Tis net een echt menschquote:Op woensdag 9 november 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vermaak me wel met Zoe maar ze heeft een onzekere valse kant en die staat mij niet aan
Stap 1 in: hoe maak ik een dictatuur?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:55 schreef engine het volgende:
Het is maar raar dat iedereen nu bij Jeff moet komen bedelen. Voor alles moet je naar Jeff.
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Stap 1 in: hoe maak ik een dictatuur?
Antwoord: maak iedereen afhankelijk van jou
Hij had het duidelijk vanaf het podium moeten zeggen:quote:Op woensdag 9 november 2022 19:55 schreef engine het volgende:
Het is maar raar dat iedereen nu bij Jeff moet komen bedelen. Voor alles moet je naar Jeff.
Mora is leuk zolang ze de mascotte van de groep is en niet zich afzondert op kamer vierquote:Op woensdag 9 november 2022 20:02 schreef Seattle het volgende:
Volgende keer stem ik op Mora als mijn favoriete bewoner.
Ga maar gillen. Er was nog 1quote:Op woensdag 9 november 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze nog één keer Poummm roept ga ik gillen
wat doet de idiot?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Het zagen van Babette vanmiddag zag er soepeler uit![]()
Wat moet er nu weer stiekem gedaan worden?
[ afbeelding ]
Ik ben nieuwsgierig nuquote:Op woensdag 9 november 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
O je.....dat wordt een pliesie serie![]()
[ afbeelding ]
De vorige keer ging ie kaarten en nu is ie buiten bezig dus het lijkt haast wel bewuste provocatie richting GJquote:
Dat zou ook nog wel eens kunnenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De vorige keer ging ie kaarten en nu is ie buiten bezig dus het lijkt haast wel bewuste provocatie richting GJ
wie gaat hij daar begraven?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben op net 1: Avondtuur met GJ en opquote:Op woensdag 9 november 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk zappen jaquote:Op woensdag 9 november 2022 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Saai dus Isaac op het andere kanaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |