ik gun Wendy ook haar nieuwe borsten, een scooter voor haar zoon en paardrijlessen voor haar dochterquote:Op woensdag 9 november 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Same, hoop dat 1 van die 2 wint.
gemiste kansquote:Op woensdag 9 november 2022 22:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen jammer dat Jap nooit eens Jeff aanspreekt op de manier waarop hij praat
Sjongejongejongequote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeff: je kan alles tegen me zeggen
ook jeff: je lult
daar heb je ook wel weer een puntquote:Op woensdag 9 november 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ja.. het is wel entertaining.. er gebeurt tenminste wat. Beter dan uren naar kaarten en sporten kijken..
Ze houdt zich super goed staande. Ik denk dat zij echt goed met dit soort kerels om kan gaanquote:Op woensdag 9 november 2022 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
Het is dat KimD veel met mannen omgaat want ieder ander was met gierende banden weggerend
Weet hoe het voelt dus het zegt veel als ik je hierin gelijk geefquote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef mootie het volgende:
Je zou die gozer toch een trap in zijn ballen geven.
Isaac is de beste acteur in de loods. 10 flessen gluhwein besteld...."ah maar dit is toch top"quote:Op woensdag 9 november 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, en hij zegt het gewoon met een lach
Zijn er 20, sneakyquote:Op woensdag 9 november 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is de beste acteur in de loods. 10 flessen gluhwein besteld...."ah maar dit is toch top"
Mwa, ze lacht het allemaal weg.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze houdt zich super goed staande. Ik denk dat zij echt goed met dit soort kerels om kan gaan
10 voor op kantoor?quote:
Misschien wel door haar ervaring in t leger. Ze ziet gewoon dat mannenmachoshit is en dat het verspilde moeite is.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze houdt zich super goed staande. Ik denk dat zij echt goed met dit soort kerels om kan gaan
ik interpreteerde hem ook zoquote:Op woensdag 9 november 2022 22:26 schreef Seattle het volgende:
Luchtverfrisser voor de rode wijn lucht
Dat kan best. Maar ze laat zich wel zo behandelen door die 2.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien wel door haar ervaring in t leger. Ze ziet gewoon dat mannenmachoshit is en dat het verspilde moeite is.
Wat romantisch johquote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Jeff weer tegen Kim: Dat maakt me geen reet uit, dan stem je op mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |