Op de pagina waar je de verzendopties kunt aan- en uitschakelen staat bovenaan:quote:Op woensdag 24 september 2025 17:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In overleg de verkoop geannuleerd, zodat ze hem opnieuw kan kopen met andere verzending. Krijgt die domme kut het toch alsnog gedaan om - terwijl ik die optie uitgezet heb - opnieuw UPS Home met ophalen te selecteren….
Dat zal het dan zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:59 schreef eponine het volgende:
[..]
Op de pagina waar je de verzendopties kunt aan- en uitschakelen staat bovenaan:
“Als een lid alleen iets van jou kan kopen met een verzendoptie die je hebt uitgeschakeld, bieden we deze verzendoptie mogelijk toch aan.”
Dus dat zal hier wel aan de hand zijn geweest. Irritant is het wel.
Misschien dat Vinted onderscheid maakt tussen de opties zelf wegbrengen en laten ophalen? Als de koper kiest tussen laten ophalen dat je altijd dat kan kiezen?quote:Op woensdag 24 september 2025 22:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zal het dan zijn.
Maar best gek toch, dat UPS Home (pickup) dan dus wel kan, maar DHL Home Delivery, DHL ServicePoint, DPD Pickup, DPD Shop2Shop, Mondial Relay, UPS Access Point en Vinted Go allemaal niet mogelijk zijn.
Ik zie geen hartje meer waar ik op kan klikkenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:08 schreef eponine het volgende:
Als iemand bij de privacy instellingen heeft uitgezet dat verkopers een melding krijgen wanneer een artikel in de favorieten wordt gezet niet, nee.
Dat is wel raar!quote:Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zie geen hartje meer waar ik op kan klikken
Hartje waar je op kan klikken….?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zie geen hartje meer waar ik op kan klikken
Favorietquote:Op donderdag 25 september 2025 21:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hartje waar je op kan klikken….?
Fotozoekfunctie? Ken ik niet, klinkt interessant. Hoe werkt dat?quote:
Mocht je een kledingstuk hebben dat je al tof vindt en nogmaals zoekt, dan upload je gewoon een foto van dat item en Vinted zoekt zo goed mogelijk lijkende items die mensen al geupload hebben. Superhandig.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Fotozoekfunctie? Ken ik niet, klinkt interessant. Hoe werkt dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |