Ik vind het een heel goed onderwerp van deze onvolprezen TS. Ik stem ervoor dat het topic open blijft.quote:
Het is gezegd door Homijn,quote:Op donderdag 17 november 2022 14:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goed onderwerp van deze onvolprezen TS. Ik stem ervoor dat het topic open blijft.
Deze neem ik als signaturequote:Op donderdag 17 november 2022 14:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het is gezegd door Homijn,
Dus het zal wel zo zijn.
Daar komt een topic in ONZ maar zelden aanquote:Op donderdag 17 november 2022 15:30 schreef BIGGI het volgende:
Nog een stuk of 280/290 posts en het topic gaat sowieso dicht
Ja, een beetje postcount is altijd welkom sinds een bepaald spel er niet meer is. Bolk.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:50 schreef BIGGI het volgende:
das ook zo ! maar we kunnen het wel proberen
dus jij houdt van likken?quote:
Disruptiefquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:42 schreef Homijn het volgende:
+1 voor het sticky zetten van dit pareltje
Slapen is voor Mietjesquote:
Preciesquote:
iddquote:Op zaterdag 19 november 2022 00:55 schreef yvonne het volgende:
Nou! Vroeger gingen we de nacht door, was keigezellig snachts
Ja, is dit de nachtbagger?quote:Op zaterdag 19 november 2022 00:55 schreef yvonne het volgende:
Nou! Vroeger gingen we de nacht door, was keigezellig snachts
quote:
Perenijsjequote:
Gaat hard dit topique ,misschien kunnen we nog wel wat leven in ONZ blazen.quote:Op zondag 20 november 2022 00:07 schreef yvonne het volgende:
Dit is echt een succestopic @:maanvis
Ouwe reus.
Topique is zelfs sticky.quote:Op zondag 20 november 2022 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gaat hard dit topique ,misschien kunnen we nog wel wat leven in ONZ blazen.
heeft Iteejer de downtime nog overleefd? GC / [Aankondiging downtime] op 19 november 2022
Lekker Likkenquote:
quote:
Gewoon geven brüürquote:
Hot Shitquote:
die shirts zijn nu collectors itemsquote:
Had jij ereen??quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die shirts zijn nu collectors items
nee ik heb de beige met een bruine streep, die je op de FOK! camping in Utrecht kreegquote:
Ja, was het logo raar gepositioneerd. Heb ik nog.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee ik heb de beige met een bruine streep, die je op de FOK! camping in Utrecht kreeg
ja en die hot shit was met felle kleuren ofzoquote:Op donderdag 1 december 2022 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, was het logo raar gepositioneerd. Heb ik nog.
Ik woon in Dordrechtquote:Op zondag 4 december 2022 12:21 schreef NaarMensje het volgende:
Ik ga wat kaasbroodjes in de oven doen en een champignonnensoepje opwarmen.
Welneequote:
wiequote:
Je moeder was een hamster!quote:Op maandag 19 december 2022 19:20 schreef Joppiesaus. het volgende:
Je vader is een homo en je moeder heeft een knoppentelefoon
quote:
Eigenlijk was dit topique verboden voor roze usersquote:Op donderdag 22 december 2022 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet hier gewoon gepost hebben.
okquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:53 schreef YStec het volgende:
Hé, ik knipper ook met mijn rechteroog. Cool. Levensechte smiley.
*knipoog*quote:
Geen probleem je mag er zijn en bent welkom in dit topique!!quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:56 schreef Speedfight het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Bedankt voor deze uitnodiging, heer Maanvis.
Bwoh wel een gemis dat ik dit toen al heb opgemaakt... heb hier nu best zin in.quote:Op zondag 4 december 2022 12:21 schreef NaarMensje het volgende:
Ik ga wat kaasbroodjes in de oven doen en een champignonnensoepje opwarmen.
Ik weiger te reagerenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:52 schreef Maanvis het volgende:
Hoezee
@:freshfruit
@:hemarookworst
@:speedfight
@:pharkus
@:emmerdeur
@:paul
@:swj
@:yvonne
Reageren gaarne anders komt dit topique niet vol
Mooie UI man! Zie t nu pasquote:
Wat fijn!quote:
Post dan gewoon door manquote:
Hoeveel had je daarop ingezet?quote:
Nog maar 118 posts tot ik de lapo zetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goede vraag moet je niet verpesten met een antwoord.
Het werd een bonensoep ipv bospaddestoelen. Viel absoluut niet tegen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
Vandaag staat op het programma 2 pistoletjes met Franse kaas en een bospaddestoelensoepje
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
Vandaag staat op het programma 2 pistoletjes met Franse kaas en een bospaddestoelensoepje
Daar is een topic voorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:29 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
[..]
Het werd een bonensoep ipv bospaddestoelen. Viel absoluut niet tegen.
Het laatste bericht was..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:43 schreef SwJ het volgende:
In de avond.
Als ik oo mn vakantieadres ben aangekomen.
Dit is niet ONZ Feedback....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat de fuck was er aan de hand dat dit
[..]
Het laatste bericht was..
Ja maar ik was zat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is niet ONZ Feedback....
Maar ik heb de laatste 2 topics meegelezen.
Kan natuurlijk niet zeggen waarom het dan gaat.
Mickytjuhhhhhquote:
Ah oke.quote:
Oh, hier wilde Maanvis om wedden dusquote:
Had vandaag een maissoepje en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Wil eigelijk eens zelf een Mexicaanse maissoep gaan maken als ik tijd en zin heb om mijn keuken te fatsoeneren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Daar is een topic voor![]()
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #568 Breezer ananas
Helleu.quote:
je had laatst toch al wat gevraagd? Hoe staat het daarmee dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nog 3 weken vakantie van de 6, help me aan een hobby
Ja, goed alleen voel ik me voor het eerst een schooljongen want dit is allemaal best nieuw voor mequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
je had laatst toch al wat gevraagd? Hoe staat het daarmee dan?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, goed alleen voel ik me voor het eerst een schooljongen want dit is allemaal best nieuw voor meMaar wel tof om het te ondergaan, had ik niet verwacht de dimensies die het geeft
![]()
Thanks!
Doe maar weer een andere UI schat. Ik raak er zelf al van in de war en misschien andere users ook die vooral naar de UI kijken en niet naar de username.quote:
hij is nog niet dicht!!!quote:
hoi!quote:
quote:
Waar wil je om wedden dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:29 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn er al gesprekken of er een deel twee komt?
Of gaat het zelfs een trilogy worden?
Meestal is het derde deel wel het minst, net zoals Back to the future 3.
Ja maar wacht eens jij smartie.quote:
Maar open jij dan een deel 2, blauwe?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja maar wacht eens jij smartie.
Dicht na post 301 tellen we niet mee.
Ik open een nieuwe, als ik laatste post hebquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar open jij dan een deel 2, blauwe?
Oh, omdat jij het over post 301 had (en dicht daarna), dacht ik dat jij na 301 verder zou postenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik open een nieuwe, als ik laatste post heb![]()
En alle smarties zijn gelijk, kleur doet er niet toe![]()
Bij M&M's zit er dan wel weer verschil in soorten, schande!
Begrijpelijk dat je er dan nog niet helemaal bij bent met het hoofdquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, omdat jij het over post 301 had (en dicht daarna), dacht ik dat jij na 301 verder zou posten
Maar.. nu snap ik wat je bedoelt
(het was een latertje vannacht)
Nopequote:Op zondag 27 oktober 2024 03:04 schreef Invisibli het volgende:
Oke ik lees dus iedere keer bij het laden van onzin deze topictitel.
Kortom wat moeten we doen om hem dicht te krijgen?
Kunnen we hem de vergaarbak in lullen?
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]Wij zullen doorgaan, wij zullen doorgaan...
![]()
"Foorrààlll doorrrgââehn" - Barrie Stevens
Vandaag waren het 2 pistoletjes met iets van schapenkaas en de thom kha kai van Cominex, ik heb weleens beter gehad. Nu even een sigaretje roken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik had vandaag een helder champignonensoepje van de Lidl en ik moet zeggen dat het me uitzonderlijk goed beviel.
Dit topique is een peuter!quote:
de watte?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
De N23nul zijn wel in elk geval gepasseerd![]()
FISSSAAAA
Oh maar die duurt toch nog even...?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
Wie zal de eer krijgen voor de laatste post?
de watquote:
Wat fijn ! Dat ze maar samen gelukkig mogen wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:52 schreef Invisibli het volgende:
Ergens in dit topic sprak ik over neushaar. Die is ondertussen op reis met een bilhaar.
Is dit nog steeds open?!
'T zijn vieze junkies en die hoeven wij per definitie niet serieus te nemen. Lekker simpel om mee om te gaan dusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom willen lullie mij dag en nacht taggen, rare verslaving
dankjewel maatjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
'T zijn vieze junkies en die hoeven wij per definitie niet serieus te nemen. Lekker simpel om mee om te gaan dus
Wijze woordenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
'T zijn vieze junkies en die hoeven wij per definitie niet serieus te nemen. Lekker simpel om mee om te gaan dus
Juist allesbehalve. Het zijn de woorden van kortzichtige en eenkennige partijen zonder ook maar enige belangstelling voor een ander.quote:
Ja nee preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Juist allesbehalve. Het zijn de woorden van kortzichtige en eenkennige partijen zonder ook maar enige belangstelling voor een ander.
Helaas wel ja, zie hem ook liever vandaag dan morgen verdwijnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Altijd weer die Jeroen he
Maak er anders een reeks vanquote:Op donderdag 17 november 2022 14:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goed onderwerp van deze onvolprezen TS. Ik stem ervoor dat het topic open blijft.
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag wel een goede dag voor een slotje.
Volgens mij nog niets gezien.quote:
Nou... nee....quote:Op maandag 12 mei 2025 13:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je naar mij op zoek was.
Ik ben veel leuker dan een slotje joh.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... nee....
Dat slotje wordt gezocht, toch?
Oh, dat weet ik dan nog niet?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben veel leuker dan een slotje joh.
Dan moeten we daar maar gauw eens verandering in gaan brengen!quote:
Moet dat?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan moeten we daar maar gauw eens verandering in gaan brengen!
Goed plan bij mij.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel eerst even een safety word afspreken.
Ga ik het nodig hebben denk je?quote:
En is dat je Rood, of je Oranje?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 06:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga ik het nodig hebben denk je?
Wel een beetje toegeeflijk zo, maar in dit geval moet het natuurlijk Mustang worden.
Dat soort ONZin mag hier toch?quote:
Oh ja, die gebruik je in het normale dagelijkse leven natuurlijk zeldenquote:
Ik verwacht ze tijdens sessies ook niet nodig te hebben hoor, maar het is fijn dat de mogelijkheid bestaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, die gebruik je in het normale dagelijkse leven natuurlijk zelden
Oh maar dan ken je mij nog niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik verwacht ze tijdens sessies ook niet nodig te hebben hoor, maar het is fijn dat de mogelijkheid bestaat.
Je weet de interesse wel aan te wakkeren in elk gevalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar dan ken je mij nog niet?
Al zal ik heus consent vragen hoor
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je weet de interesse wel aan te wakkeren in elk geval
Moet niet gekker wordenquote:
Rustig aan hè, makkerquote:
Excuses aanvaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |