Zo gaat het meestal want je moet eerst het verhaal aanhoren en tegelijkertijd ontcijferen over wie het dan gaatquote:Op woensdag 9 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
Okay ik weet nu waarom maar op wie is Wanda pissed?
babette en wendy willen de shuw stelen van wanda, terwijl wanda al het werk erin heeft gestokenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Waar is Wanda nu weer pissig over? [ afbeelding ]
Ja Wendy begrijp ik nu ookquote:Op woensdag 9 november 2022 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee? Babette Oh vast Wendy
2) Hou ze rustig met brood en spelenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Stap 1 in: hoe maak ik een dictatuur?
Antwoord: maak iedereen afhankelijk van jou
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dus je gooit de was er in en dan met een stok in de deuropening er weer uit vissen?
Ik heb geen idee. De link stond hier, ik weet wel dat het in 2021 was.quote:
Met 2 is Jeff ook al goed bezigquote:Op woensdag 9 november 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
2) Hou ze rustig met brood en spelen
3) Verdeels en heers
Moet ze lekker over gaan janken met Estherquote:Op woensdag 9 november 2022 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat er anderen met haar idee vandoor gaat
Duidelijkquote:Op woensdag 9 november 2022 20:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
babette en wendy willen de shuw stelen van wanda, terwijl wanda al het werk erin heeft gestoken
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zeg ik dan maarquote:Op woensdag 9 november 2022 20:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
babette en wendy willen de shuw stelen van wanda, terwijl wanda al het werk erin heeft gestoken
ja precies, jankwijfquote:Op woensdag 9 november 2022 20:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Moet ze lekker over gaan janken met Esther
Wendy mag van mij altijd winnen cq valsspelen tegen Wandaquote:
WOESTquote:
ze wil lingerie ontwerpster wordenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:56 schreef Seattle het volgende:
Ik snap al die bh’s voor Mexx niet, maar dat wil ik eigenlijk ook niet
Meh is niet haar beste lookquote:
Aha.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze wil lingerie ontwerpster worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |