De verdwenen pindakaasquote:Op woensdag 9 november 2022 20:16 schreef engine het volgende:
Maar niemand gezien dus wat Isaac daar weggetoverd heeft?
Doen ze je ergens aan denken?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:16 schreef Charmian het volgende:
die zwarte houten blokjes die microfoons moeten voorstellen....ik verbaas me iedere keer weer
Ja daar wacht ik dus opquote:Op woensdag 9 november 2022 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Alys eindelijk haar 24 uur aanvragen live in de GJ-Show?
Ow, hij heeft alle potten begravenquote:
Of hij is gewoon afgeleid op dit momentquote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Gj is echt een slechte interviewer
ja vind hem een soort peter jan rens in zijn presenteren, die opmerkinkjes zo tussen door,,, oh okay, oh gelukkig, oh ah okauquote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Gj is echt een slechte interviewer
Applaus voor jezelf!quote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja vind hem een soort peter jan rens in zijn presenteren,
waar jij aan denkt deissy dat was de eerste keer toen ik ze zagquote:
Terwijl ik dit las zei ie het ook gewoon letterlijk zo en nu trouwens weerquote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die opmerkinkjes zo tussen door,,, oh okay, oh gelukkig, oh ah okau
Dat station is dus gepasseerdquote:Op woensdag 9 november 2022 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
waar jij aan denkt deissy dat was de eerste keer toen ik ze zag, nu is het meer 'je bent 12 en gaat talkshowtje spelen dus we moet nepmics hebben want dat is supervet'.
Ook. Maar hij is ook gewoon een slechte interviewer. Praat vaak door zijn gasten heen. Lange vragen met al eigen invulling, vaak 2 keuzes. "Wil je dit... of was je eigenlijk dat..."quote:Op woensdag 9 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of hij is gewoon afgeleid op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |