Hoeveel had je daarop ingezet?quote:
Nog maar 118 posts tot ik de lapo zetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goede vraag moet je niet verpesten met een antwoord.
Het werd een bonensoep ipv bospaddestoelen. Viel absoluut niet tegen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
Vandaag staat op het programma 2 pistoletjes met Franse kaas en een bospaddestoelensoepje
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:30 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
Vandaag staat op het programma 2 pistoletjes met Franse kaas en een bospaddestoelensoepje
Daar is een topic voorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:29 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
[..]
Het werd een bonensoep ipv bospaddestoelen. Viel absoluut niet tegen.
Het laatste bericht was..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:43 schreef SwJ het volgende:
In de avond.
Als ik oo mn vakantieadres ben aangekomen.
Dit is niet ONZ Feedback....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat de fuck was er aan de hand dat dit
[..]
Het laatste bericht was..
Ja maar ik was zat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is niet ONZ Feedback....
Maar ik heb de laatste 2 topics meegelezen.
Kan natuurlijk niet zeggen waarom het dan gaat.
Mickytjuhhhhhquote:
Ah oke.quote:
Oh, hier wilde Maanvis om wedden dusquote:
Had vandaag een maissoepje en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Wil eigelijk eens zelf een Mexicaanse maissoep gaan maken als ik tijd en zin heb om mijn keuken te fatsoeneren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Daar is een topic voor![]()
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #568 Breezer ananas
Helleu.quote:
je had laatst toch al wat gevraagd? Hoe staat het daarmee dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nog 3 weken vakantie van de 6, help me aan een hobby
Ja, goed alleen voel ik me voor het eerst een schooljongen want dit is allemaal best nieuw voor mequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
je had laatst toch al wat gevraagd? Hoe staat het daarmee dan?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, goed alleen voel ik me voor het eerst een schooljongen want dit is allemaal best nieuw voor meMaar wel tof om het te ondergaan, had ik niet verwacht de dimensies die het geeft
![]()
Thanks!
Doe maar weer een andere UI schat. Ik raak er zelf al van in de war en misschien andere users ook die vooral naar de UI kijken en niet naar de username.quote:
hij is nog niet dicht!!!quote:
hoi!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |