abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206796879


Game on!

Fokkers op Vinted:

Seven.
amaranta
SEMTEX
pi_206796926
Ik heb nu een pakket dat door DHL niet afgeleverd kon worden (het is blijkbaar naar een pakketautomaat gestuurd), en dat dus onderweg terug naar mij zou zijn.

De DHL verzend status wordt echter al een week niet geüpdatet, en het pakket lijkt nog steeds op dezelfde plek te zijn. Zucht, afwachten maar. Vervelend v oor mij (geen geld) en de koper (geen jurk).
pi_206797022
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:23 schreef mousemicky het volgende: [..] De koper kan niet meer annuleren als het pakket verzonden is.
Als het pakket vrijdag niet is afgeleverd moet de koper dat aangeven. Wat gebeurt er dan met de betaling?
Sicker than your average.
pi_206800027
Zie de FAQ van Vinted. Als een pakket 'kwijt' raakt krijg je het bedrag vergoed, tot de max die door de vervoerder is ingesteld (voor elke vervoerder anders). De koper wordt ook gecompenseerd, daar hoef je als verkoper niets voor te doen.
pi_206804362
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:32 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Als het pakket vrijdag niet is afgeleverd moet de koper dat aangeven. Wat gebeurt er dan met de betaling?
In eerste instantie helemaal niets. De koper moet dan 'pakket niet ontvangen' melden, en de verkoper wordt dan gevraagd een signalement van het pakket te geven ("een bruine dichtgetapete doos met een wit label", dat gaat echt helpen). Vervolgens gebeurt er een hele tijd niets ("De verzendservice is een onderzoek naar uw pakket gestart").

Wat dan gebeurt heb ik het nog nooit mee gemaakt. Voordat ik bij de volgende stap van de procedure kwam, zijn bij mij zelfs de meest trage Homerr-pakketjes ineens opgedoken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206804467
Ik wil elektronika aanbieden op Vinted dat zwaarder weegt dan 2kg (10-15kg). Kun je hiervoor nog een gratis verzendlabel voor krjgen. Of hoe moet ik de advertentie correct aanbieden met oog op verhoogde verzendkosten?
pi_206804488
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:20 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
In eerste instantie helemaal niets. De koper moet dan 'pakket niet ontvangen' melden, en de verkoper wordt dan gevraagd een signalement van het pakket te geven ("een bruine dichtgetapete doos met een wit label", dat gaat echt helpen). Vervolgens gebeurt er een hele tijd niets ("De verzendservice is een onderzoek naar uw pakket gestart").

Wat dan gebeurt heb ik het nog nooit mee gemaakt. Voordat ik bij de volgende stap van de procedure kwam, zijn bij mij zelfs de meest trage Homerr-pakketjes ineens opgedoken.
Oke thanks. Wat een gezeik ;(
Sicker than your average.
pi_206812857
Iemand ervaring met het volgende?
Ik kreeg gisteren een mail van DPD dat “later vandaag” mijn pakket zou worden afgeleverd. Maar dat ik moest wachten op nog een mail van hen.
De hele dag gewacht, geen mail. Sterker nog. De link geeft nog steeds sorteercentrum aan.
Gisteravond kreeg ik echter een pushbericht van vinted zelf dat mijn pakketje rond 17u was afgegeven bij de winkel.
Ik net daarheen. Winkel heeft niks.

Dus ik wacht wel op mail van DPD. Maar raar is het wel.
pi_206813355
Ik verwacht volgende week een aanbod-golf op Vinted.
pi_206813375
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik verwacht volgende week een aanbod-golf op Vinted.
Een aanbod golf van wat?
pi_206813384
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Een aanbod golf van wat?
Tweedehands kleren.

(Als voortvloeisel van Black Friday)
pi_206814632
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:51 schreef amaranta het volgende:
Iemand ervaring met het volgende?
Ik kreeg gisteren een mail van DPD dat “later vandaag” mijn pakket zou worden afgeleverd. Maar dat ik moest wachten op nog een mail van hen.
De hele dag gewacht, geen mail. Sterker nog. De link geeft nog steeds sorteercentrum aan.
Gisteravond kreeg ik echter een pushbericht van vinted zelf dat mijn pakketje rond 17u was afgegeven bij de winkel.
Ik net daarheen. Winkel heeft niks.

