ik hoorde het ook. Fascinerend persoon, de mate van arrogantie.. door het dak.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Wil je tot het einde blijven zitten
Jeff: Dat zit ik toch wel
Wint iemand een eliminatieproef dan wordt Jeff eruit gestemdquote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Wil je tot het einde blijven zitten
Jeff: Dat zit ik toch wel
Ik snap niet dat hij zo de ruimte krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoorde het ook. Fascinerend persoon, de mate van arrogantie.. door het dak.
Niet leuk neequote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben benieuwd of Kim dit echt wel oké vindt of dat ze stiekem gekwetst is.. Ze lacht het nu wel weg..
de andere bewoners horen dit niet. En dat zijn toch de mensen die hem eruit zouden kunnen werken.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef Seattle het volgende:
Jeff graaft zijn eigen graf en trekt Jap en Kim mee
Ik zou zijn eigengereide porum dan wel willen zienquote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wint iemand een eliminatieproef dan wordt Jeff eruit gestemd
Jappie is niet iemand die hem heel makkelijk zal tegensprekenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zo de ruimte krijgt.
Zo is ie de hele tijd al geweest dus ik denk dat zij het wel oké vindt anders dan wij in ieder gevalquote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben benieuwd of Kim dit echt wel oké vindt of dat ze stiekem gekwetst is.. Ze lacht het nu wel weg..
Ik vind niks fascinerend aan een naar ventje. Dat is gewoon een naar ventje.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoorde het ook. Fascinerend persoon, de mate van arrogantie.. door het dak.
Van die wijn gaat uitkomenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
de andere bewoners horen dit niet. En dat zijn toch de mensen die hem eruit zouden kunnen werken.
wij als kijkers hebben bij deze RLS niets te zeggen.
Dan weet ze het wel goed te verbergenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
Buiten heeft hij ook een fantastisch leven en een fantastische toekomst! Hij heeft dan ook zelf geregeld dat hij wordt weggestemd.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zijn eigengereide porum dan wel willen zien
Een of andere pipo die zegt dat je het programma moet verlaten daar zou ik niet mee kunnen omgaan denk ikquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zijn eigengereide porum dan wel willen zien
Ik vind menselijk gedrag fascinerend.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind er niks fascinerends aan een naar ventje. Dat is gewoon een naar ventje.
Hij kan ook geen zin uitspreken zonder te schelden.
Ik bedoelde vooral van de andere bewoners die nu beneden zittenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie is niet iemand die hem heel makkelijk zal tegenspreken
Ik heb wel het idee dat dit gedrag gegroeid is sinds hij manager isquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo is ie de hele tijd al geweest dus ik denk dat zij het wel oké vindt anders dan wij in ieder geval
ja wie weet vinden wij het absurd hoe hij doet en vindt zij het wel prima en zijn ze daarom echt een goede match?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet ze het wel goed te verbergen
Dit is hoe hij dan gaat reageren inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten heeft jij ook een fantastisch leven en een fantastische toekomst! Hij heeft dan ook zelf geregeld dat hij wordt weggestemd.
Toch laat hij zich ook niet kleineren door Jeff. Zondag was er ook even een momentje dat hij wel weerwoord gaf.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie is niet iemand die hem heel makkelijk zal tegenspreken
Je zou blijven zitten?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een of andere pipo die zegt dat je het programma moet verlaten daar zou ik niet mee kunnen omgaan denk ik
Die hebben er allemaal zwijgend begezeten toen hij tekeer ging tegen Martin.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral van de andere bewoners die nu beneden zitten
Wordt wel versterkt iddquote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat dit gedrag gegroeid is sinds hij manager is
Hij is idd echt het type om te zeggen: your loss.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit is hoe hij dan gaat reageren inderdaad
Ik vind Jeff zijn gedrag vooral tenenkrommend.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind menselijk gedrag fascinerend.
Je mag alles tegen hem zeggen maar zal dan zeggen 'dat mag jij vinden' waardoor je er geen klote mee opschietquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou het tof vinden als ze Jeff op een rustig moment eens aanspreekt op zijn manier van reageren en daarin grenzen stelt in hoe hij praat. Doet hij zelf immers ook de hele tijd "Zo praat je niet tegen mij maat!"
Ja toen in het washok, ging hij er wel echt tegenin. Nog toffer als hij Jeff even om de oren slaat met hoe hij tegen Kim praat.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Toch laat hij zich ook niet kleineren door Jeff. Zondag was er ook even een momentje dat hij wel weerwoord gaf.
1 keer in al die tijd. Jeff was er duidelijk niet van gediend.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja toen in het washok, ging hij er wel echt tegenin. Nog toffer als hij Jeff even om de oren slaat met hoe hij tegen Kim praat.
In principe zouden ze in staking kunnen gaan en gewoon helemaal niks meer uitvoerenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral van de andere bewoners die nu beneden zitten
Het één sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeff zijn gedrag vooral tenenkrommend.
is te erg vor wordenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeff zijn gedrag vooral tenenkrommend.
Berend zei eens dat ie zich dan gaat vastmaken aan de loods maar bij hem weet je dat het grootspraak is en/of een tv-momentquote:
Hij zei eerst dat hij tomaten had. Ze gaat nu een banaan ruilen voor tomaat et jasper.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik heb 100 tomaten he kim, zegt jeff
kim: ik heb niks met tomaten
Ik dacht net dat het klaar was maar nu begint hij weer. Hij zegt ook "Het lult maar" over Kim.quote:
Gaat ook niet gebeuren zoals je al aangeeft dusquote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die hebben er allemaal zwijgend begezeten toen hij tekeer ging tegen Martin.
Ik zie niet echt iemand opstaan om nu eens flink tegen hem te keer te gaan.
De manier waarop hij ook Babette de mond snoerde toen die vroeg naar het budget...Niet fraai
O hij is echt niet te pruimen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff tegen Kim: Nee jij weet alles beter
nou iddquote:Op woensdag 9 november 2022 22:38 schreef engine het volgende:
Hij zegt nog net niet dat ze haar bek moet houden.
Dat doen de meesten alquote:Op woensdag 9 november 2022 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In principe zouden ze in staking kunnen gaan en gewoon helemaal niks meer uitvoeren
BB had ooit ook zo'n iemand die niet weg wilde nadat hij weg gestemd wasquote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zei eens dat ie zich dan gaat vastmaken aan de loods maar bij hem weet je dat het grootspraak is en/of een tv-moment
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
die fles cola voor erik hebben ze een uur geleden al besproken
ze vallen in herhaling
ik ook. Trusten!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:40 schreef Seattle het volgende:
Het lult maar zegt ie. Sjonge.
Mensen, ik ga slapen. Ik hoop dat Kim D lekker in haar eigen bedje slaapt vannacht
Dat kwarreltje slaat Jeff nog eens op z'n bekquote:Op woensdag 9 november 2022 22:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
als ik kim was zou ik het kwarreltje warm houden
Het lult maar door, ik praat tegen een muur" eigenlijk wel van hetzelfde kaliber.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:38 schreef engine het volgende:
Hij zegt nog net niet dat ze haar bek moet houden.
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
KimD moet straks gewoon bij 'flikker Rupi' gaan liggen als tegenreactie
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:40 schreef Angel79 het volgende:
Kim dat is omkopen,zodat er geen gezeik komt over hun shag en wijn
zou ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 9 november 2022 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat kwarreltje slaat Jeff nog eens op z'n bek
Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo is m'n bericht aangepast terwijl het een quote was?
Jeff. Dat is wel een quote.quote:
Walgelijke opmerking ook weer van hem, als het een quote is pas ik het weer aan.quote:
ja iddquote:Op woensdag 9 november 2022 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
Die heftigheid waarmee die 2 mannen haar ook aanvallen..
Als ik het zelf zou zeggen dan zou ik me schamenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking ook weer van hem, als het een quote is pas ik het weer aan.
het was volgens mij iets wat Jeff zelf had gezegd?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking ook weer van hem, als het een quote is pas ik het weer aan.
Dat wist ik niet, dus ik was wat voorbarig, maar weer terug gezetquote:Op woensdag 9 november 2022 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het was volgens mij iets wat Jeff zelf had gezegd?
ik denk dat het nog wel een staartje heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Kim Wendy in vertrouwen neemt en alles over Jeff vertelt, zodat ze zich kan uiten. En hem daarna de cold shoulder geeft. Blegh.
Maar nu zie ik haar vragen of ze zo kunnen roken, zij en Jeff. Dus ik snap er niks meer van. Kom Kim, even wat respect vragen
Ze gaan nu gezellig roken. Ik heb het idee dat Jeff alleen kan inbinden als zij heel zacht en emotioneel reageert; Op huilende vrouwen reageert hij begripvoller. Op tegenspraak gaat hij standaard in het verweer.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel een staartje heeft
Jeffrey is ontzettend verliefd dus KimD kan hem daarop pakken maar een discussie zal ze nooit überhaupt kunnen winnen zoquote:Op woensdag 9 november 2022 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze gaan nu gezellig roken. Ik heb het idee dat Jeff alleen kan inbinden als zij heel zacht en emotioneel reageert; Op huilende vrouwen reageert hij begripvoller. Op tegenspraak gaat hij standaard in het verweer.
Dat zeg ik al weken 😡quote:Op woensdag 9 november 2022 22:54 schreef Kakadylo het volgende:
Snap wel dat een heleboel Jeffrey eruit willen hebben want doet leuk tegen je maar ondertussen denkt ie poep over je
Het rare is dat hij alleen maar aan 'winst' denkt maar het zijn van een stelletje en zulk machogedrag staan daar haaks opquote:Op woensdag 9 november 2022 22:57 schreef mnesymne het volgende:
Heel veel mensen zijn ook boos over hoe hij nu geld uitgeeft. Genoeg reden om hem eruit te gooien zodra het kan
nou, wat is Jeff ontzettend verliefd....quote:Op woensdag 9 november 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey is ontzettend verliefd dus KimD kan hem daarop pakken maar een discussie zal ze nooit überhaupt kunnen winnen zo
Toch is hij het echt welquote:Op woensdag 9 november 2022 23:00 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, wat is Jeff ontzettend verliefd....
dat blijkt echt overal uit.....
dat bedoel ik ook, uit de discussie, in de emotie.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey is ontzettend verliefd dus KimD kan hem daarop pakken maar een discussie zal ze nooit überhaupt kunnen winnen zo
Lowie van Gaal?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
De enige waar Jeff naar zou luisteren heet Lowie
Van Gaal?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
huh?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
Het antwoord staat er tochquote:Op woensdag 9 november 2022 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon even antwoord.
Dan kun je het zelf toch al invullen? Op wie zou ik anders moeten doelen?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee? Ik zie niks van jou, alleen vragen van anderen
Dude. Die man heet Louis en ik zie niet waarom Jeff naar hem zou luisteren. Maar prima als jij een Jeffje doet, doe ik een Kimmetje: Laat maaaaaarquote:Op woensdag 9 november 2022 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kun je het zelf toch al invullen? Op wie zou ik anders moeten doelen?
Thanks 🙏quote:Op woensdag 9 november 2022 23:17 schreef engine het volgende:
@:dutchrealitytv ze kaarten
[ afbeelding ]
Alweerquote:Op woensdag 9 november 2022 23:17 schreef engine het volgende:
@:dutchrealitytv ze kaarten
[ afbeelding ]
Immuunquote:Op woensdag 9 november 2022 22:57 schreef mnesymne het volgende:
Heel veel mensen zijn ook boos over hoe hij nu geld uitgeeft. Genoeg reden om hem eruit te gooien zodra het kan
Jasper of Erik?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
Ik vind hem redelijk transparant wel ....
quote:
Na vanavond gaan daar de vonken vanaf vliegenquote:Op woensdag 9 november 2022 23:31 schreef freaky40 het volgende:
Jeff duikt nog maar weer eens op Kim.
Serieus joh ja?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff in bed met Kim gewoon doodleuk vragen: lekker dagje gehad?
whut??
spijkers poepen op een roestige tafel?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Na vanavond gaan daar de vonken vanaf vliegen
Knipquote:
De leuke, lieve en stabiele mannen gaan niet een jaar in die loods zittenquote:Op woensdag 9 november 2022 23:36 schreef HappyCharly het volgende:
Mijn vertrouwen in fatsoenlijke mannen daalt met de minuut. Waarom zijn ze daar allemaal arrogante eikels of watjes? Niet gewoon leuk lief en stabiel. Bijzonder.
vrijdag weer ? Of zal ie ook gaan?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds GJ met Alicia omgaat is ie niet meer te herkennen
oke daar heb je een puntquote:Op woensdag 9 november 2022 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De leuke, lieve en stabiele mannen gaan niet een jaar in die loods zitten
Laat eerst Alicia maar eens gaan want die geloof ik niet op haar woordquote:
En wat betekent dat?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:40 schreef mnesymne het volgende:
Btw, moeten ze hier ook een duimpje omhoog doen naar regie? of is dat alweer afgeschaft ?
Er waren nogal wat offtopic posts, vandaar mijn verwijzing naar de sc.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waarom niet hier dan?
Als ik een cap maak van breiende dames kan dat gewoon hier want ze zijn NU aan het breien.
Net zoals die 2 TOEN aan het kaarten waren.
Dan bij deze mijn excuses,quote:Op woensdag 9 november 2022 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er waren nogal wat offtopic posts, vandaar mijn verwijzing naar de sc.
Ik heb niets gezegd over caps.
oh joh. In deze tijden van #metoo is dat wel een goed idee. Febo lezen jullie mee?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:42 schreef mnesymne het volgende:
Dat was iets van BB, zodat er niets tegen de zin van iemand gedaan kon worden. 2 duimpjes omhoog geeft aan dat beide partijen het eens zijn over wat er gaat gebeuren
No problemoquote:Op woensdag 9 november 2022 23:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dan bij deze mijn excuses,
Ik dacht echt dat het over een cap ging.
Ik zal mijn berichten aanpassen.
Ik kan mijn gequote berichten niet verwijderen...heb ik weer natuurlijk. So sorryquote:
Denk dat ie blij is dat hij deze gemist heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd hoe kwarrel naar deze streams kijkt en vooral ziet hoe Jeff tegen Kim praat en zij voor hem kiest.
Is geen probleem hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kan mijn gequote berichten niet verwijderen...heb ik weer natuurlijk. So sorry
Wil je dat ik het weghaal of is het goed zo?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kan mijn gequote berichten niet verwijderen...heb ik weer natuurlijk. So sorry
Ja misschien ook wel..quote:Op woensdag 9 november 2022 23:47 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Denk dat ie blij is dat hij deze gemist heeft
De kwarrel van Kim zou vuurwerk afsteken als hun relatie voorbij was iirc. Met de laatste beelden, denk ik dat die relatie wel voorbij isquote:
Kan jij dat? Als het gaat, heel graag.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil je dat ik het weghaal of is het goed zo?
okequote:Op woensdag 9 november 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
geen vuurwerk. ze kijken naar de volle maan
KimD hinkt nog steeds wel op twee gedachten want ze heeft het er wel nog over maar ja ze is nu in die loodsquote:Op woensdag 9 november 2022 23:47 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Denk dat ie blij is dat hij deze gemist heeft
Volgens mij is ie gewoon verder met zn leven gegaan ...quote:Op woensdag 9 november 2022 23:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
De kwarrel van Kim zou vuurwerk afsteken als hun relatie voorbij was iirc. Met de laatste beelden, denk ik dat die relatie wel voorbij is
donequote:Op woensdag 9 november 2022 23:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kan jij dat? Als het gaat, heel graag.
Gaan ze dat zo doen of is het morgen ontbijt op bed ?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
done
Ontopic; bijna tijd voor het zingen voor Mexx
Dat vuurwerk afsteken zou sowieso egoïstisch zijn want wat wil je er buiten jezelf mee bereiken...quote:Op woensdag 9 november 2022 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gewoon verder met zn leven gegaan ...
zometeenquote:Op woensdag 9 november 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan ze dat zo doen of is het morgen ontbijt op bed ?
Tweede.quote:
ik heb het gemistquote:Op woensdag 9 november 2022 23:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
Over wie had mirthe het nou? Ik herhaal mijn vraag maar wil het weten. Wie maakte lullige grapjes ?
Wat ik hoorde/opving: GJ kwam aan haar vragen of alles goed was.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
Over wie had mirthe het nou? Ik herhaal mijn vraag maar wil het weten. Wie maakte lullige grapjes ?
Lang zal ze leven in de gloriaquote:
Oh dacht dat dat over Bern ging ipv GJ @Aggie46quote:Op woensdag 9 november 2022 23:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat ik hoorde/opving: GJ kwam aan haar vragen of alles goed was.
Sasha zei dat er iets was in haar thuissituatie.
GJ heeft toen een lief antwoord gegeven, maar wat hij zei heb ik niet verstaan.
ja daar leek het op toch? rare beelden..quote:Op donderdag 10 november 2022 00:01 schreef Aggie46 het volgende:
Mora ging even bovenop Martin liggen en even heel sneel naar zijn pikje grijpen en toen snel er weer vanaf![]()
[ afbeelding ]
Was echt zo, maar ze moest vreselijk lachen.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja daar leek het op toch? rare beelden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Andersom zou je een probleem hebbenquote:Op donderdag 10 november 2022 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja daar leek het op toch? rare beelden..
wanneer zij mexx vriendin is heeft zij bij te zijnquote:Op donderdag 10 november 2022 00:07 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Over dat ze werden wakker gemaakt
Dat is toch niet zo verrassend.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is jarig en Martin slaapt gewoon?
Dat is ze constant, behalve wanneer er alcohol in gaatquote:
Mexx wilde ook niet opstaan toch? Hoezo dat?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo verrassend.
Ik weet niet of het een grapje was of dat ze het echt deed.. dan is het wel (bijna) grensoverschrijdend, afhankelijk van wat Martin vond.. die half sliep nog... Ik vind het raar.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:01 schreef Aggie46 het volgende:
Mora ging even bovenop Martin liggen en even heel sneel naar zijn pikje grijpen en toen snel er weer vanaf![]()
[ afbeelding ]
was tijdems talksjow ook al buiten een kuil aan het graven...?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:10 schreef Flory het volgende:
Wanneer gaan ze nou eens slapen jongens fucking hell!
Zei Isaac net??
Val net binnen
Verhaallijntje tussen die 2. Is toch geen liefde.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx wilde ook niet opstaan toch? Hoezo dat?
Oja! Daar heeft het vast mee te makenquote:Op donderdag 10 november 2022 00:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
was tijdems talksjow ook al buiten een kuil aan het graven...?
Hij was niet fit vandaag en moe. Hij had gezegd tegen Mexx dat hij niet zou komenquote:Op donderdag 10 november 2022 00:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo verrassend.
Ja tochquote:Op donderdag 10 november 2022 00:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Wat gaat hij met die kuil doen?En nu een vuilniszak?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Daar zit die pot pindakaas toch? 300% bro!quote:Op donderdag 10 november 2022 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
M
[..]
Wat gaat hij met die kuil doen?En nu een vuilniszak?
Hij legde een lege vuilniszak sneaky in de ruimte bij de wasmachine.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
M
[..]
Wat gaat hij met die kuil doen?En nu een vuilniszak?
Hoop dat Kim haar ogen snel opengaanquote:Op donderdag 10 november 2022 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey en KimD weer onder de dekentjes bezig dus er zal zo wel een SL volgen
kloptquote:Op donderdag 10 november 2022 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop dat Kim haar ogen snel opengaan![]()
Wat een klojo eersteklas zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
waar doel je op? Wat Isaac nu gaat doen?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik snap dat ik het "sprookje" verziek voor sommigen door af en toe mede te delen dat de febo flink interfereert.
Ikzelf vind het juist wel leuk om te onderzoeken hoe een rls in elkaar zit en helaas gaat deze rls steeds meer op utopia lijken qua interterence.
Dat gaat lastig want kan niet in het kantoor.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:19 schreef Adat231 het volgende:
misschien gaat hij de drankvoorraad van jeff verstoppen?
Hmm hij mag niet in het kantoortje toch?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:19 schreef Adat231 het volgende:
nee voor de mensen hiero.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar doel je op? Wat Isaac nu gaat doen?
Die staat volgens mij op kantoorquote:Op donderdag 10 november 2022 00:19 schreef Adat231 het volgende:
Er gebeurt daar van allesquote:Op donderdag 10 november 2022 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop dat Kim haar ogen snel opengaan![]()
Wat een klojo eersteklas zeg
staat de bier daar ook?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lastig want kan niet in het kantoor.
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey en Kim worden samen wakker - 9 november 2022.Na het verbale geweld van net kan zelfs mijn romantische hart hier even niet van genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(maar dank voor de moeite uiteraard)Trust nobody
Het heeft je echt aangegrepen merk ik.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Na het verbale geweld van net kan zelfs mijn romantische hart hier even niet van genieten![]()
(maar dank voor de moeite uiteraard)
Ik vermoed dat hij iets wil opgraven wat hij vanavond heeft begraven, snap je het nogquote:Op donderdag 10 november 2022 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het zo raar dat Isaac steeds commentaar geeft op de rest dat ze naar bed moeten. Waarom zegt niemand dat hij zelf moet gaan?
Dit overtuigt me ook niet dat het serieus is tussen die 2.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Na het verbale geweld van net kan zelfs mijn romantische hart hier even niet van genieten![]()
Ja, dat snap ik, kijk de opnames terug van vanavond, wat een lul zeg ....quote:Op donderdag 10 november 2022 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
engbekquote:Op donderdag 10 november 2022 00:25 schreef KinKiJan het volgende:
Opzichter doet z'n ronde, hangt koning smalltalk uit... vreselijke vent.
Beter over het hek tyfenquote:Op donderdag 10 november 2022 00:24 schreef Adat231 het volgende:
ok dan hoop ik dat hij de kaarten en alle andere spelletjes begraaft
Inderdaad, heb precies hetzelfde nu.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja.. ik ben een watjequote:Op donderdag 10 november 2022 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft je echt aangegrepen merk ik.[ afbeelding ]
Nadir komt terug.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
Misschien een nieuwe bewoner binnenlaten?
quote:Op donderdag 10 november 2022 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
But thanks for de schattige smiley
Salar zou best leuk zijn,die heeft nogal een en hekel aan Wanda.quote:
hij heeft zich ook opgegeven voor dit programmaquote:Op donderdag 10 november 2022 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Salar zou best leuk zijn,die heeft nogal een en hekel aan Wanda.
echt? Why?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij heeft zich ook opgegeven voor dit programma
Of iemand van een Defend groep.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
het is iig een persoon met corona zo te zien
Salar blijft een toppertje, helemaal door zijn mening over Wanda.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Salar zou best leuk zijn,die heeft nogal een en hekel aan Wanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |