Als je 'op vakantie' gaat, blijven je gesprekken wel staanquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:45 schreef mousemicky het volgende:
Waarschijnlijk is die user op vakantie en zijn de advertenties daarom (tijdelijk) verborgen. Had ik plaats ook. Wel vreemd als je gisteren nog contact hebt gehad.
En dan nu diezelfde user die 2,50 biedt. Ik zou haar eigenlijk moeten blocken, de tering.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Godallemachtig. Ik verkoop een jurkje voor 4,- (een van de langst zittende items op mijn profiel, een jurkje van Object, nooit gedragen).
Meestal zijn de Fransen de zeikers, dit keer is een het een Nederlandse.
-"Kun je de lengte opmeten" -lengte en breedte opgemeten
-"zitten er beschadigingen op" -nee, had je kunnen zien op de foto
"wat is het eigenlijk voor stof?" -geen idee, geen waslabel meer
Dit is de laatste vraag die ik beantwoord, dan maar weer verder lang zitten.
Hier idd ook weer lekker wat boeken verkocht.
Gewoon doen, irritant volk is dat. Ik word ook steeds makkelijker met blokkeren merk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dan nu diezelfde user die 2,50 biedt. Ik zou haar eigenlijk moeten blocken, de tering.
Hier een bundel van ¤21,- en een bod van ¤10,08quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:44 schreef eponine het volgende:
[..]
Gewoon doen, irritant volk is dat. Ik word ook steeds makkelijker met blokkeren merk ik.
Gisteren iemand die een bundel met een totale prijs van ¤ 11,50 voor ¤ 4,99 wilde kopen omdat ze dan korting op de verzending zou krijgen. Koekoek.
Jij zoekt ook steeds de grenzen op he? Dat soort extensies mag je uiteraard niet gebruikenquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:41 schreef De_Pel het volgende:
Kwam er overigens achter dat iemand elke dag al z’n 100 artikelen opnieuw upload, omdat ik regelmatig op een specifiek merk zoek.
Blijken (betaalde) extensies voor te zijn, maar met een free trial. Alles ff omhoog geknald, en gelijk een heel aantal verkopen!
Hoppaaaa blocken die handel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:08 schreef Aberkullie het volgende:
Weer de zoveelste Duitser die eerst een hele lijst met vragen heeft en dan de helft biedt op een artikel dat nieuw +¤200 kost en ik erop heb staan voor ¤40. Gewoon een belediging.
Vriendelijk proberen of de verkoper openstaat voor terugsturen, dat zal dan wel op eigen kosten zijn. En dan afwegen of je ze niet liever zelf doorverkoopt en dan wel goed de omschrijving neerzetten. Ik denk dat er wel kopers zijn juist voor dat specifieke model, tegenwoordig is maat 42 voor een vrouw toch niet supergroot? Vroeger in de jaren 80 moest mijn buurmeisje naar de grotematenschoenwinkel, tegenwoordig kan ze bij Scapino en Vanharen enzo ook makkelijk terecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een paar witte All Stars gekocht voor ¤25.
De foto's waren redelijk duidelijk (label binnenin de tong van de schoen leesbaar, beide zijkanten gefotografeerd, zool gefotografeerd). De beschrijving was nogal kort, alleen "Witte Converse All Star sneakers maat 42".
Nou heb ik ze vandaag opgehaald, blijken het "wedge" type All Stars dus met een hoge hak
Wat zouden jullie doen, proberen te regelen dat je kan terugsturen want verkoper had verkeerde info gegeven? Of doorverkopen?
Het zijn vrij specifieke dingen want met zo'n hak is het een echte damesschoen maar ik heb GROTE voeten![]()
Dus ik ben bang dat ik ze niet doorverkocht zal krijgen.
Ik ga dus ook niet alles dagelijks opnieuw zitten uppen ofzo, maar eenmalig (met extensie) alles wat er maanden opstaat omhoog klappen heeft me wel 10+ verkopen opgeleverd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:38 schreef eponine het volgende:
Eén van mijn twee langst te koop staande items vandaag verkocht(8 maanden)
Ik ga ze maar doorverkopen idd. Ze zijn iig in supergoede staat en het zijn gewoon witte. Daar is vast wel een koper voor uiteindelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vriendelijk proberen of de verkoper openstaat voor terugsturen, dat zal dan wel op eigen kosten zijn. En dan afwegen of je ze niet liever zelf doorverkoopt en dan wel goed de omschrijving neerzetten. Ik denk dat er wel kopers zijn juist voor dat specifieke model, tegenwoordig is maat 42 voor een vrouw toch niet supergroot? Vroeger in de jaren 80 moest mijn buurmeisje naar de grotematenschoenwinkel, tegenwoordig kan ze bij Scapino en Vanharen enzo ook makkelijk terecht.
Ik had een koper die met een meetlint ‘bewees’ dat ik een spijkerbroek van ¤5 niet goed had opgemeten, hij was een centimeter korter en daardoor voor haar ‘veel te kort’. Met mijn meetlint was het wel juist, maar ok, stuur dan maar terug op eigen kosten hoor. Ik dacht dat ze hem wel zelf zou doorverkopen, maar nee, hij is onderweg terug naar mij,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |