Ja hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice met dat helium stemmetje is ook erg irritant hoor.
Weinig aan toe te voegen,ze neemt haar verantwoordelijkheid ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk.. vind ik Maddy gewoon dom en onzeker..
Alle problemen hebben continu als basis dat ze niet verder denkt dan het moment, niet goed kan analyseren, weinig zelfkennis heeft, onzeker is, bevestiging zoekt, zich laat manipuleren en ook niet zuiver is..
Hij vergeet ff dat alle vaste lasten doorbetaald worden en ze in die hunkerbunker zelf geen gas en energie hoeven te betalenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
Berend vind dat ze te weinig krijgen
Dat ze onder de armoede grens zitten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:30 schreef Silves het volgende:
onder de Armoedegrens leven zegt beer...nouja zeg, er staat 1 milj op de bank..![]()
Ik weet niks van de bijstand maar neem aan dat dat echt wel veel zwaarder is dan wat ze daar hebben. Soms moet je waarderen wat je WEL hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:29 schreef mootie het volgende:
Volgens Berend hebben zelfs mensen in de bijstand het nog beter. Minpuntje
Geen verzekeringenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij vergeet ff dat alle vaste lasten doorbetaald worden en ze in die hunkerbunker zelf geen gas en energie hoeven te betalen
Die mensen hebben vaak 50quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik weet niks van de bijstand maar neem aan dat dat echt wel veel zwaarder is dan wat ze daar hebben. Soms moet je waarderen wat je WEL hebt
Ohja, die was ik nog vergeten..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen,ze neemt haar verantwoordelijkheid ook niet.
Precies, dan halen ze daar maar wat van afquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:30 schreef Silves het volgende:
onder de Armoedegrens leven zegt beer...nouja zeg, er staat 1 milj op de bank..![]()
Echt he. Heerlijk dat Maddy dit op geen enkele manier erkentquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:28 schreef mootie het volgende:
Berend zegt het perfect. Maddy neemt de beslissing, en dan moeten degenen die er gebruik van maken zich voor de groep verantwoorden.
Dat is echt weinig... zeker in deze tijd. Wat ze daar hebben is nog luxe vergeleken daarbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak 50
Euro in de week
Berend mag wel wat realistischer zijn hierin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |