Ik heb de afgelopen week 3 interieur items verkocht. 2 daarvan heb ik 'geboost' en had alles binnen 2 dagen verkocht. Verkoopprijzen lagen tussen de 15 en 40¤quote:Op maandag 30 januari 2023 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de interieur spullen sowieso wel een beetje lopen op Vinted. Het zou niet de eerste plek zijn waar ik zoiets zou zoeken.
Het ruimt lekker op zo bij jou. Ik heb mijn account sinds de verhuizing in vakantiemodus staan, over een paar weken maar eens kijken welke artikelen ik zo voor het grijpen heb en dan de rest op verborgen zetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:36 schreef Mubassie het volgende:
Artikel verkocht na een (kleine) prijsverlaging
Het is wel verleidelijk om met je verdiende geld zelf weer te gaan kopen ☺️quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het ruimt lekker op zo bij jou. Ik heb mijn account sinds de verhuizing in vakantiemodus staan, over een paar weken maar eens kijken welke artikelen ik zo voor het grijpen heb en dan de rest op verborgen zetten.
Kleding kopen gaat goed hier. Nah, sinds de verhuizing 2 pakketjes, het valt mee.
Ik sta nog zo’n ¤300 in de plus, dus het kan op zich wel, maar er moet vooral wat spul het huis uitquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:39 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het is wel verleidelijk om met je verdiende geld zelf weer te gaan kopen ☺️
Nee hier niet. Ik kan dat gewoon zien.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:53 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen dat ik niet meer kan zien hoevaak het artikel door anderen is gefavoriet, hebben jullie dat ook? Alleen bij mijn eigen advertenties kan ik dit nog zien. Heel irritant want nu weet ik ook niet of ik snel moet toeslaan of niet .
Heb ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:53 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen dat ik niet meer kan zien hoevaak het artikel door anderen is gefavoriet, hebben jullie dat ook? Alleen bij mijn eigen advertenties kan ik dit nog zien. Heel irritant want nu weet ik ook niet of ik snel moet toeslaan of niet .
Ik koop zelden via Vinted, voornamelijk alleen verkopen. Ik heb een keer een briefje erbij gehad en dat briefje is linea recta de papierbak ingegaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Doe ik nooit. Af en toe een briefje, dat vind ik zelf ook wel leuk om te ontvangen.
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik koop zelden via Vinted, voornamelijk alleen verkopen. Ik heb een keer een briefje erbij gehad en dat briefje is linea recta de papierbak ingegaan.
Nou dit. Ik had laatst dus een voetbalpak voor m’n zoon in een vuilniszak. En hij wilde al de schaar erin zetten, en ik zei al, doe maar voorzichtig anders knip je zo in het kledingstukquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ongevraagd ‘troep’ erbij hoef ik niet, kaartje of briefje hoeft voor mij ook niet. Gewoon stevig inpakken, zonder kattenharen erop en het liefst zonder rookgeur of de geur van perzikwasverzachter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik dan maar een keer ongevraagd in een vinted pakket doen?![]()
![]()
![]()
Nou dit. Ik ben je prullenbak niet. Maar even erg als mensen die het speciaal kopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:56 schreef sigme het volgende:
Wat ik wel 'cadeau' heb gekregen
- zakje haribo
- bonbons
- zakje gedroogde knoflook ()
- theezakjes
- oorbellen
- sjaal
- kaartjes
Die sjaal draag ik dagelijks, de thee was best lekker, de rest gaat rechtstreeks de prullenbak in. En ik ben niet blij met ongevraagde meuk die niet op mijn verzoek toch van plastic is gemaakt door onderbetaalde chineesjes en de halve wereld over gesleept is. Hou dat bij je, ik ben je vuilnisbak niet.
Hopen dat ze er 2 heeft. Biedt ze het voor dezelfde prijs aan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef Viv het volgende:
Ik heb nu zoiets raars!![]()
Leuk setje speelgoed van Little People gekocht (met eenhoorns!), en een dag later (het was nog niet verzonden) heeft de verkoper hetzelfde setje (met precies dezelfde foto's) opnieuw te koop gezet, voor dezelfde prijs.
![]()
Bij die nieuwe advertentie heb ik een berichtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik zo'n setje gisteren al gekocht heb van haar, met de vraag of ze misschien twee dezelfde had. Dat bericht heeft ze wel gelezen, maar niet beantwoord.
En nu heeft de nieuwe advertentie al drie hartjes.Ga weg, het is voor mij!
Ja, gelukkig wel voor dezelfde prijs. Anders zou ik denken dat ze spijt heeft van de verkoop, en er alsnog meer voor wil hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hopen dat ze er 2 heeft. Biedt ze het voor dezelfde prijs aan?
Oh wowquote:Ik weet inmiddels dat hartjes niet alles zegt. Ik ben lid geworden van een Facebook groep. En daar doen ze booster games. Dus je dropt de link van je vinted shop. En mensen gaan dan hartjes geven op jouw producten. Met als doel dat jij dan hartjes teruggeeft op de producten van degene die jou de hartjes gaf.
Dus iemand kan goed 10 hartjes hebben. Maar dat wil niet zeggen dat er 10 mensen dat werkelijk geīnteresseerd zijn. Het idee erachter is dat jouw advertentie daardoor vaker bekeken lijkt. En hoger komt in de zoekresultaten.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:58 schreef ZarB het volgende:
Ik klik alleen op het hartje als ik denk "oh deze moet ik ff onthouden want die verkoper heeft sowieso wel leuke kleding op dit moment". En na een paar dagen denk ik "neh laat maar". Ik gebruik de hartjes dus als bladwijzer. Verder let ik er echt niet op hoeveel hartjes er al zijn ofzo.
Waarschijnlijk is dit ook zoiets, maar dan zonder dat berichtje. Kreeg zojuist dit (vertaald uit het Pools):quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:36 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb 3 dezelfde sets met spiegels verkocht op Vinted. Als de ene werd verkocht stuurde ik een berichtje naar de koper dat de advertentie opnieuw geplaatst werd omdat ik meerdere sets had. Vond ik wel zo netjes, want waren idd ook dezelfde foto's.
quote:Of course. Shipments will be made today or tomorrow at the latest. Regards 😀
Ik heb 3 weken moeten wachten op mijn pakketje via Homerr, sindsdien ga ik liever nog 3km verder weg afhalen dan dat ik het via Homerr laat bezorgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:45 schreef Mariposas het volgende:
Hoe zijn de recente ervaringen met Homerr?
Tegenwoordig staat Homerr standaard ingesteld, kun je niet meer uitschakelen. Balen, want ik was 1,5 jaar geleden vanwege alle ellende meelt Homerr gestopt. Dus ik twijfel nu of ik specifiek in al m’n advertenties moet vermelden dat ik niet met Homerr verzend. Maar dat leest de helft natuurlijk nooit.
Nou, hier precies hetzelfde. Ik snap daar ook niks van.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:54 schreef Donna het volgende:
Wat is het toch dat mensen bundels aanvragen en biedingen doen en vervolgens niks kopen. Ben het hele weekend al bezig op Vinted, super veel biedingen en bundels geaccepteerd en dan hoor je vervolgens niks weer.
Dat soort dingen zie ik wel vaker op Vinted. Ook bijvoorbeeld een kledingstuk aanbieden voor een prijs die overeenkomt met de prijs in de uitverkoop in de winkel. Terwijl er nog 3 identieke kledingstukken opstaan voor een fractie van dat bedrag.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op Vinted een boek gezien die ik graag wil hebben. Ze wilde er 12 euro voor, en als ik dan de verzendkosten en alles erbij optelde was ik bij haar duurder uit dan als ik hem in de winkel nieuw koop (14,99). Dus ik dacht, ik ga eens vragen of er af te dingen valt, maar nope. Ze wilde niet afwijken van haar prijs. Naja, prima. Haal ik 'm wel nieuw in de Bruna.
Bedoel je nu, als in zondagavond. Of algemeen?quote:Op zondag 26 maart 2023 21:10 schreef June. het volgende:
Ik kan ineens alleen maar Homerrr selecteren met Vinted. Nog meer die dat hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |