abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2025 @ 17:50:49 #176
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219151106
Nou ik heb inmiddels wel een issue maar dan met het afhaalpunt!

Ik had 3 pakketjes. Dan scan je 1x een QR code en dan zien ze meteen alle 3 de pakketjes.
Komt ze terug met 2 en zegt deze weet ik zeker die andere niet want ik lag het op de grond en toen wist ik niet meer welke 🙈
Nou stukje open gemaakt, maar nee dat was ‘m niet. Ander pakketje gehaald, daar zaten duidelijk schoenen in en het moest een shirtje zijn.
En btw ik had ook nog een derde pakketje.

Eigenaar erbij, die ging zoeken. Ondertussen is het een komen en gaan en worden er veel meer pakketjes uitgedeeld.
Eigenaar vindt pakketje 2, open gemaakt, yes goed.

Pakketje moet er zijn want eigenaar zegt dat je ze 1 voor 1 uit moet scannen dus ze moet ‘m vast gehad hebben.

Ze hebben allerlei kleine pakketjes opengemaakt (en weer dichtgeplakt 🙈) maar hij zat er niet tussen. Ik heb er drie kwartier gestaan denk ik. Echt wtf happened hier?

Ik bij Vinted ingediend dat het kwijt is maar ja volgens hen heb ik het natuurlijk ontvangen want miepie heeft ‘m uitgescand.

Het was een item van ¤3 dus lig er niet wakker van als het toch vrij geven maar ik kies wel voor een ander punt voortaan, sjonguh jonguh
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 30 oktober 2025 @ 17:56:04 #177
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219151139
En de eigenaar gaf terecht aan dat je tig mailtjes van Vinted krijgt, ook dat het afgeleverd gaat worden. Er is een trackingscode, een qr code, een pincode, het is mega verwarrend en gaat dus veel mee mis. En dat voor ¤0.20 per pakketje schijnt, hij was het wel beu en ik snap ‘m helemaal.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219151308
Bij mijn geliefde pakketpunt (de eigenaar behoort inmiddels wel tot m’n kennissenkring) gaat het gelukkig nooit mis. Bij het grote pakketpunt in de stad waar ze alle vervoerders hebben ook niet trouwens, daar hebben ze het heel goed georganiseerd. Maar ik kom niet zo vaak meer bij het lokale punt omdat hij alleen nog maar Vinted go doet en dat kan ik hier veel makkelijker in de pakketmuur op loopafstand laten leveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')