Dus ik wacht wel op mail van DPD. Maar raar is het wel.
Yes heb ik een keer gehad! Mijnes was vervolgens kwijt en is iets van een week later pas op het afhaalpunt aangekomen. Toen was ik ondertussen al een onderzoek gestart via Vinted. :{

Ik zou vooral snel DPD contacten. Dat heb ik eerst geprobeerd namelijk, maar toen was het al te lang geleden dat het pakketje voor het laatst gescand was dus wilden/konden ze de bezorger er niet meer naar vragen.
  vrijdag 25 november 2022 @ 18:20:15 #13
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206819549
Hier laatst ook met een DPD pakket, werd pas 2 weken bezorgd hij het pakketpunt. Vinted beweerde bij hoog en laag (ook tijdens het onderzoek) dat het daar al lag, terwijl op de tracking info van DPD duidelijk te zien was dat het niet was afgeleverd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_206820380
Ik heb contact gehad met DPD. De vrouw op de chat vertelde dat het vandaag mee zou gaan en afgegeven zou worden bij de parcelshop. Ik ben net weer naar de parcelshop gegaan. Hij had wel een levering van DPD gehad, maar daar zat mijn pakketje niet bij.
Op de website van DPD staat mijn pakje nog steeds in het sorteercentrum.
Dus hopen dat het indd zo is en niet ergens in een greppel.
Probleem is alleen dat het volgens vinted daar al ligt. Dus ik weet niet wat er gebeurt als ik “zogenaamd” niet ophaal.
Ik kan het niet ophalen .

Ik begrijp ook niet hoe het kan dat het volgens vinted bezorgd is. Ze gebruiken toch dezelfde track en trace?

De verkoopster heeft ook melding gekregen dat ze wacht tot ik het heb opgehaald.
pi_206820541
Of.., in het winkelcentrum is nog een DPD punt. Zou het kunnen dat het bij andere punt is afgegeven?
  vrijdag 25 november 2022 @ 19:03:39 #16
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206820813
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 18:50 schreef amaranta het volgende:
Ik heb contact gehad met DPD. De vrouw op de chat vertelde dat het vandaag mee zou gaan en afgegeven zou worden bij de parcelshop. Ik ben net weer naar de parcelshop gegaan. Hij had wel een levering van DPD gehad, maar daar zat mijn pakketje niet bij.
Op de website van DPD staat mijn pakje nog steeds in het sorteercentrum.
Dus hopen dat het indd zo is en niet ergens in een greppel.
Probleem is alleen dat het volgens vinted daar al ligt. Dus ik weet niet wat er gebeurt als ik “zogenaamd” niet ophaal.
Ik kan het niet ophalen .

Ik begrijp ook niet hoe het kan dat het volgens vinted bezorgd is. Ze gebruiken toch dezelfde track en trace?

De verkoopster heeft ook melding gekregen dat ze wacht tot ik het heb opgehaald.
Op een gegeven moment springt de status automatisch op “afgeleverd”. Pas op dat moment kun je melding doen bij Vinted.
Hoe dat met afgeleverd zit op Vinted snap ik dus ook niet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_206821001
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Op een gegeven moment springt de status automatisch op “afgeleverd”. Pas op dat moment kun je melding doen bij Vinted.
Hoe dat met afgeleverd zit op Vinted snap ik dus ook niet.
Je bedoelt dat het bij vinted op afgeleverd wordt gezet?
Maar als ik het niet ophaal. Dan heb ik en geen pakket en ben ik m’n geld kwijt.
Of registreert vinted het als niet opgehaald?
Ik druk pas op die knop als ik het daadwerkelijk heb.

Heb het andere DPD punt even een whatsapp berichtje gestuurd. Of het niet per ongeluk daar is afgegeven.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:11:53 #18
327807 Mariposas
יה&#14
pi_206823058
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je bedoelt dat het bij vinted op afgeleverd wordt gezet?
Maar als ik het niet ophaal. Dan heb ik en geen pakket en ben ik m’n geld kwijt.
Of registreert vinted het als niet opgehaald?
Ik druk pas op die knop als ik het daadwerkelijk heb.

Heb het andere DPD punt even een whatsapp berichtje gestuurd. Of het niet per ongeluk daar is afgegeven.
Ja, na een week of langer verandert de status automatisch naar “ontvangen”. Dan kun je aangeven dat er een probleem is.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_206823665
Volgens mij eerder al, maar ik weet even niet meer precies hoe. :{
pi_206823708
Ik las net op Vinted het volgende:

quote:
Belangrijk
Als wij jou een notificatie sturen dat het pakket afgeleverd zou moeten zijn, of dat de bestelling kwijt lijkt te zijn, moet je binnen 2 dagen contact met ons opnemen om het probleem door te geven. Dit doe je door te klikken op Ik heb een probleem. Vervolgens selecteer je wat er mis is, en dien je je claim in. Voor bestellingen van Pro-verkopers geldt een verlengde deadline van 14 dagen (zoals beschreven in ons Terugbetalingsbeleid Pro).

Als je dat niet doet of als je op Alles is oké klikt, voltooien we de bestelling en geven we je betaling aan de verkoper vrij.
Morgen even afwachten, dat is de 2de dag. En als het er morgen niet is maak ik een melding.
  zondag 27 november 2022 @ 09:44:02 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_206837064
Het pakje is gisteren alsnog bezorgd.
pi_206843630
Ik heb hier als koper een pakketje dat kwijt is. Melding gemaakt bij vinted. Hopelijk komt het toch nog.
pi_206843694
Sinds ik hier in het topic geleerd heb dat vinted-verkopers zich gedwongen voelen om *direct* het pakketje te versturen, doe ik vrijwel altijd even een berichtje, dat ze zich niet moeten haasten want dat verzending sowieso wel even duurt dus dagje later op de post maakt niks uit.
Heb ik nu twee bestellingen die maar niet op de post gaan :').
Nou ja, als ze echt té lang wachten wordt de verkoop wel geannuleerd, maar ik hoop dat ze het beide toch nog net op tijd verzenden,
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206844015
Ik had iets verkocht en dat ligt al sinds dinsdag ergens in een pakketautomaat bij een Lidl maar het is nog niet opgehaald.
pi_206844034
Het duurt bij mij soms ook wel een week eer ik tijd heb om het op te halen :P
pi_206845455
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 17:47 schreef Aure het volgende:
Het duurt bij mij soms ook wel een week eer ik tijd heb om het op te halen :P
Oh echt?
Ik heb dat nog niet eerder gehad. Ik vind het best vervelend.
  zondag 27 november 2022 @ 19:30:18 #27
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_206845570
Ik stuur dan vaak na een dag of 3 een berichtje dat het pakket op het afhaalpunt ligt. Soms is Vinted veel later met de melding, en heeft de koper het echt nog niet door.
pi_206848865
Ik heb 10 (?) dagen om het op te halen en soms is het leven gewoon druk, dus ja dan duurt het ff :P ik heb overigens nog nooit gehad dat een koper er een berichtje om stuurde, dus zo erg is het kennelijk niet :P
  zondag 27 november 2022 @ 21:57:50 #29
208890 June.
Seriously?
pi_206849110
Als ik het pas na 3 dagen of meer ophaal stuur ik altijd wel even een berichtje eigenlijk.. Zou ik als verkoper ook fijn vinden.
Shine bright like a diamond.
pi_206849184
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:23 schreef lily het volgende:

[..]
Oh echt?
Ik heb dat nog niet eerder gehad. Ik vind het best vervelend.
Waarom dan?
Je weet nooit hoe lang je pakket er over doet met sommige verzenders. Ik sta niet altijd paraat om meteen een pakketje op te halen, vooral niet doordeweeks.

Verkopers die niet communiceren en pas op de laatste dag verzenden vind ik irritanter. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_206849442
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 22:01 schreef arvensis het volgende:

[..]
Waarom dan?
Je weet nooit hoe lang je pakket er over doet met sommige verzenders. Ik sta niet altijd paraat om meteen een pakketje op te halen, vooral niet doordeweeks.

Verkopers die niet communiceren en pas op de laatste dag verzenden vind ik irritanter. :+
Omdat ik niet weet of het nu wel opgehaald wordt? Het ligt er al 6 dagen. Ik krijg geen reactie verder.
pi_206852662
Ik ben er denk ik heel makkelijk in, er staat gewoon een x aantal dagen voor de verkoper om het op de post te doen en een x aantal dagen voor de koper om het op te halen en binnen die tijd vind ik het allemaal prima :P

Maar als iemand mij een berichtje stuurt dat het er ligt ofzo dan antwoord ik wel altijd even hoor. Maar dat gebeurt dus eigenlijk bijna nooit, dat ze iets sturen. Ik moet nu ook nog een pakketje ophalen, dag 4 inmiddels :+
pi_206852753
Ik vind het ook nog wel een verschil of het om een pakketje van 2 euro gaat of een wat duurder item.
pi_206864966
Ik kies juist vaak voor Mondial en Homerr omdat je het pakket iets langer kunt laten liggen. Soms heb je net opgehaald en wordt er daarna nog wat gebracht. Dan kan het er best een weekje liggen voordat het opgehaald wordt.

Als de verkoper iets stuurt dan laat ik meestal wel weten wanneer ik het ga halen maar meestal is het prima.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_206981388
Ik upload net in het volste goede vertrouwen een originele trui van een vrij prijzig merk (in augustus nog gekocht bij een toonaangevende nederlandse winkelketen). Close up foto van het merkembleem en het binnenlabel.

Kreeg na 4 minuten een vinted-pushmelding en dacht : dat begint goed. Is het een melding van vinted dat ze ''hebben geoordeeld'' dat mijn kledingstuk een namaakartikel is en dat het een wettelijk misdrijf is om namaakartikelen te verkopen.

Ligt het nou aan mij of is dit vrij bizar? Je wordt doodleuk even beschuldigd van het plegen van een misdrijf. Niet eens woorden als ''mogelijk'' of ''wij hebben aanwijzingen dat je kledingstuk mogelijk nep is'' of ''wij hebben niet genoeg informatie / foto's om de echtheid te kunnen verifieren''. Nee : je kledingstuk is nep, en je pleegt een wettelijk misdrijf.
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 13:30:47 #36
382129 crew  Donna
pi_206981411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:27 schreef DesertGlory het volgende:
Ik upload net in het volste goede vertrouwen een originele trui van een vrij prijzig merk (in augustus nog gekocht bij een toonaangevende nederlandse winkelketen). Close up foto van het merkembleem en het binnenlabel.

Kreeg na 4 minuten een vinted-pushmelding en dacht : dat begint goed. Is het een melding van vinted dat ze ''hebben geoordeeld'' dat mijn kledingstuk een namaakartikel is en dat het een wettelijk misdrijf is om namaakartikelen te verkopen.

Ligt het nou aan mij of is dit vrij bizar? Je wordt doodleuk even beschuldigd van het plegen van een misdrijf. Niet eens woorden als ''mogelijk'' of ''wij hebben aanwijzingen dat je kledingstuk mogelijk nep is'' of ''wij hebben niet genoeg informatie / foto's om de echtheid te kunnen verifieren''. Nee : je kledingstuk is nep, en je pleegt een wettelijk misdrijf.
Ze hebben ze mij bij de verkoop van 2 Yankee Candle kaarsen beticht dat het zakelijk was en dat ik als de wiedeweerga andere dingen moest uploaden omdat ze anders mijn account zouden sluiten. Heb zelfs bonnetjes laten zien van de aankoop en dat ik er gewoon vanaf wil, maar nee, ze houden het erop zat het riekt naar zakelijke verkoop. Om te janken.
Ik had ook niks anders te verkopen dus was echt bang dat ze me zouden sluiten, maar uiteindelijk is het meegevallen.
pi_206981447
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze hebben ze mij bij de verkoop van 2 Yankee Candle kaarsen beticht dat het zakelijk was en dat ik als de wiedeweerga andere dingen moest uploaden omdat ze anders mijn account zouden sluiten. Heb zelfs bonnetjes laten zien van de aankoop en dat ik er gewoon vanaf wil, maar nee, ze houden het erop zat het riekt naar zakelijke verkoop. Om te janken.
Ik had ook niks anders te verkopen dus was echt bang dat ze me zouden sluiten, maar uiteindelijk is het meegevallen.
Mijn hemel, wat is dat voor een gaar bedrijf. Dat soort berichten kun je toch niet zonder meer sturen aan klanten als professioneel bedrijf. Ik bedoel ik snap echt wel dat er algoritmes/bots draaien op advertenties, maar ik zou ze toch echt adviseren om mensen niet direct te gaan bedreigen in hun (gestandaardiseerde) terugkoppeling. Volgens mij is wat vinted zelf doet nog eerder strafbaar.
pi_206982722
Is het nieuw, of verzend ik gewoon voor het eerst met PostNL, dat je daarvoor eerst zelf het verzendlabel moet kopen? Echt veel omslachtiger ook met invullen in de app. Ik vind Vinted juist zo'n fijne app omdat het ook qua verzenden zo makkelijk is.
  woensdag 7 december 2022 @ 16:00:39 #39
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_206983278
Dat is altijd al zo met post.nl. Dat is ook exact de reden dat ik in mijn profiel heb staan dat ik niet met post.nl verzend (kan helaas niet uitgezet worden).
pi_206983341
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:00 schreef mousemicky het volgende:
Dat is altijd al zo met post.nl. Dat is ook exact de reden dat ik in mijn profiel heb staan dat ik niet met post.nl verzend (kan helaas niet uitgezet worden).
Dit. Dit is ook de reden waarom ik niks meer met marktplaats doe.
  donderdag 8 december 2022 @ 18:38:37 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_206997013
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Ik heb iets gekocht, was afgeleverd bij het pakketpunt en gisteravond kreeg ik opeens een melding dat het is opgehaald terwijl ik nog niet in de gelegenheid ben geweest om het op te halen.

Heb in ieder geval gelijk contact gezocht met Vinted en wil morgen of overmorgen als ik tijd heb sowieso even naar het pakketpunt gaan om dubbel te checken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_207183020
Van de week heb ik 30 km heen 30 km terug gereden naar een dorp in Noord-Holland om 3 pakketjes op te halen. Eenmaal daar mocht ik zelf de stapel doorzoeken om mijn pakketje en van mijn vriendin mee te nemen.
Zei de eigenaar doodleuk dat morgen het hele zooitje gaat naar een punt vlakbij mijn huis.


Achja ik heb mijn mooie pantalon ontvangen en ben er heel blij mee 😍.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:48:41 #43
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_207190512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:38 schreef LPFAN het volgende:
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Ik heb iets gekocht, was afgeleverd bij het pakketpunt en gisteravond kreeg ik opeens een melding dat het is opgehaald terwijl ik nog niet in de gelegenheid ben geweest om het op te halen.

Heb in ieder geval gelijk contact gezocht met Vinted en wil morgen of overmorgen als ik tijd heb sowieso even naar het pakketpunt gaan om dubbel te checken.
Pakket is vermist en heb mijn geld teruggekregen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_207215913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:34 schreef DesertGlory het volgende:

[..]
Mijn hemel, wat is dat voor een gaar bedrijf. Dat soort berichten kun je toch niet zonder meer sturen aan klanten als professioneel bedrijf. Ik bedoel ik snap echt wel dat er algoritmes/bots draaien op advertenties, maar ik zou ze toch echt adviseren om mensen niet direct te gaan bedreigen in hun (gestandaardiseerde) terugkoppeling. Volgens mij is wat vinted zelf doet nog eerder strafbaar.
Als je tegen hun regeltjes bots krijg je het niet meer geregeld.
- ik verkoop een jas met een bontkraag. Maar zet erbij dat het om kunstbont ging. Onmiddellijke melding dat ik dat moest bewijzen
pi_207216048
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:38 schreef LPFAN het volgende:
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Ik heb iets gekocht, was afgeleverd bij het pakketpunt en gisteravond kreeg ik opeens een melding dat het is opgehaald terwijl ik nog niet in de gelegenheid ben geweest om het op te halen.

Heb in ieder geval gelijk contact gezocht met Vinted en wil morgen of overmorgen als ik tijd heb sowieso even naar het pakketpunt gaan om dubbel te checken.
Ik heb inmiddels wel al 2x het omgekeerde gehad: de koper zou het hebben opgehaald maar vervolgens kreeg ik mijn pakket terug.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 25 december 2022 @ 12:29:00 #46
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_207224741
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:11 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels wel al 2x het omgekeerde gehad: de koper zou het hebben opgehaald maar vervolgens kreeg ik mijn pakket terug.
Bijzonder!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_207226900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit. Dit is ook de reden waarom ik niks meer met marktplaats doe.
Oh, maar op Marktplaats vind ik het juist wel fijn met PostNL. Daar koopt de koper gewoon het label en hoef ik alleen maar te printen.
pi_207287970
Weet iemand hoe lang je de tijd hebt om een geaccepteerd bod te betalen? Een koper heeft een bod op één van mijn artikelen uitgebracht en ik heb geaccepteerd. Nu moet ik dus wachten op de betaling, maar die komt maar niet. En eerlijk gezegd denk ik niet dat die nog gaat komen ook, want twee dagen na acceptatie heeft ze het artikel doodleuk aan haar favorieten toegevoegd, maar niet betaald. Is best een prijzig artikel, waarop ze van mij aardig wat korting heeft gekregen, maar heb nu dus het gevoel dat ze gewoon aan het testen is voor hoeveel ik het weg doe en het misschien ooit later eens wil kopen ofzo. Zie nergens dat ik het bod kan annuleren? Heb geen zin in iemand die besluit twee maanden later het artikel voor de overeengekomen prijs te kopen. Ik kan het artikel natuurlijk verwijderen en weer opnieuw toevoegen om het bod te verwijderen, maar dan zijn de andere mensen die hem nu favoriet hebben hem ook kwijt dus. Wat zouden jullie doen? Vind het nogal asociaal om te bieden en dan niet te kopen en al helemaal zonder enige vorm van communicatie.
pi_207288436
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:08 schreef Polenbatser het volgende:
Weet iemand hoe lang je de tijd hebt om een geaccepteerd bod te betalen? Een koper heeft een bod op één van mijn artikelen uitgebracht en ik heb geaccepteerd. Nu moet ik dus wachten op de betaling, maar die komt maar niet. En eerlijk gezegd denk ik niet dat die nog gaat komen ook, want twee dagen na acceptatie heeft ze het artikel doodleuk aan haar favorieten toegevoegd, maar niet betaald. Is best een prijzig artikel, waarop ze van mij aardig wat korting heeft gekregen, maar heb nu dus het gevoel dat ze gewoon aan het testen is voor hoeveel ik het weg doe en het misschien ooit later eens wil kopen ofzo. Zie nergens dat ik het bod kan annuleren? Heb geen zin in iemand die besluit twee maanden later het artikel voor de overeengekomen prijs te kopen. Ik kan het artikel natuurlijk verwijderen en weer opnieuw toevoegen om het bod te verwijderen, maar dan zijn de andere mensen die hem nu favoriet hebben hem ook kwijt dus. Wat zouden jullie doen? Vind het nogal asociaal om te bieden en dan niet te kopen en al helemaal zonder enige vorm van communicatie.
Volgens mij oneindig. Maar als het goed is, kun je de acceptatie ook weer intrekken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_207288688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:27 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Volgens mij oneindig. Maar als het goed is, kun je de acceptatie ook weer intrekken.
Hmmm, heb dat nog niet gevonden. Las op het forum dat het zou moeten staan onder de i rechtsboven in het gesprek, maar daar staat niks. Bovendien krijg je dan een automatische negatieve recensie, omdat je hebt geannuleerd. Zijn threads van 2 jaar terug ofzo, dus misschien inmiddels veranderd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')