Hoop dat Kim haar ogen snel opengaanquote:Op donderdag 10 november 2022 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey en KimD weer onder de dekentjes bezig dus er zal zo wel een SL volgen
kloptquote:Op donderdag 10 november 2022 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop dat Kim haar ogen snel opengaan![]()
Wat een klojo eersteklas zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
waar doel je op? Wat Isaac nu gaat doen?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik snap dat ik het "sprookje" verziek voor sommigen door af en toe mede te delen dat de febo flink interfereert.
Ikzelf vind het juist wel leuk om te onderzoeken hoe een rls in elkaar zit en helaas gaat deze rls steeds meer op utopia lijken qua interterence.
Dat gaat lastig want kan niet in het kantoor.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:19 schreef Adat231 het volgende:
misschien gaat hij de drankvoorraad van jeff verstoppen?
Hmm hij mag niet in het kantoortje toch?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:19 schreef Adat231 het volgende:
nee voor de mensen hiero.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar doel je op? Wat Isaac nu gaat doen?
Die staat volgens mij op kantoorquote:Op donderdag 10 november 2022 00:19 schreef Adat231 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er gebeurt daar van allesquote:Op donderdag 10 november 2022 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop dat Kim haar ogen snel opengaan![]()
Wat een klojo eersteklas zeg
staat de bier daar ook?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lastig want kan niet in het kantoor.
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey en Kim worden samen wakker - 9 november 2022.Na het verbale geweld van net kan zelfs mijn romantische hart hier even niet van genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(maar dank voor de moeite uiteraard)♡♡♡♡
Het heeft je echt aangegrepen merk ik.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Na het verbale geweld van net kan zelfs mijn romantische hart hier even niet van genieten![]()
(maar dank voor de moeite uiteraard)
Ik vermoed dat hij iets wil opgraven wat hij vanavond heeft begraven, snap je het nogquote:Op donderdag 10 november 2022 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het zo raar dat Isaac steeds commentaar geeft op de rest dat ze naar bed moeten. Waarom zegt niemand dat hij zelf moet gaan?
Dit overtuigt me ook niet dat het serieus is tussen die 2.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Na het verbale geweld van net kan zelfs mijn romantische hart hier even niet van genieten![]()
Ja, dat snap ik, kijk de opnames terug van vanavond, wat een lul zeg ....quote:Op donderdag 10 november 2022 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |