ik hoorde het ook. Fascinerend persoon, de mate van arrogantie.. door het dak.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Wil je tot het einde blijven zitten
Jeff: Dat zit ik toch wel
Wint iemand een eliminatieproef dan wordt Jeff eruit gestemdquote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Wil je tot het einde blijven zitten
Jeff: Dat zit ik toch wel
Ik snap niet dat hij zo de ruimte krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoorde het ook. Fascinerend persoon, de mate van arrogantie.. door het dak.
Niet leuk neequote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben benieuwd of Kim dit echt wel oké vindt of dat ze stiekem gekwetst is.. Ze lacht het nu wel weg..
de andere bewoners horen dit niet. En dat zijn toch de mensen die hem eruit zouden kunnen werken.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef Seattle het volgende:
Jeff graaft zijn eigen graf en trekt Jap en Kim mee
Ik zou zijn eigengereide porum dan wel willen zienquote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wint iemand een eliminatieproef dan wordt Jeff eruit gestemd
Jappie is niet iemand die hem heel makkelijk zal tegensprekenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zo de ruimte krijgt.
Zo is ie de hele tijd al geweest dus ik denk dat zij het wel oké vindt anders dan wij in ieder gevalquote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben benieuwd of Kim dit echt wel oké vindt of dat ze stiekem gekwetst is.. Ze lacht het nu wel weg..
Ik vind niks fascinerend aan een naar ventje. Dat is gewoon een naar ventje.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoorde het ook. Fascinerend persoon, de mate van arrogantie.. door het dak.
Van die wijn gaat uitkomenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
de andere bewoners horen dit niet. En dat zijn toch de mensen die hem eruit zouden kunnen werken.
wij als kijkers hebben bij deze RLS niets te zeggen.
Dan weet ze het wel goed te verbergenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
Buiten heeft hij ook een fantastisch leven en een fantastische toekomst! Hij heeft dan ook zelf geregeld dat hij wordt weggestemd.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zijn eigengereide porum dan wel willen zien
Een of andere pipo die zegt dat je het programma moet verlaten daar zou ik niet mee kunnen omgaan denk ikquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zijn eigengereide porum dan wel willen zien
Ik vind menselijk gedrag fascinerend.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind er niks fascinerends aan een naar ventje. Dat is gewoon een naar ventje.
Hij kan ook geen zin uitspreken zonder te schelden.
Ik bedoelde vooral van de andere bewoners die nu beneden zittenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie is niet iemand die hem heel makkelijk zal tegenspreken
Ik heb wel het idee dat dit gedrag gegroeid is sinds hij manager isquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo is ie de hele tijd al geweest dus ik denk dat zij het wel oké vindt anders dan wij in ieder geval
ja wie weet vinden wij het absurd hoe hij doet en vindt zij het wel prima en zijn ze daarom echt een goede match?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet ze het wel goed te verbergen
Dit is hoe hij dan gaat reageren inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten heeft jij ook een fantastisch leven en een fantastische toekomst! Hij heeft dan ook zelf geregeld dat hij wordt weggestemd.
Toch laat hij zich ook niet kleineren door Jeff. Zondag was er ook even een momentje dat hij wel weerwoord gaf.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie is niet iemand die hem heel makkelijk zal tegenspreken
Je zou blijven zitten?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een of andere pipo die zegt dat je het programma moet verlaten daar zou ik niet mee kunnen omgaan denk ik
Die hebben er allemaal zwijgend begezeten toen hij tekeer ging tegen Martin.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral van de andere bewoners die nu beneden zitten
Wordt wel versterkt iddquote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat dit gedrag gegroeid is sinds hij manager is
Hij is idd echt het type om te zeggen: your loss.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit is hoe hij dan gaat reageren inderdaad
Ik vind Jeff zijn gedrag vooral tenenkrommend.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind menselijk gedrag fascinerend.
Je mag alles tegen hem zeggen maar zal dan zeggen 'dat mag jij vinden' waardoor je er geen klote mee opschietquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou het tof vinden als ze Jeff op een rustig moment eens aanspreekt op zijn manier van reageren en daarin grenzen stelt in hoe hij praat. Doet hij zelf immers ook de hele tijd "Zo praat je niet tegen mij maat!"
Ja toen in het washok, ging hij er wel echt tegenin. Nog toffer als hij Jeff even om de oren slaat met hoe hij tegen Kim praat.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Toch laat hij zich ook niet kleineren door Jeff. Zondag was er ook even een momentje dat hij wel weerwoord gaf.
1 keer in al die tijd. Jeff was er duidelijk niet van gediend.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja toen in het washok, ging hij er wel echt tegenin. Nog toffer als hij Jeff even om de oren slaat met hoe hij tegen Kim praat.
In principe zouden ze in staking kunnen gaan en gewoon helemaal niks meer uitvoerenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral van de andere bewoners die nu beneden zitten
Het één sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeff zijn gedrag vooral tenenkrommend.
is te erg vor wordenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeff zijn gedrag vooral tenenkrommend.
Berend zei eens dat ie zich dan gaat vastmaken aan de loods maar bij hem weet je dat het grootspraak is en/of een tv-momentquote:
Hij zei eerst dat hij tomaten had. Ze gaat nu een banaan ruilen voor tomaat et jasper.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik heb 100 tomaten he kim, zegt jeff
kim: ik heb niks met tomaten
Ik dacht net dat het klaar was maar nu begint hij weer. Hij zegt ook "Het lult maar" over Kim.quote:
Gaat ook niet gebeuren zoals je al aangeeft dusquote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die hebben er allemaal zwijgend begezeten toen hij tekeer ging tegen Martin.
Ik zie niet echt iemand opstaan om nu eens flink tegen hem te keer te gaan.
De manier waarop hij ook Babette de mond snoerde toen die vroeg naar het budget...Niet fraai
O hij is echt niet te pruimen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff tegen Kim: Nee jij weet alles beter
nou iddquote:Op woensdag 9 november 2022 22:38 schreef engine het volgende:
Hij zegt nog net niet dat ze haar bek moet houden.
Dat doen de meesten alquote:Op woensdag 9 november 2022 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In principe zouden ze in staking kunnen gaan en gewoon helemaal niks meer uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |