Ja, ik heb mijn nintendo DS er op verkocht.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:38 schreef Gimmick het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gadgets verkocht via Vinted? Wil mijn Garmin Forerunner 245 verkopen. Ik zie ze er wel op staan, maar weet niet of de kans om gespamd te worden groter is. Zal om max 150 euro gaan.
Ja, same hier. Eindelijk een jurkje verkocht, meteen een bericht of ik het zsm kan versturen want de Franse koper gaat op vakantie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:17 schreef Bamba het volgende:
Waarom zijn die Franse kopers zo ongeduldig? Gisteravond iets verkocht en binnen 12 uur heb ik al 2 berichten of ik ze vandaag kan versturen. Normaal doe ik wel mijn best om ze binnen een dag te versturen, maar nu wacht ik expres een dag. Ben geen webwinkel hoor
Was bij mij inderdaad ook de reden: ze gaat op vakantie. Ik zou zelf nooit zo kort voor m’n vakantie iets op vinted kopen. Viel nog mee dat ze niet via Homer liet verzenden, dan weet je bijna zeker dat het niet op tijd aankomtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, same hier. Eindelijk een jurkje verkocht, meteen een bericht of ik het zsm kan versturen want de Franse koper gaat op vakantie.
Ik had juist iemand die nog op vakantie was dus of ik een paar dagen kon wachten met verzenden anders was ze bang dat het teruggestuurd werdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was bij mij inderdaad ook de reden: ze gaat op vakantie. Ik zou zelf nooit zo kort voor m’n vakantie iets op vinted kopen. Viel nog mee dat ze niet via Homer liet verzenden, dan weet je bijna zeker dat het niet op tijd aankomt
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:29 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik had juist iemand die nog op vakantie was dus of ik een paar dagen kon wachten met verzenden anders was ze bang dat het teruggestuurd werd
Ja dat is vaak zo in de avond. Als je morgenochtend kijkt kun je vaak wel weer DHL kiezen.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:19 schreef silliegirl het volgende:
Ik wilde iets kopen, en kies dan normaal voor een DHL afhaalpunt om de hoek voor de levering, maar ik kan werkelijk bij geen enkele verkoper meer een DHL afhaalpunt kiezen. Bij nederlandse verkopers is het enkel nog homerr. Hebben jullie dat ook?
DHL heeft een maximaal aantal Vinted pakketjes per dag, dus ‘s avonds heb je vaak geen DHL-punten om te kiezen. Probeer het morgenochtend, vraag eventueel aan de verkoper of het artikel gereserveerd kan worden voor je.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:19 schreef silliegirl het volgende:
Ik wilde iets kopen, en kies dan normaal voor een DHL afhaalpunt om de hoek voor de levering, maar ik kan werkelijk bij geen enkele verkoper meer een DHL afhaalpunt kiezen. Bij nederlandse verkopers is het enkel nog homerr. Hebben jullie dat ook?
Dit is ook mijn ervaring inderdaad. Iemand een idee hoe dat komt?quote:Op maandag 24 juli 2023 21:07 schreef June. het volgende:
[..]
Ja dat is vaak zo in de avond. Als je morgenochtend kijkt kun je vaak wel weer DHL kiezen.
Ah kijk! Dat is het dus.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:08 schreef Mariposas het volgende:
[..]
DHL heeft een maximaal aantal Vinted pakketjes per dag, dus ‘s avonds heb je vaak geen DHL-punten om te kiezen. Probeer het morgenochtend, vraag eventueel aan de verkoper of het artikel gereserveerd kan worden voor je.
Behalve als het naar Frankrijk moet. Dinsdag verzenden vrijdag ligt het klaar... Nederlandse stad - andere Nederlandse stad duurt meestal 2 wekenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was bij mij inderdaad ook de reden: ze gaat op vakantie. Ik zou zelf nooit zo kort voor m’n vakantie iets op vinted kopen. Viel nog mee dat ze niet via Homer liet verzenden, dan weet je bijna zeker dat het niet op tijd aankomt
ik merk dat veel mensen toch alleen voor een laag bedrag spullen willen kopen. wrs ook omdat het een risico blijft wat de werkelijke staat van het product is. liever dan een 10tje kwijt dan bv 30 euro.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:14 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een superdry trui voor 15 erop staan. Wordt nog niet misschien op geboden. 1x een bod gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |