Dat zeg ik al weken 😡quote:Op woensdag 9 november 2022 22:54 schreef Kakadylo het volgende:
Snap wel dat een heleboel Jeffrey eruit willen hebben want doet leuk tegen je maar ondertussen denkt ie poep over je
Het rare is dat hij alleen maar aan 'winst' denkt maar het zijn van een stelletje en zulk machogedrag staan daar haaks opquote:Op woensdag 9 november 2022 22:57 schreef mnesymne het volgende:
Heel veel mensen zijn ook boos over hoe hij nu geld uitgeeft. Genoeg reden om hem eruit te gooien zodra het kan
nou, wat is Jeff ontzettend verliefd....quote:Op woensdag 9 november 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey is ontzettend verliefd dus KimD kan hem daarop pakken maar een discussie zal ze nooit überhaupt kunnen winnen zo
Toch is hij het echt welquote:Op woensdag 9 november 2022 23:00 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, wat is Jeff ontzettend verliefd....
dat blijkt echt overal uit.....
dat bedoel ik ook, uit de discussie, in de emotie.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey is ontzettend verliefd dus KimD kan hem daarop pakken maar een discussie zal ze nooit überhaupt kunnen winnen zo
Lowie van Gaal?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
De enige waar Jeff naar zou luisteren heet Lowie
Van Gaal?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
huh?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
Het antwoord staat er tochquote:Op woensdag 9 november 2022 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon even antwoord.
Dan kun je het zelf toch al invullen? Op wie zou ik anders moeten doelen?quote:Op woensdag 9 november 2022 23:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee? Ik zie niks van jou, alleen vragen van anderen
Dude. Die man heet Louis en ik zie niet waarom Jeff naar hem zou luisteren. Maar prima als jij een Jeffje doet, doe ik een Kimmetje: Laat maaaaaarquote:Op woensdag 9 november 2022 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kun je het zelf toch al invullen? Op wie zou ik anders moeten doelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |