koffiequote:Op woensdag 9 november 2022 19:41 schreef Seattle het volgende:
Zo lekker glaasje wijn erbij op de managerskamer
Zei hij lachend.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:40 schreef engine het volgende:
Als er dinsdag gezeik is slaat de manager iedereen de tanden uit de smoel.
GJ, Rupert, Berend vind ik allemaal leuke figuren maar het houdt allemaal niet (meer) overquote:Op woensdag 9 november 2022 19:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is wel zielig voor hem. Ik mag GJ echt wel. Vind hem alleen bij Alicia
Nee, ze drinken koffie.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:41 schreef Seattle het volgende:
Zo lekker glaasje wijn erbij op de managerskamer
Ik was te snel. Zo zie je maar weer: vooringenomenheid is nooit goedquote:Op woensdag 9 november 2022 19:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, ze drinken koffie.
Of ze moeten een theelepeltje in de wijn doen.
Detail
ze wil dat er iemand gaatquote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meest begeerde vrijgezel in de loods
Is er ook nog een dag waarop ze geen wijn drinken?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Jappie en Jeff doen straks nog wel een wijntje.
Toch typ ik wat hij letterlijk zei.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zei hij lachend.
Zo krijg je de vreemdste verhalen in de wereld.
Ik denk dat dit op tv komt.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe smeert er nog wat meer make up op
De dag dat de wijn op isquote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er ook nog een dag waarop ze geen wijn drinken?
tis nou ook niet dat het verschil heel goed zichtbaar isquote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik was te snel. Zo zie je maar weer: vooringenomenheid is nooit goed
Dan moet ze er zelf gaan staan en KimD wegstemmen zoals ze eerder zeiquote:
die zal in het dagelijks leven kapitalen kwijt zijn aan make upquote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit op tv komt.
Dan moeten ze inderdaad veel make up op.
nu had ze het over Mexxquote:Op woensdag 9 november 2022 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet ze er zelf gaan staan en KimD wegstemmen zoals ze eerder zei
Maddy hoeft ze alleen maar uit te doenquote:Op woensdag 9 november 2022 19:40 schreef engine het volgende:
Als er dinsdag gezeik is slaat de manager iedereen de tanden uit de smoel.
Hij zei het ook en het werd lachend gezegd. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Toch typ ik wat hij letterlijk zei.
Bij Wanda werd heel zwaar getild aan die opmerking.
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy hoeft ze alleen maar uit te doen
Ik heb het teruggekeken dat ze in Lldl was.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zal in het dagelijks leven kapitalen kwijt zijn aan make up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |