abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218334192
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 22:27 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hoelang moet je dan wachten om wel weer als 'nieuwe advertentie' gezien te worden? Want als ik een nieuwe advertentie maak met dezelfde foto's, dan blijf ik gewoon op de weggezakte oude positie staan.
Week of 3 denk ik, ik weet het niet precies eigenlijk
pi_218335782
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 22:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
Als ik het goed begrijp, is het de koper (je andere account) die annuleert. Dan krijgt die volgens mij de negatieve reviews. Maar geen idee of Vinted dit misschien toch gewoon herkent.

Ik heb overigens helemaal geen zin om heel strategisch op Vinted te zitten, maar dat lijkt soms wel nodig. Zo zijn er nu veel mensen die dagelijks een aantal items online zetten, want dat zou voor je zichtbaarheid beter zijn. Maar ik zit daar helemaal niet op te wachten. Ik wil gewoon in één keer lekker opruimen en alles erop knallen. En als koper vind ik het ook bloedje irritant als ik een bundel kinderkleding koop, en iemand dan een dag later weer items heeft die ik anders wel in de bundel had gestopt.

Ik gooi nu alles in één keer erop. Wacht een paar weken. Ga nog een keer door de bak met onverkochte items en haal de 'geen zin om hier nog een keer moeite voor te doen' eruit om naar de kringloop te brengen, en zet de rest toch nog maar een keer online met nieuwe foto's.
Ik zie wel eens reviews bij verkopers waar staat “de koper heeft de bestelling geannuleerd” (of iets in die trant). Volgens mij krijg je als verkoper geen negatieve review wanneer jij de order annuleert met als reden dat het pakketpunt niet in de buurt is.

Overigens zet ik ook eens in de zoveel tijd oudere advertenties er opnieuw op met gekopieerde tekst en de foto’s in een andere volgorde. Dan staat ie weer bovenaan. De foto’s laat ik altijd op m’n telefoon staan totdat een item verkocht is. iPhones hebben de handige functie om foto’s te verbergen (staan dan in een aparte map) dus ze ‘vervuilen’ m’n fotomap dan ook niet.
Maar met het opnieuw online zetten ben ik per advertentie een minuut ofzo bezig.
pi_218353298
Ik zeik nooit ofzo, maar het is wel enigszins vervelend als mensen een hele week nodig hebben om het te verzenden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 28 juli 2025 @ 18:52:58 #154
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_218354750
Blijkbaar storing waar verkopers geen labels kunnen afdrukken… iemand al iets van gehoord of hoelang dat nog gaat duren
pi_218355096
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:52 schreef mrPanerai het volgende:
Blijkbaar storing waar verkopers geen labels kunnen afdrukken… iemand al iets van gehoord of hoelang dat nog gaat duren
Waar lees je dat?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 28 juli 2025 @ 22:45:30 #156
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_218357594
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
pi_218361675
Die melding zie ik best vaak, maar heb er nog nooit last van gehad, geen idee waarom ze dat regelmatig melden
pi_218361821
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:52 schreef mrPanerai het volgende:
Is dat niet afhankelijk van de vervoerder?
Kregen die melding bij Mondial, maar bij Vinted Go niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')