De sterren hebben vooraf een lijst ingeleverd met onderwerpen waar ze niet ovr willen pratenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Of er in de nabije toekomst "nog iets aan te komen staat ? " 24uur aanvragen?
Ik denk dat hij een vlieg wil platslaan en daar op zit te loeren.quote:
jeugddroom van GJquote:Op woensdag 9 november 2022 20:30 schreef Seattle het volgende:
Wat is dit nu voor een slecht toneelstuk?
Ja klopt. Die vlieg zag ik ook lopen maar het was een apart gezicht.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vlieg wil platslaan en daar op zit te loeren.
als je goed kijkt zie je die vlieg over de tafel wandelen
Wajooooooooquote:Op woensdag 9 november 2022 20:31 schreef Seattle het volgende:
Mirthe gebruikt ook al Wajoo, maar dan met accent
maar hij kan zijn flanken niet vinden.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:31 schreef Sociologica het volgende:
Martin is meteen geïnspireerd en begint weer ongewenst te zingen
Heeft overigens wel als 1 vd weinigen een acceptabele Engelse uitspraak
Nee en dan is zingen erg gevaarlijk hebben we net van Alies geleerd. Dat moet wel veilig en dat doen veel mensen niet!!quote:Op woensdag 9 november 2022 20:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar hij kan zijn flanken niet vinden.
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Nee en dan is zingen erg gevaarlijk hebben we net van Alies geleerd. Dat moet wel veilig en dat doen veel mensen niet!!
wat is eierkoekoek?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt. Die vlieg zag ik ook lopen maar het was een apart gezicht.
Toch niet want Mirthe is weg en Alies pakt nog een pepernoot.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:36 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe die het oneerlijk vindt als iemand anders meer krijgt dan zij vreetvinntussen het hele bakje pepernoten leeg.
Cola en snickers en je hebt de komende drie maanden zijn stemquote:Op woensdag 9 november 2022 20:34 schreef Sociologica het volgende:
En het bestel loket op kantoor is weer open
Jeff en Bern nu over cola voor Erik
Iedereen mocht voor zichzelf wat bestellen.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:34 schreef Sociologica het volgende:
En het bestel loket op kantoor is weer open
Jeff en Bern nu over cola voor Erik
Niet netjesquote:Op woensdag 9 november 2022 20:36 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe die het oneerlijk vindt als iemand anders meer krijgt dan zij vreetvinntussen het hele bakje pepernoten leeg.
quote:
Slim want zo pleas je mensen en kun je zelf sigaretten roken en uiteindelijk ben je voordeliger uit dan zakgeldquote:Op woensdag 9 november 2022 20:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Iedereen mocht voor zichzelf wat bestellen.
wat?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
Babet gooit er even een racistische uitspraak uit
waarvoor dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:37 schreef Hoempah het volgende:
Voor wie aandachtig in de talkshow zat.
[ link | afbeelding ]
Mirthe zit er mee dat het eten niet eerlijk verdeeld lijkt te worden. Die pepernoten zijn gewoon verdeeld in bakjes dus natuurlijk mag zij daar ook gewoon van pakken.....maar ze is een beetje hebberig dus mensen zitten er meteen bovenopquote:Op woensdag 9 november 2022 20:38 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Niet netjes
Maar ergens kan ik het in haar geval na haar aandeel in de opdracht gisteren wel begrijpen. Of heeft ze daar iets voor gekregen van Jeff. Zou dan denk ik ook wel de gedachte hebben ‘zo, ik neem wel ff ergens wat extra’ als het door de groep wordt afgedaan met een vluchtig joe thx hè en that’s it
Hij probeert een gat onder de heg door te graven. Kan iemand die man vertellen dat hij ook vrijwillig weg kan?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:37 schreef Hoempah het volgende:
Voor wie aandachtig in de talkshow zat.
[ link | afbeelding ]
Ze zei dat Alies en Mora van een afstandje bekeken wel verre familie lekenquote:
Is voor de kabouterpost denk ik want gooien valt op en is onbetrouwbaarquote:Op woensdag 9 november 2022 20:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij probeert een gat onder de heg door te graven. Kan iemand die man vertellen dat hij ook vrijwillig weg kan?
Echt niet. Niks zeggen. Laat hem maar werken voor zijn vrijheid.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij probeert een gat onder de heg door te graven. Kan iemand die man vertellen dat hij ook vrijwillig weg kan?
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt niet. Niks zeggen. Laat hem maar werken voor zijn vrijheid.
Hij kan ook hoeslakens aan elkaar knopen en dan...oh wacht...
Nee het is een koek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |