Ja misschien ook wel..quote:Op woensdag 9 november 2022 23:47 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Denk dat ie blij is dat hij deze gemist heeft
De kwarrel van Kim zou vuurwerk afsteken als hun relatie voorbij was iirc. Met de laatste beelden, denk ik dat die relatie wel voorbij isquote:
Kan jij dat? Als het gaat, heel graag.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil je dat ik het weghaal of is het goed zo?
okequote:Op woensdag 9 november 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
geen vuurwerk. ze kijken naar de volle maan
KimD hinkt nog steeds wel op twee gedachten want ze heeft het er wel nog over maar ja ze is nu in die loodsquote:Op woensdag 9 november 2022 23:47 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Denk dat ie blij is dat hij deze gemist heeft
Volgens mij is ie gewoon verder met zn leven gegaan ...quote:Op woensdag 9 november 2022 23:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
De kwarrel van Kim zou vuurwerk afsteken als hun relatie voorbij was iirc. Met de laatste beelden, denk ik dat die relatie wel voorbij is
donequote:Op woensdag 9 november 2022 23:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kan jij dat? Als het gaat, heel graag.
Gaan ze dat zo doen of is het morgen ontbijt op bed ?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
done
Ontopic; bijna tijd voor het zingen voor Mexx
Dat vuurwerk afsteken zou sowieso egoīstisch zijn want wat wil je er buiten jezelf mee bereiken...quote:Op woensdag 9 november 2022 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gewoon verder met zn leven gegaan ...
zometeenquote:Op woensdag 9 november 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan ze dat zo doen of is het morgen ontbijt op bed ?
Tweede.quote:
ik heb het gemistquote:Op woensdag 9 november 2022 23:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
Over wie had mirthe het nou? Ik herhaal mijn vraag maar wil het weten. Wie maakte lullige grapjes ?
Wat ik hoorde/opving: GJ kwam aan haar vragen of alles goed was.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
Over wie had mirthe het nou? Ik herhaal mijn vraag maar wil het weten. Wie maakte lullige grapjes ?
Lang zal ze leven in de gloriaquote:
Oh dacht dat dat over Bern ging ipv GJ @Aggie46quote:Op woensdag 9 november 2022 23:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat ik hoorde/opving: GJ kwam aan haar vragen of alles goed was.
Sasha zei dat er iets was in haar thuissituatie.
GJ heeft toen een lief antwoord gegeven, maar wat hij zei heb ik niet verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |