Dank, ik ga daar naar kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:47 schreef Elleska het volgende:
Onder het bericht van de bot kan je bezwaar maken en dan wordt er meestal wel serieus naar gekeken.
Zal binnen Duitsland dan toch ook van de locatie afhangen. Ik bestelde gister iets uit Berlijn, en dat komt met normale verzendkosten: 4,95quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef d.k. het volgende:
Hm, ik wil een paar schoenen kopen bij een Duitse dame. Verzendkosten 12,95. Dat is echt enorm, zelfs buiten Vinted om kan dit met dhl goedkoper. Heb haar gevraagd of ze vintedgo uit heeft staan maar ze geeft aan dat zij helemaal geen verzenders kan kiezen, ze herkent ook mijn screenshot met de verzendopties zoals wij die hebben niet. Is dat normaal voor Duitse verkopers? Wel jammer want zo worden de schoenen ineens wel dik 16 euro duurder.
Ik denk inderdaad locatie gebonden want ik zie ook wel Duitse verkopers die benoemen, ik verzend alleen met dit of dit, niet die of die kiezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef d.k. het volgende:
Hm, ik wil een paar schoenen kopen bij een Duitse dame. Verzendkosten 12,95. Dat is echt enorm, zelfs buiten Vinted om kan dit met dhl goedkoper. Heb haar gevraagd of ze vintedgo uit heeft staan maar ze geeft aan dat zij helemaal geen verzenders kan kiezen, ze herkent ook mijn screenshot met de verzendopties zoals wij die hebben niet. Is dat normaal voor Duitse verkopers? Wel jammer want zo worden de schoenen ineens wel dik 16 euro duurder.
Oh hij was nog helemaal niet opgehaald door de koper. Dan komt ie wel weer retour nadat de ophaaltermijn is verstreken. Wel jammer dat je bij dit soort figuren geen review kan achterlaten.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:42 schreef d.k. het volgende:
Het wordt nog mooier, deze Belg gaat em gewoon niet ophalen en ik moet maar hopen dat ie dan een keer retour komt. Soms vraag ik me af waarom ik überhaupt nog probeer dingen te verkopen.
Ik krijg gister ineens toch weer een bericht, dat ze mn naam en adres nodig heeft om ze terug te sturenquote:Op donderdag 26 februari 2026 22:52 schreef eponine het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoe om een paar batterijtjes inderdaad, daarvoor stuur je ze toch niet terug…
“Mijn” koper heeft uiteindelijk nog gereageerd op mijn voorstel en het is netjes afgehandeld. Nog geen review gekregen dus dat zal wel een automatische worden denk ik.
Veel plezier met het boekquote:Op zondag 15 maart 2026 12:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik krijg gister ineens toch weer een bericht, dat ze mn naam en adres nodig heeft om ze terug te sturen
Doei hè
Ging om een apparaatje toch? Na twee maanden?quote:Op zondag 15 maart 2026 12:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik krijg gister ineens toch weer een bericht, dat ze mn naam en adres nodig heeft om ze terug te sturen
Doei hè
Waarom blokkeer je zo’n mafkees niet direct na het eerste bericht?quote:Op zondag 15 maart 2026 12:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doei hè
Op Tradera (ook een app voor tweedehands kopen en verkopen, maar dan via een veiling) stond er vorig jaar eentje voor ruim 700 Zweedse kronen. Daar kwamen geen biedingen op, en ik vond dat zelf ook te duur voor iets wat seizoensgebonden is. Deze was maar 200 Zweedse kronen.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:27 schreef Viv het volgende:
Gisteravond deze tafellamp gekocht via Vinted:
![]()
Is een Zweedse designklassieker uit de jaren '70. Ik kocht vorig jaar al kleinere varianten van hetzelfde ontwerp, daar gaan waxinelichtjes in.
Horloge met lege batterijquote:Op zondag 15 maart 2026 13:08 schreef d.k. het volgende:
[..]
Ging om een apparaatje toch? Na twee maanden?daar hoef je toch helemaal niks mee?
Block en delete zou ik zeggen, wat een gekkie!quote:Op zondag 15 maart 2026 12:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doei hè
quote:Op maandag 16 maart 2026 13:07 schreef amaranta het volgende:
Bloemlezing van een zending
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eerder reis door Nederland ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2026 15:52 schreef d.k. het volgende:
[..]niet te volgen dit...
Pingpongen tussen sorteercentrum en afgiftepunt ofzo?
quote:Op maandag 16 maart 2026 13:07 schreef amaranta het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
OMG gaan ze weer beginnen met ellendequote:Op maandag 16 maart 2026 13:07 schreef amaranta het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |