BB had ooit ook zo'n iemand die niet weg wilde nadat hij weg gestemd wasquote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend zei eens dat ie zich dan gaat vastmaken aan de loods maar bij hem weet je dat het grootspraak is en/of een tv-moment
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
die fles cola voor erik hebben ze een uur geleden al besproken
ze vallen in herhaling
ik ook. Trusten!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:40 schreef Seattle het volgende:
Het lult maar zegt ie. Sjonge.
Mensen, ik ga slapen. Ik hoop dat Kim D lekker in haar eigen bedje slaapt vannacht
Dat kwarreltje slaat Jeff nog eens op z'n bekquote:Op woensdag 9 november 2022 22:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
als ik kim was zou ik het kwarreltje warm houden
Het lult maar door, ik praat tegen een muur" eigenlijk wel van hetzelfde kaliber.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:38 schreef engine het volgende:
Hij zegt nog net niet dat ze haar bek moet houden.
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
KimD moet straks gewoon bij 'flikker Rupi' gaan liggen als tegenreactie
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:40 schreef Angel79 het volgende:
Kim dat is omkopen,zodat er geen gezeik komt over hun shag en wijn
zou ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 9 november 2022 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat kwarreltje slaat Jeff nog eens op z'n bek
Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo is m'n bericht aangepast terwijl het een quote was?
Jeff. Dat is wel een quote.quote:
Walgelijke opmerking ook weer van hem, als het een quote is pas ik het weer aan.quote:
ja iddquote:Op woensdag 9 november 2022 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
Die heftigheid waarmee die 2 mannen haar ook aanvallen..
Als ik het zelf zou zeggen dan zou ik me schamenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking ook weer van hem, als het een quote is pas ik het weer aan.
het was volgens mij iets wat Jeff zelf had gezegd?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking ook weer van hem, als het een quote is pas ik het weer aan.
Dat wist ik niet, dus ik was wat voorbarig, maar weer terug gezetquote:Op woensdag 9 november 2022 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het was volgens mij iets wat Jeff zelf had gezegd?
ik denk dat het nog wel een staartje heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Kim Wendy in vertrouwen neemt en alles over Jeff vertelt, zodat ze zich kan uiten. En hem daarna de cold shoulder geeft. Blegh.
Maar nu zie ik haar vragen of ze zo kunnen roken, zij en Jeff. Dus ik snap er niks meer van. Kom Kim, even wat respect vragen
Ze gaan nu gezellig roken. Ik heb het idee dat Jeff alleen kan inbinden als zij heel zacht en emotioneel reageert; Op huilende vrouwen reageert hij begripvoller. Op tegenspraak gaat hij standaard in het verweer.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel een staartje heeft
Jeffrey is ontzettend verliefd dus KimD kan hem daarop pakken maar een discussie zal ze nooit überhaupt kunnen winnen zoquote:Op woensdag 9 november 2022 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze gaan nu gezellig roken. Ik heb het idee dat Jeff alleen kan inbinden als zij heel zacht en emotioneel reageert; Op huilende vrouwen reageert hij begripvoller. Op tegenspraak gaat hij standaard in het verweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |