Doet me denken aan een aflevering van Flodderquote:Op woensdag 9 november 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
misschien moet hij dat bij Jappie doen
is Jappie meteen van de kiespijn af
Ja snap ik wel. Vond het toch de moeite waard om het even te vermelden want het zijn exact dezelfde woorden. Ik had gisteren een discussie over die woorden (dat iets zeggen niet hetzelfde is als het doen kort gezegd).quote:Op woensdag 9 november 2022 19:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij zei het ook en het werd lachend gezegd. Dat is het verschil.
Wanda zegt zulk soort dingen met een strak gezicht. Ik zie haar er ook niet voor aan om dat werkelijk te doen
Een doolhof valt nog beter te volgen dan het redeneren van sommigen aldaarquote:
Begint om 8 uur.quote:
ik heb een below deck aflevering klaar staanquote:
Die heb ik al gezienquote:Op woensdag 9 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een below deck aflevering klaar staan![]()
Ik heb geen viaplayquote:Op woensdag 9 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://viaplay.com/playe(...)/season-7/episode-17
deze
Dat gaat dus een scheetfestijn worden dus kijken hoe rustig iedereen dan nog blijftquote:Op woensdag 9 november 2022 19:54 schreef Seattle het volgende:
Jeff houdt zijn mensen rustig met eieren en eierkoeken. Nog wel.
Vermaak me wel met Zoe maar ze heeft een onzekere valse kant en die staat mij niet aanquote:Op woensdag 9 november 2022 19:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb het teruggekeken dat ze in Lldl was.
Dikker, maar met het hart op de tong.
Tis me dr eentje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |