Als je als reden gebruikt dat je het annuleert vanwege COVID dan krijg je geen slechte review.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:55 schreef Wballzz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nog niet verzonden......ik heb wel de neiging het te annuleren. Maar dan een slechte review. Heb wel eerder duurdere dingen naar de meest slechte wijken in voorsteden van Parijs verstuurd. Maar wel naar mensen met een aantal reviews. Deze dus niet....dus vandaar de twijfel...
Dat had ik ook laatstquote:Op woensdag 12 april 2023 11:05 schreef Speedfight het volgende:
Bohhh. Net 2 pakketjes open gemaakt die echt gruwelijk naar rook stinken.
Oh ja, ook zo vies hequote:Op woensdag 12 april 2023 11:05 schreef Speedfight het volgende:
Bohhh. Net 2 pakketjes open gemaakt die echt gruwelijk naar rook stinken.
Ben helemaal duizelig van de stank, gadverdamme.
Nu flink ingespoten en laten luchtenheb ze morgen nodig, dus wassen red ik niet zonder droger.
Heb er een hard hoofd in.....
Kun je als verkoper niet zelf de verzendopties kiezen? Ik kies als koper altijd de goedkoopste (meestal dus Homerr) en als die er tussen staat verwacht ik dat de verkoper daar oke mee is. Zou t raar vinden als het dan opeens geannuleerd wordt. Hoe weet je dan als koper welke de verkoper wel goed uitkomt?quote:Op zondag 9 april 2023 22:15 schreef June. het volgende:
Ik heb laatst geannuleerd omdat ze Homerr koos en de mijne best ver weg is. Ik ga geen 5km rijden voor 2 euro.. Ook geen slechte review gehad.
Nee, niet altijd, bijvoorbeeld Homerr en UPS staan altijd aan en kun je niet uitschakelen.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:12 schreef ZarB het volgende:
[..]
Kun je als verkoper niet zelf de verzendopties kiezen? Ik kies als koper altijd de goedkoopste (meestal dus Homerr) en als die er tussen staat verwacht ik dat de verkoper daar oke mee is. Zou t raar vinden als het dan opeens geannuleerd wordt. Hoe weet je dan als koper welke de verkoper wel goed uitkomt?
Dat is dan een handige oplossing idd!quote:Op woensdag 12 april 2023 13:21 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, niet altijd, bijvoorbeeld Homerr en UPS staan altijd aan en kun je niet uitschakelen.
Ik zet het tegenwoordig bij de advertentie.
Nog geen gedoe mee gehad, gisteren en vandaag netjes twee terugbetalingen gehad van items die niet verstuurd waren.quote:Op dinsdag 18 april 2023 16:25 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Op Facebook lees ik wel vaker dat er gedoe is rondom uitbetalingen van vinted.
Dat doe ik dan ook niet meer...quote:Op woensdag 19 april 2023 01:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nog geen gedoe mee gehad, gisteren en vandaag netjes twee terugbetalingen gehad van items die niet verstuurd waren.
Verder: jeej een Vinted topicSinds ik op Vinted shop heb ik serieus moeite full price in winkels te betalen.
Negeren en blokkerenquote:Op donderdag 20 april 2023 16:00 schreef Myraela het volgende:
Pff, wat is dat met mensen die alle afmetingen vragen voor een topje van 1 euro.
Blokkeren doe ik dan ook weer niet.quote:
Ik heb er wel eens een negatieve review gegeven omdat het zo stonk. Kreeg meteen een negatief bericht terug dat ik haar probeerde op te lichten. Bleek het te komen omdat ze roken in dhet pickup point. Wist ik veel. Laat er nu ook zelden nog bezorgen.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:37 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb ook wel eens een negatieve review gekregen omdat het pakket naar rook stonk. Nou, ik kan verzekeren dat wij echt niet roken.Dus waarschijnlijk heeft het pakket ergens gelegen op een plek waar wordt gerookt. Ik bedoel maar te zeggen dat het niet per se aan de verkoper hoeft te liggen.
Ik ook niet. En sowieso vind ik alles wat in denmode is meestal goedkoop ogen en stijlloos.quote:Op woensdag 19 april 2023 06:49 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet meer...
Ik weiger t op te meten voor een paar euro. Doe t echt niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:20 schreef Myraela het volgende:
Deze stuurde er ook nog de opmerking achteraan 'Zou je hem dan ook meteen op gereserveerd willen zetten? Want als de maten goed zijn, koop ik hem.". Ja, want blijkbaar ben niet overtuigd genoeg om het risico van een topje van 1 euro te lopen, maar stel je voor dat iemand anders besluit om dat enorme risico wel te lopen en het koopt voordat je de maten grondig hebt kunnen analyseren.
[..]
Blokkeren doe ik dan ook weer niet.Maar wel benieuwd hoeveel mensen die moeite wel nemen. En ja, ik besef dat het minder moeite is om het even te meten dan hier zo uitgebreid over te klagen. Maar klagen vind ik tof.
Oh wat balen. Ik heb nooit problemen gehad met terugbetalingen via vinted.quote:Op dinsdag 18 april 2023 16:05 schreef sigme het volgende:
Ik heb nu twee terugbetalingen die volgens Vinted zijn terugbetaald maar die niet op mijn bankrekening staan. Daar hou ik niet van, ik wil er blind op kunnen vertrouwen dat die procedure werkt. Het was ook toeval dat ik de boekhouding even wat kritischer doornam en mij dit opviel.
Er loopt een uitzoekprocedure van Vinted; van de ene terugbetaling zeggen ze dat ik gewoon nog even moet wachten, de andere zoeken ze na (die had een maand geleden binnen moeten komen volgens hun bericht aan mij, en volgens de helpdesk op 5 april, en is er helemaal niet).
Ik ook niet eerder. Vandaag een andere terugbetaling van Vinted wel netjes ontvangen.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:10 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oh wat balen. Ik heb nooit problemen gehad met terugbetalingen via vinted.
HOe krijg je contact met die helpdesk?quote:Op dinsdag 18 april 2023 16:05 schreef sigme het volgende:
Ik heb nu twee terugbetalingen die volgens Vinted zijn terugbetaald maar die niet op mijn bankrekening staan. Daar hou ik niet van, ik wil er blind op kunnen vertrouwen dat die procedure werkt. Het was ook toeval dat ik de boekhouding even wat kritischer doornam en mij dit opviel.
Er loopt een uitzoekprocedure van Vinted; van de ene terugbetaling zeggen ze dat ik gewoon nog even moet wachten, de andere zoeken ze na (die had een maand geleden binnen moeten komen volgens hun bericht aan mij, en volgens de helpdesk op 5 april, en is er helemaal niet).
Ah, found it.quote:39,95 ¤ teruggestort op iDEAL. Wordt verwacht op:
31 maart 2023
Ja da's mooi, maar ik had een berichtje wel op prijs gesteld zeg maar. Op een van die betalingen (die even zo vrolijk bij hun nog steeds op 'betaald' staat) wacht ik nu al bijna een maand...quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:19 schreef laziness het volgende:
Ik zie dat Vinted nu in de FAQ heeft staan dat er een probleem is met terugbetalingen en dat ze er aan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |