Ja misschien was dat hier ook zo dan.. Ik was me er in elk geval niet bewust van.

Ik moet toegeven dat ik soms op meerdere soortgelijke items bied en dan koop bij de eerste die accepteert :@ Meestal reageer ik wel bij de anderen, maaar soms schiet het erbij in.
Shine bright like a diamond.
pi_213256808
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 08:42 schreef June. het volgende:

[..]
Ja misschien was dat hier ook zo dan.. Ik was me er in elk geval niet bewust van.

Ik moet toegeven dat ik soms op meerdere soortgelijke items bied en dan koop bij de eerste die accepteert :@ Meestal reageer ik wel bij de anderen, maaar soms schiet het erbij in.
Vergeten kan altijd natuurlijk. Ik stuur zelf altijd na een dag of twee nog een berichtje met de vraag of er nog interesse is en zie dan vaak dat het wel gelezen wordt, maar komt er alsnog geen reactie.
pi_213283488
Mijn favoriete dagelijkse tas van Desigual heeft het gisteren begeven, dus ik heb maar een vervangend exemplaar via Vinted besteld. Stuitend om te zien dat compleet afgeragde exemplaren worden aangeboden als zijnde ‘heel goed’ en dat ze er dan nog teksten bij durven zetten als ‘lichte gebruikssporen, valt niet op ‘terwijl je ziet dat het hele nepleer compleet afgeschilferd is en ik die hele tas zo in de kliko zou dumpen. Maar goed, gelukkig nog steeds veel keuze, dat model wordt erg veel aangeboden, dus ik heb binnenkort een ‘nieuwe’ tas.
pi_213319645
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 22:59 schreef June. het volgende:

[..]
Dit was idd met chronopost vanuit Frankrijk.
Nou, ik had het nu ook met een pakketje van Chronopost! Gisteravond om 17:58 kreeg ik een mail dat het bij het pakketpunt was en vannacht om 04:59 dat het als bezorgd was gemarkeerd. Gelukkig kon ik het vanochtend gelijk al ophalen, maar wel vreemd. Bij de “Nederlandse” DPD nog nooit gehad (behalve dus die situatie die ik eerder beschreef).
  donderdag 25 april 2024 @ 09:34:46 #295
208890 June.
Seriously?
pi_213320079
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 10:07 schreef eponine het volgende:

[..]
Vergeten kan altijd natuurlijk. Ik stuur zelf altijd na een dag of twee nog een berichtje met de vraag of er nog interesse is en zie dan vaak dat het wel gelezen wordt, maar komt er alsnog geen reactie.
Dat vind ik dan dus wel redelijk aso, als iemand de moeite neemt om een bericht te sturen kun je toch ook wel iets terugschrijven?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 08:28 schreef eponine het volgende:

[..]
Nou, ik had het nu ook met een pakketje van Chronopost! Gisteravond om 17:58 kreeg ik een mail dat het bij het pakketpunt was en vannacht om 04:59 dat het als bezorgd was gemarkeerd. Gelukkig kon ik het vanochtend gelijk al ophalen, maar wel vreemd. Bij de “Nederlandse” DPD nog nooit gehad (behalve dus die situatie die ik eerder beschreef).
Ah, dus toch! Ik dacht al dat ik gek geworden was. Goed opletten dus, als je iets via DPD uit Frankrijk besteld (dat is dus Chronopost, voor de mensen die meelezen).

quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn favoriete dagelijkse tas van Desigual heeft het gisteren begeven, dus ik heb maar een vervangend exemplaar via Vinted besteld. Stuitend om te zien dat compleet afgeragde exemplaren worden aangeboden als zijnde ‘heel goed’ en dat ze er dan nog teksten bij durven zetten als ‘lichte gebruikssporen, valt niet op ‘terwijl je ziet dat het hele nepleer compleet afgeschilferd is en ik die hele tas zo in de kliko zou dumpen. Maar goed, gelukkig nog steeds veel keuze, dat model wordt erg veel aangeboden, dus ik heb binnenkort een ‘nieuwe’ tas.
Bizar he, ik ben nu op zoek naar Teva's voor m'n peuter en kleuter. Vanaf grotere maten is het al helemaal erg. Compleet afgeragde exemplaren als "heel goed" bestempelen en er nog steeds 10 euro voor vragen. Bijzonder. .
Shine bright like a diamond.
pi_213320097
Broek binnen, op de foto leek hij prima, maar in het echt is hij echt een stuk meer gedragen dan in de advertentie staat. Ik heb dezelfde broek in een andere maat, ooit tweedehands gekocht en daarna heel vaak gedragen en gewassen en die ziet er toch stukken netter uit dan het zojuist afgeleverde exemplaar.
Jammer hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')