1 2 3 | v2.videoland.com##.sc-1wdz2d-0 v2.videoland.com##.sc-1uljyo6-0 v2.videoland.com##.dhnnsp |
Interessant!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Gisteren tijdens F1 deed ik picture in picture en ik kreeg een werkende slider. Kon ik uren terug zien.
Helaas van korte duur want kon het niet nog een keer voor elkaar krijgen bij de andere stream.
Je zou denken dat je die dan werken zou moeten kunnen krijgen.
nee hoor, na refreshen loop ik nog steeds achterquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je dus de pagina refreshen , heel irritant hoop dat ze live wel weer toevoegen..
Dit wil ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het zo .. vind het ideaal .. maar iedereen z'n ding:
[ afbeelding ]
Firefox, en dan picture in picture (zie 1e post) ... Ik gebruik Chrome normaal als browser, dus daar heb ik het forum in.quote:
Nah, dan kan ik het volume niet meer aanpassen , ook irritantquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het zo .. vind het ideaal .. maar iedereen z'n ding:
[ afbeelding ]
Jawel, met ofwel keyboard shortcut, of in de originele tab.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nah, dan kan ik het volume niet meer aanpassen , ook irritant
irritant dus, waarom niet gewoon in picture in picture als dat zo ideaal is? Waarom dan weer anders , fk thatquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel, met ofwel keyboard shortcut, of in de originele tab.
Lekker verneukt jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:37 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds t begin. Kijk je 1 stream, gaat die andere achterlopen of stilstaan. Live knop is er niet.Steeds verversen.. Heel irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |