vrijdag weer ? Of zal ie ook gaan?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds GJ met Alicia omgaat is ie niet meer te herkennen
oke daar heb je een puntquote:Op woensdag 9 november 2022 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De leuke, lieve en stabiele mannen gaan niet een jaar in die loods zitten
Laat eerst Alicia maar eens gaan want die geloof ik niet op haar woordquote:
En wat betekent dat?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:40 schreef mnesymne het volgende:
Btw, moeten ze hier ook een duimpje omhoog doen naar regie? of is dat alweer afgeschaft ?
Er waren nogal wat offtopic posts, vandaar mijn verwijzing naar de sc.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waarom niet hier dan?
Als ik een cap maak van breiende dames kan dat gewoon hier want ze zijn NU aan het breien.
Net zoals die 2 TOEN aan het kaarten waren.
Dan bij deze mijn excuses,quote:Op woensdag 9 november 2022 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er waren nogal wat offtopic posts, vandaar mijn verwijzing naar de sc.
Ik heb niets gezegd over caps.
oh joh. In deze tijden van #metoo is dat wel een goed idee. Febo lezen jullie mee?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:42 schreef mnesymne het volgende:
Dat was iets van BB, zodat er niets tegen de zin van iemand gedaan kon worden. 2 duimpjes omhoog geeft aan dat beide partijen het eens zijn over wat er gaat gebeuren
No problemoquote:Op woensdag 9 november 2022 23:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dan bij deze mijn excuses,
Ik dacht echt dat het over een cap ging.
Ik zal mijn berichten aanpassen.
Ik kan mijn gequote berichten niet verwijderen...heb ik weer natuurlijk. So sorryquote:
Denk dat ie blij is dat hij deze gemist heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd hoe kwarrel naar deze streams kijkt en vooral ziet hoe Jeff tegen Kim praat en zij voor hem kiest.
Is geen probleem hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kan mijn gequote berichten niet verwijderen...heb ik weer natuurlijk. So sorry
Wil je dat ik het weghaal of is het goed zo?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kan mijn gequote berichten niet verwijderen...heb ik weer natuurlijk. So sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |