Verkoop je veel? Goedkoop? Of boost je veel?quote:
Ja best veel en redelijk aan de prijs en boost nooit. Maar wel steeds aanpassen en met regelmaat uploaden dat is wel de truuk.en jij?quote:Op maandag 25 mei 2026 10:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Verkoop je veel? Goedkoop? Of boost je veel?
Maak je dan ook mooie foto's ?quote:Op maandag 25 mei 2026 12:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja best veel en redelijk aan de prijs en boost nooit. Maar wel steeds aanpassen en met regelmaat uploaden dat is wel de truuk.en jij?
Ik boost dus soms... als ik een grote marge heb.. dan boost ikquote:Op maandag 25 mei 2026 12:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja best veel en redelijk aan de prijs en boost nooit. Maar wel steeds aanpassen en met regelmaat uploaden dat is wel de truuk.en jij?
Lekker dat het bij jou als een malle gaat!quote:Op zondag 24 mei 2026 21:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En gaat het bij jou beter nu?
Ik ben nu week of 3 weer fanatiek bezig en gaat als een malle, dat is heel welkom
Ohh balen he zo'n ban. Had ik laatst ook, foutje van vinted in mijj geval. Ook weer opgelost maar was wel balen.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Maak je dan ook mooie foto's ?
Ik boost soms.
Ik probeer soms originele productfoto's te uploaden, maar kreeg onlangs mijn eerste ban van 72 uur. Dan mag je die periode geen nieuwe advertenties meer maken
Minder hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
maar wat voor omzet draai je per maand?
meer of minder dan 1000
En je vraagprijs is?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:36 schreef F_r het volgende:
Ik had wel het toppunt qua bod vandaag. Nieuwe goede slippers erop steen met prijskaartje. Krijg ik een bod van 20,-.
En die nieuwprijs was ook zichtbaar? Daar besteed ik geen aandacht aan, afwijzen en door. Maar ik moet zeggen dat ik dat bij heel veel biedingen doe, ik heb bundelkorting aan staan en dan gaan mensen daar bovenop er nog de helst afdoen. Tja dan niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:11 schreef F_r het volgende:
[..]
45 en dat is al een stuk minder dan de nieuwprijs
Zoek een paar Nederlandstalige boeken, films? Of Nijntje, inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:28 schreef Moonah het volgende:
Hey, ik val hier even binnen. Misschien weten jullie als die-hard Vinted gebruikers hoe ik mijn algoritme kan aanpassen. Ik had AI al geraadpleegd, maar daar kom ik niet zoveel mee verder.
Ik heb een mooi kledingmerk uit Frankrijk ontdekt en daar al diverse items van gekocht, afkomstig dus uit Frankrijk. Maar nu krijg ik in mijn feed dus alleen nog maar artikelen uit Frankrijk aangeboden. ook als ik de zoekfunctie gebruik, en andere dan Franse merken zoek, is alles uit Fr afkomstig.
Ik wil het liefst gewoon van NL'se gebruikers kopen. Weet iemand hoe ik dat zou kunnen aanpassen?
Ik snap dat nooit, je hoeft het toch ook niet te kopen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer een zeurkous met ‘bij die winkel is het goedkoper’. Ik moest m’n prijs maar aanpassen. Gedaan, uiteraard naar boven, en toen geblokkeerd. Geen tijd voor dergelijke types
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |