Jup.quote:
dat breien van Alicia duurt zo langquote:Op woensdag 9 november 2022 19:26 schreef Seattle het volgende:
Hè jammer, ik had als TT: Alicia breit er een eind aan
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:26 schreef Seattle het volgende:
Hè jammer, ik had als TT: Alicia breit er een eind aan
Ja, die zal als een donderslag bij Heldere hemel komenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:26 schreef engine het volgende:
Vanavond in Avondtuur de grootste aankonding van het vertrek van Alies?
maar het moet geen drama worden hequote:Op woensdag 9 november 2022 19:26 schreef engine het volgende:
Vanavond in Avondtuur de grootse aankondiging van het vertrek van Alies?
Ja, dat is een sjaal van 20 meterquote:Op woensdag 9 november 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat breien van Alicia duurt zo lang
De zin begon volgens mij met bedankt, de camera wilde het ook weten, want die trilde van opwinding.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou van jou
ik mis je
zoiets??
Eerste woord is bedankt jaquote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
@:Deisyy je gaat door voor de grandtour door de loods
Bedankt is ✔️
Zodat ze alvast kan wennen ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
Mexx moet de trap op en af rennen van Matin
Snap dat ie het probeerde maar dat kon ie zelf ook al wel weten dat zoiets niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
aaah Jappie mag geen mutsen uitdelen op zijn verjaardag
ach tis toch een leuke gedachtequote:Op woensdag 9 november 2022 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap dat ie het probeerde maar dat kon ie zelf ook wel al weten
Hij is dan ook echt verliefd...vervelend als je liefje weg gaat.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En toch zie ik dat GJ wel echt verdrietig is.
Spuuglelijk ding is dat wel....gelukkig heeft de manager daar een stokje voor gestoken.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach tis toch een leuke gedachte
was gewoon die rode die hij heeft zonder sponsor ofzo
vind het erg vreemd dat het zo gerekt wordtquote:Op woensdag 9 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is dan ook echt verliefd...vervelend als je liefje weg gaat.
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Spuuglelijk ding is dat wel....gelukkig heeft de manager daar een stokje voor gestoken.
Als je zelf zegt dat je zo'n gevoel al 15 jaar niet bij een vrouw hebt gehad dan gaat die man momenteel door het hellevuurquote:Op woensdag 9 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja waardeloos.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het erg vreemd dat het zo gerekt wordt
Ah zo omdat het niet op bol staat zeker?quote:
Ik heb ergens ook wel met hem te doen. Hij had beter wat afstand kunnen nemen.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
is zijn eigen sponsor lijnquote:Op woensdag 9 november 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo omdat het niet op bol staat zeker?
Vraag me nog steeds af hoe Alicia zelf nu eigenlijk precies hierover denktquote:Op woensdag 9 november 2022 19:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik heb ergens ook wel met hem te doen. Hij had beter wat afstand kunnen nemen.
Is wel zielig voor hem. Ik mag GJ echt wel. Vind hem alleen bij Aliciaquote:Op woensdag 9 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Heb wel te doen met GJ want je ziet dat ie zich groot houdt als Alicia in zijn buurt is
Ah zo...terecht dat het niet mag dan.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
is zijn eigen sponsor lijn
die kan hij dus via zijn management of wat dan ook gratis laten opsturen naar de loods
koffiequote:Op woensdag 9 november 2022 19:41 schreef Seattle het volgende:
Zo lekker glaasje wijn erbij op de managerskamer
Zei hij lachend.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:40 schreef engine het volgende:
Als er dinsdag gezeik is slaat de manager iedereen de tanden uit de smoel.
GJ, Rupert, Berend vind ik allemaal leuke figuren maar het houdt allemaal niet (meer) overquote:Op woensdag 9 november 2022 19:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is wel zielig voor hem. Ik mag GJ echt wel. Vind hem alleen bij Alicia
Nee, ze drinken koffie.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:41 schreef Seattle het volgende:
Zo lekker glaasje wijn erbij op de managerskamer
Ik was te snel. Zo zie je maar weer: vooringenomenheid is nooit goedquote:Op woensdag 9 november 2022 19:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, ze drinken koffie.
Of ze moeten een theelepeltje in de wijn doen.
Detail
ze wil dat er iemand gaatquote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meest begeerde vrijgezel in de loods
Is er ook nog een dag waarop ze geen wijn drinken?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Jappie en Jeff doen straks nog wel een wijntje.
Toch typ ik wat hij letterlijk zei.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zei hij lachend.
Zo krijg je de vreemdste verhalen in de wereld.
Ik denk dat dit op tv komt.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe smeert er nog wat meer make up op
De dag dat de wijn op isquote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er ook nog een dag waarop ze geen wijn drinken?
tis nou ook niet dat het verschil heel goed zichtbaar isquote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik was te snel. Zo zie je maar weer: vooringenomenheid is nooit goed
Dan moet ze er zelf gaan staan en KimD wegstemmen zoals ze eerder zeiquote:
die zal in het dagelijks leven kapitalen kwijt zijn aan make upquote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit op tv komt.
Dan moeten ze inderdaad veel make up op.
nu had ze het over Mexxquote:Op woensdag 9 november 2022 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet ze er zelf gaan staan en KimD wegstemmen zoals ze eerder zei
Maddy hoeft ze alleen maar uit te doenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:40 schreef engine het volgende:
Als er dinsdag gezeik is slaat de manager iedereen de tanden uit de smoel.
Hij zei het ook en het werd lachend gezegd. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Toch typ ik wat hij letterlijk zei.
Bij Wanda werd heel zwaar getild aan die opmerking.
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy hoeft ze alleen maar uit te doen
Ik heb het teruggekeken dat ze in Lldl was.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zal in het dagelijks leven kapitalen kwijt zijn aan make up
Doet me denken aan een aflevering van Flodderquote:Op woensdag 9 november 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
misschien moet hij dat bij Jappie doen
is Jappie meteen van de kiespijn af
Ja snap ik wel. Vond het toch de moeite waard om het even te vermelden want het zijn exact dezelfde woorden. Ik had gisteren een discussie over die woorden (dat iets zeggen niet hetzelfde is als het doen kort gezegd).quote:Op woensdag 9 november 2022 19:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij zei het ook en het werd lachend gezegd. Dat is het verschil.
Wanda zegt zulk soort dingen met een strak gezicht. Ik zie haar er ook niet voor aan om dat werkelijk te doen
Een doolhof valt nog beter te volgen dan het redeneren van sommigen aldaarquote:
Begint om 8 uur.quote:
ik heb een below deck aflevering klaar staanquote:
Die heb ik al gezienquote:Op woensdag 9 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een below deck aflevering klaar staan![]()
Ik heb geen viaplayquote:Op woensdag 9 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://viaplay.com/playe(...)/season-7/episode-17
deze
Dat gaat dus een scheetfestijn worden dus kijken hoe rustig iedereen dan nog blijftquote:Op woensdag 9 november 2022 19:54 schreef Seattle het volgende:
Jeff houdt zijn mensen rustig met eieren en eierkoeken. Nog wel.
Vermaak me wel met Zoe maar ze heeft een onzekere valse kant en die staat mij niet aanquote:Op woensdag 9 november 2022 19:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb het teruggekeken dat ze in Lldl was.
Dikker, maar met het hart op de tong.
Tis me dr eentje hoor.
Tis net een echt menschquote:Op woensdag 9 november 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vermaak me wel met Zoe maar ze heeft een onzekere valse kant en die staat mij niet aan
Stap 1 in: hoe maak ik een dictatuur?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:55 schreef engine het volgende:
Het is maar raar dat iedereen nu bij Jeff moet komen bedelen. Voor alles moet je naar Jeff.
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Stap 1 in: hoe maak ik een dictatuur?
Antwoord: maak iedereen afhankelijk van jou
Hij had het duidelijk vanaf het podium moeten zeggen:quote:Op woensdag 9 november 2022 19:55 schreef engine het volgende:
Het is maar raar dat iedereen nu bij Jeff moet komen bedelen. Voor alles moet je naar Jeff.
Mora is leuk zolang ze de mascotte van de groep is en niet zich afzondert op kamer vierquote:Op woensdag 9 november 2022 20:02 schreef Seattle het volgende:
Volgende keer stem ik op Mora als mijn favoriete bewoner.
Ga maar gillen. Er was nog 1quote:Op woensdag 9 november 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze nog één keer Poummm roept ga ik gillen
wat doet de idiot?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Het zagen van Babette vanmiddag zag er soepeler uit![]()
Wat moet er nu weer stiekem gedaan worden?
[ afbeelding ]
Ik ben nieuwsgierig nuquote:Op woensdag 9 november 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
O je.....dat wordt een pliesie serie![]()
[ afbeelding ]
De vorige keer ging ie kaarten en nu is ie buiten bezig dus het lijkt haast wel bewuste provocatie richting GJquote:
Dat zou ook nog wel eens kunnenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De vorige keer ging ie kaarten en nu is ie buiten bezig dus het lijkt haast wel bewuste provocatie richting GJ
wie gaat hij daar begraven?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben op net 1: Avondtuur met GJ en opquote:Op woensdag 9 november 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk zappen jaquote:Op woensdag 9 november 2022 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Saai dus Isaac op het andere kanaal
Nee, het graven is opgehouden.quote:
De verdwenen pindakaasquote:Op woensdag 9 november 2022 20:16 schreef engine het volgende:
Maar niemand gezien dus wat Isaac daar weggetoverd heeft?
Doen ze je ergens aan denken?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:16 schreef Charmian het volgende:
die zwarte houten blokjes die microfoons moeten voorstellen....ik verbaas me iedere keer weer
Ja daar wacht ik dus opquote:Op woensdag 9 november 2022 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Alys eindelijk haar 24 uur aanvragen live in de GJ-Show?
Ow, hij heeft alle potten begravenquote:
Of hij is gewoon afgeleid op dit momentquote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Gj is echt een slechte interviewer
ja vind hem een soort peter jan rens in zijn presenteren, die opmerkinkjes zo tussen door,,, oh okay, oh gelukkig, oh ah okauquote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Gj is echt een slechte interviewer
Applaus voor jezelf!quote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja vind hem een soort peter jan rens in zijn presenteren,
waar jij aan denkt deissy dat was de eerste keer toen ik ze zagquote:
Terwijl ik dit las zei ie het ook gewoon letterlijk zo en nu trouwens weerquote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die opmerkinkjes zo tussen door,,, oh okay, oh gelukkig, oh ah okau
Dat station is dus gepasseerdquote:Op woensdag 9 november 2022 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
waar jij aan denkt deissy dat was de eerste keer toen ik ze zag, nu is het meer 'je bent 12 en gaat talkshowtje spelen dus we moet nepmics hebben want dat is supervet'.
Ook. Maar hij is ook gewoon een slechte interviewer. Praat vaak door zijn gasten heen. Lange vragen met al eigen invulling, vaak 2 keuzes. "Wil je dit... of was je eigenlijk dat..."quote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of hij is gewoon afgeleid op dit moment
En dan zegt Alies nu tegen Mirthe dat ze dat alleen mag doenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:23 schreef engine het volgende:
Dus Alies organiseert iets op 8 dec maar vertrekt op 11 nov..
Okay
Ja precies , heel leukquote:Op woensdag 9 november 2022 20:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
En dan zegt Alies nu tegen Mirthe dat ze dat alleen mag doen
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja vind hem een soort peter jan rens in zijn presenteren, die opmerkinkjes zo tussen door,,, oh okay, oh gelukkig, oh ah okau
De sterren hebben vooraf een lijst ingeleverd met onderwerpen waar ze niet ovr willen pratenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Of er in de nabije toekomst "nog iets aan te komen staat ? " 24uur aanvragen?
Ik denk dat hij een vlieg wil platslaan en daar op zit te loeren.quote:
jeugddroom van GJquote:Op woensdag 9 november 2022 20:30 schreef Seattle het volgende:
Wat is dit nu voor een slecht toneelstuk?
Ja klopt. Die vlieg zag ik ook lopen maar het was een apart gezicht.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vlieg wil platslaan en daar op zit te loeren.
als je goed kijkt zie je die vlieg over de tafel wandelen
Wajooooooooquote:Op woensdag 9 november 2022 20:31 schreef Seattle het volgende:
Mirthe gebruikt ook al Wajoo, maar dan met accent
maar hij kan zijn flanken niet vinden.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:31 schreef Sociologica het volgende:
Martin is meteen geïnspireerd en begint weer ongewenst te zingen
Heeft overigens wel als 1 vd weinigen een acceptabele Engelse uitspraak
Nee en dan is zingen erg gevaarlijk hebben we net van Alies geleerd. Dat moet wel veilig en dat doen veel mensen niet!!quote:Op woensdag 9 november 2022 20:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar hij kan zijn flanken niet vinden.
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Nee en dan is zingen erg gevaarlijk hebben we net van Alies geleerd. Dat moet wel veilig en dat doen veel mensen niet!!
wat is eierkoekoek?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt. Die vlieg zag ik ook lopen maar het was een apart gezicht.
Toch niet want Mirthe is weg en Alies pakt nog een pepernoot.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:36 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe die het oneerlijk vindt als iemand anders meer krijgt dan zij vreetvinntussen het hele bakje pepernoten leeg.
Cola en snickers en je hebt de komende drie maanden zijn stemquote:Op woensdag 9 november 2022 20:34 schreef Sociologica het volgende:
En het bestel loket op kantoor is weer open
Jeff en Bern nu over cola voor Erik
Iedereen mocht voor zichzelf wat bestellen.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:34 schreef Sociologica het volgende:
En het bestel loket op kantoor is weer open
Jeff en Bern nu over cola voor Erik
Niet netjesquote:Op woensdag 9 november 2022 20:36 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe die het oneerlijk vindt als iemand anders meer krijgt dan zij vreetvinntussen het hele bakje pepernoten leeg.
quote:
Slim want zo pleas je mensen en kun je zelf sigaretten roken en uiteindelijk ben je voordeliger uit dan zakgeldquote:Op woensdag 9 november 2022 20:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Iedereen mocht voor zichzelf wat bestellen.
wat?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
Babet gooit er even een racistische uitspraak uit
waarvoor dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:37 schreef Hoempah het volgende:
Voor wie aandachtig in de talkshow zat.
[ link | afbeelding ]
Mirthe zit er mee dat het eten niet eerlijk verdeeld lijkt te worden. Die pepernoten zijn gewoon verdeeld in bakjes dus natuurlijk mag zij daar ook gewoon van pakken.....maar ze is een beetje hebberig dus mensen zitten er meteen bovenopquote:Op woensdag 9 november 2022 20:38 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Niet netjes
Maar ergens kan ik het in haar geval na haar aandeel in de opdracht gisteren wel begrijpen. Of heeft ze daar iets voor gekregen van Jeff. Zou dan denk ik ook wel de gedachte hebben ‘zo, ik neem wel ff ergens wat extra’ als het door de groep wordt afgedaan met een vluchtig joe thx hè en that’s it
Hij probeert een gat onder de heg door te graven. Kan iemand die man vertellen dat hij ook vrijwillig weg kan?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:37 schreef Hoempah het volgende:
Voor wie aandachtig in de talkshow zat.
[ link | afbeelding ]
Ze zei dat Alies en Mora van een afstandje bekeken wel verre familie lekenquote:
Is voor de kabouterpost denk ik want gooien valt op en is onbetrouwbaarquote:Op woensdag 9 november 2022 20:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij probeert een gat onder de heg door te graven. Kan iemand die man vertellen dat hij ook vrijwillig weg kan?
Echt niet. Niks zeggen. Laat hem maar werken voor zijn vrijheid.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij probeert een gat onder de heg door te graven. Kan iemand die man vertellen dat hij ook vrijwillig weg kan?
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt niet. Niks zeggen. Laat hem maar werken voor zijn vrijheid.
Hij kan ook hoeslakens aan elkaar knopen en dan...oh wacht...
Nee het is een koek.quote:
Lekker slapen in een vochtige slaapkamerquote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff wil de was voortaan in de kamers gaan ophangen? Daar is toch geen plek.. lekkere zooi..
Waarom niet gewoon een hoekje in loods, zoveel ruimte is er.. Vast wel een plekje voor de was
Als er een kamer leegkomt.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff wil de was voortaan in de kamers gaan ophangen? Daar is toch geen plek.. lekkere zooi..
Waarom niet gewoon een hoekje in loods, zoveel ruimte is er.. Vast wel een plekje voor de was
Als er nog iemand vertrekt gaat er een slaapkamer "dicht". Jeff wil die ruimte dan gebruiken om de was op te hangen.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Heb je een linkje? @Aggie46quote:Op woensdag 9 november 2022 19:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb het teruggekeken dat ze in Lldl was.
Dikker, maar met het hart op de tong.
Tis me dr eentje hoor.
Zoe heeft het er constant over dat ze niet begrijpt dat er stelletjes zijn maar juist zij wil dolgraag een stelletje zijnquote:Op woensdag 9 november 2022 20:46 schreef Seattle het volgende:
Kim D. leert Zoe breien. Zoe niet echt geïnteresseerd. Die wil roddelen praten
Zodra er een slaapkamer vrij/leeg komt wil hij vragen of ze daar waslijnen mogen spannenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
okequote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eierkoek
Ohh ik dacht dat een dichte slaapkamer ook daadwerkelijk verboden terrein was. Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 9 november 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Als er nog iemand vertrekt gaat er een slaapkamer "dicht". Jeff wil die ruimte dan gebruiken om de was op te hangen.
Of dat ook mag weet ik niet.
Ik vertrouw Zoe voor geen cent met Kim D. Maar vind Zoe erg vermakelijkquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
De manier waarop Zoë ineens (sinds haar verleidingspoging op het feest en ze hoorde van Kim en Jeff) zo dicht naar Kim toetrekt.. ik vind het dubieus. Gaat ze subtiel vertellen dat je wel vooral op jezelf moet vertrouwen.. uhuh.. je aast gewoon op jeff
Meteen ook 'fakking irritant' als eerste woorden op die streamquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef Seattle het volgende:
Aaaargh mijn ogen en oren: ineens Wanda op de stream
Ja had ik ook gedacht maar we gaan het zien binnenkort.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat een dichte slaapkamer ook daadwerkelijk verboden terrein was. Dan heb ik niks gezegd
Klopt dat is het dan ook, maar Jeff wil de was juist uit het zicht hebben.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat een dichte slaapkamer ook daadwerkelijk verboden terrein was. Dan heb ik niks gezegd
Heel irritant jaquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
De manier waarop Zoë ineens (sinds haar verleidingspoging op het feest en ze hoorde van Kim en Jeff) zo dicht naar Kim toetrekt.. ik vind het dubieus. Gaat ze subtiel vertellen dat je wel vooral op jezelf moet vertrouwen.. uhuh.. je aast gewoon op jeff
Dus je gooit de was er in en dan met een stok in de deuropening er weer uit vissen?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt dat is het dan ook, maar Jeff wil de was juist uit het zicht hebben.
Geen idee? Babette Oh vast Wendyquote:Op woensdag 9 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
Okay ik weet nu waarom maar op wie is Wanda pissed?
Dat er anderen met haar idee vandoor gaatquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Waar is Wanda nu weer pissig over? [ afbeelding ]
Zo gaat het meestal want je moet eerst het verhaal aanhoren en tegelijkertijd ontcijferen over wie het dan gaatquote:Op woensdag 9 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
Okay ik weet nu waarom maar op wie is Wanda pissed?
babette en wendy willen de shuw stelen van wanda, terwijl wanda al het werk erin heeft gestokenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Waar is Wanda nu weer pissig over? [ afbeelding ]
Ja Wendy begrijp ik nu ookquote:Op woensdag 9 november 2022 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee? Babette Oh vast Wendy
2) Hou ze rustig met brood en spelenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Stap 1 in: hoe maak ik een dictatuur?
Antwoord: maak iedereen afhankelijk van jou
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dus je gooit de was er in en dan met een stok in de deuropening er weer uit vissen?
Ik heb geen idee. De link stond hier, ik weet wel dat het in 2021 was.quote:
Met 2 is Jeff ook al goed bezigquote:Op woensdag 9 november 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
2) Hou ze rustig met brood en spelen
3) Verdeels en heers
Moet ze lekker over gaan janken met Estherquote:Op woensdag 9 november 2022 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat er anderen met haar idee vandoor gaat
Duidelijkquote:Op woensdag 9 november 2022 20:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
babette en wendy willen de shuw stelen van wanda, terwijl wanda al het werk erin heeft gestoken
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zeg ik dan maarquote:Op woensdag 9 november 2022 20:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
babette en wendy willen de shuw stelen van wanda, terwijl wanda al het werk erin heeft gestoken
ja precies, jankwijfquote:Op woensdag 9 november 2022 20:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Moet ze lekker over gaan janken met Esther
Wendy mag van mij altijd winnen cq valsspelen tegen Wandaquote:
WOESTquote:
ze wil lingerie ontwerpster wordenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:56 schreef Seattle het volgende:
Ik snap al die bh’s voor Mexx niet, maar dat wil ik eigenlijk ook niet
Meh is niet haar beste lookquote:
Aha.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze wil lingerie ontwerpster worden
Dit jaquote:Op woensdag 9 november 2022 20:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Niveau tanden uit de bek slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |