moirana heeft in de keuken 5 keer gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja lach er maar mee Leila
Mensen die hun 24 uur willen aanvragen
Egocentrisch is zijn middle name met zijn domme spelletjes fetisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha over het egocentrisch zijn van Bern, ze praat erover met Babette
Sasha : En ik wil hem ook nog eens vragen of hij ook zo in een relatie is.
Komt door de nieuwe VL even wachten als een screenshot maaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
Gyazo heeft steeds een donkere waas over de caps![]()
[ afbeelding ]
Dat doet Videoland zelf tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt niet aan Gyazo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gelukkig niet meer dankzij Li0nheart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet Videoland zelf toch
Zodra je stream aanklikt heb je eerst donker beeld
Lijkt me niet, zij en Rupert gaan niet zo goed toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef Ireth het volgende:
Zit eunice nu propaganda te voeren voor inieminie als manager? Of verstond ik dat niet goed??
ik kan die stem niet aanhorenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef Ireth het volgende:
Zit eunice nu propaganda te voeren voor inieminie als manager? Of verstond ik dat niet goed??
Ja klopt maar toch kan ik wel gewoon caps maken zonder die waas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet Videoland zelf toch
Zodra je stream aanklikt heb je eerst donker beeld
Ze doet het wel degelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zij en Rupert gaan niet zo goed toch?
Hoe danquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch kan ik wel gewoon caps maken zonder die waas.
Ja even wachten dan issie wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch kan ik wel gewoon caps maken zonder die waas.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
JW wil wel biljartles geven maar....
Drumles tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Daar is een foefje voor, lees het hier op de laatste pagina. Ik ben er nu ook vanaf. JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
jw mag gewoon naar huisquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:49 schreef Ireth het volgende:
Zijn de groupies al getagd dat Sasha het over haar relatie met Bern heeft??
En dan alle golfballen het hek over zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou wel golfles willen geven...
Is bij gebrek aan beter dat ik er naar luisterquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan volg ik het niet meer![]()
Kan sowieso niet lang naar haar luisteren.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan alle golfballen het hek over zeker
ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is bij gebrek aan beter dat ik er naar luister
Daar ben ik ook wel klaar meequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is dus Babette die het continu heeft over de 'echte waarheid'
Trekt dan eigenlijk meteen weg en ik kan dan ook gewoon de muis bewegen zonder dat het terug komt. Ik weet alleen niet hoe gifjes te maken.quote:
daar is de cos voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel klaar mee
Dat amateur psychologen
Weet je wat ze voor echt werk doet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel klaar mee
Dat amateur psychologen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |