En bij de voedselbank kom je ook niet zomaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik best een domme uitspraak
Want mensen in de bijstand moeten alles van dat geld doen
Maar goed Eunice is wat mij betreft vervelender
nou, lijkt me niet dat mensen in de bijstand aardappelschillen eten bij wijze van extraatje ? heb ik nog nooit gehoord , het is geen vetpot maar zo erg lijkt me ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak 50
Euro in de week
Berend mag wel wat realistischer zijn hierin
Van 1 iemandquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Revolutie wil de Febo niet op stream hebben.
Gigantische wachtlijsten terwijl de aanvoer ook steeds minder wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bij de voedselbank kom je ook niet zomaar.
Ik denk dat mensen in de bijstand momenteel blij zijn dat ze eten hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nou, lijkt me niet dat mensen in de bijstand aardappelschillen eten bij wijze van extraatje ? heb ik nog nooit gehoord , het is geen vetpot maar zo erg lijkt me ook niet
stream 2 is erst 2 min buiten hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar gaan ze de hele avond nu daar over discussiëren
Ach,dat was een dingetje van Janet.En mss is het best wel lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nou, lijkt me niet dat mensen in de bijstand aardappelschillen eten bij wijze van extraatje ? heb ik nog nooit gehoord , het is geen vetpot maar zo erg lijkt me ook niet
Afhankelijk van de vaste lasten hebben sommige in de bijstand geen eens een aardappel om te kunnen schillen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mijn streams lopen prima hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 2 is erst 2 min buiten hoor
ik geloof je heeft je ur en ur
vorgedaan niet achter![]()
dat moet je volg. nacht
Schillen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen in de bijstand momenteel blij zijn dat ze eten hebben
Het heeft ook wel te maken met een compleet verkeerde manier van inkopen doen. Werd net ook gezegd op de stream, dat ze bijv. kant en klare pannenkoeken kopen ipv zelf maken. Als ze wat beter opletten met wat ze kopen hoeven ze echt geen aardappelschillen te eten imoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was de voedselclub.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:42 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het heeft ook wel te maken met een compleet verkeerde manier van inkopen doen. Werd net ook gezegd op de stream, dat ze bijv. kant en klare pannenkoeken kopen ipv zelf maken. Als ze wat beter opletten met wat ze kopen hoeven ze echt geen aardappelschillen te eten imo
De BB manierquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden chips van de schillen gemaakt, en volgens mij vond vrijwel iedereen het lekker en een leuk idee. Dus het zijn ook wel een stelletje zeikkonten hier.
Niet tegen mij nu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden chips van de schillen gemaakt, en volgens mij vond vrijwel iedereen het lekker en een leuk idee. Dus het zijn ook wel een stelletje zeikkonten hier.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moeten niet zo klagen, er staat toch elke avond eten op tafel.. en lunch ontbijt..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Doei Leila.quote:
Ja lach er maar mee Leilaquote:
Maar goed dat er een dak boven op de loods zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
De feestjes komen idd uit de lucht vallen
Leila is zo monotoonquote:
Zometeen gaan ze nog scharen ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:45 schreef puzziepie het volgende:
Sascha en Babette klikken steeds beter
Eindelijk los geweekt van Bern heeft even geduurd.. maar misschien had ze dat even nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:45 schreef puzziepie het volgende:
Sascha en Babette klikken steeds beter
moirana heeft in de keuken 5 keer gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja lach er maar mee Leila
Mensen die hun 24 uur willen aanvragen
Egocentrisch is zijn middle name met zijn domme spelletjes fetisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha over het egocentrisch zijn van Bern, ze praat erover met Babette
Sasha : En ik wil hem ook nog eens vragen of hij ook zo in een relatie is.
Komt door de nieuwe VL even wachten als een screenshot maaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
Gyazo heeft steeds een donkere waas over de caps![]()
[ afbeelding ]
Dat doet Videoland zelf tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt niet aan Gyazo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gelukkig niet meer dankzij Li0nheart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet Videoland zelf toch
Zodra je stream aanklikt heb je eerst donker beeld
Lijkt me niet, zij en Rupert gaan niet zo goed toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef Ireth het volgende:
Zit eunice nu propaganda te voeren voor inieminie als manager? Of verstond ik dat niet goed??
ik kan die stem niet aanhorenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef Ireth het volgende:
Zit eunice nu propaganda te voeren voor inieminie als manager? Of verstond ik dat niet goed??
Ja klopt maar toch kan ik wel gewoon caps maken zonder die waas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet Videoland zelf toch
Zodra je stream aanklikt heb je eerst donker beeld
Ze doet het wel degelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zij en Rupert gaan niet zo goed toch?
Hoe danquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch kan ik wel gewoon caps maken zonder die waas.
Ja even wachten dan issie wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch kan ik wel gewoon caps maken zonder die waas.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
JW wil wel biljartles geven maar....
Drumles tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Daar is een foefje voor, lees het hier op de laatste pagina. Ik ben er nu ook vanaf. JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
jw mag gewoon naar huisquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Ireth het volgende:
Zijn de groupies al getagd dat Sasha het over haar relatie met Bern heeft??
En dan alle golfballen het hek over zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou wel golfles willen geven...
Is bij gebrek aan beter dat ik er naar luisterquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan volg ik het niet meer![]()
Kan sowieso niet lang naar haar luisteren.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan alle golfballen het hek over zeker
ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is bij gebrek aan beter dat ik er naar luister
Daar ben ik ook wel klaar meequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is dus Babette die het continu heeft over de 'echte waarheid'
Trekt dan eigenlijk meteen weg en ik kan dan ook gewoon de muis bewegen zonder dat het terug komt. Ik weet alleen niet hoe gifjes te maken.quote:
daar is de cos voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel klaar mee
Dat amateur psychologen
Weet je wat ze voor echt werk doet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat amateur psychologen
Het zijn de mensen met wie zij praat die erin meegaan hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat amateur psychologen
Ik dus slinger de streams maar uit.. kijk later wel weer even als ik zin hebquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
Wie valt er het eerst in slaap bij dit gesprek
Die zitten echt niet te wachten opquote:
Gyazo downloaden kan caps en gifjes makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Trekt dan eigenlijk meteen weg en ik kan dan ook gewoon de muis bewegen zonder dat het terug komt. Ik weet alleen niet hoe gifjes te maken.
Dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zijn de mensen met wie zij praat die erin meegaan hè
En de mensen die er niet in meegaan moet ze niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zijn de mensen met wie zij praat die erin meegaan hè
Dat zijn toch 3 tatoeages van Mexx?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zitten echt niet te wachten op
Love peace and harmoney
Komt vast door die geleende macaroniquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Berend is aan de beterende hand lijkt het
Ja dat heb ik maar ik krijg alleen .mp4 bestandenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gyazo downloaden kan caps en gifjes maken
Ik snap geen reet van dat topic .quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Trekt dan eigenlijk meteen weg en ik kan dan ook gewoon de muis bewegen zonder dat het terug komt. Ik weet alleen niet hoe gifjes te maken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zijn toch 3 tatoeages van Mexx?
mp4 even in gif veranderen .. .dan heb je de gif. En ik bedoel letterlijk in de uiteindelijke url.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik maar ik krijg alleen .mp4 bestanden
Gebruik je wel de goeie link van gyazo en dan die hier neer plakkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel op gif klikkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Met de juiste extensie erachterquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebruik je wel de goeie link van gyazo en dan die hier neer plakken
@Dutchrealitytvquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:00 schreef Sestra666 het volgende:
@:dutchreality sasha is op stream 2
scheelt weer filmpjesof heb je geen streams?
GMTAquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice : Iedereen kan muziek maken. Muziek geeft vreugde!
Berend : Een loodsliedje kan over 4 maanden nog wel.
Hoepel op ajb.
testquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
mp4 even in gif veranderen .. .dan heb je de gif. En ik bedoel letterlijk in de uiteindelijke url.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
Berend vreet normaal 1 kilo lasagne ok dan
Geen idee waarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel op gif klikken
Nee.. duurt nog maar 10 maand.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow please, gaan we dit een heel jaar doen?
Zal ik jou gewoon maar laten posten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
Berend vreet normaal 1 kilo lasagne ok dan
quote:
Dat is hoe gyazo werkt volgens mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee waarmaar de extensie veranderen werkt wel. Beetje omslachtig wel.
Bijna tegelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik jou gewoon maar laten posten?
Aparquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee waarmaar de extensie veranderen werkt wel. Beetje omslachtig wel.
Ja, dat had ik ook al bedacht .. zullen zij dus wel niet doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
Ze krijgen thais
Als mensen gewoon eten
Dan is er maandag ook nog
Hoe meer Eunice praatquote:
En anders maatregelen,ze speelt nu gevaarlijk spel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
Aan de hemel om te bepalen of we het goed doen![]()
![]()
Misschien moet ik het als plug in voor de browser installeren...ik zie nergens zo'n menutje.quote:
GGGG GGGG.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. nu met Ima erbij .. nu wordt het compleet niet meer te volgen.
Was het niet "Schijtwijf van vijf"?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Schijf van 5 erbij
Mens ga zelf solliciteren
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was het niet "Schijtwijf van vijf"?
Voor dat menu klik je op delenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet ik het als plug in voor de browser installeren...ik zie nergens zo'n menutje.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed verhaal Eunice, lekker kort ook .. gaan we niks mee doen.
Beter hun best doen met spellen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze blijven zeuren .. NIBUD minimum per dag is 7 euro (zegt Janet). Zij moeten van 3 euro pp rondkomen..
Jaaa gevondenquote:
Mensen met minimumloon eten niet 2x per dag warm idd...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
FEBO zet ze eens een maand op minimumloon
Puur geld om te eten
Niet meer
Ze moeten zich echt doodschamen nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mensen met minimumloon eten niet 2x per dag warm idd...
Share bij mij. Dat zijn die 3 puntjes bovenaan.quote:
Hoogstens smiddags een soepje met een boterhamquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mensen met minimumloon eten niet 2x per dag warm idd...
Dankjequote:
Hij praat met iemand die toekijkt oh bah nadir naardierquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is weer in z'n eentje aan het basketballen buiten.. leeft echt op z'n eigen planeet.
Daar kan ik het wel mee eens zijn, een marge van 100 gram is niks...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... nu klagen dat de marge bij het groente/fruit spel te klein was...
Vind ik juist wel lief van Berend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
JW maakt zich druk omdat Berend Zoe noemt
Welk eggie??quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:13 schreef Sestra666 het volgende:
jw: ga eerst oefenen
ze mogen goddomme een uur oefenen voor ze voor t echie gaan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir fixt en dan onfixt z'n microfoon na een mic check.
Het praatuurtje van omroep Max met JW als Jan Slagterquote:
Vast over Wendy.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:16 schreef Poesjuh het volgende:
Nadir zit weer stiekem te roddelen over iemandddd
ik bedoel in t algemeenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Shit gemist en heb toch wel topics teruggelezen eerst
Dan krijgen ze ook 190 euro gestort.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:16 schreef Silves het volgende:
pfffff tijd dat dit circus de eindrekening krijgt van Vattenvall.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het praatuurtje van omroep Max met JW als Jan Slagter
Haalt alleen zoequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan zo het boodschappenspel.
Feestjequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan krijgen ze ook 190 euro gestort.
Onder leiding van Rupertquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Man3 wat een dwarsequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet opbouwen, ze kan het al 2 minuten
Ik las: Planking.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:20 schreef Poesjuh het volgende:
Oke vanavond niks meer op de planning daar dus
Ik lach me stuk als ze in 24 uur zovaak mogelijk 5 minuten moeten plankenquote:
Challenge.quote:
4 minuten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Maddy kan dit makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Is 30 dagenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:23 schreef Poesjuh het volgende:
Dan blijf ik kijken nu voor die plank challenge
Niet vandaagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:23 schreef Poesjuh het volgende:
Dan blijf ik kijken nu voor die plank challenge
Moeten ze allemaal planken?quote:
Het is wel Eunice avond.quote:
Niemand weet precies hoe en wat, maar ze hebben een schema gekregen om 30 dagen het planken op te bouwen tot 5 min. Waarschijnlijk erna een opdracht?quote:
5 minuten planken zonder cheaten is killingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Niemand weet precies hoe en wat, maar ze hebben een schema gekregen om 30 dagen het planken op te bouwen to 5 min. Waarschijnlijk erna een opdracht?
Een zoemer en een 48 uurs opdracht. Laat ze maar aardappelen schillen voor alle voedselbanken, daklozenopvang, blijf van mijn lijf huizen en asielzoekerscentra.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:25 schreef MacDeMarco het volgende:
ik wil actie in de tent, fitties of een zware opdracht.
vooral zaterdag en zondag moet de febo ze gewoon aan het werk zetten, ik betaal ze niet voor wat pratende mensen op de bank.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een zoemer en een 48 uurs opdracht. Laat ze maar aardappelen schillen voor alle voedselbanken, daklozenopvang, blijf van mijn lijf huizen en asielzoekerscentra.
wat dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
OMG Isaac doet precies wat Babette gisteren zei
Nope worden echt betaaldquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:35 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening,
Ben er pas net heb teruggelezen en zag in het vorige topic iets staan over dat de vaste lasten van alle deelnemers thuis worden doorbetaald. Is dat echt?! Heb ik nooit geweten, nam aan dat het gros bij ouders of met partner woonden en daarom makkelijk mee konden doen.
Is waar,en een 1000 euro per maand soort van loon.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:35 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening,
Ben er pas net heb teruggelezen en zag in het vorige topic iets staan over dat de vaste lasten van alle deelnemers thuis worden doorbetaald. Is dat echt?! Heb ik nooit geweten, nam aan dat het gros bij ouders of met partner woonden en daarom makkelijk mee konden doen.
Spannend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:36 schreef Poesjuh het volgende:
Isaac is niet blij....dit kan hem zijn reputatie kosten.
Eunice vraagt kamer 4 of zij binnen mag en zoekt ruppert maar die is daar niet.
Kamer 3 mag ik naar binnen? Ja
Is ruppert hier? Nee ook niet
Eunice nu weer naar beneden en vindt ruppert... och isaac is er al bij hoor bij ruppie.
Eunice vraagt ruppert na de douche iets te bespreken
Jes alle vasten lasten en per dag 100 euro extra dat je in het huis zat was bij BBquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:35 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening,
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is waar,en een 1000 euro per maand soort van loon.
Rupie kleineert haar telkens door haar leugenaar te noemenquote:
Wat?quote:
Dit wist ik niet, maar is het 1000 of 100 per dag?quote:
En maar klagen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is waar,en een 1000 euro per maand soort van loon.
Tijd dat hij klapjes krijgt bedoel ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rupie kleineert haar telkens door haar leugenaar te noemen
Volgens mij vind ie dat lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijd dat hij klapjes krijgt bedoel ik.
Ze zijn gewoon in loondienst bij Talpa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, maar is het 1000 of 100 per dag?
quote:
En ook nog eens kost en inwoning2quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon in loondienst bij Talpa.
In Utopia was het 1000 euro per maand,zal nu iets meer zijn.
Haha Maddy:"niet om te zeggen dat ik zo goed was maar ik zat er maar 60 gram naast,de marges waren gewoon te klein "🤣🤣quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... nu klagen dat de marge bij het groente/fruit spel te klein was...
Natasiaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
In DGK was er ooit iemand die een rechtzaak won mbt uitkering omdat ze er zo lang had gezeten.
Engnekquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:42 schreef Sociologica het volgende:
Oh jeetje lees nu de latere posts over 1000pm/100 per dag. Hahaha dan mag echt niemand miepen… dan had ik ook eigenlijk veel meer aanmeldingen verwacht
On topic: Rupert is klaar met douchen en gaat eerst met anderen in gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |