Lekker slapen in een vochtige slaapkamerquote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff wil de was voortaan in de kamers gaan ophangen? Daar is toch geen plek.. lekkere zooi..
Waarom niet gewoon een hoekje in loods, zoveel ruimte is er.. Vast wel een plekje voor de was
Als er een kamer leegkomt.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff wil de was voortaan in de kamers gaan ophangen? Daar is toch geen plek.. lekkere zooi..
Waarom niet gewoon een hoekje in loods, zoveel ruimte is er.. Vast wel een plekje voor de was
Als er nog iemand vertrekt gaat er een slaapkamer "dicht". Jeff wil die ruimte dan gebruiken om de was op te hangen.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Heb je een linkje? @Aggie46quote:Op woensdag 9 november 2022 19:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb het teruggekeken dat ze in Lldl was.
Dikker, maar met het hart op de tong.
Tis me dr eentje hoor.
Zoe heeft het er constant over dat ze niet begrijpt dat er stelletjes zijn maar juist zij wil dolgraag een stelletje zijnquote:Op woensdag 9 november 2022 20:46 schreef Seattle het volgende:
Kim D. leert Zoe breien. Zoe niet echt geïnteresseerd. Die wil roddelen praten
Zodra er een slaapkamer vrij/leeg komt wil hij vragen of ze daar waslijnen mogen spannenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
okequote:Op woensdag 9 november 2022 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eierkoek
Ohh ik dacht dat een dichte slaapkamer ook daadwerkelijk verboden terrein was. Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 9 november 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Als er nog iemand vertrekt gaat er een slaapkamer "dicht". Jeff wil die ruimte dan gebruiken om de was op te hangen.
Of dat ook mag weet ik niet.
Ik vertrouw Zoe voor geen cent met Kim D. Maar vind Zoe erg vermakelijkquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
De manier waarop Zoë ineens (sinds haar verleidingspoging op het feest en ze hoorde van Kim en Jeff) zo dicht naar Kim toetrekt.. ik vind het dubieus. Gaat ze subtiel vertellen dat je wel vooral op jezelf moet vertrouwen.. uhuh.. je aast gewoon op jeff
Meteen ook 'fakking irritant' als eerste woorden op die streamquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef Seattle het volgende:
Aaaargh mijn ogen en oren: ineens Wanda op de stream
Ja had ik ook gedacht maar we gaan het zien binnenkort.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat een dichte slaapkamer ook daadwerkelijk verboden terrein was. Dan heb ik niks gezegd
Klopt dat is het dan ook, maar Jeff wil de was juist uit het zicht hebben.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat een dichte slaapkamer ook daadwerkelijk verboden terrein was. Dan heb ik niks gezegd
Heel irritant jaquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
De manier waarop Zoë ineens (sinds haar verleidingspoging op het feest en ze hoorde van Kim en Jeff) zo dicht naar Kim toetrekt.. ik vind het dubieus. Gaat ze subtiel vertellen dat je wel vooral op jezelf moet vertrouwen.. uhuh.. je aast gewoon op jeff
Dus je gooit de was er in en dan met een stok in de deuropening er weer uit vissen?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt dat is het dan ook, maar Jeff wil de was juist uit het zicht hebben.
Geen idee? Babette Oh vast Wendyquote:Op woensdag 9 november 2022 20:50 schreef engine het volgende:
Okay ik weet nu waarom maar op wie is Wanda pissed?
Dat er anderen met haar idee vandoor gaatquote:Op woensdag 9 november 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Waar is Wanda nu weer pissig over? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |